abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206650044
Trouwens, is @W00fer niet gewoon de "documentairemaker"?
De enige echte.
pi_206650273
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2022 13:49 schreef Rnie het volgende:

[..]
Waarom zou je memes willen creëren?

Beetje flauw allemaal. Om dit nou een documentaire te noemen. _O- Met die man bijt hond / Dumpertgekkies shotjes ertussendoor. Wat een griezel van een "documentairemaker" trouwens. :r Krijg het gevoel alsof hij zich verheven voelt boven deze mensen en alleen wilt scoren over de rug van deze types.

Waar een Man Bijt Hond dit soort lui enigszins respectvol behandelde. zit deze kneus er voor zijn eigen gewin. Doet het om zichzelf schouderklopjes te geven op zijn premiere.
Dit. Een zaal afhuren, je vrienden uitnodigen om complimentjes te ontvangen. Verder praatte hij met de hoofdpersonen alsof het kinderen of gehandicapte zijn.
Echt behoorlijk uit de hoogte.

Hij doet zelf vooraf wel alsof het een vervolg is. Met veel bombarie.

Een "hoe is het nu in Woensel West. 18 jaar na "probleemwijken" en dan deze serie was al anders geweest, gewoon een portret van de wijk nu.

Verder zijn het (tot nu dan) enkel interviews, hij volgt de mensen niet echt.
pi_206650755
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2022 14:33 schreef koemleit het volgende:

[..]
Dit. Een zaal afhuren, je vrienden uitnodigen om complimentjes te ontvangen. Verder praatte hij met de hoofdpersonen alsof het kinderen of gehandicapte zijn.
Echt behoorlijk uit de hoogte.

Hij doet zelf vooraf wel alsof het een vervolg is. Met veel bombarie.

Een "hoe is het nu in Woensel West. 18 jaar na "probleemwijken" en dan deze serie was al anders geweest, gewoon een portret van de wijk nu.

Verder zijn het (tot nu dan) enkel interviews, hij volgt de mensen niet echt.
Extreem eng kereltje van begin 20 :r Waarschijnlijk opgegroeid in een upper class gezinnetje met snelle internetverbinding, waar hij kees kankerkachel vanachter zijn pc, jaren na de desbetreffende uitzending, mocht aanschouwen. Nat achter de oren joh. Zal ook wel niks meegekregen hebben van de echte wereld. Waarschijnlijk had die Kees er geeneens zin in en heeft hij knaken gekregen om toch in de aflevering wat te vertellen. Krijg er een mediocre Bumfights vibe van. :')

[ Bericht 1% gewijzigd door Rnie op 12-11-2022 23:37:26 ]
De enige echte.
pi_206655726
Vond het teleurstellend om eerlijk te zijn. Had graag de gehele aflevering gezien, ook miste het wat diepgang en kwam het heel oppervlakkig over. Ook het hele gebeuren van Kees, hij wil het niet meer en toch staat die daar als een dweil. Waar je dan toch je bedenking bij krijgt of hij niet alle hersencellen heeft weg gezopen en er misbruik gemaakt word.
pi_206656470
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2022 22:42 schreef coinchantal het volgende:
Vond het teleurstellend om eerlijk te zijn. Had graag de gehele aflevering gezien, ook miste het wat diepgang en kwam het heel oppervlakkig over. Ook het hele gebeuren van Kees, hij wil het niet meer en toch staat die daar als een dweil. Waar je dan toch je bedenking bij krijgt of hij niet alle hersencellen heeft weg gezopen en er misbruik gemaakt word.
Dit dus. Merk dat hoe ouder ik word, hoe meer ik klaar ben met afzeik content. :')
De enige echte.
  Moderator zaterdag 12 november 2022 @ 23:36:04 #106
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_206656544
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2022 22:42 schreef coinchantal het volgende:
"Je mag gewoon meer als je meer betaald", hij zei het zelf ;)
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_206656996
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2022 13:50 schreef Rnie het volgende:
Trouwens, is @:W00fer niet gewoon de "documentairemaker"?
Nee, dat is RipCity als ik het goed heb...
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_206657009
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2022 13:49 schreef Rnie het volgende:

[..]
Waarom zou je memes willen creëren?

Beetje flauw allemaal. Om dit nou een documentaire te noemen. _O- Met die man bijt hond / Dumpertgekkies shotjes ertussendoor. Wat een griezel van een "documentairemaker" trouwens. :r Krijg het gevoel alsof hij zich verheven voelt boven deze mensen en alleen wilt scoren over de rug van deze types.

Waar een Man Bijt Hond dit soort lui enigszins respectvol behandelde. zit deze kneus er voor zijn eigen gewin. Doet het om zichzelf schouderklopjes te geven op zijn premiere.
Volgens mij verdient hij er niet (veel) op dus met dat eigen gewin kom ik niet veel verder.
pi_206657177
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2022 00:42 schreef W00fer het volgende:

[..]
Volgens mij verdient hij er niet (veel) op dus met dat eigen gewin kom ik niet veel verder.
hij of ik? ik ben nu even de draad kwijt of je naar jezelf of naar die docuboy refereert. :P
De enige echte.
pi_206657504
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2022 01:12 schreef Rnie het volgende:

[..]
hij of ik? ik ben nu even de draad kwijt of je naar jezelf of naar die docuboy refereert. :P
Hij = de documaker.
pi_206657755
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 november 2022 23:36 schreef derLudolf het volgende:

[..]
"Je mag gewoon meer als je meer betaald", hij zei het zelf ;)
Ohh dat stukje heb ik dan gemist.
pi_206658003
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2022 00:40 schreef W00fer het volgende:

[..]
Nee, dat is RipCity als ik het goed heb...
Huh??
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  zondag 13 november 2022 @ 09:21:47 #113
403820 Aberkullie
Sicker than your average.
pi_206658015
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2022 16:07 schreef Rnie het volgende:

[..]
Extreem eng kereltje van begin 20 :r Waarschijnlijk opgegroeid in een upper class gezinnetje met snelle internetverbinding, waar hij kees kankerkachel vanachter zijn pc, jaren na de desbetreffende uitzending, mocht aanschouwen. Nat achter de oren joh. Zal ook wel niks meegekregen hebben van de echte wereld. Waarschijnlijk had die Kees er geeneens zin in en heeft hij knaken gekregen om toch in de aflevering wat te vertellen. Krijg er een mediocre Bumfights vibe van. :')
Wat een haat joh, doe even normaal
Looked so alive, turns out I'm not real
Just something you paid for
pi_206659029
Kachel Kees is toch dood?
pi_206659072

Oh Kachel is niet dood, wel bijna zo te zien. Is die krullenbol zeker die natte Spaanse ?
  Trouwste user 2022 zondag 13 november 2022 @ 11:48:58 #116
7889 tong80
Spleenheup
pi_206659210
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2022 11:27 schreef quirina het volgende:
Kachel Kees is toch dood?
Nee

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_206659398
Denk onbegrensd en kijk verder dan je kan zien
Wij zijn unlimited barrières kennen we niet
Denk unlimited
pi_206714634
Aflevering 2 is vandaag online gekomen

https://dailybuzz.nl/medi(...)aar_later_web_wm.mp4
  Trouwste user 2022 vrijdag 18 november 2022 @ 03:37:21 #120
7889 tong80
Spleenheup
pi_206715969
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2022 22:21 schreef W00fer het volgende:
Aflevering 2 is vandaag online gekomen

https://dailybuzz.nl/medi(...)aar_later_web_wm.mp4
Morgen eens kijken _O_

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_206731608
Dit heeft niks met probleemwijken te maken. Dit is ook geen ‘ode’. Dit een zoektocht naar gekkies in de hoop dat de ‘docu’ een cultstatus bereikt. Het is wel duidelijk dat Meije dat krampachtig probeert te bereiken.
Het ligt aan de instanties zelf
pi_206734527
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2022 11:12 schreef Poefbank het volgende:
Dit heeft niks met probleemwijken te maken. Dit is ook geen ‘ode’. Dit een zoektocht naar gekkies in de hoop dat de ‘docu’ een cultstatus bereikt. Het is wel duidelijk dat Meije dat krampachtig probeert te bereiken.
Hoezo, je ziet Kees Cees toch?
pi_206736139
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2022 15:03 schreef W00fer het volgende:

[..]
Hoezo, je ziet Kees Cees toch?
Die zien we inderdaad. Accepteer nou gewoon dat er mensen zijn die het niet leuk vinden.
pi_206741658
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2022 17:17 schreef Poefbank het volgende:

[..]
Die zien we inderdaad. Accepteer nou gewoon dat er mensen zijn die het niet leuk vinden.
Smaken verschillen inderdaad maar je ongefundeerde verhaal dat het een "zoektocht naar gekkies" is slaat eigenlijk nergens op.
pi_206742464
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2022 00:01 schreef W00fer het volgende:

[..]
Smaken verschillen inderdaad maar je ongefundeerde verhaal dat het een "zoektocht naar gekkies" is slaat eigenlijk nergens op.
Hij zegt zelf dat ie opzoek is naar nieuwe culthelden/paradijsvogels. “En reken maar dat ik die gevonden heb”. Appie is idd een rare snuiter, maar appie wil zelf ook wel heel graag. En Meije dacht in hem een nieuwe cultheld te hebben gevonden. Helaas.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')