quote:Ik zie het net voor het eerst cunt
Op donderdag 20 maart 2003 00:08 schreef Lexie het volgende:[..]
*Pets*
Chozo Ruins
Barbaar
quote:Elke misspelling van een Metroidterm is een belediging van mijn geloof
Op donderdag 20 maart 2003 00:09 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ik zie het net voor het eerst cunt
quote:Ok,....ik zal er op letten ok. Trouwens..... die Sjamus is wel een chick he
Op donderdag 20 maart 2003 00:15 schreef Lexie het volgende:[..]
Elke misspelling van een Metroidterm is een belediging van mijn geloof
. Straks komen hier newbies, wat moeten die daar dan van denken? Straks dwalen ze van het rechte pad af, en hebben ze het met hun vriendjes over Method Price
quote:Zekers, wacht maar tot het eindfilmpje
Op donderdag 20 maart 2003 00:16 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ok,....ik zal er op letten ok. Trouwens..... die Sjamus is wel een chick he
![]()
Leuk spelletje
Naja... ik zit nu in de Chozo Ruins
Ik kan niet tegen FPS , dan word ik meestal misselijk , net zoals Unreal dat kan ik maar 5 min spelen en dan voel ik me een uur misselijk dit is echt geen grap .
Maar aangezien ik Metroid ook tof vind , en jullie er zo lekker over praten , wil ik hem eigenlijk ook wel .
Denken jullie dat deze mij ook misselijk maakt ?
Eigenlijk wel een rare vraag , hoe kunnen jullie nou weten ofdat het mij misselijk maakt , maar mischien heeft iemand hier ook last van en bij Metroid niet ??
quote:Hmmm.. speel je Unreal op de PC ?
Op donderdag 20 maart 2003 07:45 schreef Henk-E het volgende:
Jongens ik heb even een vraagje !Ik kan niet tegen FPS , dan word ik meestal misselijk , net zoals Unreal dat kan ik maar 5 min spelen en dan voel ik me een uur misselijk dit is echt geen grap .
Maar aangezien ik Metroid ook tof vind , en jullie er zo lekker over praten , wil ik hem eigenlijk ook wel .
Eigenlijk wel een rare vraag , hoe kunnen jullie nou weten ofdat het mij misselijk maakt , maar mischien heeft iemand hier ook last van en bij Metroid niet ??
Met een console wordt je minder snel misselijk, je zit nl.
verder van het scherm af, je ogen, en evenwichtsorgaan
spreken elkaar dan niet zo tegen...
Ik kan eigenlijk niet anders zeggen dan, probeer het...
quote:Ik ook,........... ik heb net de Map in de Ruins gevonden
Op donderdag 20 maart 2003 06:57 schreef ChOas het volgende:
Druk topicNaja... ik zit nu in de Chozo Ruins
Best een pittig spelleke, dat Method Price
quote:*PETS*
Op donderdag 20 maart 2003 08:37 schreef Phydomir het volgende:
Ik zit nou bij zo'n vet grote eindbaas die gewoon boven het scherm uitsteektBest een pittig spelleke, dat Method Price
Pretroid Mime!!!
Heeft facial nog gegamed Choas ! ?
Wat een spel zeg, grafisch echt top (ik kan me geen enkel ander spel bedenken wat er zo mooi uitziet op een console ?!), boordevol sfeer etc.
Enige minpuntje vind ik wel de vreemde controls, niet met de rechter analoge stick rondkijken, maar R indrukken en dan de linker analoge stick gebruiken.... vreemd iig !
Maar goed, ik heb ook het 1e level gehaald, en ben aanbeland in de Chozo Ruins
quote:Kan je nagaan, iedereen vind het nog steeds cool... Dalijk is het echt een cool spel
Op donderdag 20 maart 2003 09:04 schreef Luigi het volgende:
Nou, na zo'n hype hier kan het alleen maar tegenvallen natuurlijk....
quote:Nee, we hadden gister Lengskomday, ik heb gisteravond wat gegamed, en vanochtend...
Op donderdag 20 maart 2003 08:59 schreef Chocobo het volgende:
Ik moet het even kwijt,............ ik kan nu niet gamen aangezien ik bezoek krijg zo, maar ik POPEL om te gamen,... God wat is Metroid coolHeeft facial nog gegamed Choas ! ?
Dus facial is gonna cream his pants tonight
quote:ik werd misselijk van unreal, van quake 2 en nog paar andere fps
Op donderdag 20 maart 2003 07:45 schreef Henk-E het volgende:
Jongens ik heb even een vraagje !Ik kan niet tegen FPS , dan word ik meestal misselijk , net zoals Unreal dat kan ik maar 5 min spelen en dan voel ik me een uur misselijk dit is echt geen grap .
niet dat ik er ene reet van snap natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |