Ik zou het uitmaken als mijn vriendin dat zou doen.
quote:Dat ga ik zeker niet doen, ik ga niet 10 maanden weggooien. Maar ik snap ook niet dat ze het nog doet als ik dat niet wil.
Op woensdag 29 januari 2003 18:35 schreef Conflict het volgende:
Ik vind het belachelijk dat als jij het niet wil, ze er toch een neemt. Ik weet dat er weinig mensen zijn die het met me eens zijn.Ik zou het uitmaken als mijn vriendin dat zou doen.
quote:Wie ben jij om over je vriendin te beslissen? Als zij dat nou mooi vindt, dan vind ik dat ze het gewoon moet doen..
Ik vind het belachelijk dat als jij het niet wil, ze er toch een neemt. Ik weet dat er weinig mensen zijn die het met me eens zijn.Ik zou het uitmaken als mijn vriendin dat zou doen.
Lijkt wel chantage.... "als jij een tongpiercing neemt, dan maak ik het uit".. zou mijn vriend tegen me moeten zeggen, dan zou ik hem een stap voor zijn
[Dit bericht is gewijzigd door Qarinx op 29-01-2003 18:49]
quote:Vastbinden aan een stoel ?? Je kan iemand niet dwingen als zij dat wil is het haar recht om het te doen . En anders ga je toch op zoek naar een pierceloze vriendin.
Op woensdag 29 januari 2003 18:33 schreef ShadoW17 het volgende:
Mijn vriendin wil graag een tongpiercing laten schieten, maar ik ben daar echt fel tegen en vind het harstikke lelijk. Ik heb dat haar al gezegd maar ze gaat het toch doen, en ze mag het niet eens van haar ouders. Wat moet ik nu doen om te zorgen dat ze dat ding niet laat schieten?
Stel dat JIJ iets al heeeel lang heeeel graag wil. Zij zegt: "Nee, ik wil het niet" en jij doet het gelijk niet meer?
watje
quote:Ik wist wel dat zulke reacties zouden komen.
Op woensdag 29 januari 2003 18:37 schreef Qarinx het volgende:[..]
Wie ben jij om over je vriendin te beslissen? Als zij dat nou mooi vindt, dan vind ik dat ze het gewoon moet doen..
Lijkt wel chantage.... "als jij een tongpiercing neemt, dan maak ik het uit".. zou me vriend tegen me moeten zeggen, dan zou ik hem een stap voor zijn
Ik ben absoluut tegen piercings, op alle plaatsen behalve het oor. Ik vind het lelijk en ordinair en wil dus geen vriendin die ermee rondloopt. Daarbij komt dat je van piercings enge ziektes kan krijgen en als ze op de verkeerde plek schieten vaak wildvlees of ontstekingen.
Ik blijf bij mijn standpunt en ga het niet verder verdedigen.
quote:Als je het toch niet verder ga verdedigen...grijp ik mijn kans!
Op woensdag 29 januari 2003 18:45 schreef Conflict het volgende:[..]
Ik wist wel dat zulke reacties zouden komen.
Ik ben absoluut tegen piercings, op alle plaatsen behalve het oor. Ik vind het lelijk en ordinair en wil dus geen vriendin die ermee rondloopt. Daarbij komt dat je van piercings enge ziektes kan krijgen en als ze op de verkeerde plek schieten vaak wildvlees of ontstekingen.
Je bent een kortzichtige boerenlul die niemand tot zijn/haar echte zelf laat ontwikkelen . Jij houd de ontwikkeling van mensen tegen
quote:Wat zou jij opgeven voor jouw vriendin?
Op woensdag 29 januari 2003 18:45 schreef Conflict het volgende:Ik wist wel dat zulke reacties zouden komen.
quote:Het is toch haar lijf. Als ze dat wil moet ze dat helemaal zelf weten.
Op woensdag 29 januari 2003 18:33 schreef ShadoW17 het volgende:
Mijn vriendin wil graag een tongpiercing laten schieten, maar ik ben daar echt fel tegen en vind het harstikke lelijk. Ik heb dat haar al gezegd maar ze gaat het toch doen, en ze mag het niet eens van haar ouders. Wat moet ik nu doen om te zorgen dat ze dat ding niet laat schieten?
alleen omdat je haar vriend bent? komop zeg dat is toch geen reden?
quote:Nee, hij zegt eenvoudig tegen zijn vriendin, wat moet kunnen in een relatie, dat hij het niet met een bepaald iets, dat voor hem heel storend is, eens is.
Op woensdag 29 januari 2003 18:51 schreef GuaPetona het volgende:[..]
Als je het toch niet verder ga verdedigen...grijp ik mijn kans!
Je bent een kortzichtige boerenlul die niemand tot zijn/haar echte zelf laat ontwikkelen . Jij houd de ontwikkeling van mensen tegen
Jezelf een maatschappelijk-geaccepteerde vorm van verminking toe laten passen is wel iets heel anders dan je opleiding op je 16de afkappen omdat je geen zin meer hebt om te leren. Ik zou bijna gaan denken dat jij ook (ambities tot) piercings hebt in andere plaatsen dan je oren
quote:Ik geef je uit persoonlijke noot niet minder dan gelijk en adviseer je dan ook gewoon met haar te gaan praten (ouders werkt averechts) en ook je conclusies eruit te trekken als ze er echt mee door wil gaan, ook bewust van jouw afkeer daarvan; dat zegt namelijk ook wel veel over haar namelijk.
Op woensdag 29 januari 2003 18:45 schreef Conflict het volgende:[..]
Ik wist wel dat zulke reacties zouden komen.
Heeft ze ook een reden genoemd waarom ze het wil? Al haar vriendinnetjes ook ofzo?
quote:Wat voor conclusie denk jij eruit te trekken? Dat ze niet genoeg van je houdt, omdat ze geen gehoor geeft aan jouw wil?
Op woensdag 29 januari 2003 19:29 schreef dr.dunno het volgende:
ook je conclusies eruit te trekken als ze er echt mee door wil gaan, ook bewust van jouw afkeer daarvan; dat zegt namelijk ook wel veel over haar namelijk.
Ik zou het ook andersom kunnen stellen.. dat die vriendin ook haar conclusies kan gaan trekken, omdat haar vriend haar keuze niet respecteert....
quote:Dat hij 't niet wil is 1 ding, maar dat 't dan belachelijk is dat ze 't wel doet????
quote:Kom, doe niet zo onnozel. Was jij ook niet degene die meteen over chantage begon? Doe normaal. Het is toch niet zo vreemd dat elke relatie aan grenzen gebonden is. Stel dat ze het plan had opgevat om dr kop kaal te scheren en dr gezicht vol te laten tatoueren met duivelse en bijbelse verwijzingen. Mag meneer dan wel zo vrij zijn om die relatie te beeindigen?
Op woensdag 29 januari 2003 19:42 schreef Qarinx het volgende:[..]
Wat voor conclusie denk jij eruit te trekken? Dat ze niet genoeg van je houdt, omdat ze geen gehoor geeft aan jouw wil?
Ik zou het ook andersom kunnen stellen.. dat die vriendin ook haar conclusies kan gaan trekken, omdat haar vriend haar keuze niet respecteert....
Natuurlijk is hij niet bij machte om haar die piercing te verbieden, pretendeert hij ook helemaal niet, maar het is toch wel wonderlijk dat zij haar eigen belang in het nemen van een piercing zondermeer boven dat van haar partner stelt. Ik heb in ieder geval niet de indruk dat het ter discussie openstaat. Natuurlijk mag hij zich dan hardop afvragen waarom ze dat doet. Waar zit sowieso het eigen belang in het hebben van een tongpiercing? Aan anderen laten zien? De hele dag met je tong tegen je gehemelte gaan lopen schrapen? Haar vriendje extra oraal plezieren? Oh nee, voor haar vriendje hoefde het nu juist niet.
Levert het niet hebben van een piercing nou zon enorme leegte op in een mensenleven?
Kom, wie is hier nu echt egoistisch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |