abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_200937548
Hier een emotioneel verhaal van een brandweerman die zijn hele carrière lang zijn eigen leven riskeert om anderen te helpen. Deze man dreigt nu te moeten stoppen met zijn werk omdat hij het vaccin niet wil.

Hawaii heeft een mandaat afgegeven dat zegt dat de first responders zich moeten laten vaccineren.

Hier de korte video van de man. Skip eventueel naar 1:20 als je weinig tijd hebt:


Hier een artikel dat laat zien dat hij echt een Fire Captain is:

https://www.hawaiinewsnow(...)nst-vaccine-mandate/

Er is wel een rechtszaak opgestart tegen de staat:

1,200 Hawaii First Responders Suing State Over Covid Vaccine Mandate

https://www.forbes.com/si(...)ate/?sh=4ba61a561d71

Voor de mensen hier die roepen dat mensen die het vaccin niet willen egoïstisch zijn, is deze man egoïstisch volgens jullie? Moeten we hem gaan buitensluiten van de maatschappij?
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
  maandag 16 augustus 2021 @ 15:22:06 #2
496301 airconditioning
VVD/GL met bovenmodaal inkomen
pi_200937569
Wat een aansteller. Als hij echt om de medemens zou geven dan zou hij zich vaccineren om hen te beschermen, en al helemaal als brandweerman. Jammer dat hij zich zo heeft laten misleiden.
Pro: Woke, LGBTQQIP2SAA++, BLM, vaccinatieplicht, K. Harris, Vegan, immigratie, milleumaatregelen, (bio)diversiteit en Antifa
Anti: Wappiementaliteit, mileuvervuiling, racisme, antisemitisme, fvd/trumpisme, boeren en populisme.
pi_200937587
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 15:22 schreef airconditioning het volgende:
Wat een aansteller. Als hij echt om de medemens zou geven dan zou hij zich vaccineren om hen te beschermen, en al helemaal als brandweerman. Jammer dat hij zich zo heeft laten misleiden.
De video is 5 minuten lang en hebt je uitgesproken mening al weer klaar binnen anderhalve minuut na het openen van dit topic. Misschien moet je wat respect tonen en luisteren naar de beste man.
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
  maandag 16 augustus 2021 @ 15:28:53 #4
496301 airconditioning
VVD/GL met bovenmodaal inkomen
pi_200937658
quote:
13s.gif Op maandag 16 augustus 2021 15:23 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]
De video is 5 minuten lang en hebt je uitgesproken mening al weer klaar binnen anderhalve minuut na het openen van dit topic. Misschien moet je wat respect tonen en luisteren naar de beste man.
Vooruit ik heb het volledig gezien op 1.5 snelheid. Een hoop gejank en hij zegt 'i dont know what it's going to do with my body'. Hij heeft zijn onderzoek gewoon niet te gedaan want we weten wel wat het doet.

Dus zoals verwacht is hij een aansteller want hij kan gewoon het prikje nemen en hoeft niet bang te zijn zijn baan te verliezen,.
Pro: Woke, LGBTQQIP2SAA++, BLM, vaccinatieplicht, K. Harris, Vegan, immigratie, milleumaatregelen, (bio)diversiteit en Antifa
Anti: Wappiementaliteit, mileuvervuiling, racisme, antisemitisme, fvd/trumpisme, boeren en populisme.
pi_200937894
Het hoort bij je roeping van hulpverlener om anderen geen kwaad te willen doen. En bijna al je handelingen zijn het gevolg van onderzoek naar wat het beste werkt voor de gezondheid van mens en dier. Waarom vertrouw je dan nu ineens bepaald onderzoek niet meer? Ik snap het niet en ik vind de verplichting prima. jouw slachtoffers hebben niet de keuze om hulp van jou te weigeren en moeten er vanuit kunnen gaan dat ze geholpen worden door iemand die zo veel mogelijk beschermd is tegen Corona(besmettingen). Terecht die plicht.
dag
  maandag 16 augustus 2021 @ 15:55:41 #6
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_200937966
Nu nog geen enkel nadeel ervan ondervonden maar misschien moet ik mijn vrijwilligerswerk als EHBOer laten schieten in de toekomst.
En dat is niet zo erg want dan heb ik weer meer tijd voor mijn andere hobby's.
To BG or not to BG!
pi_200938033
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 15:48 schreef Peter het volgende:
Het hoort bij je roeping van hulpverlener om anderen geen kwaad te willen doen. En bijna al je handelingen zijn het gevolg van onderzoek naar wat het beste werkt voor de gezondheid van mens en dier. Waarom vertrouw je dan nu ineens bepaald onderzoek niet meer? Ik snap het niet en ik vind de verplichting prima. jouw slachtoffers hebben niet de keuze om hulp van jou te weigeren en moeten er vanuit kunnen gaan dat ze geholpen worden door iemand die zo veel mogelijk beschermd is tegen Corona(besmettingen). Terecht die plicht.
En dat alles hiervoor?

"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
  Moderator maandag 16 augustus 2021 @ 16:04:12 #8
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_200938077
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 15:48 schreef Peter het volgende:
Het hoort bij je roeping van hulpverlener om anderen geen kwaad te willen doen. En bijna al je handelingen zijn het gevolg van onderzoek naar wat het beste werkt voor de gezondheid van mens en dier. Waarom vertrouw je dan nu ineens bepaald onderzoek niet meer? Ik snap het niet en ik vind de verplichting prima. jouw slachtoffers hebben niet de keuze om hulp van jou te weigeren en moeten er vanuit kunnen gaan dat ze geholpen worden door iemand die zo veel mogelijk beschermd is tegen Corona(besmettingen). Terecht die plicht.
Volledig mee eens.
Breitling - Instruments for Professionals
  maandag 16 augustus 2021 @ 16:04:27 #9
94451 SillyWalks
Ministry of Silly Walks
pi_200938081
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 16:01 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]
En dat alles hiervoor?

[ afbeelding ]
Nee, om ervoor te zorgen dat de zorg niet omvalt. Als dat gebeurt haal je die survival rates niet meer, en is er voor niet-covid patiënten ook geen plaats meer in ziekenhuizen.

Serieus, als dit je na 1,5 jaar nog steeds uitgelegd moet worden...
Minister: lt's not particularly silly, is it? I mean, the right leg isn't silly at all and the left leg merely does a forward aerial half turn every alternate step.
Mr Pudey: Yes, but I think that with Government backing I could make it very silly.
pi_200938082
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 15:22 schreef airconditioning het volgende:
Wat een aansteller. Als hij echt om de medemens zou geven dan zou hij zich vaccineren om hen te beschermen, en al helemaal als brandweerman. Jammer dat hij zich zo heeft laten misleiden.
Maar is het vaccin 100% veilig dan?
pi_200938193
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 16:04 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]
Maar is het vaccin 100% veilig dan?
Is er überhaupt wel iets 100% veilig?
pi_200938202
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 16:12 schreef Shaar12 het volgende:

[..]
Is er überhaupt wel iets 100% veilig?
Dan is t toch logisch dat mensen een bepaalde afweging maken.
pi_200938208
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 16:04 schreef SillyWalks het volgende:

[..]
Nee, om ervoor te zorgen dat de zorg niet omvalt. Als dat gebeurt haal je die survival rates niet meer, en is er voor niet-covid patiënten ook geen plaats meer in ziekenhuizen.

Serieus, als dit je na 1,5 jaar nog steeds uitgelegd moet worden...
Verreweg de meeste mensen overleven Corona en mensen maken anti-stoffen aan, waardoor ze misschien nog wel beter tegen Corona beschermd zijn dan gevaccineerden:

Had COVID? You’ll probably make antibodies for a lifetime

https://www.nature.com/articles/d41586-021-01442-9

Mild COVID-19 induces lasting antibody protection, study finds
People who have had mild illness develop antibody-producing cells that can last lifetime

https://www.sciencedaily.com/releases/2021/05/210524110135.htm

Hoe kan de zorg bijna blijven omvallen als steeds meer mensen beschermd zijn tegen Corona?
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_200938211
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 16:13 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]
Dan is t toch logisch dat mensen een bepaalde afweging maken.
Dat moeten mensen ook helemaal zelf weten inderdaad.
pi_200938228
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 16:13 schreef Shaar12 het volgende:

[..]
Dat moeten mensen ook helemaal zelf weten inderdaad.
Voor corona was dat ook volkomen normaal.
pi_200938230
Het is wel treurig dat iemand zijn leven en passie moet inleveren omdat hij kiest om lichamelijke zelfbeschikking te behouden.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  maandag 16 augustus 2021 @ 16:16:55 #17
496301 airconditioning
VVD/GL met bovenmodaal inkomen
pi_200938241
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 16:15 schreef sjorsie1982 het volgende:
Het is wel treurig dat iemand zijn leven en passie moet inleveren omdat hij kiest om lichamelijke zelfbeschikking te behouden.
Het is wel treurig dat iemand zijn leven en passie moet inleveren omdat een wappie kiest om zijn lichamelijke zelfbeschikking te behouden.
Pro: Woke, LGBTQQIP2SAA++, BLM, vaccinatieplicht, K. Harris, Vegan, immigratie, milleumaatregelen, (bio)diversiteit en Antifa
Anti: Wappiementaliteit, mileuvervuiling, racisme, antisemitisme, fvd/trumpisme, boeren en populisme.
pi_200938242
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 16:15 schreef sjorsie1982 het volgende:
Het is wel treurig dat iemand zijn leven en passie moet inleveren omdat hij kiest om lichamelijke zelfbeschikking te behouden.
En dat alles voor de rubberen stoeptegelgeneratie.
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_200938250
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 16:16 schreef airconditioning het volgende:

[..]
Het is wel treurig dat iemand zijn leven en passie moet inleveren omdat een wappie kiest om zijn lichamelijke zelfbeschikking te behouden.
Wie is dit dan?
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_200938256
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 16:16 schreef airconditioning het volgende:

[..]
Het is wel treurig dat iemand zijn leven en passie moet inleveren omdat een wappie kiest om zijn lichamelijke zelfbeschikking te behouden.
Leg uit?
  maandag 16 augustus 2021 @ 16:22:39 #21
496301 airconditioning
VVD/GL met bovenmodaal inkomen
pi_200938322
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 16:18 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]
Leg uit?
Door ongevaccineerde moeten we in lockdown en kan een gezond persoon eerder besmet raken door die ongevaccineerde. Gezonde mensen moeten dus hun leven en passie inleveren omdat wappies niet willen vaccineren.
Pro: Woke, LGBTQQIP2SAA++, BLM, vaccinatieplicht, K. Harris, Vegan, immigratie, milleumaatregelen, (bio)diversiteit en Antifa
Anti: Wappiementaliteit, mileuvervuiling, racisme, antisemitisme, fvd/trumpisme, boeren en populisme.
pi_200938367
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 16:22 schreef airconditioning het volgende:

[..]
Door ongevaccineerde moeten we in lockdown en kan een gezond persoon eerder besmet raken door die ongevaccineerde. Gezonde mensen moeten dus hun leven en passie inleveren omdat wappies niet willen vaccineren.
Genoeg landen waar weinig mensen gevaccineerd zijn waar geen lockdown is. Het ligt dus aan de overheid die de regels maakt niet aan de ongevaccineerden. Vorig jaar lag t aan de ouderen, daarna aan feestende studenten. Volgende maand zijn dikke mensen aan de beurt?
pi_200938384
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 16:22 schreef airconditioning het volgende:

[..]
Door ongevaccineerde moeten we in lockdown en kan een gezond persoon eerder besmet raken door die ongevaccineerde. Gezonde mensen moeten dus hun leven en passie inleveren omdat wappies niet willen vaccineren.
Wat is dit voor onsamenhangend gewauwel over gezonde personen?

COR / 95% van ziekenhuisopnames door Corona heeft onderliggende klachten

COR / Dikke mensen overlijden veel sneller aan Corona

Mensen die een vaccin hebben gehad zijn direct gezond volgens jou?
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_200938404
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 16:22 schreef airconditioning het volgende:

[..]
Door ongevaccineerde moeten we in lockdown en kan een gezond persoon eerder besmet raken door die ongevaccineerde. Gezonde mensen moeten dus hun leven en passie inleveren omdat wappies niet willen vaccineren.
Gelukkig is dat niet zo, want dat zou wel heel gek zijn.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_200938417
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 16:26 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]
Genoeg landen waar weinig mensen gevaccineerd zijn waar geen lockdown is. Het ligt dus aan de overheid die de regels maakt niet aan de ongevaccineerden. Vorig jaar lag t aan de ouderen, daarna aan feestende studenten. Volgende maand zijn dikke mensen aan de beurt?
Nee mensen die geen autogordel dragen zijn dan aan de beurt.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  maandag 16 augustus 2021 @ 16:43:43 #26
94451 SillyWalks
Ministry of Silly Walks
pi_200938589
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 16:13 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]
Verreweg de meeste mensen overleven Corona en mensen maken anti-stoffen aan, waardoor ze misschien nog wel beter tegen Corona beschermd zijn dan gevaccineerden:

Had COVID? You’ll probably make antibodies for a lifetime

https://www.nature.com/articles/d41586-021-01442-9

Mild COVID-19 induces lasting antibody protection, study finds
People who have had mild illness develop antibody-producing cells that can last lifetime

https://www.sciencedaily.com/releases/2021/05/210524110135.htm

Hoe kan de zorg bijna blijven omvallen als steeds meer mensen beschermd zijn tegen Corona?
Verreweg de meeste mensen hebben nauwelijks ergens last van bij een infectie... maar TEVEEL mensen hebben er wel last van, en moeten worde opgenomen.

Serieus, het is ZO simpel, en je ziet het ELKE keer weer in de praktijk als de maatregelen worden losgelaten.

Ja, groepsimmuniteit door natuurlijke infecties is leuk, maar vóór je daar bent zit je jaren met overvolle ziekenhuizen, waardoor normale zorg niet meer kan plaatsvinden voor ALLE patiënten.
Minister: lt's not particularly silly, is it? I mean, the right leg isn't silly at all and the left leg merely does a forward aerial half turn every alternate step.
Mr Pudey: Yes, but I think that with Government backing I could make it very silly.
  maandag 16 augustus 2021 @ 16:48:29 #27
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_200938646
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 16:13 schreef Probably_on_pcp het volgende:

Hoe kan de zorg bijna blijven omvallen als steeds meer mensen beschermd zijn tegen Corona?
Door 1.9 miljoen ongevaccineerden die dus wel in t ziekenhuis kunnen belanden als ze besmet raken en die Delta variant raast als een malle als er eenmaal geïnfecteerden zijn, ergo, de zorg raakt overbelast.
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
  maandag 16 augustus 2021 @ 16:57:23 #28
160086 GemMagic
Summum ius summa iniura
pi_200938758
Dit is natuurlijk niet de vraag.. de hele vaccinatiecampagne filtert non-conformisten uit alle lagen van de bevolking. Deze man moet het veld ruimen en door hem weg te zetten als vieze asociaal die uit egoistische motieven niet meewerkt, gaat dat er in als zoete koek bij de publieke opinie. Hij is niet de enige en je hoeft alleen de meest koppige figuren uit het veld te ruimen om een buigzame samenleving te creeeren. Bedoeld of onbedoeld.
Sui cuique mores fingunt fortunam
pi_200938783
quote:
14s.gif Op maandag 16 augustus 2021 16:48 schreef YuckFou het volgende:

[..]
Door 1.9 miljoen ongevaccineerden die dus wel in t ziekenhuis kunnen belanden als ze besmet raken en die Delta variant raast als een malle als er eenmaal geïnfecteerden zijn, ergo, de zorg raakt overbelast.
Vorig jaar waren 17 miljoen mensen niet gevaccineerd, dat was een probleem voor de zorg. Nu 1,9 miljoen mensen niet gevaccineerd is nog steeds een probleem?
pi_200938787
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 16:43 schreef SillyWalks het volgende:

[..]
Verreweg de meeste mensen hebben nauwelijks ergens last van bij een infectie... maar TEVEEL mensen hebben er wel last van, en moeten worde opgenomen.

Serieus, het is ZO simpel, en je ziet het ELKE keer weer in de praktijk als de maatregelen worden losgelaten.
Nee niet ELKE keer. In Texas lieten ze maanden terug de maatregelen los en toen gebeurde er helemaal niets. Pas na maanden gingen de besmettingen daar weer omhoog.

Er is inmiddels genoeg bewijs dat dit virus zich niet laat tegenhouden door maatregelen. Kijk ook naar Zweden.

quote:
Ja, groepsimmuniteit door natuurlijke infecties is leuk, maar vóór je daar bent zit je jaren met overvolle ziekenhuizen, waardoor normale zorg niet meer kan plaatsvinden voor ALLE patiënten.
Het punt is dat je je kunt laten vaccineren en dat er ook nog zoiets is natuurlijke bescherming. Na verloop van tijd raken steeds meer mensen beschermd door vaccinatie of anti-stoffen na infectie en dus neemt de druk op de zorg af.

En verder moet je even bij Rutte aan de bel trekken. We hadden nog niet zo lang geleden 1000 IC-bedden meer. En in de afgelopen jaren werd daar ook geen flikker aan gedaan terwijl elk jaar de ziekenhuizen vol lagen:

NWS / Ziekenhuizen die vol liggen - babies en kinderen naar de IC

Waar was jij in de voorbije jaren? Heb je toen ook staan roepen om beperkingen omdat je zoveel geeft om anderen?
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_200938793
quote:
14s.gif Op maandag 16 augustus 2021 16:48 schreef YuckFou het volgende:

[..]
Door 1.9 miljoen ongevaccineerden die dus wel in t ziekenhuis kunnen belanden als ze besmet raken en die Delta variant raast als een malle als er eenmaal geïnfecteerden zijn, ergo, de zorg raakt overbelast.
Zie mijn reactie hierboven.
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_200938803
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 16:57 schreef GemMagic het volgende:
Dit is natuurlijk niet de vraag.. de hele vaccinatiecampagne filtert non-conformisten uit alle lagen van de bevolking. Deze man moet het veld ruimen en door hem weg te zetten als vieze asociaal die uit egoistische motieven niet meewerkt, gaat dat er in als zoete koek bij de publieke opinie. Hij is niet de enige en je hoeft alleen de meest koppige figuren uit het veld te ruimen om een buigzame samenleving te creeeren. Bedoeld of onbedoeld.
Ontneem de massa hun brood en spelen en ze geloven alles als je belooft het terug te geven.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  maandag 16 augustus 2021 @ 17:12:11 #33
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_200939012
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 16:58 schreef weetjewel5 het volgende:
Vorig jaar waren 17 miljoen mensen niet gevaccineerd, dat was een probleem voor de zorg. Nu 1,9 miljoen mensen niet gevaccineerd is nog steeds een probleem?
Kennelijk wel, mijn persoonlijke mening is het niet, maar het is wel de consensus waarop de huidige maatregelen gebaseerd zijn, een Gommers die zegt dat er max. 100 covid patiënten op de IC kunnen liggen zonder de zorg te verstoren, dat is op die 1.9 miljoen natuurlijk snel te halen...

quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 16:59 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Zie mijn reactie hierboven.
Vanaf dag 1 ongeveer heb ik geroepen dat de VVD de zorg dermate heeft uitgekleed dat we nu een bananenrepubliek qua capaciteit zijn en dat dat anders moet, daarnaast ben ik het visieloze gerommel van Den Haag meer dan zat, er zit een demissionair kabinet wat bijzonder arrogant zo lang mogelijk aan het pluche wil blijven plakken en maar aankloot al dan niet sturend op de faalhazen van het OMT, maar dat is een heel andere discussie.
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_200939145
zoals weer zo vaak begint de kop al gelijk met zielig opzoeken van een slachtofferrol

"Zijn ongevaccineerde hulpverleners zoals brandweermannen, egoïstisch?"

nee, niemand zegt dat ze egoistisch zijn...
maar er worden bepaalde regels gesteld die erop gericht zijn dat hulpverleners hun werk kunnen uitvoeren zonder daarbij de mensen die ze helpen extra in gevaar te brengen, of juist zichzelf extra risico bloot te stellen..

daarom moeten hulpverleners bepaalde trainingen volgen, moeten ze jaarrlijks aan een gezondheidscheck voldoen en bepaalde beschermende maatregelen aanhouden (bv dragen van beschermende kleding)

een brandweer man die bv stelt dat het tegen zijn religie is een brandwerhelm te dragen, kan zijn werk ook niet meer doen..
dat betekent verder niet dat hij geen vrije keuze voor zijn hoofddeksel heeft, maar wel dat het tot de veiligheidsnormen behoort dat hij die helm _moet_ dragen en dat niet is dat hij uit prinvcipe zomaar mag weigeren
(de grond is dat zonder helm hij een te groot gevaar loopt zelf mogelijk in een risicositiatie gewond te raken en dan zijn collega's gedwongen zijn hem ook extra te redden).

En nee, je hoeft niet aan te komen ermee dat 'ook brandweermannen met een helm soms gewond kunnen raken'... de reden een helm te dragen is dat dit de kans dat hij bv gewond raakt doordat er materiaal op zijn hoofd valt duidelijk lager is dan als hij zomaar zonder helm rond gaat lopen...


De huidige regel is precies hetzelfde als wat gebeurt als een hulpverlener een training weigert, of zou weigeren beschermende kleding te dragen... alles prima als dat zijn principe is, maar op dat moment vpoldoet hij niet meer aan de veiligheidsnormen die opgesteld zijn voor dat werk en kan men hem niet inzetten in actieve gevaarssituaties. (hooguit dus in situaties waarin hij meer afstand tot anderen kan aanhouden en dan anderen niet in gevaar brengt).

Hij heeft alr echten deze keuze te maken... maar een keuze maken betekent niet dat die keuze geen consequenties kan hebben.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_200939789
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 17:21 schreef RM-rf het volgende:
zoals weer zo vaak begint de kop al gelijk met zielig opzoeken van een slachtofferrol

"Zijn ongevaccineerde hulpverleners zoals brandweermannen, egoïstisch?"

nee, niemand zegt dat ze egoistisch zijn...
Op dit forum heb ik mensen dat vaak genoeg horen zeggen.
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
  maandag 16 augustus 2021 @ 18:09:07 #36
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_200939859
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 16:13 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]
Dan is t toch logisch dat mensen een bepaalde afweging maken.
Zeker.

En je springt dus wel de vlammen in, ademt allerlei gassen in maar dit durf je niet?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  Moderator maandag 16 augustus 2021 @ 18:14:26 #37
54278 crew  Tijger_m
42
pi_200939944
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 16:13 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]
Dan is t toch logisch dat mensen een bepaalde afweging maken.
En niemand zegt dat hij dat niet mag. Wat men wel zegt is dat hij dan deze functie niet meer kan uitoefenen. Keuzes, consequenties, afijn, je weet zolangzamerhand wel hoe het werkt.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_200940198
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 16:15 schreef sjorsie1982 het volgende:
Het is wel treurig dat iemand zijn leven en passie moet inleveren omdat hij kiest om lichamelijke zelfbeschikking te behouden.
Dit gedrocht van een nieuwe normaal is weer iets om trots op te zijn met zijn allen, jemig. Wat men feitelijk denkt te winnen door de beste man uit zijn functie te weren kunnen ze waarschijnlijk niet eens fatsoenlijk onderbouwen. Ja, 'je verkleint het risico op verspreiding'. Koekoek, dat doet de griepprik ook :')
I'll give you something to do
pi_200940454
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 18:29 schreef galantis het volgende:

[..]
Dit gedrocht van een nieuwe normaal is weer iets om trots op te zijn met zijn allen, jemig. Wat men feitelijk denkt te winnen door de beste man uit zijn functie te weren kunnen ze waarschijnlijk niet eens fatsoenlijk onderbouwen. Ja, 'je verkleint het risico op verspreiding'. Koekoek, dat doet de griepprik ook :')
Het grappige is dat de mensen die anderen willen uitsluiten niet eens nadenken over wat dat op gaat leveren.

Op termijn krijg je er misschien een paar honderdduizend daklozen bij? En dan gaan deze daklozen niet aan de drugs en drank en ze gaan niet mensen op straat lastig vallen, stelen en overvallen plegen omdat ze toch geld nodig zullen hebben?
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_200940479
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 18:45 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]
Het grappige is dat de mensen die anderen willen uitsluiten niet eens nadenken over wat dat op gaat leveren.

Op termijn krijg je er misschien een paar honderdduizend daklozen bij? En dan gaan deze daklozen niet aan de drugs en drank en ze gaan niet mensen op straat lastig vallen, stelen en overvallen plegen omdat ze toch geld nodig zullen hebben?
Het nieuwe medische woke mag wat kosten nou.
I'll give you something to do
pi_200941606
Hoewel ik TS totaal niet mag, vind ik het ook raar dat een brandweerman verplicht gevaccineerd moet worden. Als het nou om een verzorger ging die vooral te maken heeft met bejaarde en/of zwakke cliënten, dan kan ik het nog wel begrijpen. Dat is juist een groep die je extra wilt beschermen. Maar een brandweerman? Tenzij hij vooral bejaarden uit bomen moet halen, denk ik niet dat het veel problemen oplevert. 🤔
ROBODEMONS..................|:(
pi_200942042
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 16:58 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]
Vorig jaar waren 17 miljoen mensen niet gevaccineerd, dat was een probleem voor de zorg. Nu 1,9 miljoen mensen niet gevaccineerd is nog steeds een probleem?
Ja want de Delta variant is veel besmettelijker als de toen overheersende variant.
dag
pi_200942808
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 20:21 schreef Peter het volgende:

[..]
Ja want de Delta variant is veel besmettelijker als de toen overheersende variant.
Maar de ziekenhuizen liggen niet vol.
pi_200943583
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 20:57 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]
Maar de ziekenhuizen liggen niet vol.
Omdat we nog een hoop maatregelen aanhouden omdat er mensen zich niet laten vaccineren..
dag
pi_200943861
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 21:35 schreef Peter het volgende:

[..]
Omdat we nog een hoop maatregelen aanhouden omdat er mensen zich niet laten vaccineren..
Texas liet de maatregelen los en er gebeurde helemaal niets. Pas maanden later stegen de besmettingen weer.

In Zweden hebben ze veel minder maatregelen en daar doen ze het beter dan in de meeste andere landen.

Maar goed, blijf jij lekker in maatregelen geloven.
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
  Moderator dinsdag 17 augustus 2021 @ 10:45:34 #46
54278 crew  Tijger_m
42
pi_200948880
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 21:46 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]
Texas liet de maatregelen los en er gebeurde helemaal niets. Pas maanden later stegen de besmettingen weer.

In Zweden hebben ze veel minder maatregelen en daar doen ze het beter dan in de meeste andere landen.

Maar goed, blijf jij lekker in maatregelen geloven.
Dus er gebeurde wel iets in Texas. En Zweden, in cijfers, doet het nauwelijks beter dan Nederland.

En als je een land wil wat het pas echt goed doet...Australie.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_200953238
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 10:45 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Dus er gebeurde wel iets in Texas. En Zweden, in cijfers, doet het nauwelijks beter dan Nederland.

En als je een land wil wat het pas echt goed doet...Australie.
Goed.. niet erg humaan om ouders binnen een land te verbieden naar hun terminale kind te reizen..
dag
  Moderator dinsdag 17 augustus 2021 @ 17:03:37 #48
54278 crew  Tijger_m
42
pi_200953973
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 15:58 schreef Peter het volgende:

[..]
Goed.. niet erg humaan om ouders binnen een land te verbieden naar hun terminale kind te reizen..
In Nederland zijn er honderden zo niet duizenden mensen alleen gestorven, alles ophangen in een land van 25 miljoen aan een zielig geval is niet erg realistisch, lijkt mij.

Goed in dit geval betekent minder dan 1000 corona doden en minder dan 40.000 gevallen. Nederland 18K dood en 1.8 miljoen gevallen.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_200954120
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 10:45 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

En als je een land wil wat het pas echt goed doet...Australie.
Jij wil dat wij ook de kant van Australie op gaan? Avondklok vanaf 17u ofzo. Verboden om naar t buitenland te gaan? Er is meer in t leven dan lage coronacijfers.
  dinsdag 17 augustus 2021 @ 17:30:23 #50
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_200954306
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 16:01 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]
En dat alles hiervoor?

[ afbeelding ]
Met mortaliteitscijfers aan komen zetten om een punt te maken mbt vaccinaties :')

Dan ben je wel echt af :R
Huilen dan.
  Moderator dinsdag 17 augustus 2021 @ 19:07:48 #51
54278 crew  Tijger_m
42
pi_200955776
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 17:15 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]
Jij wil dat wij ook de kant van Australie op gaan? Avondklok vanaf 17u ofzo. Verboden om naar t buitenland te gaan? Er is meer in t leven dan lage coronacijfers.
Nee. Je mist mijn punt compleet.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_200955807
Als hier ooit brand uitbreekt wil ik niet dat de brandweer komt blussen en ik wil ook geen rookmelder.

Je weet nooit wat de lange termijneffecten zijn.
pi_200955911
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 17:03 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
In Nederland zijn er honderden zo niet duizenden mensen alleen gestorven, alles ophangen in een land van 25 miljoen aan een zielig geval is niet erg realistisch, lijkt mij.

Goed in dit geval betekent minder dan 1000 corona doden en minder dan 40.000 gevallen. Nederland 18K dood en 1.8 miljoen gevallen.
Jij graaft een gracht om het land heen zodat we een eiland zijn?
dag
  Moderator dinsdag 17 augustus 2021 @ 19:19:28 #54
54278 crew  Tijger_m
42
pi_200955944
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 19:16 schreef Peter het volgende:

[..]
Jij graaft een gracht om het land heen zodat we een eiland zijn?
Nogmaals, ik suggereer nergens dat wij Australie moeten of kunnen volgen. Ik heb het puur over feiten.

Lees anders even terug waar mijn reactie over Australie vandaan kwam.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  dinsdag 17 augustus 2021 @ 20:17:10 #55
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_200956825
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 19:09 schreef TheFreshPrince het volgende:
Als hier ooit brand uitbreekt wil ik niet dat de brandweer komt blussen en ik wil ook geen rookmelder.

Je weet nooit wat de lange termijneffecten zijn.
HO HO HO RUSTIG MAAT

Is überhaupt wel duidelijk dat water de brand blust dan? En weet je zeker dat brand wel een probleem is? Laat je niet bang maken! En wie zegt dat die brandweer niet juist jouw huis in brand steekt in opdracht van big-rookmelders?
Huilen dan.
pi_200957004
Kapitein Kaimi gaat sowieso een keer corona oplopen en dan heeft hij spijt net als zoveel wappies die zich gek hebben laten maken door de leugens van de alternatieve media.

twitter
pi_200957180
Backfiretopic met brandweermannen _O_
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  Moderator dinsdag 17 augustus 2021 @ 20:41:28 #58
54278 crew  Tijger_m
42
pi_200957271
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 20:17 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
HO HO HO RUSTIG MAAT

Is überhaupt wel duidelijk dat water de brand blust dan? En weet je zeker dat brand wel een probleem is? Laat je niet bang maken! En wie zegt dat die brandweer niet juist jouw huis in brand steekt in opdracht van big-rookmelders?
Bovendien heb ik een uitstekend werkende weerstand en ik heb decennia lang gerookt dus ik kan wel tegen rook inhaleren, daar heb ik geen brandweer voor nodig ;)
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_201060953
NY Times artikel:

A Hospital Finds an Unlikely Group Opposing Vaccination: Its Workers

Their movement started discreetly, just a handful of people communicating on encrypted apps like WhatsApp and Signal. But in just days it had ballooned tenfold. And within two weeks, it had turned into a full-blown public protest, with people waving picket signs to denounce efforts to push them to receive coronavirus vaccines.



But these were not just any vaccine resisters. They were nurses, medical technicians, infection control officers and other staff who work at a hospital in Staten Island, which has the highest rate of Covid-19 infection of any borough in New York City.

Gaat verder:

https://archive.is/DFKp6#selection-1097.0-1097.251
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_201074118
Nog een boze Fire Captain, dit keer in LA:

"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_201074199
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 15:22 schreef airconditioning het volgende:
Wat een aansteller. Als hij echt om de medemens zou geven dan zou hij zich vaccineren om hen te beschermen, en al helemaal als brandweerman. Jammer dat hij zich zo heeft laten misleiden.
Vaccinatie helpt niet tegen besmetting. Gevaccineerden blijven besmettelijk.

De brandweer haalt hier vaak mensen op bij medische noodgevallen.
pi_201074207
In Frankrijk staakt de brandweer om dezelfde reden.
pi_201074240
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 16:16 schreef airconditioning het volgende:

[..]
Het is wel treurig dat iemand zijn leven en passie moet inleveren omdat een wappie kiest om zijn lichamelijke zelfbeschikking te behouden.
Wat bedoel je?
pi_201074277
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 16:01 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]
En dat alles hiervoor?

[ afbeelding ]
doe niet zo flauw. Hetzelfde als je tegen kinderen zegt dat Sinterklaas niet bestaat of op 3FM roept dat de taliban behoorlijk gematigd zijn (maar toch moeten we alle losers opnemen)
Ik noem een henkie spanky, tinny treus en natuurlijk willy wortel. Allemaal helden uit de brouwerij.
  donderdag 26 augustus 2021 @ 08:59:17 #65
496301 airconditioning
VVD/GL met bovenmodaal inkomen
pi_201076298
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 22:35 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Vaccinatie helpt niet tegen besmetting.
8)7
Pro: Woke, LGBTQQIP2SAA++, BLM, vaccinatieplicht, K. Harris, Vegan, immigratie, milleumaatregelen, (bio)diversiteit en Antifa
Anti: Wappiementaliteit, mileuvervuiling, racisme, antisemitisme, fvd/trumpisme, boeren en populisme.
pi_201076646
quote:
Dat is de waarheid.

Vaccinatie helpt tegen symptomen. Niet tegen besmettelijkheid.

Gevaccineerden blijven dus anderen besmetten.

Dus als we af moeten gaan op het aantal 'gevallen' blijven we eeuwig in deze neppandemie. Want corona gaat niet weg.
  donderdag 26 augustus 2021 @ 09:43:26 #67
496301 airconditioning
VVD/GL met bovenmodaal inkomen
pi_201076755
quote:
0s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 09:34 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Dat is de waarheid.

Vaccinatie helpt tegen symptomen. Niet tegen besmettelijkheid.

Gevaccineerden blijven dus anderen besmetten.

Dus als we af moeten gaan op het aantal 'gevallen' blijven we eeuwig in deze neppandemie. Want corona gaat niet weg.
Ze besmetten veel minder en zorgen daardoor voor minder IC opnames. De wappies zijn de schuld dat we nog in lockdown gaan in de winter.
Makkelijk om het te ontkennen maar zo werkt de wereld niet
Pro: Woke, LGBTQQIP2SAA++, BLM, vaccinatieplicht, K. Harris, Vegan, immigratie, milleumaatregelen, (bio)diversiteit en Antifa
Anti: Wappiementaliteit, mileuvervuiling, racisme, antisemitisme, fvd/trumpisme, boeren en populisme.
pi_201076838
quote:
0s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 09:43 schreef airconditioning het volgende:

[..]
Ze besmetten veel minder en zorgen daardoor voor minder IC opnames. De wappies zijn de schuld dat we nog in lockdown gaan in de winter.
Makkelijk om het te ontkennen maar zo werkt de wereld niet
Ze besmetten veel minder?

Nee hoor. Dat is onzin.
  donderdag 26 augustus 2021 @ 09:52:52 #69
496301 airconditioning
VVD/GL met bovenmodaal inkomen
pi_201076841
quote:
0s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 09:52 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Ze besmetten veel minder?

Nee hoor. Dat is onzin.
https://www.rivm.nl/nieuw(...)ccineerde%20personen.
Pro: Woke, LGBTQQIP2SAA++, BLM, vaccinatieplicht, K. Harris, Vegan, immigratie, milleumaatregelen, (bio)diversiteit en Antifa
Anti: Wappiementaliteit, mileuvervuiling, racisme, antisemitisme, fvd/trumpisme, boeren en populisme.
pi_201076884
quote:
Verouderd onderzoek dat betrekking heeft op de oude alfavariant. Ondertussen zitten we in de deltavariant en daarvoor lijkt dit helemaal niet te gelden.

quote:
Het onderzoek is uitgevoerd met gegevens tussen februari en eind mei 2021, toen vooral de alfavariant van het coronavirus rondging in Nederland. Het RIVM zal de komende maanden bijhouden of de vaccins ook bescherming bieden tegen transmissie van de deltavariant.
pi_201077007
quote:
0s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 09:56 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Verouderd onderzoek dat betrekking heeft op de oude alfavariant. Ondertussen zitten we in de deltavariant en daarvoor lijkt dit helemaal niet te gelden.
[..]

Bron van jouw bewering?
dag
  donderdag 26 augustus 2021 @ 10:07:35 #72
496301 airconditioning
VVD/GL met bovenmodaal inkomen
pi_201077048
quote:
0s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 09:56 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Verouderd onderzoek dat betrekking heeft op de oude alfavariant. Ondertussen zitten we in de deltavariant en daarvoor lijkt dit helemaal niet te gelden.
[..]

Oh ja, een wetenschap ontkenner. Succes verder!
Pro: Woke, LGBTQQIP2SAA++, BLM, vaccinatieplicht, K. Harris, Vegan, immigratie, milleumaatregelen, (bio)diversiteit en Antifa
Anti: Wappiementaliteit, mileuvervuiling, racisme, antisemitisme, fvd/trumpisme, boeren en populisme.
pi_201077956
quote:
0s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 10:04 schreef Peter het volgende:

[..]
Bron van jouw bewering?
CDC is aardig betrouwbaar hierin:
https://www.cdc.gov/coron(...)s/delta-variant.html

quote:
Fully vaccinated people with Delta variant breakthrough infections can spread the virus to others
quote:
Previous variants typically produced less virus in the body of infected fully vaccinated people (breakthrough infections) than in unvaccinated people. In contrast, the Delta variant seems to produce the same high amount of virus in both unvaccinated and fully vaccinated people.
Als weinig helpt, help veel meer.
Sparen is voor mensen die niet weten waar ze geld aan uit moeten geven !!!
pi_201077992
quote:
0s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 11:21 schreef boegschroef het volgende:

[..]
CDC is aardig betrouwbaar hierin:
https://www.cdc.gov/coron(...)s/delta-variant.html
[..]
[..]

Je 'vergeet' even de rest van de info te delen:
quote:
Fully vaccinated people with Delta variant breakthrough infections can spread the virus to others. However, vaccinated people appear to be infectious for a shorter period: Previous variants typically produced less virus in the body of infected fully vaccinated people (breakthrough infections) than in unvaccinated people. In contrast, the Delta variant seems to produce the same high amount of virus in both unvaccinated and fully vaccinated people. However, like other variants, the amount of virus produced by Delta breakthrough infections in fully vaccinated people also goes down faster than infections in unvaccinated people. This means fully vaccinated people are likely infectious for less time than unvaccinated people.
dag
  Moderator donderdag 26 augustus 2021 @ 11:36:54 #75
54278 crew  Tijger_m
42
pi_201078149
quote:
0s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 11:24 schreef Peter het volgende:

[..]
Je 'vergeet' even de rest van de info te delen:
[..]

En het feit dat breakthrough van corona maar in een klein deel van gevaccineerden plaatsvind, rond de 10%.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_201078150
quote:
0s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 11:24 schreef Peter het volgende:

[..]
Je 'vergeet' even de rest van de info te delen:
[..]

Ik ben dat niet vergeten, het ging me om het grote verschil en het feit dat het RIVM erg achterloopt met info. Daarnaast zit er een groot verschil in de bewering 'veel minder besmetten' en de uitspraak 'waarschijnlijk voor een kortere periode besmettelijk'

Het verschil in risico tussen een gevaccinneerd en ongevaccineerd persoon om andere te besmetten is gewoon enorm veranderd door het Delta variant.
Waarbij de eerste varianten de kans dat je iemand anders besmet als je gevaccineerd bent klein is. (vergeleken met ongevaccineerd) Is dit nu veranderd naar 'waarschijnlijk iets minder lang besmettelijk dan ongevaccineerde'.

Dit gaat vooral over de tijd, maar je bent wel net zo besmettelijk, dat is een zeer groot verschil.
Als weinig helpt, help veel meer.
Sparen is voor mensen die niet weten waar ze geld aan uit moeten geven !!!
pi_201083661
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 15:48 schreef Peter het volgende:
Het hoort bij je roeping van hulpverlener om anderen geen kwaad te willen doen. En bijna al je handelingen zijn het gevolg van onderzoek naar wat het beste werkt voor de gezondheid van mens en dier. Waarom vertrouw je dan nu ineens bepaald onderzoek niet meer? Ik snap het niet en ik vind de verplichting prima. jouw slachtoffers hebben niet de keuze om hulp van jou te weigeren en moeten er vanuit kunnen gaan dat ze geholpen worden door iemand die zo veel mogelijk beschermd is tegen Corona(besmettingen). Terecht die plicht.
Eens.
Zuur voor die man, maar ik deel je mening volkomen.
Handboek voor klimaat ontkenners
Complothuilers voelen zich voortdurend in hun megalomane kuif gepikt. ^(;,;)^
pi_201083710
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 16:04 schreef SillyWalks het volgende:

[..]
Nee, om ervoor te zorgen dat de zorg niet omvalt. Als dat gebeurt haal je die survival rates niet meer, en is er voor niet-covid patiënten ook geen plaats meer in ziekenhuizen.

Serieus, als dit je na 1,5 jaar nog steeds uitgelegd moet worden...
Mensen die dit nu nóg niet snappen gaan het nooit begrijpen.
Types zoals Jensen en zijn trollenleger bijvoorbeeld.
Handboek voor klimaat ontkenners
Complothuilers voelen zich voortdurend in hun megalomane kuif gepikt. ^(;,;)^
pi_201089073
Alle 4 de politievakbonden in Chicago zijn tegen en Beetjejuice negeert dit uiteraard:

Lightfoot forges ahead with Oct. 15 vaccine mandate for city employees, despite opposition from all four police unions

“This has literally lit a bomb underneath the membership,” said Fraternal Order of Police President John Catanzara. “We’re in America, G-ddamn it. We don’t want to be forced to do anything. Period. This ain’t Nazi f---ing Germany.”

https://chicago.suntimes.(...)-lightfoot-catanzara
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_201089145
Amerikaanse politiebonden vinden het ook heel normaal om killer-Cops te beschermen, dus die heb ik niet heel hoog zitten..
dag
pi_201089221
NYPD’s largest police union vows to sue over possible COVID vaccine mandate



The Big Apple’s largest police union told its members Wednesday that it would sue the city if cops are required to get the COVID-19 vaccine, The Post has learned.

“If the City attempts to impose a vaccine mandate on PBA members, we will take legal action to defend our members’ right to make such personal medical decisions,” Police Benevolent Association President Patrick Lynch wrote in an email.

The announcement comes on the heels of Mayor Bill de Blasio’s announcement requiring all New York City school staffers to get the jab.

“As of this writing, the City has not indicated whether it will attempt to impose vaccine mandates on other city workers, including police officers,” Lynch added.

Gaat verder:

https://nypost.com/2021/0(...)-19-vaccine-mandate/
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_201089305
Ah, de PBA, die publiek geld inzet om kopschoppende agenten te verdedigen waarvan de gemeente zegt dat die te ver zijn gegaan..
https://www.thecity.nyc/2(...)s-when-the-city-wont
En die vent die graag op FOX&Friends agenten verdedigt direct nar de dood van George Floyd.. https://www.foxnews.com/m(...)media-vilifying-cops

Nee, die hebben een lekkere reputatie als het gaat om eerlijkheid.
dag
  Moderator donderdag 26 augustus 2021 @ 23:45:10 #83
54278 crew  Tijger_m
42
pi_201089488
quote:
0s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 23:25 schreef Probably_on_pcp het volgende:
NYPD’s largest police union vows to sue over possible COVID vaccine mandate

[ afbeelding ]

The Big Apple’s largest police union told its members Wednesday that it would sue the city if cops are required to get the COVID-19 vaccine, The Post has learned.

“If the City attempts to impose a vaccine mandate on PBA members, we will take legal action to defend our members’ right to make such personal medical decisions,” Police Benevolent Association President Patrick Lynch wrote in an email.

The announcement comes on the heels of Mayor Bill de Blasio’s announcement requiring all New York City school staffers to get the jab.

“As of this writing, the City has not indicated whether it will attempt to impose vaccine mandates on other city workers, including police officers,” Lynch added.

Gaat verder:

https://nypost.com/2021/0(...)-19-vaccine-mandate/
Dan hebben ze een probleem, de PBA dus, want er zijn nu al legio uitspraken geweest, tot aan het hoogste hof in de VS, dat dergelijke verplichtingen grondwettelijk zijn.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_201089562
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 21:46 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]
Texas liet de maatregelen los en er gebeurde helemaal niets. Pas maanden later stegen de besmettingen weer.
ja en? North Dakota en South Dakota, een van de 2 was later met maatregelen dan de ander met als gevolg meer zieken, overbelasting zorg en meer doden
quote:
In Zweden hebben ze veel minder maatregelen en daar doen ze het beter dan in de meeste andere landen.

Maar goed, blijf jij lekker in maatregelen geloven.
In Zweden doen ze het slechter dan Noorwegen, Finland en Denemarken.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201695878
Hier nog weer zo'n jankerd vanaf 1:40!


Ja deze brandweerman heeft z'n leven geriskeerd op momenten dat andere wegrennen, maar nu is hij ongewassen, hij is onschoon omdat hij geen vaccin heeft gehad! /s
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_201696115
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 15:28 schreef airconditioning het volgende:

[..]
Vooruit ik heb het volledig gezien op 1.5 snelheid. Een hoop gejank en hij zegt 'i dont know what it's going to do with my body'. Hij heeft zijn onderzoek gewoon niet te gedaan want we weten wel wat het doet.

Dus zoals verwacht is hij een aansteller want hij kan gewoon het prikje nemen en hoeft niet bang te zijn zijn baan te verliezen,.
Zou je dat ook zeggen over Moderna? Dat hij zijn onderzoek niet gedaan heeft en dat het veilig is?
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')