SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:
quote:
Paraplu kan ik soms nog wel snappen, maar sommige mensen zie je er ook mee strugglen omdat het stormt, dan ben je gewoon echt domquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 22:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Ik trek ook altijd zo'n bek ------>als ik mensen met een paraplu zie lopen.
Heerlijk, regen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 23:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
Paraplu heb ik bijna nooit bij me. Zelfs een regenpak laat ik vaak in mijn kluisje op het werk liggen, of het moet echt de hele dag plenzen...
Bij mij op het MBO twintig jaar geleden, waren er al gemengde wc'squote:
Genderneutraal? Dat was vroegquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 23:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Bij mij op het MBO twintig jaar geleden, waren er al gemengde wc's
Ja, of ik moet me vergissen, maar dat zit zo wel in mijn geheugen...quote:
Wat die Afrikanen elkaar aan doen haalt hier zelden het nieuwsquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 23:12 schreef UitStraling het volgende:
Zit een documentaire te kijken over Félicien Kabuga, die heeft even binnen korte tijd een miljoen mensen laten vermoorden met machetes en dan maken wij ons druk over genderneutrale toiletten
Rwanda toch?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 23:20 schreef Koen66 het volgende:
En ja ik moest Félicien Kabuga opzoeken
Klopt, Rwanda is ook een beetje het failliete moraal van de VN, we hadden zoiets "ok boeien jullie stelletje primitieve laaglandgorilla's" tot we een beetje doorkregen dat een miljoen mensen in 100 dagen aan stukken laten hakken toch wel enige nieuwswaarde had.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 23:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wat die Afrikanen elkaar aan doen haalt hier zelden het nieuws
Ik ook hoorquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 23:20 schreef Koen66 het volgende:
En ja ik moest Félicien Kabuga opzoeken
Zelfs dan nog, denk dat maar weinig mensen het boeidequote:Op dinsdag 10 augustus 2021 23:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klopt, Rwanda is ook een beetje het failliete moraal van de VN, we hadden zoiets "ok boeien jullie stelletje primitieve laaglandgorilla's" tot we een beetje doorkregen dat een miljoen mensen in 100 dagen aan stukken laten hakken toch wel enige nieuwswaarde had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |