Fixedquote:Op zondag 22 augustus 2021 21:23 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Nee, Rick > Olav > Willekeurige commentator van RTL7 > Kadden > Honten > Schimmels > Bacteriën > Virussen > Ronald.
Dus als ik zou moeten kiezen, heb ik liever Olav bij F1 en Rick bij Nascar dan dat Ronald ergens commentaar geeft.
Olav mag wel weg. Jack al helemaal. Ronald ook niet dol op. Die nwe (voor mij, bij de DTM) mag al helemaal weg. Rick is ok, Hoogterp ookquote:Op zondag 22 augustus 2021 21:40 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
Fixed
Maar goed, naar mijn bescheiden mening is René Hoogterp de toekomst van Nederlands autosportcommentaar (Rick is tenslotte ook de jongste niet meer), tenzij er nog ergens een onbekende rondloopt...
Jack ja? Na Allard is er geen fatsoenlijke pitreporter meer geweestquote:Op zondag 22 augustus 2021 21:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Olav mag wel weg. Jack al helemaal. Ronald ook niet dol op. Die nwe (voor mij, bij de DTM) mag al helemaal weg. Rick is ok, Hoogterp ook
Heb je dat nu pas door?quote:Op zondag 22 augustus 2021 21:46 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
Jack ja? Na Allard is er geen fatsoenlijke pitreporter meer geweestAl heb ik het idee dat ook Allard niet meer is wat hij was
Nee...quote:
Klopt, al heeft dat me om onduidelijke redenen nooit gestoord.quote:Op zondag 22 augustus 2021 21:49 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
Allard Kalf kan geen zin fatsoenlijk afsluiten. Toen niet en nog niet.
Ik heb liever God is a DJquote:Op zondag 22 augustus 2021 21:39 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
Deze is wel leuk tijdens de stiltes
Mag al helemaal weg. Staat er. Wel opletten he?quote:Op zondag 22 augustus 2021 21:46 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
Jack ja? Na Allard is er geen fatsoenlijke pitreporter meer geweestAl heb ik het idee dat ook Allard niet meer is wat hij was
Maar goed, ieder zijn eigen voorkeuren
quote:
Ik had hem al doorquote:Op zondag 22 augustus 2021 21:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mag al helemaal weg. Staat er. Wel opletten he?
Ik heb het liever allebei nietquote:
Dit kan nog even doorgaanquote:
Ik ook.. Zie post #115quote:
Gelukkig is er een groene vlagquote:
Ook leuk... maar vond de mijne beter passen bij NASCARquote:
Geen idee..quote:Op zondag 22 augustus 2021 22:03 schreef Peterselieman het volgende:
Austin Dillon naar 2. Waar komt die vandaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |