abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 31 augustus 2021 @ 23:26:47 #276
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_201161339
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 23:20 schreef luxerobots het volgende:

[..]
[..]
[..]
Maurice de Hond is wel hofleverancier wat betreft hoe jij aan je informatie komt hè?
Maurice de Hond komt in die aflevering niet eens aan het woord.

Misschien eens voorbij je absurde houding kijken t.o.v. De Hond en iedereen die bij een of meerdere punten het met hem eens is.

Jouw argumentatie reikt de laatste tijd niet verder dan: 'afkomstig van De Hond, dus per definitie onwaar.'

Zo werkt waarheidsvinding niet beste @luxerobots.
Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Top 2000-omissies (2000-nu) | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
  dinsdag 31 augustus 2021 @ 23:29:57 #277
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_201161373
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 22:29 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Maar goed, het komt natuurlijk wel mooi uit als Wittenberg nog even doorleefde. Voor de Louwes-aanhangers althans.
Nee hoor, want Louwes heeft zowel voor de donderdagavond, de gehele vrijdag en zaterdag een hard alibi. Dat kunnen andere mensen die verhoord zijn in het onderzoek niet bepaald zeggen.

Het staat op geen enkele manier feitelijk vast dat Louwes op donderdagavond in Deventer is geweest (misschien moet je nog eens luisteren wat Peter Plasman daar over zegt).
Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Top 2000-omissies (2000-nu) | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
pi_201161389
quote:
7s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 23:20 schreef Gretzl het volgende:
Jij hebt blijkbaar nog steeds nul behoefte om je te verdiepen in de andere kant,
Jij beschuldigt mij er steeds van dat ik niet op de hoogte ben. Maar ik heb wel die clip van van 15 minuten gekeken, en daarbij zelfs de eerste podcast van De Hond geluisterd.

Helaas kostte het mij veel moeite om die podcast te luisteren. Het was gewoon een interview met de drammerige betweter die De Hond is. Het liefst heb ik nieuwe informatie, en ook graag een rode draad, dus geen warrig drammerig verhaal.

Volgens mij is het ook simpel, jij maakt een beeld van luxerobots die zich niet informeert en sowieso alles van De Hond niet wil beluisteren. En vervolgens hoef je er inhoudelijk niet meer op in te gaan.
pi_201161411
quote:
7s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 23:29 schreef Gretzl het volgende:
Nee hoor, want Louwes heeft zowel voor de donderdagavond, de gehele vrijdag en zaterdag een hard alibi. Dat kunnen andere mensen die verhoord zijn in het onderzoek niet bepaald zeggen.
Zijn telefoon gaf aan dat hij voor de deur van de weduwe stond, en bij de cursus heeft hij alleen een krabbeltje gezet.
pi_201161425
quote:
7s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 23:29 schreef Gretzl het volgende:
Peter Plasman
Peter Plasman wil voor wat geld zelfs verkondigen dat een drol een gebakje is. Het is een goede en creatieve advocaat.
  dinsdag 31 augustus 2021 @ 23:35:09 #281
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_201161438
Treurig dat Annegriet Wietsma zeer selectief shopt uit het interview met Wanda Waisvisz. Enkel de quotes die in het narratief van Haan passen heeft ze gebruikt in haar podcastreeks. De hypothese van Waisvisz over de handgeschreven briefjes van Wittermans en de vondst van het lichaam zijn gewoon weggelaten :')
Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Top 2000-omissies (2000-nu) | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
pi_201161439
Ik ga slapen. Gretzl mag de hele nacht verder gaan hier. Ik zie het morgen wel.
pi_201161454
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 23:31 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Jij beschuldigt mij er steeds van dat ik niet op de hoogte ben. Maar ik heb wel die clip van van 15 minuten gekeken, en daarbij zelfs de eerste podcast van De Hond geluisterd.

Helaas kostte het mij veel moeite om die podcast te luisteren. Het was gewoon een interview met de drammerige betweter die De Hond is. Het liefst heb ik nieuwe informatie, en ook graag een rode draad, dus geen warrig drammerig verhaal.

Volgens mij is het ook simpel, jij maakt een beeld van luxerobots die zich niet informeert en sowieso alles van De Hond niet wil beluisteren. En vervolgens hoef je er inhoudelijk niet meer op in te gaan.
Maar uit je postings blijkt dat je de bekende info niet weet of wilt weten of niet onthouden kunt. Dan wordt - evt- nieuwe informatie toch veel te veel voor je? Ik zou zeggen; zorg eerst eens dat de huidige feiten een beetje blijven hangen bij je.
Hoe hoger de geest, hoe groter het beest.(Maaike Vaatstra)
  dinsdag 31 augustus 2021 @ 23:38:41 #284
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_201161481
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 23:33 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Zijn telefoon gaf aan dat hij voor de deur van de weduwe stond, en bij de cursus heeft hij alleen een krabbeltje gezet.
Onwaar. Een keiharde leugen over de locatie van het telefoontje die je al voor de tigste keer hier verkondigd als de absolute waarheid. Enkel de timing advance gegevens hadden kunnen aangeven waar Louwes zich precies bevond ten tijde van het telefoontje. Die is de politie echter vergeten op te vragen :')

Je begrijpt wel dat het plaatsen van een handtekening niet automatisch betekent dat iemand gedurende een lezing in een congreszaal zit? Maar je begrijpt niet dat het aanstralen van de noordwestelijke antenne van zendmast X niet automatisch betekent dat de beller zich vlakbij de zendmast bevond?

Heb je ooit wel verdiept in het verschijnsel superrefractie? Weet je überhaupt wel hoe verschillend de atmosferische condities kunnen zijn en wat voor invloed die atmosfeer heeft op radiogolven?
Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Top 2000-omissies (2000-nu) | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
pi_201161487
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 23:33 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Zijn telefoon gaf aan dat hij voor de deur van de weduwe stond, en bij de cursus heeft hij alleen een krabbeltje gezet.
Nee, zijn telefoon heeft vanaf het punt waar ie zich bevond en vanwege de bijzondere weersomstandigheden, de mast die noornoordwest afgesteld stond in Deventer, kunnen aanstralen.
Hoe hoger de geest, hoe groter het beest.(Maaike Vaatstra)
pi_201161489
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 23:36 schreef Lutalo het volgende:

[..]
Maar uit je postings blijkt dat je de bekende info niet weet of wilt weten of niet onthouden kunt. Dan wordt - evt- nieuwe informatie toch veel te veel voor je? Ik zou zeggen; zorg eerst eens dat de huidige feiten een beetje blijven hangen bij je.
Weinig inhoudelijk en puur op de persoon. Wat een laag schepsel ben jij ook.

X.
  dinsdag 31 augustus 2021 @ 23:41:30 #287
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_201161502
Wanneer @luxerobots terecht wordt gewezen op de (herhaalde) aantoonbare fabels waarmee hij zijn mening onderbouwt wordt hij kwaad en begint hij de users die hem corrigeerden aan te vallen. Man man man :')
Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Top 2000-omissies (2000-nu) | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
pi_201161503
quote:
7s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 23:38 schreef Gretzl het volgende:
Je begrijpt wel dat het plaatsen van een handtekening niet automatisch betekent dat iemand gedurende een lezing in een congreszaal zit? Maar je begrijpt niet dat het aanstralen van de noordwestelijke antenne van zendmast X niet automatisch betekent dat de beller zich vlakbij de zendmast bevond?

Heb je ooit wel verdiept in het verschijnsel superrefractie? Weet je überhaupt wel hoe verschillend de atmosferische condities kunnen zijn en wat voor invloed die atmosfeer heeft op radiogolven?
Begrijp je wel? Echt zo'n betweterig trekje van je.

Je gaat uit van een heel klein buitensporig kansje. Iets dat in geen enkele andere strafzaak bestaat.

:')
pi_201161505
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 23:39 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Weinig inhoudelijk en puur op de persoon. Wat een laag schepsel ben jij ook.

X.
Het betreft jou toch ook? En ik zeg het nb nog heel netjes.
Hoe hoger de geest, hoe groter het beest.(Maaike Vaatstra)
pi_201161509
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 23:41 schreef Lutalo het volgende:

[..]
Het betreft jou toch ook? En ik zeg het nb nog heel netjes.
Even feitelijk. Welke info weet ik niet of kan ik niet onthouden?
  dinsdag 31 augustus 2021 @ 23:44:06 #291
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_201161522
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 23:41 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Je gaat uit van een heel klein buitensporig kansje.

:')
Wederom de volgende aantoonbare leugen waarmee je je eigen narratief probeert te onderbouwen (maar hopeloos faalt). Het is allang feitelijk vastgesteld (o.a. door TNO) dat de kans op superrefractie (en dus aanstraling over grotere afstanden) op die bewuste septemberdag in 1999 helemaal niet onwaarschijnlijk was (gezien de feitelijke atmosferische omstandigheden die die dag bijzonder waren). Zendamateurs hebben (bewezen) radioverbindingen met elkaar gehad over honderden kilometers afstand. Dat bewijst dat een telefoonverbinding over langere afstand dan normaal ook tot stand kon komen.

Op geen enkele manier toon jij aan dat het telefoongesprek niet vanaf de A28 gevoerd kan zijn.
Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Top 2000-omissies (2000-nu) | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
pi_201161527
quote:
7s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 23:21 schreef Gretzl het volgende:

[..]
Volgens Derksen en de deskundigen die TNO heeft gebruikt voor hun rapport waren die masten er helemaal niet. Het lijkt erop dat je ten onrechte uitgaat van een latere situatie toen het netwerk al verder was uitgebreid.
De in gebruikename datum staat ook online. Het fameuze opstelpunt 1221 bij t Harde staat er ook op. Zou wel weer heel toevallig zijn dat de datums van nabij gelegen opstelpunten niet zou kloppen.
pi_201161528
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 23:44 schreef Gretzl het volgende:

[..]
Wederom de volgende aantoonbare leugen waarmee je je eigen narratief probeert te onderbouwen. Het is allang vastgesteld (o.a. door TNO) dat de kans op superrefractie (en dus aanstraling over grotere afstanden) op die bewuste septemberdag helemaal niet onwaarschijnlijk was. Zendamateurs hebben (bewezen) radioverbindingen met elkaar gehad over honderden kilometers afstand.
Graag je TNO bron dan.
pi_201161532
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 23:41 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Begrijp je wel? Echt zo'n betweterig trekje van je.

Je gaat uit van een heel klein buitensporig kansje. Iets dat in geen enkele andere strafzaak bestaat.

:')
Het hoeft toch niet persee in strafzaken te bestaan? Wie weet is het jou op die avond ook wel overkomen, maar ja , er was geen enkele reden dat te laten onderzoeken.
En een zendamateur heeft zich netjes bij de politie gemeld en zijn ervaring verteld, maar die werd afgeblaft...
Ergens op een site heb ik een lijst ( van Telfort?) gezien die metingen heeft gedaan in 2002; aantal telefoontjes + afstanden.
Hoe hoger de geest, hoe groter het beest.(Maaike Vaatstra)
pi_201161540
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 23:45 schreef Lutalo het volgende:
Ergens op een site heb ik een lijst ( van Telfort?) gezien die metingen heeft gedaan in 2002; aantal telefoontjes + afstanden.
Graag je Telfort bron dan.
  dinsdag 31 augustus 2021 @ 23:47:22 #296
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_201161545
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 23:44 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Graag je TNO bron dan.
Staat ook al in de OP, maar hier nogmaals.

Het rapport is niet vrij online te zien lijkt het, maar misschien kun je die als belangstellende opvragen? Verschillende journalisten hebben het in ieder geval wel ingezien, want ze berichtten er onafhankelijk over.

quote:
Het TNO heeft nieuw bewijs gevonden waardoor de kans op een heropening van de Deventer moordzaak groter lijkt te worden.

Volgens TNO is de kans klein, maar niet uit te sluiten, dat Ernest Louwes vlak voor de moord belde vanaf de A28. Zijn mobiele telefoon verbond op de dag van de moord niet met de dichtstbijzijnde telefoonmast maar met de mast bij Deventer.

Door bijzondere condities in de atmosfeer is het mogelijk dat een telefoon met een andere mast verbinding maakt, aldus TNO. De verbinding met de mast in Deventer was één van hoofdredenen voor de veroordeling van Louwes in 2004. Zijn alibi klopte niet volgens de rechtbank.

"Wij kwamen in 2003 al tot precies dezelfde conclusie, alleen geloofde het hof ons toen niet", aldus Louwes advocaat Geert-Jan Knoops over de conclusies van TNO.
https://www.nu.nl/binnenl(...)enter-moordzaak.html
&
https://www.destentor.nl/(...)ak-van-tno~a6d0abdc/
&
vele andere kranten
Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Top 2000-omissies (2000-nu) | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
pi_201161554
quote:
TNO zegt nu dat het wel degelijk kan dat Louwes vanaf de snelweg heeft gebeld. Door bijzondere condities in de atmosfeer kan zijn telefoon verbinding hebben gezocht met een mast in Deventer, en niet met de dichtstbijzijnde mast. TNO noemt de kans volgens de Volkskrant klein, maar niet onmogelijk
https://www.omroepflevola(...)n-deventer-moordzaak

Dus het alibi van Louwes is gebaseerd op een bijzondere conditie. Waarbij de kans klein, maar niet onmogelijk is.

Ja, echt een hard alibi zoals @Gretzl eerst nog stelde.
  dinsdag 31 augustus 2021 @ 23:51:28 #298
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_201161576
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 23:31 schreef luxerobots het volgende:

Helaas kostte het mij veel moeite om die podcast te luisteren. Het was gewoon een interview met de drammerige betweter die De Hond is. Het liefst heb ik nieuwe informatie, en ook graag een rode draad, dus geen warrig drammerig verhaal.
Als dit alles je blijkbaar te diep zit om nog met een heldere blik naar het feitenrelaas van De Hond te luisteren kan je beter geduldig te tijd nemen om het gehele boek van Derksen van A tot Z te lezen. Dan verkrijg je ook nieuwe informatie die Bas Haan in zijn boek nooit vermeld heeft en ook niet letterlijk in het dossier staat. Aanrader (als je er voor open staat).

En anders https://www.deemzet.nl, een schat aan informatie zonder dat De Hond erbij betrokken is.
Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Top 2000-omissies (2000-nu) | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
  dinsdag 31 augustus 2021 @ 23:54:25 #299
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_201161599
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 23:48 schreef luxerobots het volgende:

[..]
https://www.omroepflevola(...)n-deventer-moordzaak

Dus het alibi van Louwes is gebaseerd op een bijzondere conditie. Waarbij de kans klein, maar niet onmogelijk is.
Hoe moeilijk is het om te snappen dat elke onschuldige die ten onrechte in de cel zit (heeft gezeten) bijzonder veel pech heeft gehad?

Wanneer een onschuldige wordt veroordeeld voor een misdrijf waar hij niets mee te maken heeft is er vrijwel altijd sprake van een samenloop van omstandigheden die maken dat hij juist hoofdverdachte werd en dat de rechter het vermeende bewijs voldoende sterk achtte.

Bij een onschuldige in de cel spelen bijzondere toevalligheden (kleine kansen) veel vaker een rol dan wanneer iemand terecht wordt veroordeeld. Justitie komt immers niet zomaar bij een willekeurige onschuldige uit.
Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Top 2000-omissies (2000-nu) | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
pi_201161625
quote:
7s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 23:54 schreef Gretzl het volgende:

[..]
Hoe moeilijk is het om te snappen dat elke onschuldige die ten onrechte in de cel zit (heeft gezeten) bijzonder veel pech heeft gehad?
O, wat heb ik toch een pech. Nu zijn mijn DNA op de blouse van een vermoord persoon. O, wat een pech, nu zit een profiel dat overeenkomt met mijn DNA in het nagelvuil. O, wat een pech dat het signaal van mijn telefoon net op het tijdstip van een moord in de buurt van het slachtoffer is.

En o wat een pech dat ik geen goed alibi, maar wel een goed motief (geld) en een ontvlambaar karakter heb.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')