SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Timmerpaus is inmiddels aan het hallucineren op een denkbeeldige almachtige EU wolk.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 16:32 schreef Budapestenaar het volgende:
Het klimaat kan de pleuris krijgen. En die dikke Timmerfrans ook. Die mag als eerste in zijn biomassacentrale.
Klinkt vooral als een groenlinkserige hobbyquote:Op woensdag 11 augustus 2021 16:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Biomassacentrale klinkt als een kerncentrale met zonnepanelen.
Gewoon een waar ze geïmporteerde houtsnippers in stoken.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 16:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Biomassacentrale klinkt als een kerncentrale met zonnepanelen.
Ik las biodanzacentrale en ik was alweer aan het dansenquote:Op woensdag 11 augustus 2021 16:32 schreef Budapestenaar het volgende:
Het klimaat kan de pleuris krijgen. En die dikke Timmerfrans ook. Die mag als eerste in zijn biomassacentrale.
Lekker het hele land van het gas halen terwijl Duitsland juist aan het gas gaat.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 16:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Timmerpaus is inmiddels aan het hallucineren op een denkbeeldige almachtige EU wolk.
Iehwl.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 16:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Klinkt vooral als een groenlinkserige hobby
Hou maar op, ik word alweer boosquote:Op woensdag 11 augustus 2021 16:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon een waar ze geïmporteerde houtsnippers in stoken.
quote:Op woensdag 11 augustus 2021 16:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik las biodanzacentrale en ik was alweer aan het dansen [ link | afbeelding ]
Ik zit naar doedelzakmuziek te luisterenquote:Op woensdag 11 augustus 2021 16:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik las biodanzacentrale en ik was alweer aan het dansen [ link | afbeelding ]
Ja, maar die kwamen toch van de kolen af oid ?quote:Op woensdag 11 augustus 2021 16:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lekker het hele land van het gas halen terwijl Duitsland juist aan het gas gaat.
Lekker de regenwouden opstoken voor het milieuquote:Op woensdag 11 augustus 2021 16:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hou maar op, ik word alweer boos
Daar heeft Timmerfrans dan weer niks mee van doen. Tenminste de NL interne zaken.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 16:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lekker het hele land van het gas halen terwijl Duitsland juist aan het gas gaat.
Beetje shuffelenquote:Op woensdag 11 augustus 2021 16:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gaat prima hoor [ link | afbeelding ]
Klinkt echt heel goedquote:Op woensdag 11 augustus 2021 16:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lekker de regenwouden opstoken voor het milieu
Maakt niet uit. Hij is vandaag de kop van jut.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 16:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Daar heeft Timmerfrans dan weer niks mee van doen. Tenminste de NL interne zaken.
Doe je dat wel vaker?quote:Op woensdag 11 augustus 2021 16:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zit naar doedelzakmuziek te luisteren
Terwijl Duitsers juist veel ervaring met gas hebben.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 16:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |