quote:Verdediging begint op z'n laatst al op het middenveld...
Op vrijdag 31 januari 2003 13:17 schreef Fulton het volgende:[..]
de Nooijer?
misschien omdat ie vorig jaar centraal in de minst gepasseerde verdediging van Nederland stond
quote:Nee ook het werk van Denneboom en Allback natuurlijk
Op vrijdag 31 januari 2003 13:18 schreef SuperWeber het volgende:[..]
En?? Dat is alleen zijn werk??
quote:Tjonge jonge, hallo...
Op vrijdag 31 januari 2003 13:19 schreef Fulton het volgende:[..]
Nee ook het werk van Denneboom en Allback natuurlijk
quote:Dat zal ik niet ontkennen... Maar dat betekend nog dat ik niet begrijp wat ze met die oude garde moeten...
Op vrijdag 31 januari 2003 13:21 schreef Potter het volgende:
De Nooijer heeft tot nu toe verdienstelijk gespeeld.
Als je daarna kijkt is het niet meteen een speler voor in de basis.
Maar we zullen zien he
MESHAL ONDERTEKENT CONTRACT
In het Maasgebouw heeft Meshal Mubarak vrijdagmiddag een verbintenis gesigneerd die hem voor de rest van het lopende seizoen aan Feyenoord verbindt. De bijna 21-jarige Qatari die vanochtend voor het eerst meetrainde met zijn nieuwe ploeg, vertrok daarna spoorslags naar Schiphol voor de eerste de beste vlucht richting Midden-Oosten. Daar zal 'Meshal' zijn werk- en verblijfsvergunning moeten regelen, een proces dat doorgaans zo'n 14 dagen kost.
Tijdens zijn gebruikelijke perspraatje lichtte Bert van Marwijk ondertussen het aantrekken van de linksback toe. 'We zijn al een tijd op zoek naar een linksback, dat is bekend. Want hoe jammer ik het ook vind, we hebben geen garantie dat Ramon van Haaren terug kan keren op zijn niveau. Dat is een lastige situatie. Ik wil het rustig aan doen met hem, geen enkel risico meer nemen. Ramon zal derhalve via het tweede elftal voldoende ritme op moeten doen. Goed, het verhaal van Tomasz Rzasa is genoegzaam bekend. Meshal is door Rob Baan zelf gescout en lijkt te kunnen voorzien in de vacature achter Patrick Paauwe, die voorlopig de aangewezen persoon om de linksbackpositie te vervullen.'
quote:dat kan hoor
Op vrijdag 31 januari 2003 15:04 schreef Potter het volgende:
Helaas, ik had Cziommer wel naar de Kuip willen zien komen.
bron: www.feyenoord.nl
quote:Zal hij erachter komen wat een blunder hij heeft gemaakt, ik hoop dat het net zo lekker gaat als in Twente.
Op vrijdag 31 januari 2003 15:06 schreef CAZZO het volgende:[..]
dat kan hoor
zondag komt simon nl. langs met twente
quote:geen transfersom nee maar wel een vergoedingssom voor het opleiden van simon
Op vrijdag 31 januari 2003 15:07 schreef Potter het volgende:
CZIOMMER NIET NAAR FEYENOORD
Simon Cziommer komt niet naar Feyenoord. De Duitse middenvelder vertrekt aan het einde van dit seizoen namelijk naar Schalke 04. Zoals bekend was ook Feyenoord geïnteresseerd in de talentvolle Cziommer. Schalke hoeft geen transfersom over te maken aan de Tukkers, want de speler is na dit seizoen transfervrij. 'Het is een eer om door Schalke benaderd te worden. Ik kan me hier goed ontwikkelen', zei Cziommer op de website van zijn nieuwe club.bron: www.feyenoord.nl
Als ik na joden - feyenoord niet meer post, dan zit ik of vast, of lig in het ziekenhuis
Eerst morgen maar 's die cziommer bekijken. Hopelijk raakt tie nix
Zal wel niet aangezien we veldverwarming hebben!
* FrankyMcG gaat voor de eerste keer sinds 8 mei (UEFA Cup Finale) weer een wedstrijd van Feyenoord zelf bijwonen!
Als je het niet gelooft of zelf ff wil kijken, WeeWeeWee.Feyenoord.eNeL
wat moet ik hier nou van zeggen. 1e helft bagger. Alleen kalou deed 'n paar x wat leuks. Waarom trouwens de Nooijer erin als we Loovens hebben?
2e helft iets beter, eerste 10-15 min ook beetje sfeer erin, vooral op W1
Feyenoord speelde iets beter, hopelijk hebben ze het koppie erbij zondag as. En schoppen ze Zlatan METEEN de wedstrijd uit, anders hebben we problemen.
quote:Beginfase van de 2e helft was inderdaad wel geinig. Leuk om te zien was dat het ook oversloeg op de spelers die collectief fel de bal opjaagde. En Vakkie W roeleert gewoon
Op maandag 3 februari 2003 11:14 schreef mister_popcorn het volgende:
oiwat moet ik hier nou van zeggen. 1e helft bagger. Alleen kalou deed 'n paar x wat leuks. Waarom trouwens de Nooijer erin als we Loovens hebben?
2e helft iets beter, eerste 10-15 min ook beetje sfeer erin, vooral op W1Feyenoord speelde iets beter, hopelijk hebben ze het koppie erbij zondag as. En schoppen ze Zlatan METEEN de wedstrijd uit, anders hebben we problemen.
als ik alle verhalen mag geloven gaan er honderden op eigen vervoer....
wie heeft er hier kaarten....????
ow laat maar... heb dat topic al gevonden....
[Dit bericht is gewijzigd door Qlimax op 03-02-2003 16:21]
quote:Waar dan
Op maandag 3 februari 2003 16:10 schreef Qlimax het volgende:
ow laat maar... heb dat topic al gevonden....
Ik ga ook...en ik ken er ook veel die op losse kaarten gaan...misschien wordt het nog wel leuk volgende week?
quote:Ajax - Feyenoord...kaartjes voor uitvak..
Op maandag 3 februari 2003 17:49 schreef Cart_man het volgende:[..]
Waar dan
hoop dat het een super invasie gaat woren
Al hoop ik, ff tussendoor, wel dat die ME wordt teruggepakt. Hoe kan me nie schelen... Die hebben nog iets tegoed. Varkens
En ja, vakkie Waus is samen met S het enige normale vak in de hele kuip. Vind die andere vakken maar helemaal niets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |