SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Timmerpaus is inmiddels aan het hallucineren op een denkbeeldige almachtige EU wolk.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 16:32 schreef Budapestenaar het volgende:
Het klimaat kan de pleuris krijgen. En die dikke Timmerfrans ook. Die mag als eerste in zijn biomassacentrale.
Klinkt vooral als een groenlinkserige hobbyquote:Op woensdag 11 augustus 2021 16:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Biomassacentrale klinkt als een kerncentrale met zonnepanelen.
Gewoon een waar ze geīmporteerde houtsnippers in stoken.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 16:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Biomassacentrale klinkt als een kerncentrale met zonnepanelen.
Ik las biodanzacentrale en ik was alweer aan het dansenquote:Op woensdag 11 augustus 2021 16:32 schreef Budapestenaar het volgende:
Het klimaat kan de pleuris krijgen. En die dikke Timmerfrans ook. Die mag als eerste in zijn biomassacentrale.
Lekker het hele land van het gas halen terwijl Duitsland juist aan het gas gaat.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 16:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Timmerpaus is inmiddels aan het hallucineren op een denkbeeldige almachtige EU wolk.
Iehwl.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 16:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Klinkt vooral als een groenlinkserige hobby
Hou maar op, ik word alweer boosquote:Op woensdag 11 augustus 2021 16:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon een waar ze geīmporteerde houtsnippers in stoken.
quote:Op woensdag 11 augustus 2021 16:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik las biodanzacentrale en ik was alweer aan het dansen [ link | afbeelding ]
Ik zit naar doedelzakmuziek te luisterenquote:Op woensdag 11 augustus 2021 16:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik las biodanzacentrale en ik was alweer aan het dansen [ link | afbeelding ]
Ja, maar die kwamen toch van de kolen af oid ?quote:Op woensdag 11 augustus 2021 16:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lekker het hele land van het gas halen terwijl Duitsland juist aan het gas gaat.
Lekker de regenwouden opstoken voor het milieuquote:Op woensdag 11 augustus 2021 16:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hou maar op, ik word alweer boos
Daar heeft Timmerfrans dan weer niks mee van doen. Tenminste de NL interne zaken.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 16:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lekker het hele land van het gas halen terwijl Duitsland juist aan het gas gaat.
Beetje shuffelenquote:Op woensdag 11 augustus 2021 16:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gaat prima hoor [ link | afbeelding ]
Klinkt echt heel goedquote:Op woensdag 11 augustus 2021 16:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lekker de regenwouden opstoken voor het milieu
Maakt niet uit. Hij is vandaag de kop van jut.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 16:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Daar heeft Timmerfrans dan weer niks mee van doen. Tenminste de NL interne zaken.
Doe je dat wel vaker?quote:Op woensdag 11 augustus 2021 16:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zit naar doedelzakmuziek te luisteren
Terwijl Duitsers juist veel ervaring met gas hebben.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 16:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moet er altijd aan denken als ik aspirientjes koop.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 16:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Terwijl Duitsers juist veel ervaring met gas hebben.
Ik zou dat persoonlijk wel geinig vinden als een zeur-collega je wat komt vragen en dat je dan keihard doedelzakmuziek dwars door zijn/ haar verhaal gaat spelen.quote:
Nog leuker als je gewoon een doedelzak uit je tas kunt trekkenquote:Op woensdag 11 augustus 2021 16:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou dat persoonlijk wel geinig vinden als een zeur-collega je wat komt vragen en dat je dan keihard doedelzakmuziek dwars door zijn/ haar verhaal gaat spelen.
Met of zonder kilt ?quote:Op woensdag 11 augustus 2021 16:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nog leuker als je gewoon een doedelzak uit je tas kunt trekken
Oh, goeie dit.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 16:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nog leuker als je gewoon een doedelzak uit je tas kunt trekken
Wat dan?quote:Op woensdag 11 augustus 2021 16:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zit naar doedelzakmuziek te luisteren
quote:
Buda doet een linkerbaantje, deel 139quote:Op woensdag 11 augustus 2021 16:32 schreef Budapestenaar het volgende:
Of misschien een Hermien - tas.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 16:42 schreef IJsdraakje het volgende:
Wordt wel een Mary Poppins-tas zo.
Zit Gert daar ook in?quote:Op woensdag 11 augustus 2021 16:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of misschien een Hermien - tas.
Ik weet niet wat een linkerbaantje is, maar het klinkt wel tofquote:Op woensdag 11 augustus 2021 16:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Buda doet een linkerbaantje, deel 139![]()
Nee, wel Harry en Ronquote:
quote:
Whieeep!quote:Op woensdag 11 augustus 2021 16:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zo, er komt morgen een bestelling voor de caven.![]()
Misschien heb ik mijn bestelling wel eerder dan Fles
jam van maken, heb ik ook een keer gedaan, na het inkoken bleef er weinig van over en blijft wel een maand goedquote:Op woensdag 11 augustus 2021 16:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb echt te fucking veel bramen.
ZIEDENDquote:Op woensdag 11 augustus 2021 16:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zo, er komt morgen een bestelling voor de caven.![]()
Misschien heb ik mijn bestelling wel eerder dan Fles
Vroegah toen ik nog 2 / 3 hoog woonde, had ik een bestelling van 40 kg besteld en ik hoorde vanaf de voordeur beneden naar boven de bezorger aan een stuk door vloeken, steunen en zuchtenquote:
quote:
Ik heb een nichtje wat ze blijft vreten, dus daar schuif ik een deel heen. Jam maken heb ik bijna alles voor in huis, maar het doen...quote:Op woensdag 11 augustus 2021 16:45 schreef Karzai het volgende:
[..]
jam van maken, heb ik ook een keer gedaan, na het inkoken bleef er weinig van over en blijft wel een maand goed
En jij dacht: de volgende keer 60 kg bestellen.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 16:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vroegah toen ik nog 2 / 3 hoog woonde, had ik een bestelling van 40 kg besteld en ik hoorde vanaf de voordeur beneden naar boven de bezorger aan een stuk door vloeken, steunen en zuchten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even aan het ontbeesten nu.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
ja het is niet heel veel werk, hooguit een uurquote:Op woensdag 11 augustus 2021 16:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb een nichtje wat ze blijft vreten, dus daar schuif ik een deel heen. Jam maken heb ik bijna alles voor in huis, maar het doen...
Eh. Ik heb nog een struik vol. Wellicht.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 16:48 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja het is niet heel veel werk, hooguit een uur
Gelijk energie voor een jaarquote:Op woensdag 11 augustus 2021 16:32 schreef Budapestenaar het volgende:
quote:Op woensdag 11 augustus 2021 16:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En jij dacht: de volgende keer 60 kg bestellen.
Huilen over cultural appropriation?quote:Op woensdag 11 augustus 2021 16:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je weet wat Schotten doen met niet-Schotten die een kilt dragen hč?
quote:Op woensdag 11 augustus 2021 16:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ik heb ook een keer een mooie interactie gehad met de bezorger van mijn Hoogvliet boodschappen (via PostNL).
Ding dong de bel! "Ja hallo met de bezorger van je boodschappen, wil je de boodschappen even beneden ophalen, zijn 3 kratten, oke thanx bai."
4E: eh, nee? Ik betaal 5 euro voor het bezorgen en aangezien ik 2/3 hoog woon, moet jij dat gewoon naar boven komen brengen.
Bezorger: * ontploft en zegt een heleboel lelijke dingen.
4E: Aju paraplu
Gaat die bezorger 10 minuten mokkend in zijn bezorgauto zitten om vervolgens toch netjes de boodschappen te komen bezorgen.OKE DAN
quote:Op woensdag 11 augustus 2021 16:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ik heb ook een keer een mooie interactie gehad met de bezorger van mijn Hoogvliet boodschappen (via PostNL).
Ding dong de bel! "Ja hallo met de bezorger van je boodschappen, wil je de boodschappen even beneden ophalen, zijn 3 kratten, oke thanx bai."
4E: eh, nee? Ik betaal 5 euro voor het bezorgen en aangezien ik 2/3 hoog woon, moet jij dat gewoon naar boven komen brengen.
Bezorger: * ontploft en zegt een heleboel lelijke dingen.
4E: Aju paraplu
Gaat die bezorger 10 minuten mokkend in zijn bezorgauto zitten om vervolgens toch netjes de boodschappen te komen bezorgen.OKE DAN
Trakteren op een biertje?quote:Op woensdag 11 augustus 2021 16:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
M'n matige cola door mijn neus.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 16:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Huilen over cultural appropriation?
quote:Op woensdag 11 augustus 2021 16:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit is een ektequote:Op woensdag 11 augustus 2021 16:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daarna zeker, en meerdere biertjes ookquote:
Rustig maar William Wallace.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 16:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Arme mensen cola.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 16:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
M'n matige cola door mijn neus.
Nou, het is wel redelijk vreemd eigenlijkquote:Op woensdag 11 augustus 2021 16:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Rokken zijn voor mannenquote:Op woensdag 11 augustus 2021 16:54 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Nou, het is wel redelijk vreemd eigenlijkik als vrouw mag ook geen kilt dragen dus niet-schotten helemaal niet
quote:Op woensdag 11 augustus 2021 16:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daarna zeker, en meerdere biertjes ook![]()
Maar eerst even met kilt en zonder onderbroek over de schouders in een drukke pub, let's show them jewels to the lassies
Uhuhquote:
Oké, dat heb ik wel over voor een biertjequote:Op woensdag 11 augustus 2021 16:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maar eerst even met kilt en zonder onderbroek over de schouders in een drukke pub, let's show them jewels to the lassies
Alleen als er jewels zijn die het showen waardig zijnquote:Op woensdag 11 augustus 2021 16:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als FOK!ker hoeft Buda zich daar natuurlijk geen zorgen over te makenquote:Op woensdag 11 augustus 2021 16:58 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Alleen als er jewels zijn die het showen waardig zijn
Surequote:Op woensdag 11 augustus 2021 17:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als FOK!ker hoeft Buda zich daar natuurlijk geen zorgen over te maken
Ja, ik denk aan alle producten gelikt enzoquote:Op woensdag 11 augustus 2021 16:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Hij heeft natuurlijk wel even op alles gespuugd tijdens het mokken
quote:Op woensdag 11 augustus 2021 17:01 schreef UitStraling het volgende:
Godsamme, is Haags nu ook al DJ?
Heb je het al gehoord van die directeur van Vattenfall?
Die is weg, kon de spanning niet meer aan.
Lachbandje.
Van die Radio 10 Gold flauwe kuthumor
quote:Esbjerg-trainer Peter Hyballa heeft
één dag na de komst van Rafael van der
Vaart als assistent ontslag genomen.De
Duitser ziet,na nog geen twee maanden,
geen toekomst meer voor zich weggelegd
bij de club uit de tweede divisie van
Denemarken.
Veel spelers van Esbjerg hadden moeite
met de verbale en fysieke aanpak van
Hyballa.Van der Vaart werd onder meer
aangesteld om de relatie tussen Hyballa
en de spelers een beetje te verbeteren.
Of Van der Vaart (38) bij de club uit
zijn woonplaats werkzaam blijft,is niet
bekend.
quote:Op woensdag 11 augustus 2021 17:06 schreef Karzai het volgende:
[..]
Zijn het niet de cavias die een elektriciteitskabel aan het doorknagen zijn?
Ik niet hoor. Wil een schildpad als ik een tuin hebquote:Op woensdag 11 augustus 2021 17:10 schreef datismijnmening het volgende:
Waarom heeft iedereen hier cavia's als huisdier?
Een cavia is een makkelijk te houden huisdier waar u veel plezier aan kunt beleven. Cavia’s hebben namelijk weinig lichaamsverzorging nodig. Het enige wat moet gebeuren is het borstelen van de vacht van langharige cavia’s. Uiteraard is het wel belangrijk dat de kooi van de cavia schoon wordt gehouden en dat de cavia genoeg te eten en te drinken krijgt. Cavia’s worden in de loop van de tijd ook erg tam en aanhankelijk.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 17:10 schreef datismijnmening het volgende:
Waarom heeft iedereen hier cavia's als huisdier?
Even caviahoofdjes tellen.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 17:06 schreef Karzai het volgende:
[..]
Zijn het niet de cavias die een elektriciteitskabel aan het doorknagen zijn?
Rot opquote:Op woensdag 11 augustus 2021 17:13 schreef UitStraling het volgende:
Omdat een cavia erg aanhankelijk kan worden, is het leuk om de cavia een naam te geven
quote:Op woensdag 11 augustus 2021 17:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een cavia is een makkelijk te houden huisdier waar u veel plezier aan kunt beleven. Cavia’s hebben namelijk weinig lichaamsverzorging nodig. Het enige wat moet gebeuren is het borstelen van de vacht van langharige cavia’s. Uiteraard is het wel belangrijk dat de kooi van de cavia schoon wordt gehouden en dat de cavia genoeg te eten en te drinken krijgt. Cavia’s worden in de loop van de tijd ook erg tam en aanhankelijk.
Dit gebeurt wanneer u elke dag met de cavia bezig bent. Dan kunt u ook horen hoe de cavia zich voelt en kunt u zijn gedrag leren kennen. Omdat een cavia erg aanhankelijk kan worden, is het leuk om de cavia een naam te geven"
Hier zou ik zelf nooooit opgekomen zijn.
Die staan wel bekend om hun hoge aaibaarheidsfactor jaquote:Op woensdag 11 augustus 2021 17:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik niet hoor. Wil een schildpad als ik een tuin heb![]()
Lekker recalcitrant zegquote:Op woensdag 11 augustus 2021 17:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Rot opIk bepaal zelf wel wat leuk is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
In dozen met luchtgaatjesquote:Op woensdag 11 augustus 2021 17:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Zal ik wat cavia's bestellen op internet? En dan met postnl laten verzenden. Gewoon om die klootzakken te irriteren
Neem gehakt mee!quote:Op woensdag 11 augustus 2021 17:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga zo naar de supermarkt om broccoli te kopen
Als het alleen hoofdjes zijn moet je @bitterbal even aanspreken.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 17:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Even caviahoofdjes tellen.
Er zitten hier ook "mensen" die slangen en spinnen als huisdier willenquote:Op woensdag 11 augustus 2021 17:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die staan wel bekend om hun hoge aaibaarheidsfactor ja
quote:
Zit ook een lijfje aan vast, gelukkigquote:Op woensdag 11 augustus 2021 17:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als het alleen hoofdjes zijn moet je @:bitterbal even aanspreken.
En ierse settersquote:Op woensdag 11 augustus 2021 17:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er zitten hier ook "mensen" die slangen en spinnen als huisdier willen
En gehakt heb je weer geen problemen mee?quote:Op woensdag 11 augustus 2021 17:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik vind dat online vissen bestellen ook wel een dingetje.
Ja gekkenhuisquote:Op woensdag 11 augustus 2021 17:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er zitten hier ook "mensen" die slangen en spinnen als huisdier willen
Net een iets ander doelquote:Op woensdag 11 augustus 2021 17:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En gehakt heb je weer geen problemen mee?
Dan had ze vandaag geen trek.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 17:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zit ook een lijfje aan vast, gelukkig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 augustus 2021 17:46 schreef UitStraling het volgende:
Wat vraag je een een vrouw die met een bloedneus, een kapotte lip en een dik oog voor je staat?Ik moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga naar de feminismehel.
Tap tap tap
Wat een combiquote:Op woensdag 11 augustus 2021 17:25 schreef UitStraling het volgende:
Ik moet zo eerst maar eens even douchen, ik ruik musk, mos en maggi.
Maggi. Wauw.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 17:25 schreef UitStraling het volgende:
Ik moet zo eerst maar eens even douchen, ik ruik musk, mos en maggi.
Wat vraag je een een vrouw die met een bloedneus, een kapotte lip en een dik oog voor je staat?GodverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Wat vraag je een een vrouw die met een bloedneus, een kapotte lip en een dik oog voor je staat?"Ben jij @4EverBlackEyed ?"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op woensdag 11 augustus 2021 17:58 schreef UitStraling het volgende:
Wat is het verschil tussen een vrouw en een nijlpaard?Waarom is het Vrijheidsbeeld een vrouw ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
Nou?quote:Op woensdag 11 augustus 2021 18:01 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Waarom is het Vrijheidsbeeld een vrouw ?
Het hoofd moest leeg zijn om het te kunnen bezoekenquote:
quote:Op woensdag 11 augustus 2021 18:03 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Het hoofd moest leeg zijn om het te kunnen bezoeken
Wat is het belangrijkste orgaan van een vrouw?quote:Op woensdag 11 augustus 2021 18:03 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Het hoofd moest leeg zijn om het te kunnen bezoeken
quote:Op woensdag 11 augustus 2021 17:58 schreef UitStraling het volgende:
Wat is het verschil tussen een vrouw en een nijlpaard?We poepen wel op dezelfde manier ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
De neus, dan kan ze gewoon doorademen tijdens het pijpen.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 18:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat is het belangrijkste orgaan van een vrouw?
quote:Op woensdag 11 augustus 2021 18:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De neus, dan kan ze gewoon doorademen tijdens het pijpen.
Zo ken ik er ook in een deze SC.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 18:14 schreef UitStraling het volgende:
https://nieuwspaal.nl/pet(...)Yz9cCyZdk3c5brsjGXf0
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
Stiekem je grap weghalen he ...quote:
Staat er weerquote:
But why!?!?! 17000 calorieën...quote:Op woensdag 11 augustus 2021 18:36 schreef UitStraling het volgende:
Halfzusje van bitterbal.
https://www.dailymail.co.(...)-twitter_dailymailUK
Da fuck ja, kijk wat er allemaal op die schaal ligt.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 18:39 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
But why!?!?! 17000 calorieën...![]()
Daily Mailquote:Op woensdag 11 augustus 2021 18:36 schreef UitStraling het volgende:
Halfzusje van bitterbal.
Ja niet normaal! Full English is lekker maar wie de fuck zou dit nou willen eten, en binnen een uur of anders 50 pond betalen 🤔quote:Op woensdag 11 augustus 2021 18:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Da fuck ja, kijk wat er allemaal op die schaal ligt.
Bitterbal.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 18:44 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja niet normaal! Full English is lekker maar wie de fuck zou dit nou willen eten, en binnen een uur of anders 50 pond betalen 🤔
Zum kotsen. Sowieso al een Engels ontbijtquote:Op woensdag 11 augustus 2021 18:36 schreef UitStraling het volgende:
Halfzusje van bitterbal.
Awwwquote:Op woensdag 11 augustus 2021 18:55 schreef UitStraling het volgende:
Altijd zo grappig en hartverscheurend tegelijkertijd, bellen met mijn demente vader, dan is hij superblij maar hij weet niet waarom en dan wil hij me duizend dingen vertellen die hij niet meer weet maar dan hoor ik aan de klank en halve woorden dat het goed is zo en dan hebben we nog steeds een waardige afsluiter altijd; Wanna speak to your mum? Nope, can't think of anything in the world to say to that wife of yours, en dan schiet hij hardop in de slappe lach.
![]()
![]()
Hij is stapelgek op dat mens, God knows whyquote:Op woensdag 11 augustus 2021 18:59 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Awwwmaar supergrappig ook wat je op het einde zegt en dat ie dan zo hard moet lachen
Ik hoorde het al jaquote:Op woensdag 11 augustus 2021 17:07 schreef Dr_Flash het volgende:
@:bomenverzameling Zie dit danIk zei het gisteren nog
[..]
Ja leuk is dat! Ik kon ook altijd goed dollen met mn pa, ik was ook zn lievelingetjequote:Op woensdag 11 augustus 2021 19:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hij is stapelgek op dat mens, God knows whyMaar hij vind het ook heel erg lekker als we haar samen voor de gek kunnen houden
huehuequote:Op woensdag 11 augustus 2021 19:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
MIjn buurman wilde mijn Taj Mahal zien.
Dan zou ik wel Burj Khalifa hebben gezegdquote:
Was laatst met hem en nog wat anderen uit wezen eten maar hij is zo instabiel als de pest qua lopen al, meneer wil echter nooit een handje, maar ik mag dat dan weer wel dus handje-handje over het terras, kijkt hij me aan en zegt "Like two gays on parade"quote:Op woensdag 11 augustus 2021 19:08 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja leuk is dat! Ik kon ook altijd goed dollen met mn pa, ik was ook zn lievelingetjezulke leuke gesprekken met die man ook over van alles en nog wat
quote:Op woensdag 11 augustus 2021 19:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Was laatst met hem en nog wat anderen uit wezen eten maar hij is zo instabiel als de pest qua lopen al, meneer wil echter nooit een handje, maar ik mag dat dan weer wel dus handje-handje over het terras, kijkt hij me aan en zegt "Like two gays on parade"
quote:Op woensdag 11 augustus 2021 19:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Was laatst met hem en nog wat anderen uit wezen eten maar hij is zo instabiel als de pest qua lopen al, meneer wil echter nooit een handje, maar ik mag dat dan weer wel dus handje-handje over het terras, kijkt hij me aan en zegt "Like two gays on parade"
Ze hebben vaak die mood van "light hearted in dire circumstances" en dat is wel een van de leukste en makkelijkste eigenschappen die een mens mee kan krijgen in het leven.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 19:24 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]Schotten hebben altijd humor
Ja precies dat ja, gastvrij, grappig, alles voor anderen over hebben, vrolijk, lighthearted idd, optimistisch, en ook nog bad-ass als het moetquote:Op woensdag 11 augustus 2021 19:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze hebben vaak die mood van "light hearted in dire circumstances" en dat is wel een van de leukste en makkelijkste eigenschappen die een mens mee kan krijgen in het leven.
Zelfspot is écht een must vind ik, mensen die dat niet hebben vind ik maar een beetje mehquote:
Grote kleine hartjes maar "fierce when roused", zoveel mensen die dit mechanisme niet snappenquote:Op woensdag 11 augustus 2021 19:29 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja precies dat ja, gastvrij, grappig, alles voor anderen over hebben, vrolijk, lighthearted idd, optimistisch, en ook nog bad-ass als het moet![]()
Amen maar zelfspot om de zelfspot alleen is slechts klagen en negativisme, er moet wel wat blaaskakerigheid bij komen kijken om vervolgens zelf weer omlaag te halen.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 19:31 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Zelfspot is écht een must vind ik, mensen die dat niet hebben vind ik maar een beetje meh
Ja vreemde mensen zijn datquote:Op woensdag 11 augustus 2021 19:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Grote kleine hartjes maar "fierce when roused", zoveel mensen die dit mechanisme niet snappen
Je moet gewoon oprecht om jezelf kunnen lachenquote:Op woensdag 11 augustus 2021 19:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Amen maar zelfspot om de zelfspot alleen is slechts klagen en negativisme, er moet wel wat blaaskakerigheid bij komen kijken om vervolgens zelf weer omlaag te halen.
ligt eraan wat er inzitquote:Op woensdag 11 augustus 2021 19:35 schreef FranticDJ het volgende:
maaltijdsalades vullen echt voor geen reet :S
Je moet ze ook in je mond stoppen en niet in je kontquote:Op woensdag 11 augustus 2021 19:35 schreef FranticDJ het volgende:
maaltijdsalades vullen echt geen reet :S
Geen moeite meequote:Op woensdag 11 augustus 2021 19:34 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Je moet gewoon oprecht om jezelf kunnen lachen
ohquote:Op woensdag 11 augustus 2021 19:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je moet ze ook in je mond stoppen en niet in je kont![]()
Samequote:
Hollandse garnalen salade van de appiequote:
Ik ben altijd bloedserieus.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 19:40 schreef UitStraling het volgende:
Mensen zonder zelfspot zijn inderdaad wel heel heel erg kut
Johquote:Op woensdag 11 augustus 2021 19:40 schreef UitStraling het volgende:
Mensen die wel uitdelen maar niet kunnen incasserenquote:Op woensdag 11 augustus 2021 19:40 schreef UitStraling het volgende:
Dat vermoeden had ik al ja.quote:
Ja en ook wel een bepaalde gitzwarte humor, mijn zusje kreeg al op jonge leeftijd baarmoederhalskanker, nou ja kan gebeuren en ze had al twee keer geworpen dus de druk was al wel van de ketel, dus hups verwijderen die hap.quote:
Ja, ik snap je weer eens helemaalquote:Op woensdag 11 augustus 2021 19:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja en ook wel een bepaalde gitzwarte humor, mijn zusje kreeg al op jonge leeftijd baarmoederhalskanker, nou ja kan gebeuren en ze had al twee keer geworpen dus de druk was al wel van de ketel, dus hups verwijderen die hap.
Oogjes open.
Hoi ik ben je broertje, herken je me nog zonder kippenhok?
Kut waarom maak je me wakker man?
Even kijken of je al een snor krijgt.
Ok dat waren mijn hechtingen.
Drukt op knopje.
Ja super lief beestjequote:
Ordinair!quote:Op woensdag 11 augustus 2021 19:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Waarom stuur je haar geen cavia foto’s?
Ben toch geen viespeuk johquote:Op woensdag 11 augustus 2021 19:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Waarom stuur je haar geen cavia foto’s?
Lekkere meiden.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 20:03 schreef UitStraling het volgende:
Had ik ff zin in [ link | afbeelding ]
The Vulcan, even without the Vulcan howlquote:Op woensdag 11 augustus 2021 20:02 schreef Foshizzle79 het volgende:
Don't know why maar ik hou van chinooks
Jij krijgt dezelfde suggesties te zienquote:Op woensdag 11 augustus 2021 20:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
The Vulcan, even without the Vulcan howl![]()
Mooie mannen hoor.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 20:05 schreef Lospedrosa het volgende:
Dat geaddoreer van voetballers.
Nu steeds die jank-Messi in het nieuws.
Zijn die voetballers nou helemaal van de pot gepleurd?
Dat geluid!!!quote:Op woensdag 11 augustus 2021 20:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
The Vulcan, even without the Vulcan howl![]()
Ben al jaren verzot op het geluid van een langs vliegende Vulcanquote:Op woensdag 11 augustus 2021 20:10 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Jij krijgt dezelfde suggesties te zien![]()
hahaha
Soort Nazgul 2.0. geluidquote:
Snap ikquote:Op woensdag 11 augustus 2021 20:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben al jaren verzot op het geluid van een langs vliegende Vulcan
Er vliegt geen enkele meer geloof ik hč?quote:Op woensdag 11 augustus 2021 20:21 schreef Dr_Flash het volgende:
In het Aviation museum in Norwich staat er eentje
Gewoon YouTube vanced downloaden.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 20:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik moet niet vergeten om YouTube premium af te sluiten vanuit Argentinie met een VPN. Dan kost het blijkbaar geen reet
Ik van dit geluidquote:Op woensdag 11 augustus 2021 20:23 schreef UitStraling het volgende:
Maar ja ik kom ook klaar van dit geluid![]()
Gelukkig wel op een kwiwi-tijd thuis.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 20:32 schreef kwiwi het volgende:
Wat met een vriendin gaan drinken die ik al lang niet meer had gezienBen wel erg social de laatste tijd
*rent snel terug naar zolderkamer*
en mn hut is maar aan verpauperen..quote:Op woensdag 11 augustus 2021 20:32 schreef kwiwi het volgende:
Wat met een vriendin gaan drinken die ik al lang niet meer had gezienBen wel erg social de laatste tijd
*rent snel terug naar zolderkamer*
Dat hele Riverplate concert is geweldigquote:Op woensdag 11 augustus 2021 20:34 schreef UitStraling het volgende:
Phil Rudd, peuk in de chagrijnige bek en ff drummen maar![]()
Nou ik vertrek nu in de stad, dus dat wordt weer een latertje.. om 22u naar bedquote:Op woensdag 11 augustus 2021 20:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gelukkig wel op een kwiwi-tijd thuis.
quote:Op woensdag 11 augustus 2021 20:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
en mn hut is maar aan verpauperen..
volgende maand wordt dat een trabantje van de zaak jongedame
quote:Op woensdag 11 augustus 2021 20:34 schreef UitStraling het volgende:
Phil Rudd, peuk in de chagrijnige bek en ff drummen maar![]()
Dat meisje op 09:33 hoort precies de subtiele tempowisseling net ervoorquote:Op woensdag 11 augustus 2021 20:35 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Dat hele Riverplate concert is geweldig
#TrotsopKwiwi.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 20:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ik vertrek nu in de stad, dus dat wordt weer een latertje.. om 22u naar bed
quote:Op woensdag 11 augustus 2021 20:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 augustus 2021 20:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Fuck de bejaardenleefquote:Op woensdag 11 augustus 2021 20:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Keer helemaal uit de band springen en waus doen
Bal & Balder? Geen ontwikkelingen volgens mijquote:Op woensdag 11 augustus 2021 20:39 schreef kwiwi het volgende:
Hebben we nog iets over bitter's biljartbal gehoord vandaag?
quote:
Eentje extra besteld voor het ontbijt.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 20:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Morgenvroeg wakker worden met een dood vogeltje in je mond en een koud vastgeplakt broodje shoarma op je buik
Zou kunnen, heb nog een broodje salami in m'n tas dat ik thuis wilde opetenquote:Op woensdag 11 augustus 2021 20:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Morgenvroeg wakker worden met een dood vogeltje in je mond en een koud vastgeplakt broodje shoarma op je buik
Op mobiel ookquote:Op woensdag 11 augustus 2021 20:45 schreef Budapestenaar het volgende:
Mijn UI is net een stroopwafel bij de likes
Keer gehad met een maat, die was zo in slaap gevallen met een broodje shoarma op zijn blote buik en binnen een minuut nadat hij wakker werd trok hij dat broodje los van zijn buik en vrat het op, op zulk soort momenten houd ik echt zielsveel van mensenquote:Op woensdag 11 augustus 2021 20:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Eentje extra besteld voor het ontbijt.
quote:Op woensdag 11 augustus 2021 20:46 schreef Budapestenaar het volgende:
https://www.ad.nl/show/fa(...)l-opvoeden~a9470ee2/
Mooi om te volgen toch.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 20:46 schreef Budapestenaar het volgende:
Mooi liedje is datquote:
In wat voor een wereld leven we toch.. onze oma's en opa's die zijn straks misschien gewoon blij als ze doodgaan zodat ze hier vanaf zijnquote:Op woensdag 11 augustus 2021 20:46 schreef Budapestenaar het volgende:
Wat een rolmodel voor alle moderne ouders is het toch ookquote:Op woensdag 11 augustus 2021 20:46 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo ken ik er ook nog wel een paar. Tijd dat we weer naar de kroeg mogen.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 20:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Keer gehad met een maat, die was zo in slaap gevallen met een broodje shoarma op zijn blote buik en binnen een minuut nadat hij wakker werd trok hij dat broodje los van zijn buik en vrat het op, op zulk soort momenten houd ik echt zielsveel van mensen
Mooie zelfstandige vrouw met een zwarte man. Voorbeeld voor velen.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 20:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat een rolmodel voor alle moderne ouders is het toch ook
Mijn opa's en oma's hebben de eeuwwisseling al niet meer meegemaakt. Blij toe...quote:Op woensdag 11 augustus 2021 20:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
In wat voor een wereld leven we toch.. onze oma's en opa's die zijn straks misschien gewoon blij als ze doodgaan zodat ze hier vanaf zijn
"Je weet aan het einde van de dag nooit waar onze kleine op gaat vallen", zegt Famke Louise tegen RTL Boulevard "Dus dan willen we daar niet een kleurkeuze in maken."quote:
Ja hoog tijd voor nieuwe avonturen en strapatsen.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 20:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo ken ik er ook nog wel een paar. Tijd dat we weer naar de kroeg mogen.
Ik word er zelf ook niet echt vrolijk van. Doorgeslagen hysterisch gedoequote:Op woensdag 11 augustus 2021 20:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
In wat voor een wereld leven we toch.. onze oma's en opa's die zijn straks misschien gewoon blij als ze doodgaan zodat ze hier vanaf zijn
Zaterdag gaan we weer eens op pad. Ben eens benieuwd.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 20:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja hoog tijd voor nieuwe avonturen en strapatsen.
Weet ik niet, maar lijkt me niet. Met stealth en zo heeft dit weinig te makenquote:Op woensdag 11 augustus 2021 20:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er vliegt geen enkele meer geloof ik hč?
Vertel ons alles zondagquote:Op woensdag 11 augustus 2021 20:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zaterdag gaan we weer eens op pad. Ben eens benieuwd.
Altijd overal al hoorquote:Op woensdag 11 augustus 2021 20:45 schreef Budapestenaar het volgende:
Mijn UI is net een stroopwafel bij de likes
Zo dom inderdaadquote:Op woensdag 11 augustus 2021 20:58 schreef Foshizzle79 het volgende:
Terugblik op Theo en Thea op tv nuhaatte dat programma vroeger echt
Nu nog steeds hoop ik.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 20:58 schreef Foshizzle79 het volgende:
Terugblik op Theo en Thea op tv nuhaatte dat programma vroeger echt
Ja duhquote:
Is dat niet dezelfde persoon?quote:Op woensdag 11 augustus 2021 20:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
De aandacht die de media aan Famke Louise geven duurt gewoon te lang...
Of was dat Davina Michelle??
Zoiets heb ik ookquote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Stoeltje besteld voor op mijn wandeltochtenKomt morgen binnen dus het zal wel niet met PostNL komen
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Bejaardenleefquote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:02 schreef CherryLips het volgende:
Zat nog even buiten te lezen maar viel ineens bijna in slaapHet is gvd negen uur
Komt door de leeftijdquote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:02 schreef CherryLips het volgende:
Zat nog even buiten te lezen maar viel ineens bijna in slaapHet is gvd negen uur
Het is lekker buitenquote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:02 schreef CherryLips het volgende:
Daar heb je toch een parachute voor nodig?quote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zoiets heb ik ookKeertje gekocht voor de airborne landing hier op de hei
Ja, daar zagen mensen nog vreemdere dingen inquote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die andere UI vond ik wazig dus deze is prima, dat is Buda
Ik heb in juni een flinke wandeling gemaakt maar toen had ik in de 2e helft een stuk van 6 km zonder ook maar 1 bankje. Dat was niet zo cool.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zoiets heb ik ookKeertje gekocht voor de airborne landing hier op de hei
Je kunt toch gewoon in het gras zitten?quote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb in juni een flinke wandeling gemaakt maar toen had ik in de 2e helft een stuk van 6 km zonder ook maar 1 bankje. Dat was niet zo cool.
Ga je toch met je bipsje in het gras liggen ergens, lekker naar de wolken kijken?quote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb in juni een flinke wandeling gemaakt maar toen had ik in de 2e helft een stuk van 6 km zonder ook maar 1 bankje. Dat was niet zo cool.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |