Je bedoelt de regerend kampioen?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:21 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Nee ze waren echt zwaar ondermaats en kwamen uiteindelijk nog goed weg tegen een degradatiekandidaat uit Ierland.
Een mokerdomme opmerking (maar dit verbaast niemand) aangezien je niet tegen het Dundalk uit 2019 speelt.quote:
Ja, zo erg voor lul om van een club als Anderlecht te verliezen...quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:25 schreef GGMM het volgende:
Kijk aan
Feyenoord wint dit wel
Vitesse zet Nederland weer voor lul
In 2020 werden ze ook kampioen beste man...quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:25 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Een mokerdomme opmerking (maar dit verbaast niemand) aangezien je niet tegen het Dundalk uit 2019 speelt.
Hou eens op met die mokerdomme opmerkingen joh gekquote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:27 schreef yats het volgende:
[..]
In 2020 werden ze ook kampioen beste man...
Hij negeert mijn post niet voor niks. Ach, hup Vitesse alsnog.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:28 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Hou eens op met die mokerdomme opmerkingen joh gek
https://en.wikipedia.org/(...)and_Premier_Division
De beste man zal wel ingedronken hebben voor 'ie de stad uitgejaagd werd.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:28 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Hij negeert mijn post niet voor niks. Ach, hup Vitesse alsnog.
Ik vind het eigenlijk gewoon rood als je bewust camera’s gaat slopen.quote:
@clasiequote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:30 schreef spapaars het volgende:
[..]
De tattoo shops zijn morgen weer druk bezig met de kampioenschap tattoos prikken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |