abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8698102
quote:
Op donderdag 30 januari 2003 18:57 schreef LoekB het volgende:

[..]

Maakt niet uit. Dat weet geen enkele Ajax-fan. .

Nobody is perfect ...
pi_8698383
quote:
Op maandag 24 februari 2003 22:49 schreef Doopy-X- het volgende:

[..]

zag het ook net, als het zo is, gefeliciteerd! een goeie aankoop!

Sportief van je. . .

[Dit bericht is gewijzigd door LoekB op 24-02-2003 23:08]

pi_8698595
Voetbal.nl meldt :

Dirk Kuijt vertrekt na dit seizoen naar Feyenoord. Dat meldt het RTL 5-programma Voetbal Insite. In het programma werd gezegd dat de spits overeenstemming heeft bereikt over een contract voor vier jaar in De Kuip. Feyenoord kan de 22-jarige aanvaller voor naar verluidt één miljoen euro overnemen van FC Utrecht, dat in financiële problemen verkeert.

Sinds 1998 is Kuijt in De Galgenwaard te bewonderen. De spits, die destijds van Quick Boys uit Katwijk de overstap maakte, groeide in de afgelopen seizoenen uit tot publiekslieveling van de fanatieke Utrechtse aanhang. Afgelopen zondag maakte Kuijt nog het enige doelpunt in de confrontatie met Ajax. De spits had toen zelfs de aanvoerdersband van de gewisselde Jean-Paul de Jong overgenomen.

Op 30 augustus 1998 maakte de Kuijt zijn debuut voor Utrecht. Als invaller kon hij toen het net nog niet vinden tegen Cambuur Leeuwarden, maar in zijn volgende optreden, een maand later tegen Fortuna Sittard, liet hij zijn eerste doelpunt aantekenen. In de jaren die volgden scoorde Kuijt nog veertig maal in competitieduels voor FC Utrecht.

De hardwerkende aanvaller werd al langer met Feyenoord in verband gebracht. In Rotterdam-Zuid wordt hij beschouwd als een mogelijke opvolger van Pierre van Hooijdonk. Hoewel Feyenoord de optie heeft gelicht om het contract met de Brabander te verlengen met een jaar, moet de club nog wel met Van Hooijdonk tot overeenstemming komen. Rob Baan verwoordde de situatie rond de contractverlenging met de Feyenoords topschutter al eerder als volgt: "Je kunt wel vooruitkijken, maar honderd procent zekerheid heb je nooit. Pierre heeft nog wat vragen en wensen. Toch ga ik ervan uit dat hij ook volgend seizoen in De Kuip speelt."

Maar die melden voetbalinsite ook als bron. .

dinsdag 25 februari 2003 @ 08:51:11 #129
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_8703249
quote:
Op maandag 24 februari 2003 23:03 schreef LoekB het volgende:

[..]

Sportief van je. . .

* Doopy-X- is de moeilijkste niet.....
pi_8706341
quote:
Op maandag 24 februari 2003 23:12 schreef LoekB het volgende:
Voetbal.nl meldt :
[...]
En nu.nl meldt :

AMSTERDAM - Dirk Kuyt speelt volgend seizoen voor Feyenoord. De 22-jarige aanvaller van FC Utrecht tekent naar verluidt een contract voor vier jaar bij Feyenoord.

Kuijt is bij FC Utrecht uitgegroeid tot een van de belangrijkste spelers. In 1998 binnengekomen als onbekende amateur van Quick Boys maakte hij een stormachtige ontwikkeling door in de Domstad.

Feyenoord lijkt te profiteren van de financiële problemen van FC Utrecht. De Rotterdamse club hoeft naar verluidt 'slechts' één miljoen euro te betalen voor de spits. Kuijt dreigde FC Utrecht met een arbitragezaak. De aanvaller had nog tekengeld tegoed. Na lange onderhandelingen vonden beide partijen een oplossing, waarmee de arbitragezaak van de baan was.

pi_8706509
Prijzen seizoenkaarten iets omhoog
[ FeyenoordNet.nl ]

De prijzen voor de seizoenkaarten voor het seizoen 2003/2004 zullen ten opzichte van het huidige seizoen iets stijgen. De goedkoopste seizoenkaart - voor de parterrevakken W en Z - gaat € 187,50 kosten (was € 180,00). Ook de prijzen van de losse kaarten wordt iets opgeschroefd.

De openingswedstrijd (Celtic?) kan in de komende voetbaljaargang voor de laatste keer gratis bezocht worden door de houders van een seizoenkaart. Vanaf het seizoen 2004/2005 moet iedereen voor de openingswedstrijd betalen. Hoewel de voordeel ten opzichte van de losse kaartverkoop nog altijd aanzienlijk is vervalt hiermee het laatste extraatje voor seizoenkaarthouders. Een aantal jaren geleden nam Feyenoord een vergelijkbaar besluit door seizoenkaarthouders te laten betalen voor de eerste ronde in de Europacup. Voorheen kon ook de eerste Europese thuiswedstrijd gratis bezocht worden.

In de nieuwe Feyenoord Krant, die vandaag in de winkels ligt, geeft Feyenoord-voorzitter Jorien van den Herik een toelichting.

De prijzen voor de seizoenkaarten voor het seizoen 2003/2004 zullen ten opzichte van het huidige seizoen iets stijgen. De goedkoopste seizoenkaart - voor de parterrevakken W en Z - gaat € 187,50 kosten (was € 180,00). Ook de prijzen van de losse kaarten wordt iets opgeschroefd.

De openingswedstrijd (Celtic?) kan in de komende voetbaljaargang voor de laatste keer gratis bezocht worden door de houders van een seizoenkaart. Vanaf het seizoen 2004/2005 moet iedereen voor de openingswedstrijd betalen. Hoewel de voordeel ten opzichte van de losse kaartverkoop nog altijd aanzienlijk is vervalt hiermee het laatste extraatje voor seizoenkaarthouders. Een aantal jaren geleden nam Feyenoord een vergelijkbaar besluit door seizoenkaarthouders te laten betalen voor de eerste ronde in de Europacup. Voorheen kon ook de eerste Europese thuiswedstrijd gratis bezocht worden.

In de nieuwe Feyenoord Krant, die vandaag in de winkels ligt, geeft Feyenoord-voorzitter Jorien van den Herik een toelichting.

dinsdag 25 februari 2003 @ 14:22:32 #132
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_8708737
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 12:46 schreef Luni het volgende:
Prijzen seizoenkaarten iets omhoog
[ FeyenoordNet.nl ]

het zouden joden kenne zijn
pi_8708879
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 14:22 schreef Doopy-X- het volgende:

[..]

het zouden joden kenne zijn

hehe doel je hier op?

-----
21/02 Bob Vos licht 380 Ajacieden op!
Eerder hebben wij op deze site een redelijke hetze gehouden tegen alle achterlijke prestaties van Bob Vos binnen de Supporters Vereniging Ajax (SVA). Na een periode, waarin Vos keer op keer de fout in ging, hebben we dat toen gedaan tezamen met anderen en vervolgens mocht Vos aftreden.

Afgelopen dinsdag werd bekend dat Bob Vos 380 Ajacieden voor 100 euro de man heeft kunnen oplichten en dat zij hierdoor betaald hadden voor een wedstrijd, welke zij niet konden zien. De supporters waren in de veronderstelling de wedstrijd Arsenal - Ajax te kunnen bezoeken, maar kwamen bedrogen uit.
Bob Vos heeft eerder al veel onrust gecreëerd onder de supporters en doet nu, zelfs na zijn aftreden, nog meer. Wij, en ongetwijfeld meer supporters, hopen Vos binnenkort nog een keer te kunnen bespeuren bij de Arena.

"..and in my brain it's going wrong.."
  dinsdag 25 februari 2003 @ 18:14:28 #134
17023 Elmotje
Leven is het meervoud van lef
pi_8713082
seizoenskaarten
Feyenoord Rotterdam
pi_8713608
quote:
Op maandag 24 februari 2003 16:53 schreef Luni het volgende:

[..]

Teveel gesnoven?

nee heb ik nie nodig om gek te worden
Maar zonder dollen, ik stond op W, en was er best lekker in het zonnetje. Wedstrijd stelde niets voor, sfeer ook niet. Heb het wedstrijdverloop ook niet gevolgd.

En dat Kuijt komt is ... Ik weet het niet. Hij werkt hard dat zeker, maar als je in de spits staat bij Utrecht, een club dat toch wel z'n kansjes meepikt in elke wedstrijd, en er slechts 10 in hebt liggen... Hij moet zich echt ff bewijzen. Maar goed, tis verder volgens mij een goeie gozer met vechtlust, en daarvan heb je nooit te weinig.

hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_8713677
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 18:44 schreef mister_popcorn het volgende:

[..]

nee heb ik nie nodig om gek te worden
Maar zonder dollen, ik stond op W, en was er best lekker in het zonnetje. Wedstrijd stelde niets voor, sfeer ook niet. Heb het wedstrijdverloop ook niet gevolgd.

En dat Kuijt komt is ... Ik weet het niet. Hij werkt hard dat zeker, maar als je in de spits staat bij Utrecht, een club dat toch wel z'n kansjes meepikt in elke wedstrijd, en er slechts 10 in hebt liggen... Hij moet zich echt ff bewijzen. Maar goed, tis verder volgens mij een goeie gozer met vechtlust, en daarvan heb je nooit te weinig.

Je argumentatie is duidelijk.... blijft knap van die jongen om binnen een paar jaartjes van de amateurs van Katwijk je op te werken naar feyenoord.... maar ja bij utrecht doet hij het goed,dat wil natuurlijk niet zeggen dat hij nog een stapje hoger haalt.... hoorde dat hij maar 1 miljoen koste dus dat is niet veel.... hopen voor jullie dat het geen 2de lurling wordt...
Winnaar Fok Europacup toto 2003/2004
http://home.wanadoo.nl/fside/geluiden/superjoden.mp3
  woensdag 26 februari 2003 @ 09:10:01 #137
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_8724035
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 14:29 schreef Staanplaats het volgende:

[..]

hehe doel je hier op?

-----
21/02 Bob Vos licht 380 Ajacieden op!
Eerder hebben wij op deze site een redelijke hetze gehouden tegen alle achterlijke prestaties van Bob Vos binnen de Supporters Vereniging Ajax (SVA). Na een periode, waarin Vos keer op keer de fout in ging, hebben we dat toen gedaan tezamen met anderen en vervolgens mocht Vos aftreden.

Afgelopen dinsdag werd bekend dat Bob Vos 380 Ajacieden voor 100 euro de man heeft kunnen oplichten en dat zij hierdoor betaald hadden voor een wedstrijd, welke zij niet konden zien. De supporters waren in de veronderstelling de wedstrijd Arsenal - Ajax te kunnen bezoeken, maar kwamen bedrogen uit.
Bob Vos heeft eerder al veel onrust gecreëerd onder de supporters en doet nu, zelfs na zijn aftreden, nog meer. Wij, en ongetwijfeld meer supporters, hopen Vos binnenkort nog een keer te kunnen bespeuren bij de Arena.

meneer Vos zit ondergedoken
pi_8724462
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 18:48 schreef superjoden het volgende:

[..]

Je argumentatie is duidelijk.... blijft knap van die jongen om binnen een paar jaartjes van de amateurs van Katwijk je op te werken naar feyenoord.... maar ja bij utrecht doet hij het goed,dat wil natuurlijk niet zeggen dat hij nog een stapje hoger haalt.... hoorde dat hij maar 1 miljoen koste dus dat is niet veel.... hopen voor jullie dat het geen 2de lurling wordt...

Een 2e Lulling zal het niet worden Kuijt is een jongen, die er net zoals Lulling ook hard voor werkt, maar het is niet zo'n arrogante klootzak. Ik denk dat Kuijt met wat betere voetballers om zich heen in staat is meer doelpunten te scoren.
pi_8724509
quote:
Op woensdag 26 februari 2003 09:52 schreef Luni het volgende:

[..]

Een 2e Lulling zal het niet worden Kuijt is een jongen, die er net zoals Lulling ook hard voor werkt, maar het is niet zo'n arrogante klootzak waardoor hij bij de supporters veel meer krediet zal krijgen.. Ik denk dat Kuijt met wat betere voetballers om zich heen in staat is meer doelpunten te scoren.

pi_8735535
Jongens, ik was trouwens vorige week in Londen toevallig en verbleef in een hotel. En toen zag ik in een hotelkamer allemaal mooie gouden sieraden liggen, dus ik heb maar wat meegenomen. Nog mensen die willen kopen? .
  donderdag 27 februari 2003 @ 17:29:51 #141
9105 CAZZO
Povera vaffanculo
pi_8755436
quote:
BAYERN MUNCHEN SCOUT THOMAS BUFFEL
­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­
Thomas Buffel (Feyenoord) geniet de
belangstelling van enkele Engelse top-
clubs en van de toptwee uit de Bundes-
liga. Dat zegt Luc Nilis van het
managementsbureau SEM in de krant HLN.

De Duitse pers bevestigt dat Bayern
München al scouts naar Feyenoord heeft
gestuurd. Bayern ziet Buffel als een
mogelijk alternatief voor Giovane
Elber, die komende zomer vertrekt.

Eind maart onderhandelt Buffel, bijge-
staan door SEM, over zijn contract.
Feyenoord wil hem graag houden. "We
willen weten wat hun ambities zijn. We
zijn immers niet blind voor de aanbie-
dingen uit buitenland", aldus Nilis.
tis maar ff dat jullie het weten
May the seed of your loins be fruitfull in the belly of your woman
pi_8755506
quote:
Op donderdag 27 februari 2003 17:29 schreef CAZZO het volgende:

[..]

tis maar ff dat jullie het weten

bron...??
  donderdag 27 februari 2003 @ 17:50:08 #143
9105 CAZZO
Povera vaffanculo
pi_8755808
quote:
Op donderdag 27 februari 2003 17:33 schreef Frenkie het volgende:

[..]

bron...??

de altijd zeer betrouwbare belgische TT
May the seed of your loins be fruitfull in the belly of your woman
  donderdag 27 februari 2003 @ 19:17:24 #144
30919 mitt
Michael Corleone
pi_8757717
quote:
Op donderdag 27 februari 2003 17:50 schreef CAZZO het volgende:

[..]

de altijd zeer betrouwbare belgische TT

Van Persie zal toch de komende tijd op Buffels plaats komen te voetballen, dus echt gunstig is het allemaal niet voor hem.
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  donderdag 27 februari 2003 @ 21:38:19 #145
17023 Elmotje
Leven is het meervoud van lef
pi_8760105
als je feyenoord een beetje volgt.
dan zie je dat buffel en van persie nu ook gewoon samenspelen en afwisselen op links.
Feyenoord Rotterdam
pi_8774845
Tis weer bijna zondag, dan mogen we weer. Het zal een lastige wedstrijd worden, maar heb er wel vertrouwen in dat we 3 punten halen. Voor de mensen die zondag gaan, je moet Pierre eens extra in de gaten houden tegen zijn oude Club, die raakt echt geen bal fatsoenlijk en ik ben ook van mening dat we hem niet op moeten stellen.
  vrijdag 28 februari 2003 @ 16:13:31 #147
30732 -F-
He's here He's there
pi_8776263
Ik zal er op letten
He's fuckin everywhere
  vrijdag 28 februari 2003 @ 16:14:30 #148
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_8776282
quote:
Op vrijdag 28 februari 2003 15:28 schreef Luni het volgende:
je moet Pierre eens extra in de gaten houden, die raakt echt geen bal fatsoenlijk en ik ben ook van mening dat we hem niet op moeten stellen.
pi_8780171
Vandaag hoorde ik in de wandelgangen dat Pascal Bosschaart ook een voorcontract heeft getekend bij Feyenoord. Ik moet de bron nog even checken, maar het zou me niks verbazen als het inderdaad zo is. Verder zou van Hooijdonk mogelijk vertrekken en Kuijt dus al volgend jaar binnen komen. Zo niet, verhuren ze Kuijt nog een jaar aan FCU.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_8780188
quote:
Op vrijdag 28 februari 2003 19:29 schreef methodmich het volgende:
Vandaag hoorde ik in de wandelgangen dat Pascal Bosschaart ook een voorcontract heeft getekend bij Feyenoord. Ik moet de bron nog even checken, maar het zou me niks verbazen als het inderdaad zo is. Verder zou van Hooijdonk mogelijk vertrekken en Kuijt dus al volgend jaar binnen komen. Zo niet, verhuren ze Kuijt nog een jaar aan FCU.
Dat is toch allang bekend.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')