SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Grootmoeder Ama's Ambachtelijke Broodstalletjequote:
Ik ken een dame met cup H, die liep na een tijdje ook niet heel erg recht meer.quote:
Nee, logisch.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:18 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik ken een dame met cup H, die liep na een tijdje ook niet heel erg recht meer.
De link met de bank snap ik nog wel, maar de rest.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
De TT komt een beetje uit de lucht vallen voor mij
😂quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Grootmoeder Ama's Ambachtelijke Broodstalletje
Ook nog eens CL. Ik ben in shock.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De link met de bank snap ik nog wel, maar de rest.
Ik kan hier niet mee omgaan.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ook nog eens CL. Ik ben in shock.
Mag, het is een vrij land.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:20 schreef Haags het volgende:
Zal nog eens een idee geven voor een TT.
nog wel.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mag, het is een vrij land.
Dat wel. Of niet op je bek wil gaan omdat raar terrein.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Naar de grond kijken is soms wel handig als je niet in de hondenpoep wil trappen.
Oh getver, en dan zo'n vochtige plek op je bips.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:22 schreef UitStraling het volgende:
Dat je gaat zitten en dat gaat nog wel prima maar dat je zo'n lang sopgeluid hoort als je opstaat.
Poept er een meeuw op je kop.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Naar de grond kijken is soms wel handig als je niet in de hondenpoep wil trappen.
Dat ontwijk je toch niet.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Poept er een meeuw op je kop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |