Dit. Een zaal afhuren, je vrienden uitnodigen om complimentjes te ontvangen. Verder praatte hij met de hoofdpersonen alsof het kinderen of gehandicapte zijn.quote:Op zaterdag 12 november 2022 13:49 schreef Rnie het volgende:
[..]
Waarom zou je memes willen creëren?
Beetje flauw allemaal. Om dit nou een documentaire te noemen.Met die man bijt hond / Dumpertgekkies shotjes ertussendoor. Wat een griezel van een "documentairemaker" trouwens.
Krijg het gevoel alsof hij zich verheven voelt boven deze mensen en alleen wilt scoren over de rug van deze types.
Waar een Man Bijt Hond dit soort lui enigszins respectvol behandelde. zit deze kneus er voor zijn eigen gewin. Doet het om zichzelf schouderklopjes te geven op zijn premiere.
Extreem eng kereltje van begin 20quote:Op zaterdag 12 november 2022 14:33 schreef koemleit het volgende:
[..]
Dit. Een zaal afhuren, je vrienden uitnodigen om complimentjes te ontvangen. Verder praatte hij met de hoofdpersonen alsof het kinderen of gehandicapte zijn.
Echt behoorlijk uit de hoogte.
Hij doet zelf vooraf wel alsof het een vervolg is. Met veel bombarie.
Een "hoe is het nu in Woensel West. 18 jaar na "probleemwijken" en dan deze serie was al anders geweest, gewoon een portret van de wijk nu.
Verder zijn het (tot nu dan) enkel interviews, hij volgt de mensen niet echt.
Dit dus. Merk dat hoe ouder ik word, hoe meer ik klaar ben met afzeik content.quote:Op zaterdag 12 november 2022 22:42 schreef coinchantal het volgende:
Vond het teleurstellend om eerlijk te zijn. Had graag de gehele aflevering gezien, ook miste het wat diepgang en kwam het heel oppervlakkig over. Ook het hele gebeuren van Kees, hij wil het niet meer en toch staat die daar als een dweil. Waar je dan toch je bedenking bij krijgt of hij niet alle hersencellen heeft weg gezopen en er misbruik gemaakt word.
"Je mag gewoon meer als je meer betaald", hij zei het zelfquote:Op zaterdag 12 november 2022 22:42 schreef coinchantal het volgende:
Vond het teleurstellend om eerlijk te zijn. Had graag de gehele aflevering gezien, ook miste het wat diepgang en kwam het heel oppervlakkig over. Ook het hele gebeuren van Kees, hij wil het niet meer en toch staat die daar als een dweil. Waar je dan toch je bedenking bij krijgt of hij niet alle hersencellen heeft weg gezopen en er misbruik gemaakt word.
Nee, dat is RipCity als ik het goed heb...quote:Op zaterdag 12 november 2022 13:50 schreef Rnie het volgende:
Trouwens, is @:W00fer niet gewoon de "documentairemaker"?
Volgens mij verdient hij er niet (veel) op dus met dat eigen gewin kom ik niet veel verder.quote:Op zaterdag 12 november 2022 13:49 schreef Rnie het volgende:
[..]
Waarom zou je memes willen creëren?
Beetje flauw allemaal. Om dit nou een documentaire te noemen.Met die man bijt hond / Dumpertgekkies shotjes ertussendoor. Wat een griezel van een "documentairemaker" trouwens.
Krijg het gevoel alsof hij zich verheven voelt boven deze mensen en alleen wilt scoren over de rug van deze types.
Waar een Man Bijt Hond dit soort lui enigszins respectvol behandelde. zit deze kneus er voor zijn eigen gewin. Doet het om zichzelf schouderklopjes te geven op zijn premiere.
hij of ik? ik ben nu even de draad kwijt of je naar jezelf of naar die docuboy refereert.quote:Op zondag 13 november 2022 00:42 schreef W00fer het volgende:
[..]
Volgens mij verdient hij er niet (veel) op dus met dat eigen gewin kom ik niet veel verder.
Hij = de documaker.quote:Op zondag 13 november 2022 01:12 schreef Rnie het volgende:
[..]
hij of ik? ik ben nu even de draad kwijt of je naar jezelf of naar die docuboy refereert.
Ohh dat stukje heb ik dan gemist.quote:Op zaterdag 12 november 2022 23:36 schreef derLudolf het volgende:
[..]
"Je mag gewoon meer als je meer betaald", hij zei het zelf
Huh??quote:Op zondag 13 november 2022 00:40 schreef W00fer het volgende:
[..]
Nee, dat is RipCity als ik het goed heb...
Wat een haat joh, doe even normaalquote:Op zaterdag 12 november 2022 16:07 schreef Rnie het volgende:
[..]
Extreem eng kereltje van begin 20Waarschijnlijk opgegroeid in een upper class gezinnetje met snelle internetverbinding, waar hij kees kankerkachel vanachter zijn pc, jaren na de desbetreffende uitzending, mocht aanschouwen. Nat achter de oren joh. Zal ook wel niks meegekregen hebben van de echte wereld. Waarschijnlijk had die Kees er geeneens zin in en heeft hij knaken gekregen om toch in de aflevering wat te vertellen. Krijg er een mediocre Bumfights vibe van.
Morgen eens kijkenquote:Op donderdag 17 november 2022 22:21 schreef W00fer het volgende:
Aflevering 2 is vandaag online gekomen
https://dailybuzz.nl/medi(...)aar_later_web_wm.mp4
Hoezo, je ziet Kees Cees toch?quote:Op zaterdag 19 november 2022 11:12 schreef Poefbank het volgende:
Dit heeft niks met probleemwijken te maken. Dit is ook geen ‘ode’. Dit een zoektocht naar gekkies in de hoop dat de ‘docu’ een cultstatus bereikt. Het is wel duidelijk dat Meije dat krampachtig probeert te bereiken.
Die zien we inderdaad. Accepteer nou gewoon dat er mensen zijn die het niet leuk vinden.quote:
Smaken verschillen inderdaad maar je ongefundeerde verhaal dat het een "zoektocht naar gekkies" is slaat eigenlijk nergens op.quote:Op zaterdag 19 november 2022 17:17 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Die zien we inderdaad. Accepteer nou gewoon dat er mensen zijn die het niet leuk vinden.
Hij zegt zelf dat ie opzoek is naar nieuwe culthelden/paradijsvogels. “En reken maar dat ik die gevonden heb”. Appie is idd een rare snuiter, maar appie wil zelf ook wel heel graag. En Meije dacht in hem een nieuwe cultheld te hebben gevonden. Helaas.quote:Op zondag 20 november 2022 00:01 schreef W00fer het volgende:
[..]
Smaken verschillen inderdaad maar je ongefundeerde verhaal dat het een "zoektocht naar gekkies" is slaat eigenlijk nergens op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |