Daar heb je gelijk in. Wil je asjeblieft stoppen met jij-bakken?quote:Op maandag 19 december 2022 22:15 schreef W00fer het volgende:
[..]
Ik ben je hondje niet dwaasGa anders lekker Meije opzoeken op Instagram en tegen hem ranten.
Geheel.quote:Op maandag 19 december 2022 17:02 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Is dit één deel of zijn dit alle delen achter elkaar, gepresenteerd als een geheel?
Ik ben je vriendje niet dwaas.quote:Op maandag 19 december 2022 23:06 schreef W00fer het volgende:
Ik weet niet vriend, maar volgens mij ben jij diegene die steeds mensen quote.
Die Appie is de buurtbewoner die Kees kende, als ik het artikel moet geloven van Omroep Brabant. Die schreef "Pas toen een buurtbewoner mij hielp kwam ik overal binnen".quote:Op donderdag 15 december 2022 10:57 schreef de_boswachter het volgende:
Overigens heb ik begrepen dat die Appie niet eens in Eindhoven zelf woont maar in een gat daar in de buurt. Dat maakt deze docu wellicht nog wel treuriger.
Nee. Appie woont niet bij Kees in de buurt. Appie woont in een dorp rondom Eindhoven.quote:Op zondag 29 januari 2023 17:40 schreef ArnieAlberts het volgende:
Die Appie is de buurtbewoner die Kees kende, als ik het artikel moet geloven van Omroep Brabant. Die schreef "Pas toen een buurtbewoner mij hielp kwam ik overal binnen".
Wat dus des te meer het idee bevestigt. Zie het bericht:quote:
quote:Uiteindelijk kwam Meije in contact met een buurtbewoner die hem een handje hielp. "Hij sprak echt Brabants, droeg een PSV-jasje en kende de bewoners. Toen kwam ik opeens overal binnen. Dankzij hem kreeg ik het vertrouwen van mensen."
(Bron: Omroep Brabant)
Wat een fucking faalhaas.quote:Op zondag 5 mei 2024 17:56 schreef Zipportal het volgende:
De nieuwe Appie is uit. Hij is zijn hand kwijt. Klein wereldje.
[ x ]
Ik was die kerel al lang weer vergeten en herkende hem ook niet echt toen ik hem dronken zag zwalken.quote:Op maandag 6 mei 2024 12:34 schreef SEMTEX het volgende:
Oh god, het was die halfgare gast van Probleemwijken.. waarom verbaast me dit niet... hij leek al niet helemaal nuchter voor het ongeluk: https://www.skoften.net/s(...)obleemwijken-te-zijn
Dat was dus ook precies zijn probleem: hij heeft zelf de cobra opgepakt en ermee lopen zwaaien. Inmiddels een topje van zijn duim en volledige wijs- en middelvinger kwijt.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 00:01 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik was die kerel al lang weer vergeten en herkende hem ook niet echt toen ik hem dronken zag zwalken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |