abonnement Unibet Coolblue
pi_200872814
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 09:06 schreef TornadoDK het volgende:

[..]

Bedreigen gaat te ver maar iemand een doodschop verwensen is wel prima :')

En jezelf ook nog voordoen als nette supporter :D
Ik ben het niet eens met irritatie100, maar een tackle op kniehoogte is natuurlijk bij lange na geen doodschop :')
pi_200872968
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 09:06 schreef TornadoDK het volgende:

[..]

Bedreigen gaat te ver maar iemand een doodschop verwensen is wel prima :')

En jezelf ook nog voordoen als nette supporter :D
Nou, ik verwens het niet, ik heb liever dat we de wedstrijd zonder rode kaarten eindigen natuurlijk. Ik zeg alleen dat ik zeer waarschijnlijk sta te juichen als het gebeurt tijdens de wedstrijd, in alle emotie die bij een wedstrijd komt kijken. De kans is zelfs groot dat ik achteraf denk "nou nou, was dat nou nodig?". Want als het afgelopen is ebt de emotie weer weg en is het ook klaar natuurlijk. Maar ik ga er niet hypocriet over doen dat ik als ik in het stadion in de emotie van een wedstrijd zit ik er stiekem erg van zou genieten ja.


Maar ik wil ook maar zeggen dat het zelfs bij keurige supporters als ik heel kwaad bloed heeft gezet wat hij gedaan heeft en dat zelfs supporters als ik niet kunnen relativeren van "ja, maar wat zou ik zelf doen als er een concurrent van mijn huidige werkgever komt met een veel hoger salaris en betere functie??". Dan is het niet gek dat er mensen zijn die een stapje verder gaan, dat had je van te voren op je vingers kunnen natellen. Nogmaals, dat praat gerichte bedreigingen op hem en zijn gezin totaal niet goed, maar als je denkt dat dit zonder enige commotie voorbij zou gaan en dat mensen er niet emotioneel op zouden reageren dan ben je wel heel naïef.
  donderdag 12 augustus 2021 @ 10:22:29 #53
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_200873326
Logisch dat Berghuis ook eens bij een succesvol team wil spelen en die middelmatige ellende zonder uitzicht op beter ontvlucht.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  donderdag 12 augustus 2021 @ 11:47:23 #54
131800 Tarado
capô de fusca
pi_200874531
quote:
1s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 09:43 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Nou, ik verwens het niet, ik heb liever dat we de wedstrijd zonder rode kaarten eindigen natuurlijk. Ik zeg alleen dat ik zeer waarschijnlijk sta te juichen als het gebeurt tijdens de wedstrijd, in alle emotie die bij een wedstrijd komt kijken. De kans is zelfs groot dat ik achteraf denk "nou nou, was dat nou nodig?". Want als het afgelopen is ebt de emotie weer weg en is het ook klaar natuurlijk. Maar ik ga er niet hypocriet over doen dat ik als ik in het stadion in de emotie van een wedstrijd zit ik er stiekem erg van zou genieten ja.

Maar ik wil ook maar zeggen dat het zelfs bij keurige supporters als ik heel kwaad bloed heeft gezet wat hij gedaan heeft en dat zelfs supporters als ik niet kunnen relativeren van "ja, maar wat zou ik zelf doen als er een concurrent van mijn huidige werkgever komt met een veel hoger salaris en betere functie??". Dan is het niet gek dat er mensen zijn die een stapje verder gaan, dat had je van te voren op je vingers kunnen natellen. Nogmaals, dat praat gerichte bedreigingen op hem en zijn gezin totaal niet goed, maar als je denkt dat dit zonder enige commotie voorbij zou gaan en dat mensen er niet emotioneel op zouden reageren dan ben je wel heel naïef.
Ik begrijp de emotie ook wel al is Berghuis de pispaal van Feyenoords wanbeleid want Ajax is geen concurrent van Feyenoord daar zijn de verschillen gewoon te groot voor, ik denk dat de confrontatie met dit feit voor meer meer emotie zorgt dan zijn vertrek.
pi_201932576
https://www.ad.nl/rotterd(...)g-berghuis~ae70fb32/

Ben je 41 jaar voor geworden, bijna zielig.
blablablabla
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')