SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 23:15 schreef CherryLips het volgende:
Je kunt gewoon takkie-eitjes op Bol kopen
En NIET in de zon zettenquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 23:16 schreef bitterbal het volgende:
maar zon terrarium met wat takken is goed genoeg en dan klein beetje water en elke dag een krop sla.
Na een paar weken sla gaan die beestjes in het donker echt wel op mensenvleesjacht.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 23:16 schreef bitterbal het volgende:
maar zon terrarium met wat takken is goed genoeg en dan klein beetje water en elke dag een krop sla.
daarom zorgen dat die goed is afgeslotenquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 23:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Na een paar weken sla gaan die beestjes in het donker echt wel op mensenvleesjacht.
goede tijd welquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 23:22 schreef Budapestenaar het volgende:
Naar bed maar. Moet morgen om half tien bij de kapper zijn.
Leuk om naar te kijken. Beetje mee bezig zijn met de inrichting en voeding enzo.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 23:20 schreef bitterbal het volgende:
zou niet weten wat ik er nu mee zou moeten met zon tak
Bazenseriequote:Op vrijdag 13 augustus 2021 23:17 schreef Budapestenaar het volgende:
God, ik kon toch niet op de naam van een leuke serie komen.
Maar The Hitchhiker’s Guide to the Galaxy dus.
Doe. Geen idee welke, maar doe.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 23:23 schreef Dr_Flash het volgende:
ben er nog![]()
Zit stiekem echt te denken om morgen toch te blijven overnachten op die camping
ze doen niets he :p tenzij ze denken dat het waait. dan bewegen ze mee met de windquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 23:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Leuk om naar te kijken. Beetje mee bezig zijn met de inrichting en voeding enzo.
Ventilator eropquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 23:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze doen niets he :p tenzij ze denken dat het waait. dan bewegen ze mee met de wind
Soort smurfbal.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 23:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze doen niets he :p tenzij ze denken dat het waait. dan bewegen ze mee met de wind
Boeken, serie, film, ALLES.quote:
Ja nou ja zoiets als dit TRV / Fles' Travelsnacks #3quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 23:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Doe. Geen idee welke, maar doe.
Boegbeeld van de KSC dusquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 23:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja, loik.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 23:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja nou ja zoiets als dit TRV / Fles' Travelsnacks #3
Alleen dan zonder zwemmen.
Maarkamperen
quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 23:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
daarom zorgen dat die goed is afgesloten![]()
had ooit een vriendinnetje te logeren. ze widle net met takkie op mijn kamer. Moest ik takkie op de gang zetten
Hmm, denk het niet, de laatste keren dat ik heb gekampeerd nam ik al gewoon een normaal dekbed meequote:Op vrijdag 13 augustus 2021 23:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je nergens een slaapzak liggen. Nachtje kamperen n
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gone...
Morgen ga ik daar even mee aan de slagquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 20:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga je dan morgen voor ons een mooie touringcar ontwerpen?
Ik ga kijken of de koe wat yoghurt heeft gelegd.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 07:15 schreef Karzai het volgende:
Nou dat was het uitslapen, zo eens kijken of de kippen een ei hebben gelegd en de geit melken voor een capuccino
Heb je personeel voorquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 07:33 schreef Budapestenaar het volgende:
Da’s zo’n gedoe met die zeilen
O, da’s wel bijzonderquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 07:46 schreef Karzai het volgende:
Vroeger hadden wij een chinese jonk, de enige in Nederland
Voorzichtig springen. Straks glijd je uitquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 08:13 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik spring onder de douche en dan naar de kapper.
wat een gedrochtquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 07:24 schreef Budapestenaar het volgende:
Denk dat ik een bescheiden bootje ga kopen.
https://www.superyachttimes.com/yachts/luminosity
dat is wel gaafquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 07:37 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zou het liefst de hydrograaf kopen.
[ afbeelding ]
Maar daar kun je je helikopter niet op landenquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 08:53 schreef FranticDJ het volgende:
@:budapestenaar als t dan wat moderns moet zijn:
[ afbeelding ]
https://www.royalhuisman.(...)i-is-ready-to-shine/
hier niet, wel nog een beetje frisquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 08:50 schreef LTVDK het volgende:
Het is wel weer lekker donkergrijs buiten
moet je ook niet willenquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 08:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar daar kun je je helikopter niet op landen
Blaren pleisters er op en gaanquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 09:31 schreef Budapestenaar het volgende:
De schoenen die ik voor de vakantie had bedacht, ga ik maar niet aantrekken. Na drie stappen lagen mijn hielen al bijna open
Zodra je de perfecte wandelschoenen hebt gevonden, zestien paar van kopen en afwisselen, problem solved for a lifetime.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 09:31 schreef Budapestenaar het volgende:
De schoenen die ik voor de vakantie had bedacht, ga ik maar niet aantrekken. Na drie stappen lagen mijn hielen al bijna open
quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 09:06 schreef LTVDK het volgende:
Even @:bitterbal wakker maken https://9gag.com/gag/aV75jdv
quote:
zullen we het gewoon koffie noemen?quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 09:42 schreef UitStraling het volgende:
@:Flory?
Kun je deze ook maken met een mannetje dat aan komt rennen met een lekker kopje verwenkoffie?
[ afbeelding ]
Wat is er mis met verwennen?quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 09:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zullen we het gewoon koffie noemen?
verwenkoffie is echt voor korte kapsels op de huishoudbeursquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 09:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat is er mis met verwennen?
Dus vrouwen die zo aantrekkelijk zijn als een nicotinekleurige heipaal hebben geen behoefte aan verwennerij?quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 09:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
verwenkoffie is echt voor korte kapsels op de huishoudbeurs
Elders in Brabantquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Zonnige en wolkenvelden
In Zeeland, het westen van Brabant en ook delen van Utrecht en Zuid-Holland is er hardnekkige bewolking en nevel aanwezig. Elders schijnt de zon veelvuldig al zijn ook in het noorden wel enkele wolkenvelden aanwezig. Vanmiddag zal in het hele land de zon regelmatig doorbreken. Het blijft droog en het wordt 20 graden aan zee en 24 of 25 in het binnenland. Er waait een matige westelijke wind. Aan zee en op de Wadden staat soms wat meer wind, 5 Bft. Morgen komt er weinig verandering in het weerbeeld, wel wordt het een fractie warmer dan vandaag.
Gewoon koffie jaquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 09:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dus vrouwen die zo aantrekkelijk zijn als een nicotinekleurige heipaal hebben geen behoefte aan verwennerij?
jaquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 09:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Elders in Brabant [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Zonnige en wolkenvelden
In Zeeland, het westen van Brabant en ook delen van Utrecht en Zuid-Holland is er hardnekkige bewolking en nevel aanwezig. Elders schijnt de zon veelvuldig al zijn ook in het noorden wel enkele wolkenvelden aanwezig. Vanmiddag zal in het hele land de zon regelmatig doorbreken. Het blijft droog en het wordt 20 graden aan zee en 24 of 25 in het binnenland. Er waait een matige westelijke wind. Aan zee en op de Wadden staat soms wat meer wind, 5 Bft. Morgen komt er weinig verandering in het weerbeeld, wel wordt het een fractie warmer dan vandaag.
Met crème hoop ik.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 09:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
Denk dat ik me zelfs maar eens in ga smeren met zonnebrand.
Moet je toch naar Brabant verhuizenquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Zonnige en wolkenvelden
Nee hoor, hier is het ook gewoon grijs en neveligquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 09:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Moet je toch naar Brabant verhuizen
Ik wil niet klagen, maar hier is wel erg veel zonquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Zonnige en wolkenvelden
Lekker proefabo's voor de Libelle en kortingsbonnen voor de Primark verzamelenquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 09:49 schreef UitStraling het volgende:
"Verwenkoffie is echt voor korte kapsels op de huishoudbeurs"
Zinnetje nog eens gelezen, daar gaat mijn libido voor de komende 58 minuten
dagquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 09:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Weet je welke dag het morgen is?
Ik dacht eerst dat jij het had gezegd.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 09:49 schreef UitStraling het volgende:
"Verwenkoffie is echt voor korte kapsels op de huishoudbeurs"
Zinnetje nog eens gelezen, daar gaat mijn libido voor de komende 58 minuten
quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 09:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat jij het had gezegd.
Heb je een kans om haar naar je huis te lokken.....quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 09:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee hoor, hier is het ook gewoon grijs en nevelig
Amaramadingdongquote:
quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 10:07 schreef Budapestenaar het volgende:
Terug van de kapper. Nu een kopje verwenkoffie
Kort pittig kapsel nu?quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 10:07 schreef Budapestenaar het volgende:
Vertroetelkoffie.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 10:07 schreef Budapestenaar het volgende:
Gewoon niks zeggen.quote:
Kroelkoffie.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 10:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vertroetelkoffie.
Verwenkoffie vinden de hautaine chicks hier geen goed woord, dus voortaan is het vertroetelkoffie
Dat werkt toch nietquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 10:03 schreef dud0r het volgende:
Heb je een kans om haar naar je huis te lokken.....
Vertaal je dit elke ochtend uit het Duits?quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 10:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Mogguh3:39 minder zongenot vandaag helaas. Maar wat een prachtige dag weer
![]()
Het woord "katoen" komt van het Arabische "Qutun".
Grappig he dat de Duitsers je dat komen vertellen. Dat "Baumwolle" van "Qutun" komt. Heel bijzonder
Vertroetelkoffie is wat de begeleiders op de kinderopvang drinken, dat is cafeïnevrij omdat ze anders net zo ongecontroleerd staan te stuiteren als dat grut.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 10:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vertroetelkoffie.
Verwenkoffie vinden de hautaine chicks hier geen goed woord, dus voortaan is het vertroetelkoffie
Jazekerquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 10:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vertaal je dit elke ochtend uit het Duits?
Dat heb ik al anderhalf jaarquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 10:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker even tijd voor jezelf.
20 september gaan veel bedrijven hun personeel weer naar kantoor laten komen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 10:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat heb ik al anderhalf jaar
quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 10:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
20 september gaan veel bedrijven hun personeel weer naar kantoor laten komen.
Vorig jaar in het Sauerland gekocht bij de kassakoopjes van een of andere souvenirwinkel of zo. "Unnützes Wissen Kalender 2021"quote:
Iedereen weer in de stress.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 10:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou tijd worden, want dan mag ik mijn onbeperkte OV-kaart aanvragenquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 10:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waar ga je nou volgend jaar uit quoten?quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 10:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vorig jaar in het Sauerland gekocht bij de kassakoopjes van een of andere souvenirwinkel of zo. "Unnützes Wissen Kalender 2021"
Ik denk toch dat veel bedrijven even de stevige noodzaak voelen om mensen vijf dagen weer binnen te hebben, na een maandje of twee zal het wellicht naar de verhouding 3-2 gaan.quote:
Hoezo niet? Zeg dat je zon, zee en strand hebt daar. Zet een warmtelamp in je tuin, haal wat zand, zet een bak water neer en doe de deuren op slot. Ballie haar eigen leefomgeving en je hebt alleen 8x per dag spek en sushi in het verblijf te gooienquote:
De Koran?quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 10:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waar ga je nou volgend jaar uit quoten?
Dan ga je nietquote:
Het is geen cavia hequote:Op zaterdag 14 augustus 2021 10:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hoezo niet? Zeg dat je zon, zee en strand hebt daar. Zet een warmtelamp in je tuin, haal wat zand, zet een bak water neer en doe de deuren op slot. Ballie haar eigen leefomgeving en je hebt alleen 8x per dag spek en sushi in het verblijf te gooien
Garfield of zo. Of Fokke en Sukke .quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 10:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waar ga je nou volgend jaar uit quoten?
Nee een gerbil tochquote:
Nah, bij ons wordt het 3 dagen thuis, 2 naar kantoor. Maar da’s er nog steeds minimaal 1 teveel.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 10:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk toch dat veel bedrijven even de stevige noodzaak voelen om mensen vijf dagen weer binnen te hebben, na een maandje of twee zal het wellicht naar de verhouding 3-2 gaan.
Garfieldquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 10:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Garfield of zo. Of Fokke en Sukke .
De Taliban is hoopvol dat ze dit keer wel werelddominantie voor elkaar kunnen krijgen, de slag om Kabul zal vanmiddag wel ergens beginnen.quote:
Ik hoor andere geluidenquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 10:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nah, bij ons wordt het 3 dagen thuis, 2 naar kantoor. Maar da’s er nog steeds minimaal 1 teveel.
O gezellig. Haal ik wat chips in huis.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 10:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De Taliban is hoopvol dat ze dit keer wel werelddominantie voor elkaar kunnen krijgen, de slag om Kabul zal vanmiddag wel ergens beginnen.
Zou maar voor een dag zijn haha.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 10:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien laten ze het wel zo?
Ben je je pilletjes vergeten vanochtend?quote:
Live op Sky Sports?quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 10:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De Taliban is hoopvol dat ze dit keer wel werelddominantie voor elkaar kunnen krijgen, de slag om Kabul zal vanmiddag wel ergens beginnen.
Nou toevallig wel maar lees zo links en rechts dat een deel van de thuiswerkers niet echt lekker aan het functioneren is de laatste twee maanden, denk dat er landelijk wel een tegenreactie gaat komen van werkgevers.quote:
Hybride werken.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 10:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nah, bij ons wordt het 3 dagen thuis, 2 naar kantoor. Maar da’s er nog steeds minimaal 1 teveel.
Gewoon 7 dagen per week naar kantoor, ze gaan veldbedden plaatsen zodat je niet naar huis kanquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 10:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou toevallig wel maar lees zo links en rechts dat een deel van de thuiswerkers niet echt lekker aan het functioneren is de laatste twee maanden, denk dat er landelijk wel een tegenreactie gaat komen van werkgevers.
Hoezo de laatste twee maanden?quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 10:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou toevallig wel maar lees zo links en rechts dat een deel van de thuiswerkers niet echt lekker aan het functioneren is de laatste twee maanden, denk dat er landelijk wel een tegenreactie gaat komen van werkgevers.
Mollah Haibatullah die trots zijn twintig huilende kindbruidjes komt laten zien bij de immer glimlachende Humberto Tan.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 10:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Commentaar van Frank Snoeks.
quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 10:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ideaalquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 10:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hybride werken.![]()
Als ik het een beetje goed plan kom ik eens in de maand naar kantoor
Ben benieuwd in welke opstelling de Taliban speelt. Ik zou vooral veel aanvallers opstellenquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 10:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mollah Haibatullah die trots zijn twintig huilende kindbruidjes komt laten zien bij de immer glimlachende Humberto Tan.
Grote meidquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 10:29 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb de komende 2 weken 2 extra diensten ingevuld
kan niet he, het is 11 tegen 11quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 10:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mollah Haibatullah die trots zijn twintig huilende kindbruidjes komt laten zien bij de immer glimlachende Humberto Tan.
Landmijnen in de zestien en in plaats van rode en gele kaarten de scheidrechter een Beretta geven.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 10:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ben benieuwd in welke opstelling de Taliban speelt. Ik zou vooral veel aanvallers opstellen
Maar wat bedoel je dan? Dat ze de kantjes eraf lopen en half zomervakantie aan het vieren zijn? Of dat ze het geestelijk allemaal niet meer trekken?quote:
Zo zo. Wel 2 extraquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 10:29 schreef bitterbal het volgende:
Lach me stuk als het weer omslaat en het twee weken boven de dertig graden gaat worden.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 10:29 schreef bitterbal het volgende:
Ik moet nog meer info krijgen en erover nadenken.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 10:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar wat bedoel je dan? Dat ze de kantjes eraf lopen en half zomervakantie aan het vieren zijn? Of dat ze het geestelijk allemaal niet meer trekken?
En in plaats van een bal een granaat die elk moment kan ontploffen. Daar gaat het tempo ook wel van omhoogquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 10:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Landmijnen in de zestien en in plaats van rode en gele kaarten de scheidrechter een Beretta geven.
Allebei wel.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 10:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar wat bedoel je dan? Dat ze de kantjes eraf lopen en half zomervakantie aan het vieren zijn? Of dat ze het geestelijk allemaal niet meer trekken?
Geloof dat het in uren gaatquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 10:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Extra pegels verdienen voor je vakantie?
Doet me hieraan denkenquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 10:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En in plaats van een bal een granaat die elk moment kan ontploffen. Daar gaat het tempo ook wel van omhoog
Yups, helaas wel ja.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 10:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Allebei wel.
Bij ons is het grootste probleem om bepaalde betrokkenheid en focus te creëren. Sommige mensen die hebben ze toch echt managers nodig die ze aan het handje houden, hoewel niemand dat toe wil geven.
Die serie wil ik nog steeds kijken, maar staat niet op Netflix of Primequote:
Dikke aanrader voor jou wel hoorquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 10:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die serie wil ik nog steeds kijken, maar staat niet op Netflix of Prime
Die focus kun je ook creëren door mensen targets te geven. Daar hoef je niet perse binnen het gezichtsveld van je manager voor te zitten.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 10:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Allebei wel.
Bij ons is het grootste probleem om bepaalde betrokkenheid en focus te creëren. Sommige mensen die hebben ze toch echt managers nodig die ze aan het handje houden, hoewel niemand dat toe wil geven.
Ja, soort Stark Trek maar zelfs wat beter, begreep ik.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 10:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dikke aanrader voor jou wel hoor
Ja echt wel, meer Star Trek dan Star Trek zelf ooit geweest is.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 10:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, soort Stark Trek maar zelfs wat beter, begreep ik.
quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 10:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja echt wel, meer Star Trek dan Star Trek zelf ooit geweest is.
Jawel, maar ik mis even hoe dat dan iets van de afgelopen twee maanden zou zijn. Maar goed, het zal best hoorquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 10:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Allebei wel.
Valt een beetje samen met het weer opengooien van de samenleving, denk dat veel mensen uit een gevoel van noodzaak en urgentie vrij goed thuis hebben kunnen werken maar dat degenen die wat meer uit het leven willen halen een beetje tegen tegen de muur aangelopen zijn.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 10:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jawel, maar ik mis even hoe dat dan iets van de afgelopen twee maanden zou zijn. Maar goed, het zal best hoorHebben wij in ieder geval geen last van. Ik heb een heel fijn team
Ik denk dat het dan sowieso al niet zo goed ging met het bedrijf en dat het niet zo heel veel met corona te maken had. Al was er natuurlijk in maart vorig jaar ook nog weinig bekend over de steunpakketten enzo.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 11:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat weet ik wel zeker ja. Mijn buurman flipte helemaal vorig jaar maartVan de ene op de andere dag zijn baan kwijt. "Oh ja dat loon over deze maand? en je declaraties?
"
Nou ja hij was ingehuurd als freelancer of zo. in België dus ander arbeidsrecht. Opdrachtgever trekt alle stekkers los en poef je hebt niks meer.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 11:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik denk dat het dan sowieso al niet zo goed ging met het bedrijf en dat het niet zo heel veel met corona te maken had. Al was er natuurlijk in maart vorig jaar ook nog weinig bekend over de steunpakketten enzo.
Ahja, freelancer is natuurlijk ook wat meer risico. En ik herinner me je verhalen er nog over.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 11:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja hij was ingehuurd als freelancer of zo. in België dus ander arbeidsrecht. Opdrachtgever trekt alle stekkers los en poef je hebt niks meer.
Hij is kort daarna ook verhuisd, woont nu in Hengelo.
Njaquote:
quote:Een ziekenhuis in Mississippi heeft gisterochtend in zijn parkeergarage een veldhospitaal met twintig bedden geopend om de overvloed aan covid-patiënten te kunnen behandelen. Het federale ministerie van Volksgezondheid maakt het mogelijk om hier volgende week een mobiele ziekenhuistent aan toe te voegen.
De Republikeinse gouverneur van de staat, Tate Reeves, is blij met de hulp, zegt hij tegen persbureau Reuters. Hij benadrukt wel dat hij, net als zijn mede-Republikeinen, mensen nooit zal dwingen een mondkapje te dragen of zich te laten vaccineren. "Ik ben van mening dat elk individu de beste beslissing voor zichzelf zou moeten nemen", zei hij, ook omdat er volgens hem net zo goed "risico's" zijn verbonden aan vaccineren als aan niet-gevaccineerd blijven. Zelf is hij wel ingeënt.
Als je ziet wat op Reddit voorbij komt dan zijn de zuidelijke staten van Amerika hopeloos verloren qua gezond verstandquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 11:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Op deze manier wordt het echt nooit wat ook he
[..]
Ja ik zit dan op zo'n amerikaans papiergeldforum waar ook een offtopic sectie is met een paar politieke topics er ook tussen. Man man man totaal kapotgepolariseerd daarquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 11:26 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Als je ziet wat op Reddit voorbij komt dan zijn de zuidelijke staten van Amerika hopeloos verloren qua gezond verstand
Vriendin van me zei vorig jaar "risico van het zzp'en".quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 11:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja hij was ingehuurd als freelancer of zo. in België dus ander arbeidsrecht. Opdrachtgever trekt alle stekkers los en poef je hebt niks meer.
Hij is kort daarna ook verhuisd, woont nu in Hengelo.
Gewoon iedereen de moeder schuppen die geen spuitje wil.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 11:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Op deze manier wordt het echt nooit wat ook he
[..]
Ja echt hè? Bizar!! Snap dat hele volk soms nietquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 11:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik zit dan op zo'n amerikaans papiergeldforum waar ook een offtopic sectie is met een paar politieke topics er ook tussen. Man man man totaal kapotgepolariseerd daar
soms??quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 11:29 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja echt hè? Bizar!! Snap dat hele volk soms niet
Jaquote:
Ze zijn er heilig van overtuigd dat Trump in '24 weer president gaat worden, Biden is seniel en dement en bijna dood of dat zou hij in ieder geval moeten zijn, de Dems zijn de duivel en de schuld van alles, oh ja vanmiddag nog even een paar duizend rounds of ammo kopen voor mijn AK47 waar ik recht op heb in dit geweldigste land ter wereld.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 11:29 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja echt hè? Bizar!! Snap dat hele volk soms niet
Ja idd!!! En super druk met "let's own the dems "quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 11:36 schreef Dr_Flash het volgende:
en nog steeds vreselijk druk met 6 januari natuurlijk.
Ik begrijp ze 9 van de 10 keer gewoon nietquote:
en hun hele werkelijkheid is gebaseerd op dingen als "Als $protest nou door een groep negers / moslims / etc gedaan was in plaats van door $WieHetNuDeed, dan zou de politie / leger / etc zus of zo gereageerd hebben!"quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 11:39 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja idd!!! En super druk met "let's own the dems "de stupidity levels zijn ongekend bij die gasten
IK heb een grilijzer van ik dacht de Action. Dikke prima doet het nog steeds goed.. Bak ik behalve tosti's ook regelmatig hamburgers e.d. in..quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 11:42 schreef mschol het volgende:
iemand nog goeie ervaringen met een tosti ijzer?
had ooit de tefal reverso maar dat was inmiddels echt een gevaar voor de gebruiker (apparaat gloeiend heet aan de buitenkant, stroom kabel waar de mantel van versleten was enzo)
volgens mij moet ik de tefal snack collection hebben als ik er meer dan alleen tostis in wil maken
Ik ben wel tevreden met die van mij maar daar kun je alleen tosti's mee maken, geen andere dingen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 11:42 schreef mschol het volgende:
had ooit de tefal reverso maar dat was inmiddels echt een gevaar voor de gebruiker (apparaat gloeiend heet aan de buitenkant, stroom kabel waar de mantel van versleten was enzo)
volgens mij moet ik de tefal snack collection hebben als ik er meer dan alleen tostis in wil maken
quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 11:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en hun hele werkelijkheid is gebaseerd op dingen als "Als $protest nou door een groep negers / moslims / etc gedaan was in plaats van door $WieHetNuDeed, dan zou de politie / leger / etc zus of zo gereageerd hebben!"![]()
"I bet every dollar I have!" zie ik ook vaak langskomen. Als je dan zegt "I conclude you just don't have that many dollars" is het helemaal de vlam in de pan
Stukje vaccinatie propaganda denk ik.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 11:37 schreef Foshizzle79 het volgende:
https://edition.cnn.com/2(...)CNN+-+Most+Recent%29
![]()
Grill apparaat kopen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 11:42 schreef mschol het volgende:
tefal snack collection?quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 11:42 schreef mschol het volgende:
Ja het is vooral dieptriest dat die mensen er serieus zo bloeddoorlopen in zitten. En je moet niet vergeten op je handen te gaan zitten in die topicsquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 11:44 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]lijkt me tegelijkertijd heel grappig en heel frustrerend
een tosti/wafel ijzer waarbij de platen uitwisselbaar zijn (dacht iets van 16 verschillende platen)quote:
klinkt goedquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 11:50 schreef mschol het volgende:
[..]
een tosti/wafel ijzer waarbij de platen uitwisselbaar zijn (dacht iets van 16 verschillende platen)
Nuancequote:Op zaterdag 14 augustus 2021 11:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Stukje vaccinatie propaganda denk ik.
Want het is natuurlijk slecht nieuws dat er geen bedden meer zijn voor kinderen maar het is een beetje onzin om te stellen dat je kind alleen een bed kan krijgen als er een ander kind sterft. Het kan namelijk ook zo zijn dat er bedden vrijkomen omdat een ander kind naar de gewone afdeling kan. Maar daar hoor je ze dan weer niet over.
quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 11:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
NuanceHoe on-patriottisch
![]()
Op de brandstapel jij!
quote:Ja ik ben zwanger, en ja ik ben er achter gekomen dat mijn vriend me belazerd, en wat hij kan kan ik ook! Hij wilt mij niet omdat hij me niet aantrekkelijk meer vind omdat ik een dikke zwangere buik heb, maar ik heb ook mijn behoeftes! Wil jij mij een keer lekker pakken?
Mayonaise 4 lifequote:
En? Wat ga je doen?quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 11:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ondertussen in mijn mailbox
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zou die harige D/T fouten van d'r eens even flink te grazen nemen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 11:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ondertussen in mijn mailbox
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het duurde heel even voordat ik snapte waarom je dit posttequote:
November een wo-zo tje cyprus doen?quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 12:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Toch maar even een lange broek aan gedaan.
Ik maak tosti's altijd in de koekenpanquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 11:50 schreef mschol het volgende:
[..]
een tosti/wafel ijzer waarbij de platen uitwisselbaar zijn (dacht iets van 16 verschillende platen)
Wanneer?quote:
Ik reken er niet op dat er dit jaar nog iets mogelijk is eigenlijkquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 12:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
November een wo-zo tje cyprus doen?
Denk dat ik vanavond pulled jackfruit maak met zelfgemaakte patat.quote:
Okay. Jammer.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 12:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik reken er niet op dat er dit jaar nog iets mogelijk is eigenlijk
trouwens, sodium en natrium zijn hetzelfde. Sodium is Engels voor natrium.quote:Pas op met een corona-zelftest: huisdieren kunnen er doodziek van worden. Dat ontdekte Wilma Henderikse uit het Gelderse dorp Heelsum. Haar hond Chani, van tien maanden oud, kauwt op alles wat van plastic is en griste ongezien de plastic ampul met testvloeistof van tafel. Niet veel later was Chani ziek. "Ze was erg onrustig en moest veel hoesten en overgeven", zegt Henderikse bij Omroep Gelderland.
Uit onderzoek blijkt dat in de coronazelftest sodium azide en natrium azide zaten. Dat zijn twee stoffen die in hoge dosering giftig zijn. In dit geval was de dosering echter zo laag, dat een waarschuwing niet nodig is, reageert de Inspectie Gezondheidszorg en Jeugd (IGZ)n. Maar een hond van 25 kilo kan al behoorlijk ziek worden van 4 milliliter, zegt Peter Klaver, dierenarts en docent Diergeneeskunde aan de Universiteit Utrecht. "Voor jonge of zieke dieren kan deze gevoeligheid nog aanzienlijk hoger liggen."
ik wil op zich best hoor, maar ik denk gewoon niet dat het reëel is. Maar misschien valt het wel mee.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 12:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Okay. Jammer.Dan ga ik op het werk kijken of ik nog vrij kan krijgen in november en dan ga ik denk ik wel alleen. Doe ik wel een hotel wat ik kan annuleren en die 30 euro ofzo voor de tickets neem ik dan wel voor lief. Van de week denk ik even kijken.
Naja ze staan voorlopig nog gewoon op geel. Ik ga het eens uitzoeken en als ik wat ga boeken laat ik het je weten ok? Kan je altijd nog beslissen of je meegaat. En wat ik zei, gewoon hotelletje wat je kan annuleren en als ik de tickets dan kwijt ben jammerdepammer dan.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 12:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik wil op zich best hoor, maar ik denk gewoon niet dat het reëel is. Maar misschien valt het wel mee.
Tuurlijk wel joh, doemdenker.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 12:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik reken er niet op dat er dit jaar nog iets mogelijk is eigenlijk
Geefquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 12:55 schreef Lospedrosa het volgende:
Rauwe spareribs in de rub en nu klaar voor een uurtje of 5 low and slow.
Ja jezus wat een verrassingquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 12:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Niet meer testen hoor![]()
[..]
trouwens, sodium en natrium zijn hetzelfde. Sodium is Engels voor natrium.
vrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:
quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 13:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja jezus wat een verrassing'Hond eet iets wat geen hondenvoer is en wordt ziek.'
'Vrouw laat meuk slingeren bij jonge hond.'quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 13:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hond eet kerncentrale en gaat dood.
Van die types die een kutleven hebben en daar een ander de schuld van geven.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 13:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'Vrouw laat meuk slingeren bij jonge hond.'
quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 13:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
vrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
De Darwin Award is altijd postuum toch?quote:
Wat niet?quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 13:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vast ook "de schuld van de Democraten"
quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 13:41 schreef shiitake het volgende:
[..]
En ook nog een langzaam topic waardoor het lang in het zicht blijft. Even volposten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |