abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 12 december 2000 @ 16:56:23 #1
8125 Elbutre
The new and improved!
pi_543856
Robin is de enige in die blokhut die eerlijk en vermakelijk tegelijk is. Koos is ook oprecht, maar is ondertussen wel de grootste zeikerd van Nederland geworden (en dat met een blaasontsteking )
Georgie viel bij mij door de mand door zijn koele reactie op het vertrek van Kim. Meneer stond wel met een natte tanga toen Furby het huis uit werd gekickt!
Dees viel voor mij af sinds haar nominatie van maatje Robin en het feit dat ze als enige meid in Nederland verliefd wordt op elke jongen die kan praten (alleen Furby valt dus buiten de boot!)
Bianca spreekt voor zich, Hieke valt af vanwege haar getongelong met die gnoom!
Back in town
  dinsdag 12 december 2000 @ 17:00:57 #2
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_543875
Hmmm, meer onderbouwt dan ik vermoedde, maar toch wel tamelijk ongenuanceerd.
Hoewel ik het wel met je eens ben dat Robin gaat (let op: hij moet niet van mij) winnen, weet ik niet of dit verdiend is.
***
pi_543919
LEKKER BELANGRIJK
pakken wat je pakken kan
  dinsdag 12 december 2000 @ 17:56:06 #4
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_544100
Vind het wat kort door de bocht.

Als Koos of Dees of Sjors het maar niet wordt. Zei hebben niet veel bijgedragen aan het programma. Zeiken en luieren kan iedereen.

pi_544154
Inderdaad Robin MOET het winnen.
she-devil
pi_544157
hm ben het niet eens met die redenatie dat robin gaat winnen, want ben er van overtuigt dat bianca gaat winnen en waarom ?
ze is jong,wild, dynamisch ,net als veronica.!
komt eerlijk zelfverzekerd over is bi en heeft een heleboel voor haar medebewoonster gedaan,zonder zichzelf weg te cijferen.
echt een klasse meid.
robin is een echte watje patatje.
georgie = een gluiperd
koos= een hopeloze oude zeikerd.
desire = naiefe verliefde puber
Hieke = ook achter de ellebogen.
bovendien zal het een stunt zijn als bianca wint, want als hans wint van de bus en dat = een homo en bianca een bi!!
overigens hoop ik dat sandra de bus 2 wint die gun ik het ,het meeste
pi_544252
quote:
Op 12 december 2000 18:20 schreef berney het volgende:
hm ben het niet eens met die redenatie dat robin gaat winnen, want ben er van overtuigt dat bianca gaat winnen en waarom ?
ze is jong,wild, dynamisch ,net als veronica.!
komt eerlijk zelfverzekerd over is bi en heeft een heleboel voor haar medebewoonster gedaan,zonder zichzelf weg te cijferen.
echt een klasse meid.
PARDON

Sinds wanneer is je sexuele geaardheid reden om te winnen

Veel voor haar medebewoners gedaan? Gevoelens van de bewoners zonodig uit laten spreken, omdat BIanca dat zonodig wil en waarvan zij meent dat dat zo goed is? Werk van bewoners uit handen nemen omdat ze het in haar ogen niet goed doen? Bianca denkt zich te profileren door het wereldse wijf uit te hangen en de wijsheid in pacht te hebben. Bah

Kortom: ROBIN MOET WINNEN!!!!!

  dinsdag 12 december 2000 @ 19:38:16 #8
7451 sashimi
toeval bestaat niet
pi_544445
Robin moet inderdaad winnen, hij is een van de weinigen die zich niet constant afvraagt hoe hij overkomt op 'het publiek' en doet nog steeds allerlei dingen zonder er echt bij stil te staan hoe hij overkomt.
Dat zijn medebewoners hem dat niet in dank afnemen zal wel weer uit de nominaties blijken.
Tegenslag doet de vlieger stijgen.
pi_544461
Robin roels!!!!
  dinsdag 12 december 2000 @ 19:57:30 #10
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_544496
quote:
Op 12 december 2000 19:38 schreef sashimi het volgende:
Robin moet inderdaad winnen, hij is een van de weinigen die zich niet constant afvraagt hoe hij overkomt op 'het publiek' en doet nog steeds allerlei dingen zonder er echt bij stil te staan hoe hij overkomt.
Dat zijn medebewoners hem dat niet in dank afnemen zal wel weer uit de nominaties blijken.
Nou ik meen toch dat Robin zich nogal schaamde dat hij naakt onder de douch had gestaan met drie vrouwen. Dat hij zich schaamde om (hoe dronken hij ook was) open en bloot te kotsen op de buis. Dat hij zich toch regelmatig afvraagt wat vinden ze er thuis van. Maakt allemaal niet uit hoor maar dat hij zich niks aan zou trekken van hoe hij overkomt dat lijkt me niet helemaal waar.
  dinsdag 12 december 2000 @ 20:05:57 #11
7451 sashimi
toeval bestaat niet
pi_544514
Op thuis Marky ja, dat vindt ie dus belangrijker dan op 'het publiek' met dat kotsen was dat net zo.... wat zal mn moeder daar wel van denken.
Tiepies iemand die nog thuis woont. Achottechot.
Tegenslag doet de vlieger stijgen.
pi_544528
Ik heb wel het idee dat Robin sinds dat benefietconcert wat rebelser is... Hij heeft gemerkt dat hij best populair is en zoals het lijkt kan hij daar maar moeilijk mee omgaan.... Het is dus volgens mij niet zo dat het hem niet kan schelen hoe het publiek over hem denkt. Maar dat geeft ook niet.

Blijf het een liefe jongen vinden.

  dinsdag 12 december 2000 @ 20:13:05 #13
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_544531
quote:
Op 12 december 2000 20:05 schreef sashimi het volgende:
Op thuis Marky ja, dat vindt ie dus belangrijker dan op 'het publiek' met dat kotsen was dat net zo.... wat zal mn moeder daar wel van denken.
Tiepies iemand die nog thuis woont. Achottechot.
Dan hou je er hoe dan ook rekening mee. Jezelf helemaal vrij bewegen kan dan niet.
  dinsdag 12 december 2000 @ 20:17:08 #14
7451 sashimi
toeval bestaat niet
pi_544535
Das nou precies wat ik bedoel Marky.
Tegenslag doet de vlieger stijgen.
pi_544541
Heeft Hieke het achter haar ellebogen omdat ze gefluisterd heeft? of omdat ze met Ferdi inning omging?
Vertel?
Van mij mag Hieke ook winnen, (of Robin) waarom?
Een van de weinige bewoners die niet saai was, ik vind het dus WEL een leuke meid.
Ben zelf niet een van de moraal ridders, Hieke wordr er nu op afgestrafd omdat ze met "een gnoom" ging?(iemands woorden)
Beetje vaag allemaal, die onderbouwing.
Begin me zelf ook aan Robin wat te iriteren, hij is ook niet bijster origineel met zijn opmerking die hij continu zegt. "lekker belangrijk"
Maar aan de andere kant als je dit 3 maanden gevolgd hebt , is het logisch dat je je een beetje kan gaan irriteren aan de bewoners.
Koos met zijn "gezeik en continu op bank liggen.
Bianca met haar druk doen en blij zijn
Hieke met haar binnensmonds praten en blij zijn.
Georgie met zijn luie gedrag, en op de vlakte houding.
Dezeuree, begin ik maar niet over

Ik heb mij verleden jaar enorm aan die Ruud geirriteerd na BB, met zijn "ja eigenlijk had ik moeten winnen, want ik heb het programma gedragen

  dinsdag 12 december 2000 @ 20:36:26 #16
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_544577
quote:
Op 12 december 2000 20:20 schreef itsme het volgende:
Heeft Hieke het achter haar ellebogen omdat ze gefluisterd heeft? of omdat ze met Ferdi inning omging?
Vertel?
Van mij mag Hieke ook winnen, (of Robin) waarom?
Een van de weinige bewoners die niet saai was, ik vind het dus WEL een leuke meid.
Ben zelf niet een van de moraal ridders, Hieke wordr er nu op afgestrafd omdat ze met "een gnoom" ging?(iemands woorden)
Beetje vaag allemaal, die onderbouwing.
Begin me zelf ook aan Robin wat te iriteren, hij is ook niet bijster origineel met zijn opmerking die hij continu zegt. "lekker belangrijk"
Maar aan de andere kant als je dit 3 maanden gevolgd hebt , is het logisch dat je je een beetje kan gaan irriteren aan de bewoners.
Koos met zijn "gezeik en continu op bank liggen.
Bianca met haar druk doen en blij zijn
Hieke met haar binnensmonds praten en blij zijn.
Georgie met zijn luie gedrag, en op de vlakte houding.
Dezeuree, begin ik maar niet over

Ik heb mij verleden jaar enorm aan die Ruud geirriteerd na BB, met zijn "ja eigenlijk had ik moeten winnen, want ik heb het programma gedragen


Van mij mag ook Hieke of Robin het winnen. Ik vind het alleen jammer dat als Robin wint we eigenlijk weer het zelfde hebben als vorig jaar. Daarmee gaat een originele kans verloren om een compleet ander type mens te laten winnen. Je krijgt dan echt zoiets van iedere dag het zelfde eten.

Dus voor mij Hieke op 1
en Robin op 2

Begint op te vallen itsme we zijn het opvallend vaak met elkaar eens

[Dit bericht is gewijzigd door marky op 12-12-2000 20:38]

  dinsdag 12 december 2000 @ 21:16:33 #17
1234 HiZ
Istanbullu
pi_544688
quote:
Op 12 december 2000 16:56 schreef Elbutre het volgende:
....
Georgie viel bij mij door de mand door zijn koele reactie op het vertrek van Kim. Meneer stond wel met een natte tanga toen Furby het huis uit werd gekickt!
...
zit je nou te suggereren dat die cryptonicht op Furby geilde ?
pi_544695
quote:
Op 12 december 2000 20:36 schreef marky het volgende:
Van mij mag ook Hieke of Robin het winnen. Ik vind het alleen jammer dat als Robin wint we eigenlijk weer het zelfde hebben als vorig jaar. Daarmee gaat een originele kans verloren om een compleet ander type mens te laten winnen. Je krijgt dan echt zoiets van iedere dag het zelfde eten.

Dus voor mij Hieke op 1
en Robin op 2

Begint op te vallen itsme we zijn het opvallend vaak met elkaar eens


Mag ik het ook met jullie eens zijn??
Zo nee; dan toch!
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
  woensdag 13 december 2000 @ 01:17:44 #19
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_545487
De kijker wil ook wat... mede daarom vind ik het niet meer dan terecht dat Robin wint. Exact op het juiste moment is hij in het gat gesprongen en is vermakelijk en sociaal bezig. Fietscrossen, in een ton rollen.. toch allemaal aardig om te zien, terwijl de rest *buiten Bianca, eerlijk is eerlijk) zo apathisch is als de pest.. Koos is blij dat hij niet uit elkaar valt, Georgie is doelloos, Desiree strijdt haar zeurderige verloren strijd en Hieke houdt zich ook gedeisd. Robin probeert er tenminste nog wat van te maken...
pi_545501
Ik hoop dat Hieke wint. Met de buit op zak is het voor haar een stuk makkelijker om, "haar geheim", een voor haar positieve draai te geven.

Volgens mij zal ik haar binnenkort regelmatig in Leiden tegenkomen. Samen met Fewwdie.

  woensdag 13 december 2000 @ 01:26:43 #21
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_545507
Robin mag van mij winnen.
Bianca evt als tweede keuze (maar op afstand)
Koos... ouwe zeurpiet
Georgie... enge dwingeland
Hieke... staat mij niet aan, noem het maar een aura-clash
Desiree... als IEMAND het tegengestelde is van wat haar naam betekent...

V

Ja inderdaad, V. ja.
pi_545518
Lieve mensen maak je niet druk.
VOO, of zoals anderen willen Veronica,
of nog anderen Endemol, en weer anderen
Hummie beslissen wie er wint
punt dot com uit.

( sorry no discussion) er is al een topic
over dit onderwerp.

Ik denk derhalve ik ben
pi_545523
Maar dan nog hoop ik dat Hieke wint.
Of anders maar Robin.!!
pi_545634
Tja, er is natuurlijk op iedereen wel wat aan te merken net zoals wij ook allemaal wel iets hebben wat een ander niet aanstaat. Zo heb ik me ook best geergerd aan Robin met die kip, hoe hij met Cindy omging en was ik naast geergerd ook verbaasd hoe negatief hij was met de survival opdracht. Toch vind ik hem, als je terugkijkt op de hele BB periode een van de leukste bewoners.

Dat geldt ook voor Koos die dan weer als vervelende eigenschap dat zeuren heeft, maar die man heeft verder gewoon een goed karakter en doet gewoon hartstikke z'n best en ik heb dan ook zeker geen hekel aan 'm.

Met Georgie heb ik wel een probleem als ik terugdenk aan de periode dat hij met Kim in het huis zat, ik vind het een heel eng mannetje hoe hij zich toen t.o.v. haar opstelde en hoe hij in het algemeen tegen vrouwen aankijkt. Die eigenschap vind ik dermate vervelend dat hij daardoor voor mij heeft afgedaan, hoewel ik me na het vertrek van Kim niet meer aan hem heb geergerd. Sterker nog, ik vond dat hij het heel goed deed toen Fewrdi stomdronken zat te zwetsen over Australie en hij exact wist aan te geven waar de communicatiestoornis door werd veroorzaakt. Ook deed hij heel leuk mee met de survival en de benefiet, dat moet ik allemaal toegeven, maar toch, die houding naar Kim toe, nee daar kan ik niet omheen.

Komen we bij de dames, Bianca en Desiree, bij hen is het niet zo dat ik me aan een bepaalde eigenschap erger maar dat hun houding, denk- en handelswijze me over de hele linie is tegen gaan staan. Bij Desiree had ik dat al vrij snel, ik ga daar niet eens over uitwijden, ik neem aan dat iedereen wel weet wat ik bedoel.
Bianca kon ik echter in de eerste weken wel waarderen, ik vond haar lekker spontaan en haar geregel viel me toen niet zo op en als het me opviel stoorde het me niet. Dat is na een paar weken echter wel veranderd, ik stoor me nu bijzonder aan haar bemoeizucht en daarnaast ben ik me gaandeweg steeds meer gaan irriteren aan haar manische manier van doen, dat hyperactieve, die lach, het lijkt wel een adhd kindje af en toe.

Rest alleen Hieke nog, die vond ik meteen heel leuk en ik weet dat ik nu tegen een paar schenen aantrap maar het gedoe met Ferdi is iets waar ik me persoonlijk niet aan heb geergerd en wat ik haar dan ook absoluut niet aanreken. Zij is de enige die bij mij in al die weken geen enkele irritatie heeft opgewekt en die ik al die tijd ben blijven waarderen.
Wat iedereen ook van haar mag vinden, ik vind het gewoon een topwijf, klaar.

Mijn ideale lijssie is dus:

De winnaar: Hieke, op de tweede plaats Robin, op de derde plaats Koos en een gezamelijke vierde plaats voor Georgie, Bianca en Desiree.

pi_545657
hear hear Bep!!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')