quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 22:40 schreef NoCigar het volgende:
Update:
Het omstreden SBS6-programma Probleemwijken uit 2005 krijgt een vervolg. Student Meije Dijkstra trok onlangs door Woensel-West, om zeventien jaar na dato een vervolg te maken op de aflevering over die wijk. Zo sprak hij met internetsensatie Kees, maar ontmoette hij ook andere buurtbewoners. "Ik heb nieuwe culthelden gevonden." De aflevering moet volgens Meije een goed beeld geven van hoe het nu met de wijk gaat.
"Man uit probleemwijken verklapt zijn dieet- en verjongingsgeheim: een dieet van bier, sigaretten en hoeren"quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 11:00 schreef Ronzz het volgende:
Ook niet bijzonder veel ouder geworden, volgens mij.
16 jaarquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 11:00 schreef Ronzz het volgende:
Ook niet bijzonder veel ouder geworden, volgens mij.
'Ik ben het type niet om te werken.'quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 13:15 schreef LangeTabbetje het volgende:
Een van die figuren verwoordde het wel mooi "sommige mensen gaan werken, en andere blijven thuis"....
Nou ja, misschien is ie gestopt het roken en drinken. Hoewel geen idee of hij rookte, broer Ruud wel. Het zou mij echt verbazen als die nog leeft.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 11:02 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
"Man uit probleemwijken verklapt zijn dieet- en verjongingsgeheim: een dieet van bier, sigaretten en hoeren"
Hij hoopte wel een jaar of 80, 90 te worden. In goede gezondheid.quote:Op maandag 15 augustus 2022 09:07 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Nou ja, misschien is ie gestopt het roken en drinken. Hoewel geen idee of hij rookte, broer Ruud wel. Het zou mij echt verbazen als die nog leeft.
Dat is toch waar die vent stoer loopt te zeggen tegen die vrouw dat hij haar dochter heeft misbruikt die is wel te zien geweest hoor.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 14:12 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Die hebben ze niet uitgezonden, vanwege die rellen
https://youtube.com/user/Meije124quote:Op zaterdag 3 september 2022 10:38 schreef Socios het volgende:
Waar en wanneer is die nieuwe serie n.a.v. de trailer nou te zien?
Jij vraagt op welk kanaal het komt. Daar komt het op. Het komt zodra hij het online plaatstquote:Op maandag 5 september 2022 16:44 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat is de trailer zelf.
Wanneer komt de nieuwe uitzending/serie dan?
Bedankt. Ik wacht wel tot dit topic t.z.t. gekickt wordt.quote:Op maandag 5 september 2022 16:56 schreef RipCity het volgende:
Jij vraagt op welk kanaal het komt. Daar komt het op. Het komt zodra hij het online plaatstMeer info heeft niemand nog. Gewoon subscriben en afwachten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |