abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 19 maart 2003 @ 15:33:54 #176
35614 nikanoru
[TK]Merry Fucking Christmas!
pi_9233202
Kheb em besteld en morgen istie binnen.
Dear Lord,please make it stop.Ik vind je lief. f0toboekThis is evolution,the monkey,the man,then the gun.
pi_9233260
En waarom woon ik vlakbij een grote stad waar niemand de game heeft (Eindhoven dus )

Ik wil MP'en, en wel nu godver de godver

ik heb alweer over MP gedroomd

" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
  woensdag 19 maart 2003 @ 15:59:22 #178
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_9234019
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 15:36 schreef febster het volgende:
En waarom woon ik vlakbij een grote stad waar niemand de game heeft (Eindhoven dus )

Terecht,......... kreeg net een sms-je van een vriend van me die hem nu speelt,....... hij is helemaal gek aan het worden. Tis niet normaal zegt die,....... Ik kan niet wachten !
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  woensdag 19 maart 2003 @ 16:42:27 #179
9440 Khadgar
Knutselaar
pi_9235147
Kheb hem vandaag gehaald. Tis wel erg apart. Maar wel goed.
pi_9239151
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 15:36 schreef febster het volgende:

ik geloof dattie em al heeft .
Gezien het feit dat ik net getipt heb dattie der was bij de Replay hier 3 deuren verder, en hij compleet van de cyberwereld af is .
pi_9239497
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 19:17 schreef blieblie het volgende:

[..]

ik geloof dattie em al heeft .
Gezien het feit dat ik net getipt heb dattie der was bij de Replay hier 3 deuren verder, en hij compleet van de cyberwereld af is .

Ik heb hem idd ja, tnx for the tip

Het is het is.... tsjaaaaaaaaaa

Dit is waarom je een GameCube hebt gekocht, dit is "het" gewoon

Het is niet te omschrijven dit MOET je gewoon ervaren en dit is gewoon zoveel beter en "dieper" als bv een Super Mario Sunshine, die game verbleekt in vergelijking met Metroid Prime

" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_9239811
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 19:29 schreef febster het volgende:

[..]

Ik heb hem idd ja, tnx for the tip

Het is het is.... tsjaaaaaaaaaa

Dit is waarom je een GameCube hebt gekocht, dit is "het" gewoon

Het is niet te omschrijven dit MOET je gewoon ervaren en dit is gewoon zoveel beter en "dieper" als bv een Super Mario Sunshine, die game verbleekt in vergelijking met Metroid Prime

zeverkees .
volgende keer ga ik wel vragen tegen sluitingstijd hoor.
da mens keek me wel weird aan,
ik vroeg: Jaah hebben jullie Metroid Prime?
Zij: Ja!
Ik: Ah mooi, dan weet ik genoeg .

Sjaah, sorry, IK hoef da spel niet

woensdag 19 maart 2003 @ 19:56:06 #183
37295 Luigi
mario pls
pi_9240248
Heeft de Mediamarkt in R'dam Centrum 'm al?
  woensdag 19 maart 2003 @ 20:06:32 #184
8369 speknek
Another day another slay
pi_9240590
En wanneer komt GCshop er nou eens mee?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  woensdag 19 maart 2003 @ 20:17:35 #185
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_9240931
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 19:56 schreef Luigi het volgende:
Heeft de Mediamarkt in R'dam Centrum 'm al?
Vast wel,......... ik heb hem nu hier liggen en ga over een uurtje eens rustig beginnen

*Zin heeft*

woensdag 19 maart 2003 @ 21:10:43 #186
37295 Luigi
mario pls
pi_9242579
Ga'k morgen eens kijken dan.
pi_9242750
Rollin, rollin, rollin. .
  woensdag 19 maart 2003 @ 21:18:17 #188
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_9242790
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 20:06 schreef speknek het volgende:
En wanneer komt GCshop er nou eens mee?
Idd. .
-
pi_9244373
Ik ben nu wat dingen (door m'n vader gekocht, heeft een kunst handel) op ebay aan het verkopen!
En ik denk dat ik al weet wat ik met de winst ga kopen
pi_9244621
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 22:11 schreef gieling.com het volgende:
Ik ben nu wat dingen (door m'n vader gekocht, heeft een kunst handel) op ebay aan het verkopen!
En ik denk dat ik al weet wat ik met de winst ga kopen
t kan aan mij liggen maar wat heeft dat met MP te maken ?

Ik zit (ff) vast

pi_9244678
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 22:21 schreef febster het volgende:

[..]

t kan aan mij liggen maar wat heeft dat met MP te maken ?

Ik zit (ff) vast

hij gaat dat spel kopen van de winst
damn, ik lag op mijn 14de al in bed om half 11 .
pi_9244825
Ik heb 2 keer vastgezeten, waarvan 1 keer echt lang, een paar uur spreek ik dan over. Gaf zo'n kick toen ik verder kwam. Heb al jaren niet meer vastgezeten in een spel
pi_9244829
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 22:23 schreef blieblie het volgende:

[..]

hij gaat dat spel kopen van de winst
damn, ik lag op mijn 14de al in bed om half 11 .

Ooh zo ik snap

Ik denk nu meer in termen als morph ball en scanning enzo

pi_9244949
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 22:28 schreef febster het volgende:

[..]

Ooh zo ik snap

Ik denk nu meer in termen als morph ball en scanning enzo

Met carnaval zag ik een lamp aan de muur hangen. Ik dacht ineens: "he, daar kan ik met mijn spider ball aanhangen". Die lamp leek nogal op zo'n spoor voor de spider ball . Best wel ziek eigenlijk, dat je daaraan denkt met carnaval
pi_9245061
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 22:32 schreef Lexie het volgende:

[..]

Eehm spoiler ?

Maar wel raar dat je er aan denkt

Ik dacht aan hele andere dingen

pi_9245219
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 22:35 schreef febster het volgende:

[..]

Eehm spoiler ?

Maar wel raar dat je er aan denkt

Ik dacht aan hele andere dingen

Mwaah, de spider ball staat al in de handleiding, dus dat zie ik niet als spoiler . Dat was trouwens de enige keer dat ik aan Metroid Prime gedacht had, de rest van de avonden had ik natuurlijk andere prioriteiten .

Wat doe jij trouwens hier? Hup, snel spelen!

woensdag 19 maart 2003 @ 22:47:14 #197
5590 Robino
Has left the Fok!-building
pi_9245454
Mmmm ik ben een grote fan geworden van Fusion op de GBA. Is de sfeer van Metroid Prime hetzelfde?
Damn, ik haat exclusieve games (heb een PS2), maar als deze erg goed is haal ik misschien ook wel zo'n klein kubusje.
pi_9245757
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 22:47 schreef Robino het volgende:
Mmmm ik ben een grote fan geworden van Fusion op de GBA. Is de sfeer van Metroid Prime hetzelfde?
Damn, ik haat exclusieve games (heb een PS2), maar als deze erg goed is haal ik misschien ook wel zo'n klein kubusje.
Ik heb Fusion nooit gespeeld, maar hij moet nogal lijken op Super Metroid hoor ik. En ik vond dat de sfeer uit Super Metroid perfect terugkwam in Metroid Prime. Er heerst echt een Metroidsfeer
  donderdag 20 maart 2003 @ 00:06:22 #199
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_9247819
Mijn God,........ wat een apart spel

Tis absoluut de Metroid sfeer,... no doubt daarover. Tis erg wennen in het begin, maar na een tijdje voel je de gameplay op je afkomen. Ben net geland op Tallon. Vanaf daar ben ik een beetje gaan rondlopen.

Blijkt uiteraard dat ik in sommige gebieden nog niet kan komen Ik moet nu denk ik naar het eerste echte gebied,...de iets met Chromo ruines ofzo ?

In ieder geval,..... dit spel rocked zwaar Ik speel fucking Metroid Prime

pi_9247869
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 00:06 schreef Chocobo het volgende:
Mijn God,........ wat een apart spel

Tis absoluut de Metroid sfeer,... no doubt daarover. Tis erg wennen in het begin, maar na een tijdje voel je de gameplay op je afkomen. Ben net geland op Tallon. Vanaf daar ben ik een beetje gaan rondlopen.

Blijkt uiteraard dat ik in sommige gebieden nog niet kan komen Ik moet nu denk ik naar het eerste echte gebied,...de iets met Chromo ruines ofzo ?

In ieder geval,..... dit spel rocked zwaar Ik speel fucking Metroid Prime

*Pets*

Chozo Ruins

Barbaar

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')