SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Grootmoeder Ama's Ambachtelijke Broodstalletjequote:
Ik ken een dame met cup H, die liep na een tijdje ook niet heel erg recht meer.quote:
Nee, logisch.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:18 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik ken een dame met cup H, die liep na een tijdje ook niet heel erg recht meer.
De link met de bank snap ik nog wel, maar de rest.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
De TT komt een beetje uit de lucht vallen voor mij
😂quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Grootmoeder Ama's Ambachtelijke Broodstalletje
Ook nog eens CL. Ik ben in shock.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De link met de bank snap ik nog wel, maar de rest.
Ik kan hier niet mee omgaan.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ook nog eens CL. Ik ben in shock.
Mag, het is een vrij land.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:20 schreef Haags het volgende:
Zal nog eens een idee geven voor een TT.
nog wel.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mag, het is een vrij land.
Dat wel. Of niet op je bek wil gaan omdat raar terrein.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Naar de grond kijken is soms wel handig als je niet in de hondenpoep wil trappen.
Oh getver, en dan zo'n vochtige plek op je bips.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:22 schreef UitStraling het volgende:
Dat je gaat zitten en dat gaat nog wel prima maar dat je zo'n lang sopgeluid hoort als je opstaat.
Poept er een meeuw op je kop.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Naar de grond kijken is soms wel handig als je niet in de hondenpoep wil trappen.
Dat ontwijk je toch niet.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Poept er een meeuw op je kop.
Zo'n vage geur van overrijpe ananas ineens.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh getver, en dan zo'n vochtige plek op je bips.
Maar de hele tijd naar de grond kijken is wel erg raawrrr.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat wel. Of niet op je bek wil gaan omdat raar terrein.
...huehuequote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:23 schreef Haags het volgende:
[..]
die klodders komen letterlijk overal terecht ja.
Die hebben we hier gelukkig niet.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of een ooievaar.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:23 schreef IJsdraakje het volgende:
En liever een meeuw dan een reiger.
Duif, koe, merel, staartmeesje.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die hebben we hier gelukkig niet.
De kans op reigers is hier groter dan ooievaars.quote:
Dan kun je maar beter naar de grond kijken en niet naar de lucht.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wil je er over vertellen?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:23 schreef IJsdraakje het volgende:
En liever een meeuw dan een reiger.
In je oog.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan kun je maar beter naar de grond kijken en niet naar de lucht.
Hee, een zwarte Fuguequote:
Wees blij, het is hier vies.quote:
Joop haat me, ik wilde Reddertjes in Kangoeroeland weer eens zien.quote:
Verstandig wel met al die vuillapperij hierquote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:26 schreef Haags het volgende:
[..]
Dit.
Kan.
Echt.
Niet.
Nog voor ik lunchgenot geopend heb.
Echt ruim een UUR te vroeg ook. Wtf zeg. Staat je klok al op wintertijd?quote:
kwiwi is de laatste tijd een beetje losgeslagenquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:29 schreef Haags het volgende:
[..]
Echt ruim een UUR te vroeg ook. Wtf zeg. Staat je klok al op wintertijd?
Was het maar wintertijdquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:29 schreef Haags het volgende:
[..]
Echt ruim een UUR te vroeg ook. Wtf zeg. Staat je klok al op wintertijd?
Ik ben er om daar wat aan te doen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kwiwi is de laatste tijd een beetje losgeslagen
Ik vind de zomer eigenlijk behoorlijk prima tot dusver. Maar hoe het bij jou is, geen idee.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Was het maar wintertijdWat een vieze warmte weer
quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kwiwi is de laatste tijd een beetje losgeslagen
Schoonloederquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Duif, koe, merel, staartmeesje.
een van de slechste tot nu toe in mijn lvenquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:31 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik vind de zomer eigenlijk behoorlijk prima tot dusver. Maar hoe het bij jou is, geen idee.
In Den Haag zag ik ze wel vaker dan hier inderdaadquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De kans op reigers is hier groter dan ooievaars.
Niet overdrijven hoor.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
een van de slechste tot nu toe in mijn lven
Den Haagquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In Den Haag zag ik ze wel vaker dan hier inderdaad
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:33 schreef Haags het volgende:
[..]
Als ze gaap smilie had gedaan dan had ik haar te grazen genomen
Naja, een meeuwenflats in je mond is niet heel smakelijk tijdens het eten.quote:
Maar eigenlijk is het gewoon een normale Nederlandse zomer. We zijn gewoon te verwend na afgelopen jaren waarin het vanaf april tot en met september doorlopend bloedheet en gortdroog was.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee das gewoon een constatering
Jan de Groooooootquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ben nu in den Bosch
Wat een gekke TT kersenlippen
Nee, ik kan ook lekkerdere dingen bedenkenquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Naja, een meeuwenflats in je mond is niet heel smakelijk tijdens het eten.
Op dat beetje regen na vind ik deze zomer veel lekkerder dan de afgelopen 2 jaar.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:34 schreef Haags het volgende:
[..]
Maar eigenlijk is het gewoon een normale Nederlandse zomer. We zijn gewoon te verwend na afgelopen jaren waarin het vanaf april tot en met september doorlopend bloedheet en gortdroog was.
Ik eigenlijk ook wel.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:31 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik vind de zomer eigenlijk behoorlijk prima tot dusver. Maar hoe het bij jou is, geen idee.
Eens.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Op dat beetje regen na vind ik deze zomer veel lekkerder dan de afgelopen 2 jaar.
Beetje alsof je mayo op je eten hebtquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Naja, een meeuwenflats in je mond is niet heel smakelijk tijdens het eten.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Op dat beetje regen na vind ik deze zomer veel lekkerder dan de afgelopen 2 jaar.
Je zal maar blind zijn en niet doorhebben dat er iets op je vreten heeft zitten schijten.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Beetje alsof je mayo op je eten hebt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wat een weertje weer zeg. 25 graden en lekker zonnetje.
Die zon is hier niet. Zwaar bewolkt. Net als gisterquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
Snel, haal je aluhoedje te voorschijnquote:
Heb al een vergiet op mn hoofdquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Snel, haal je aluhoedje te voorschijn
daar kun je ook aluminiumfolie overheen of onder doenquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb al een vergiet op mn hoofd
Met alufolie je vergiet vlechten.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daar kun je ook aluminiumfolie overheen of onder doen
Cavia erop, voor extra beschermingquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Met alufolie je vergiet vlechten.
*fixedquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Caviapis erop, voor extra bescherming
Moet die meegevlecht?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Cavia erop, voor extra bescherming
Ja, godver. Ik heb m'n dag niet vandaag.quote:
Vreidach duh dertynduhquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, godver. Ik heb m'n dag niet vandaag.
Zou dat 't zijn.quote:
Nou dat hip valt wel mee, lopen ze al mee te zeulen sinds de bijbel is verzonnenquote:
Verstandiger om binnen te blijven?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou dat hip valt wel mee, lopen ze al mee te zeulen sinds de bijbel is verzonnen
ja ik heb er ook weinig mee verder.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou dat hip valt wel mee, lopen ze al mee te zeulen sinds de bijbel is verzonnen
Mja de meeste ongelukken gebeuren thuisquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Verstandiger om binnen te blijven?
quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja de meeste ongelukken gebeuren thuis
Rondjes lopen, boodschappen doen, wereldnominatie bewerkstelligen, lekker slapen, misschien wat onkruid uit de tuin halen.quote:
Ik ga weer eens naar de film voor het eerst in twee jaar ofzo.quote:
Narfquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 11:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Rondjes lopen, boodschappen doen, wereldnominatie bewerkstelligen, lekker slapen, misschien wat onkruid uit de tuin halen.
quote:
walgelijk.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 11:02 schreef Karzai het volgende:
Wij zijn geopend voor lunch tussen 11.30 en 13.30
Maar dat doe je als het goed is iedere avond.quote:
Begin eens kleinschalig.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 11:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
als wij de baas over de wereld zouden zijn hehehhehehe
kneuterige bescheidenheid. GROOTS moet je denkenquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 11:04 schreef Haags het volgende:
[..]
Begin eens kleinschalig.
Madurodam of zo.
Daar ben ik mee gestopt.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 11:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kneuterige bescheidenheid. GROOTS moet je denken
Lijkt me vrij onwaarschijnlijk dit, je bent al bang voor spin, piemel en sneeuw.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 11:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
als wij de baas over de wereld zouden zijn hehehhehehe
doe het samen met grmblquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 11:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lijkt me vrij onwaarschijnlijk dit, je bent al bang voor spin, piemel en sneeuw.
Die zijn er om het klimaat te redden.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 11:11 schreef dud0r het volgende:
Wat een boel gevechtsvliegtuigen zo hier in de lucht
Zijn ze een beetje sappig die pruimen?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 11:11 schreef UitStraling het volgende:
Hard bolletje met pruim, peer, blauwe schimmelkaas en wat abrikozenchutney, ik geef het een klein zesje
Jawel maar ik moet bij ieder hapje aan dat omaatje denken.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 11:12 schreef Karzai het volgende:
[..]
Zijn ze een beetje sappig die pruimen?
quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 11:13 schreef Karzai het volgende:
Zou wel een belgische wafel lusten met chocola en slagroom
Omnomnomnom.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 11:13 schreef Karzai het volgende:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 11:13 schreef Karzai het volgende:
de lucht zal wel opklaren boven jou.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 11:17 schreef Karzai het volgende:
[..]
Daarna een dikke joint roken en naar de wolken staren
quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 11:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel maar ik moet bij ieder hapje aan dat omaatje denken.
Als een echte echte katholiekquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 11:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga zo denk ik maar eens ordinair kibbeling halen.
Dit klinkt ook wel als een goed idee eigenlijk.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 11:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga zo denk ik maar eens ordinair kibbeling halen.
* spuugt Hollandse pruim uit.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 11:21 schreef IJsdraakje het volgende:
Pehehe.
@:4everblackeyed, ik had het een paar dagen terug toch over die rusthartslag die omhooggeschoten was omdat menstruatie? De klats is weer voorbij en hij was vannacht spontaan weer 56.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 11:21 schreef IJsdraakje het volgende:
Pehehe.
@:4everblackeyed, ik had het een paar dagen terug toch over die rusthartslag die omhooggeschoten was omdat menstruatie? De klats is weer voorbij en hij was vannacht spontaan weer 56.
Oh, sorry.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 11:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wij noemen dat hier pruimencompote viespeuk
quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 11:21 schreef IJsdraakje het volgende:
Pehehe.
@:4everblackeyed, ik had het een paar dagen terug toch over die rusthartslag die omhooggeschoten was omdat menstruatie? De pruimencompote is weer voorbij en hij was vannacht spontaan weer 56.
Ik had dat een keer snagts, werden beiden wakker, omdat ze continue aan zichzelf zat eigenlijk, dus wij als twee wilde berige leeuwen aan de gang, kijk ik soggents in de spiegel, pruimencompotequote:Op vrijdag 13 augustus 2021 11:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wij noemen dat hier pruimencompote viespeuk
Welke Zelda?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 11:26 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik twijfel om zelda te kopen voor de switch.
Ach, beter dan een pruimencompotebaard.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 11:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik had dat een keer snagts, werden beiden wakker, omdat ze continue aan zichzelf zat eigenlijk, dus wij als twee wilde berige leeuwen aan de gang, kijk ik soggents in de spiegel, pruimencompote
Ja dat was het dus ook.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 11:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ach, beter dan een pruimencompotebaard.
Ben je gekrompen?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 11:29 schreef CherryLips het volgende:
En ook de houtje-touwtjejas is te groot. En heel lang. Wat is er mis met die maten tegenwoordig?
Heb je rare proporties of zo?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 11:29 schreef CherryLips het volgende:
En ook de houtje-touwtjejas is te groot. En heel lang. Wat is er mis met die maten tegenwoordig?
Geen ervaring mee, maar is wel heel anders spelen dan BotW wat ik er van gelezen heb. Geen open wereld enzo.quote:
Gratis eten beste etenquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 11:15 schreef Haags het volgende:
@:dud0r ik heb zeven van die kraskaartjes van de AH gekregen vanmorgen, alle 7 gratis vreten.![]()
Interesse?
Net voor de presentatie zekerquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 11:30 schreef UitStraling het volgende:
Gelukkig keek ik voor de verandering een keer in de spiegel tijdens het tandjepoetselen
Klinkt als portiesquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 11:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je rare proporties of zo?
Noord-Europese maten?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 11:29 schreef CherryLips het volgende:
Ja maat van me heeft hem pas gekocht, ik leen hem denk ik even voor ik mijn besluit neem. Dan zie ik of het echt wat is.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 11:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen ervaring mee, maar is wel heel anders spelen dan BotW wat ik er van gelezen heb. Geen open wereld enzo.
Pro-porties, omnomnom.quote:
Heb ik heel veel plezier aan gehad. Maar aan Odyssey nog meer.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 11:26 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik twijfel om zelda te kopen voor de switch.
Klinkt goed.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 11:32 schreef dud0r het volgende:
Tijd voor chocolade mousse, appelkruimeltaart, slagroom en meer lekkers
Niet BotW dus.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 11:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heb ik heel veel plezier aan gehad. Maar aan Odyssey nog meer.
quote:
Nou nog kijken of het lekker isquote:
Dat spel is ook nog een optie ja.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 11:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heb ik heel veel plezier aan gehad. Maar aan Odyssey nog meer.
Nog een week of 9 en we knallen de wintertijd weer inquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 11:34 schreef Karzai het volgende:
Duurt lang vandaag lijkt wel zomertijd
Zelda: Skyward Sword, niet Breath of the Wild.quote:
Ga ik nog een weekje naar de cavia eilandenquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 11:34 schreef Haags het volgende:
[..]
Nog een week of 9 en we knallen de wintertijd weer in
Ik heb het sinds m'n opleving in februari ofzo niet meer aangeraakt.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 11:34 schreef Haags het volgende:
Ik ben eigenlijk wel een beetje uitgekeken op dat animal crossing.
4ebe is nu vast jaloers.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 11:35 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ga ik nog een weekje naar de cavia eilanden
Dit komt van iemand op fok.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 11:35 schreef UitStraling het volgende:
Gamen is toch pure verveling en echt niks leukers te doen hebben?
oh god.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 11:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb het sinds m'n opleving in februari ofzo niet meer aangeraakt.Pak het in oktober wel weer even op, want ik wil het Halloween event doen.
Vorig jaar gemist.quote:
quote:De hondsdagen is een aanduiding van de periode van ongeveer 20 juli tot 20 augustus.Tijdens de hondsdagen bederven eten en drinken sneller dan in de rest van het jaar. Vroeger had men, omdat er nog geen koelkasten of diepvriezers waren, meer moeite om etenswaar goed te houden. Daarom is er in het Twents ook nog een gezegde: "Wat men tijdens de hondsdagen spaart voor de mond, is voor de kat of hond".
Ik heb laatst een beetje gefucked met de tijdzones van de switch. Was best geinig. Had ineens dubbel zoveel klingels.quote:
Ja, alleen sommige events zijn echt gedatelocked, dan moet het op de server ook echt die dag zijn.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 11:37 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik heb laatst een beetje gefucked met de tijdzones van de switch. Was best geinig. Had ineens dubbel zoveel klingels.
Beter nu dan op maandag.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 11:37 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik krijg nu al "fijn weekend" berichtjes.
niks mis mee.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 11:37 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik moet nog tot 16 uur.quote:
Ja logisch natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 11:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, alleen sommige events zijn echt gedatelocked, dan moet het op de server ook echt die dag zijn.Halloween is daar één van.
Ja, weet ik. Hoe denk je dat ik weet dat ze gedatelocked zijn.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 11:38 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja logisch natuurlijk.
Maar was wel geinig om te doen
quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 11:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, weet ik. Hoe denk je dat ik weet dat ze gedatelocked zijn.
Zeg dat je over moet werken, doet Caviavrouwtje ook altijdquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 11:38 schreef IJsdraakje het volgende:
En dan direct door naar een kinderverjaardag.
Neem je Switch mee, dan ben je de bom.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 11:38 schreef IJsdraakje het volgende:
En dan direct door naar een kinderverjaardag.
dan kunnen mensen je nog een fijn weekend wensen..quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 11:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Neem je Switch mee, dan ben je de bom.
Op een dag als vandaag vind ik dat nog acceptabel, maar op een woensdag absoluut nietquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 11:37 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik wil 'm graag nog even heel houden.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 11:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nah, dan verwachten ze me morgen en ik heb niet zo'n trek in het bezoek wat dan ook komt.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 11:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zeg dat je over moet werken, doet Caviavrouwtje ook altijd
Kinderen whisky geven tot ze gaan braken en in slaap vallen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 11:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik verwacht ze meestal pas na twaalven.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 11:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Op een dag als vandaag vind ik dat nog acceptabel, maar op een woensdag absoluut niet
de nieuwe switch ga ik niet aan beginnen. Jij?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 11:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik wil 'm graag nog even heel houden.
[..]
Nah, dan verwachten ze me morgen en ik heb niet zo'n trek in het bezoek wat dan ook komt.
De kunst is om ze zo weinig / veel te geven dat ze ervan gaan slapen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 11:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kinderen whisky geven tot ze gaan braken en in slaap vallen.
Neuh, helemaal niet nu ik er een laptop bij heb waar ik prima op kan gamen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 11:42 schreef Haags het volgende:
[..]
de nieuwe switch ga ik niet aan beginnen. Jij?
Ik had iemand om 11.00 uur alvast een fijn weekend gewenst.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 11:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik verwacht ze meestal pas na twaalven.
Niet mijn probleem...?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 11:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De kunst is om ze zo weinig / veel te geven dat ze ervan gaan slapen.
Anders moet je dat braaksel weer gaan schoonmaken, tenzij je ze permanent op de wc opgesloten houdt.
Ik was het niet.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 11:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had iemand om 11.00 uur alvast een fijn weekend gewenst.
Kreeg ik als antwoord: NOU IK HEB HET NOG HEEL DRUK HOOR
Oke, sorry hoor. Wist niet dat je boos werd
Als je ze maar lang genoeg opsluit dan hoef je dat braaksel niet op te ruimen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 11:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De kunst is om ze zo weinig / veel te geven dat ze ervan gaan slapen.
Anders moet je dat braaksel weer gaan schoonmaken, tenzij je ze permanent op de wc opgesloten houdt.
Dat doe ik alleen met de Sims.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 11:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je ze maar lang genoeg opsluit dan hoef je dat braaksel niet op te ruimen.
Ja, ik weet niet hoe goed je tegen de geur van braaksel kan.quote:
Dat heb ik lang niet gedaan zeg, gamen via pc/laptopquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 11:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Neuh, helemaal niet nu ik er een laptop bij heb waar ik prima op kan gamen.
Nee, dan zit je gewoon je straf uit en wordt het vast wel voor je gedaanquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 11:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je ze maar lang genoeg opsluit dan hoef je dat braaksel niet op te ruimen.
Weggaan voor ze beginnen te braken natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 11:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet hoe goed je tegen de geur van braaksel kan.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 11:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had iemand om 11.00 uur alvast een fijn weekend gewenst.
Kreeg ik als antwoord: NOU IK HEB HET NOG HEEL DRUK HOOR
Oke, sorry hoor. Wist niet dat je boos werd
Ik had al tijden geen fijne pc meer, dus vorig jaar ergens voor een laptop gegaan. En aangezien ik wel al wist dat ik bepaalde spelletjes wel weer op wilde pakken (Sims, bijvoorbeeld), voor een wat steviger ding gegaan. Is 'ie hopelijk ook nog een béétje toekomstbestendig.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 11:45 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat heb ik lang niet gedaan zeg, gamen via pc/laptop
Vriendin van me zegt bij sommige dingen ook 'jij hebt écht te veel tijd'.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 11:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Maatje van me is zo, zit op het randje van een burn-out volgens mij, "Heb je die ene film al gezien?" "JA WANNEER HEBT IK DAAR TIJD VOOR DAN, ZEG DAN, BEDANKT HČ"
Nice.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 11:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik had al tijden geen fijne pc meer, dus vorig jaar ergens voor een laptop gegaan. En aangezien ik wel al wist dat ik bepaalde spelletjes wel weer op wilde pakken (Sims, bijvoorbeeld), voor een wat steviger ding gegaan. Is 'ie hopelijk ook nog een béétje toekomstbestendig.
Ah.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 11:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zelda: Skyward Sword, niet Breath of the Wild.
Ja, maar dat was toch al bekend?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 11:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je rare proporties of zo?
Op dat terrasje met die windschermen zit je anders nog best lekker in het zonnetje denk ik, vandaag is ook de mooiste dag van de zomer, zonde wel als je zo'n strandfiel bent.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 11:54 schreef bitterbal het volgende:
niemand in zijn bikini hoor op strand
maar goed dat ik niet ben gegaan dan
Ik kan je ook vertellen dat het weer erg tegenvalt aan de kust.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 11:54 schreef bitterbal het volgende:
vaak bujje te bangequote:Op vrijdag 13 augustus 2021 11:54 schreef bitterbal het volgende:
mooiste dag van de zomerquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 11:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Op dat terrasje met die windschermen zit je anders nog best lekker in het zonnetje denk ik, vandaag is ook de mooiste dag van de zomer, zonde wel als je zo'n strandfiel bent.
Komt door die stem van dat omaatje in je achterhoofd.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 11:54 schreef UitStraling het volgende:
Ik voel me vies nu en dat heb ik toch niet snel
Thuisblijvenquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 11:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Weggaan voor ze beginnen te braken natuurlijk.
Ik ga zo over ongeveer 3 uur naar het strandquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 11:56 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik kan je ook vertellen dat het weer erg tegenvalt aan de kust.
Zwaar bewolkt gewoon. Soms komt de zon er door.
Hopelijk helpt het een keertje.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 11:57 schreef bitterbal het volgende:
barbie schijnt weer opgenomen te zijn
Dat Ken echt niet.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 11:57 schreef bitterbal het volgende:
Ja misschien is het dan beter of zo.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 11:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga zo over ongeveer 3 uur naar het strand
Je weet het antwoord hierop al.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 11:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hopelijk helpt het een keertje.
US begon (weer)quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 11:48 schreef Haags het volgende:
praten over braken tijdens LUNCHGENOT vind ik niet zo´n succes.
Ik neem wel een jas en een vest mee..quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 11:58 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja misschien is het dan beter of zo.
Zal niet lang duren meer dat gemankeerde leventje vrees ik, zag laatst in een ander topic dat ze 25 euro kost, wil ze anoniem de hoer uithangen maar ze was duidelijk herkenbaar door die tatoeagesquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 11:57 schreef bitterbal het volgende:
Mensen die parttime werken en dan gaan mekkeren over tijdgebrekquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 11:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vriendin van me zegt bij sommige dingen ook 'jij hebt écht te veel tijd'.
Ik, die al een maand geen weekend heeft gehad:
Vriendin, die vier dagen in de week werkt: 'Ja daar heb ik geen tijd voor hoor.'
Zullen we dat een keer doen?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 11:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je weet het antwoord hierop al.
Volgens mij las ik ergens dat je haar nu per uur kunt boeken
Uh, ik vind 30 graden wel een beetje te warmquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 12:00 schreef CherryLips het volgende:
Als het nou 30 graden was kon ik ook eind van de middag gaan.
Over een tijd vast weer een Djosilvio die de liefde van haar leven is.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 11:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zal niet lang duren meer dat gemankeerde leventje vrees ik, zag laatst in een ander topic dat ze 25 euro kost, wil ze anoniem de hoer uithangen maar ze was duidelijk herkenbaar door die tatoeages
Nee joh, een Kevin.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 12:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Over een tijd vast weer een Djosilvio die de liefde van haar leven is.
Ja maar 's avonds koelt het dan een beetje af én veel mensen zijn opgerot én je hebt de zonsondergangquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 12:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uh, ik vind 30 graden wel een beetje te warm
Je kunt toch altijd gaan.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 12:00 schreef CherryLips het volgende:
Als het nou 30 graden was kon ik ook eind van de middag gaan.
was het geen fake account?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 11:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zal niet lang duren meer dat gemankeerde leventje vrees ik, zag laatst in een ander topic dat ze 25 euro kost, wil ze anoniem de hoer uithangen maar ze was duidelijk herkenbaar door die tatoeages
Waarom ook niet. Misschien kan ze dan meteen even de was opvouwen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 12:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zullen we dat een keer doen?
En dan een uur op haar inpraten dat ze beter af is achter de kassa bij de Lidl of zo?
Die projecteert haar prioriteiten gewoon op jou.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 11:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vriendin van me zegt bij sommige dingen ook 'jij hebt écht te veel tijd'.
Ik, die al een maand geen weekend heeft gehad:
Vriendin, die vier dagen in de week werkt: 'Ja daar heb ik geen tijd voor hoor.'
Maar er was ook iemand die zogenaamd de instelling had gebeld voor een fruitmand om te achterhalen of ze er echt lagquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 11:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik laat dat wicht mijn kleding niet aanraken.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 12:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waarom ook niet. Misschien kan ze dan meteen even de was opvouwen.
Ho Ho, ik ben ook aan het werk, multitasken heet datquote:
Zie ik een aantal uit SHO ook wel voor aan. Je mocht geen social media shit meer posten in ieder geval. Blijft er weinig over.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 12:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar er was ook iemand die zogenaamd de instelling had gebeld voor een fruitmand om te achterhalen of ze er echt lag
Echt, wat denken mensen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 12:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar er was ook iemand die zogenaamd de instelling had gebeld voor een fruitmand om te achterhalen of ze er echt lag
vrouwen kunnen dat.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 12:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ho Ho, ik ben ook aan het werk, multitasken heet dat
Zet ze boxershort van jou op haar hoofd en wil ze die niet teruggeven.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 12:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik laat dat wicht mijn kleding niet aanraken.
Jawel, mag wel als het openbaar staat. Niet van afgeschermde profielen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 12:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zie ik een aantal uit SHO ook wel voor aan. Je mocht geen social media shit meer posten in ieder geval. Blijft er weinig over.
Krijg je gelijk gratis schurft en bedwantsen (zo groot dat je ze een halsbandje om kunt doen)quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 12:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik laat dat wicht mijn kleding niet aanraken.
Das niet aardigquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 12:04 schreef UitStraling het volgende:
Kevin is wel een echte kutnaam ja.
Ja het punt leedvermaak is nu wel ruimschoots gepasseerd.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 12:04 schreef bitterbal het volgende:
Voel toch wel enige medelijde met haar
Meer ook voor die kinderen van haar.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 12:04 schreef bitterbal het volgende:
Alle twaalf.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 12:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Meer ook voor die kinderen van haar.
Ik dacht dat het een chihuahua was.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 12:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Krijg je gelijk gratis schurft en bedwantsen (zo groot dat je ze een halsbandje om kunt doen)
ja idd.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 12:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja het punt leedvermaak is nu wel ruimschoots gepasseerd.
Juist die zijn het vruchtbaarst.quote:
Een valse bedwants ?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 12:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een chihuahua was.
Jup.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 12:04 schreef bitterbal het volgende:
Stom. Waar halen we dan de goede roddels vandaan.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 12:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jawel, mag wel als het openbaar staat. Niet van afgeschermde profielen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |