quote:Afgelopen jaar idd niet echt vaak, maar dat ga ik nu weer veranderen
Op zaterdag 15 februari 2003 19:13 schreef mitt het volgende:[..]
wat is daar `tuurlijk wel` aan.
Normaal ga je ook niet.
quote:Ook!
Op zaterdag 15 februari 2003 16:10 schreef LoekB het volgende:* Liever achter kaartjes aangaat voor Feyenoord - Ajax in de halve finale AC.
.
quote:Ik!
Op dinsdag 18 februari 2003 08:59 schreef Cart_man het volgende:
Wie is er nog in Alkmaar geweest zaterdag?
quote:ik, was alleen zo ziek als een hond. Was nie best. Heb ook niet veel meegekregen van de wedstrijd, was meer bezig met ziek zijn en het weinige eten dat ik op had binnen houden dan op de wedstrijd te letten.
Op dinsdag 18 februari 2003 08:59 schreef Cart_man het volgende:
Wie is er nog in Alkmaar geweest zaterdag?
quote:was je met eigen vervoer???
Op dinsdag 18 februari 2003 16:53 schreef mister_popcorn het volgende:[..]
ik, was alleen zo ziek als een hond. Was nie best. Heb ook niet veel meegekregen van de wedstrijd, was meer bezig met ziek zijn en het weinige eten dat ik op had binnen houden dan op de wedstrijd te letten.
Doen we niet nog 'n x. Als ik ziek ben ga ik me bed in. Niet naar de Alkmaarderhout, klote stadion van een trieste club.
Lekker op eigen vervoer vanuit Rotterdam met de treingroep mee, weer heel wat afgelachen tijdens de reis, in de kroeg en in het stadion.
Omaatje in de trein naar Alkmaar die het allemaal wel mooi vindt. Al die jongens die met zijn alle op reis zijn. Alleen vond ze het raar dat we zo vroeg al aan het bier zaten....
In de kroeg, waar de eigenaar op een trompet wilde blazen. De stoel werd echter onder zijn poten vandaan geschopt waardoor hij hard op zijn muil ging.
Mijn reisgenoot was in het stadion verliefd geworden op de dame achter de kassa...de koeken kon je gewoon pakken, omdat het hokje vaak niet eens bezet was. Plees waren daar echter klote...verder wel leuke wedstrijd gezien...en veel boze AZ'ers
Terugweg gingen we via a'dam...stonden we te wachten op de trein in Alkmaar, hoorde we opeens kankerkakkerlakken uit de mond van een jood die in de wegrijdende trein zat. Deze trein stond al 5 á 6 minuten op het perron en hij en zijn maten hadden niet eens het lef om wat te ondernemen...is ook altijd hetzelfde.
Kijk alweer uit naar de volgende uitwedstrijd.
quote:Nou ja uitwedstrijd?
Op dinsdag 18 februari 2003 20:13 schreef Cart_man het volgende:
Kijk alweer uit naar de volgende uitwedstrijd.
08-03-2003 Excelcior - Feyenoord
quote:
ROTTERDAM (ANP) - Feyenoord heeft voor de tweede keer dit seizoen een keepersprobleem. De Rotterdamse club treft zondag in de competitie op eigen veld FC Groningen, maar de eerste vier doelmannen kampen met blessures.Begin december zaten zelfs de eerste vijf keepers geblesseerd aan de kant. De twee voornaamste sluitposten, Edwin Zoetebier en Patrick Lodewijks, worden vrijdag en zaterdag intensief behandeld in de hoop dat een van beiden zondag fit is. Zoetebier, al maanden gekwetst aan een kniepees, keepte eerder deze week een wedstrijd met Jong Feyenoord. Daaraan hield hij toch weer klachten over. Lodewijks, zijn eerste vervanger, heeft een huidinfectie aan het onderbeen.
Carlo l'Ami, doelman nummer drie, revalideert nog altijd nadat hij in december zijn schouderbanden had ontwricht in een duel met Heerenveen. Ronald Graafland, de vierde sluitpost, heeft rugklachten. Slechts Bas van Wegen, de vijfde doelman bij Feyenoord, is momenteel volledig fit.
De medische staf van Feyenoord beslist zaterdag in overleg met trainer Bert van Marwijk wie zondag het doel verdedigt. Voor zowel Zoetebier als Lodewijks moet zaterdag blijken of de behandeling op tijd is aangeslagen.
Malkowski hoeven we ook al niet te halen anders!
quote:Daar gaan wat doelpuntjes vallen met Bas in de goal
Op vrijdag 21 februari 2003 14:40 schreef golfer het volgende:
ANP:
[..]
quote:Waarom post jij alleen maar slecht Feyenoord-nieuws altijd?
Op vrijdag 21 februari 2003 14:40 schreef golfer het volgende:
ANP:
[..]
Lodewijks waarschijnlijk wel
Ik was vanuit HouseQlassics rechtstreeks doorgegaan naar de Kuip. Dat was om 07:00 uur afgelopen.
Wel wat goals gezien, dat scheelt.
En 3 punten dichterbij de neusjes!
quote:
Op zondag 23 februari 2003 19:52 schreef FrankyMcG het volgende:
Bwah was afzien in de Kuip.Ik was vanuit HouseQlassics rechtstreeks doorgegaan naar de Kuip. Dat was om 07:00 uur afgelopen.
Wel wat goals gezien, dat scheelt.
En 3 punten dichterbij de neusjes!
![]()
![]()
Hoop echt dat jullie die neuzen nog inhalen maar niet meer dan dat ok haha.
Ik ging gisteravond na PSV-nac nog naar de Apre ski feest in de Statenhallen in Den-Haag was ook een lange dag maar wel heel erg gezellig.
quote:was graafland nou aan het keepen bij excelsior gister?
Op vrijdag 21 februari 2003 18:11 schreef FrankyMcG het volgende:
Laten we hopen dat Lodewijks/Zoetebier op tijd fit is.Malkowski hoeven we ook al niet te halen anders!
quote:Cor het Varkevissertje stond in het doel van Feyenoord 2
Op zondag 23 februari 2003 20:38 schreef Elmotje het volgende:[..]
was graafland nou aan het keepen bij excelsior gister?
(laat ik het daar maar bij houden....)
quote:Teveel gesnoven?
Op zondag 23 februari 2003 21:10 schreef mister_popcorn het volgende:
poehpoeh, ik ben klein beetje verbrand rondom de neus denk ik...(laat ik het daar maar bij houden....)
quote:Geruchten-machine werkt weer volop.
Op maandag 24 februari 2003 22:44 schreef Yeaks het volgende:
kuyt komt naar feyenoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |