quote:Yep !
Op donderdag 20 maart 2003 12:43 schreef G1Ace het volgende:trouwens, is dit spel beter dan halo?
Het is niet normaal..... wat een spel,.... tis weer ouderwets moeilijk ook.... en heeeel veel backtracken heb ik ook al gezien. Ik heb al coole secrets gevonden en ben bijna klaar met Crozo ruins ofzo. In ieder geval kan ik op sommige plekken nog niet terecht,.... God wat een cool spel,... echt even terug naar de ouderwetse Gameplay vind ik.
Het enige wat ik nog niet weet is lock-on switchen. Kan je nadat je een vijand gelocked hebt switchen, of moet je continue dan de L knop in en uitdrukken ?

quote:wanneer je vijand hebt gelocked en doodgeschoten, kun je de r knop gebruiken om te seeken, en hij laat dan een cirkel zien rond de volgende vijand
Op donderdag 20 maart 2003 12:51 schreef Chocobo het volgende:[..]
Yep !
Het is niet normaal..... wat een spel,.... tis weer ouderwets moeilijk ook.... en heeeel veel backtracken heb ik ook al gezien. Ik heb al coole secrets gevonden en ben bijna klaar met Chozo ruins ofzo. In ieder geval kan ik op sommige plekken nog niet terecht,.... God wat een cool spel,... echt even terug naar de ouderwetse Gameplay vind ik.
Het enige wat ik nog niet weet is lock-on switchen. Kan je nadat je een vijand gelocked hebt switchen, of moet je continue dan de L knop in en uitdrukken ?
edit
door jullie heb ik zin om hard mode te doen
[Dit bericht is gewijzigd door G1Ace op 20-03-2003 12:59]

quote:Thanks !
Op donderdag 20 maart 2003 12:53 schreef G1Ace het volgende:[..]
wanneer je vijand hebt gelocked en doodgeschoten, kun je de r knop gebruiken om te seeken, en hij laat dan een cirkel zien rond de volgende vijand
en zodra die cirkel er is, kan je lock on doen op die vijand (dus als je ander vijand wilt, gewoon verder zoeken met de r, maar in praktijk is dit niet echt probleem, behalve bij de allerlaatste eindbaas)edit

quote:Wacht even,...stel ik heb veel vijanden om me heen (die wespen bv) kan ik dan ook gewoon switchen van enemy of moet ik echt die eerst manuel zoeken?
Op donderdag 20 maart 2003 12:53 schreef G1Ace het volgende:[..]
wanneer je vijand hebt gelocked en doodgeschoten, kun je de r knop gebruiken om te seeken, en hij laat dan een cirkel zien rond de volgende vijand
en zodra die cirkel er is, kan je lock on doen op die vijand (dus als je ander vijand wilt, gewoon verder zoeken met de r, maar in praktijk is dit niet echt probleem, behalve bij de allerlaatste eindbaas)edit
Denk bv aan de GTA3 switch,....met L en R kon je daar switchen van vijand. Kan dit hier ook of is het zo dat L automatisch locked en dat ik gewoon achter elkaar moet blijven locken op vijanden af en toe R gebruikend !

zo deed ik het gister iig

quote:Je doet het er gewoon om he
Op donderdag 20 maart 2003 12:51 schreef Chocobo het volgende:[..]
Yep !
Het is niet normaal..... wat een spel,.... tis weer ouderwets moeilijk ook.... en heeeel veel backtracken heb ik ook al gezien. Ik heb al coole secrets gevonden en ben bijna klaar met Crozo ruins ofzo. In ieder geval kan ik op sommige plekken nog niet terecht,.... God wat een cool spel,... echt even terug naar de ouderwetse Gameplay vind ik.
 ..
..quote:Volgens mij kun je alleen maar het volgende doelwit zoeken met de R. Zo heb ik hem in ieder geval helemaal uitgespeeld
Op donderdag 20 maart 2003 13:14 schreef Chocobo het volgende:[..]
Wacht even,...stel ik heb veel vijanden om me heen (die wespen bv) kan ik dan ook gewoon switchen van enemy of moet ik echt die eerst manuel zoeken?
Denk bv aan de GTA3 switch,....met L en R kon je daar switchen van vijand. Kan dit hier ook of is het zo dat L automatisch locked en dat ik gewoon achter elkaar moet blijven locken op vijanden af en toe R gebruikend !

quote:Dan verdrijf ik de tijd maar even door te kijken naar wat bigtitbabes.
Op donderdag 20 maart 2003 11:53 schreef speknek het volgende:[..]
.

quote:Ja,..zo doe ik het nu ook !
Op donderdag 20 maart 2003 13:40 schreef PBateman1978 het volgende:
L, schiet, L, schiet, L, schiet, L, schietzo deed ik het gister iig

Ik ben echt zo benieuwd hoe ik deze game ga ervaren!!!!
 Ik ben echt zo benieuwd hoe ik deze game ga ervaren!!!!

[Dit bericht is gewijzigd door Robino op 20-03-2003 14:38]

Zit nu in die Magmoor dinges en iedere keer als ik een tijdje gespeeld heb ga ik dood doordat ik weer eens in de lava flikker.. en natuurlijk gene save point in de buurt.. kan ik steeds dat hele stuk opnieuw doen  

quote:Dat heeft nix met het spel te maken
Op donderdag 20 maart 2003 14:27 schreef Phydomir het volgende:
Ik vind uhm nu al frustrerend..Zit nu in die Magmoor dinges en iedere keer als ik een tijdje gespeeld heb ga ik dood doordat ik weer eens in de lava flikker.. en natuurlijk gene save point in de buurt.. kan ik steeds dat hele stuk opnieuw doen

quote:Hoewel je ze eigenlijk niet kan/mag vergelijken.
trouwens, is dit spel beter dan halo?

quote:Idem
Op donderdag 20 maart 2003 16:21 schreef Thundertje het volgende:[..]
Hoewel je ze eigenlijk niet kan/mag vergelijken.
5 Minuten Metroid Prime waren voor mij leuker dan heel Halo

Wat trouwens gewoon echt super cool is, (natuurlijk eigenlijk alles) maar echt uber cool is t level design  , echt constant valt je mond open als je weer een deur openmaakt van wat ze nu weer verzonnen hebben
, echt constant valt je mond open als je weer een deur openmaakt van wat ze nu weer verzonnen hebben  

quote:Klopt, heeft iemand het holografische zonnestelsel al gezien in de Phendrana Drifts?
Op donderdag 20 maart 2003 16:36 schreef febster het volgende:[..]
Idem
Wat trouwens gewoon echt super cool is, (natuurlijk eigenlijk alles) maar echt uber cool is t level design
, echt constant valt je mond open als je weer een deur openmaakt van wat ze nu weer verzonnen hebben

Ben net aangekomen in de chozo ruins west... Dit is echt niet normaal meer!!! Al die kleine details!!! De levelopbouw.....echt ongelofelijk. Ik voel me echt een ontdekkingsreiziger in een prachtige nieuwe wereld. Dit spel is gewoon nog beter dan dat ik me had voorgesteld, het is lang geleden dat ik zo'n cool spel gespeeld heb.
 Ben net aangekomen in de chozo ruins west... Dit is echt niet normaal meer!!! Al die kleine details!!! De levelopbouw.....echt ongelofelijk. Ik voel me echt een ontdekkingsreiziger in een prachtige nieuwe wereld. Dit spel is gewoon nog beter dan dat ik me had voorgesteld, het is lang geleden dat ik zo'n cool spel gespeeld heb.[Dit bericht is gewijzigd door HAL9000S op 20-03-2003 17:33]

quote:Overdreven IMO, beide games zijn geweldig
5 Minuten Metroid Prime waren voor mij leuker dan heel Halo

Dat is aleen maar een goed teken,
Ik ga de berichten nu nog niet lezen ik krijg MP vrijdag of zaterdag, dan post ik in dit topic ook wel wat  

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |