Vind dit een lastige. Het ligt een beetje aan de kleding (of beter gezegd het ontbreken ervan) en de hoeveelheid make up.
Uitgaande van de foto in de OP kan ik me voorstellen dat iemand er niet echt op zit te wachten dat in de auto te laten. Die gast is bijna bloot en voor je het weet zit er smink op je bekleding.
Misschien is het handig om als je extreem uitgedost (of anders uitzonderlijks) bent dat even te melden zodat het vooraf duidelijk is en er niet geschrokken wordt.
Zeg gewoon ik heb mijn stage kleren aan en smink op.
Dat iemand drag queen is of wat dan ook maakt me niet uit. Maar sommige dingen zijn gewoon handiger om even te melden.
Als ik met hond wil reizen meld ik dat ook vooraf, dan kan er rekening mee gehouden worden. Ook weleens een taxi besteld na een dag schapen scheren en bekappen. Rook niet zo heel lekker toen, ook even gemeld en ervoor gezorgd dat ik een kleedje had om op te zitten zodat de boel niet vies zou worden.
Door dat te overleggen was er geen probleem, had ik niet overlegd had ik ook een probleem kunnen hebben.
Misschien is het bij Uber niet mogelijk om te overleggen. Dat weet ik niet. Maar dan is dat misschien niet de handigste keuze in dit geval.
Als ik moe en stinkend of met bijkans blote kont op iemands achterbank wil zitten dan zorg ik dat het vooraf duidelijk is. Scheelt discussie en gedoe waar ik niet op zit te wachten.
Val ik buiten het ‘normale’ op dat moment dan overleg ik. Gewoon drag zijn vind ik onder het ‘normale’ vallen. Bijkans bloot zijn of smink die de bekleding vies kan maken niet.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.