abonnement Unibet Coolblue
pi_201879096
Amish zijn niet gevaccineerd, en geen massale covid doden onder de Amish.
https://www.bitchute.com/video/dPI84mC8e2Df/
pi_201880234
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 23:18 schreef Mytho het volgende:
Amish zijn niet gevaccineerd, en geen massale covid doden onder de Amish.
https://www.bitchute.com/video/dPI84mC8e2Df/
Er zijn nergens "massale" covid doden.
Maar dat wil niet zeggen dat ze niet geraakt worden

https://www.cdc.gov/mmwr/volumes/69/wr/mm6945a2.htm
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201880353
Mijn baas is lid van een wat strengere geloofsleer. Niet helemaal mijn tak van sport, maar ik vind het altijd wel mooi "als mensen er helemaal voor gaan". Helaas twee weken geleden een Corona besmetting, en de kerk heeft momenteel "verhoogde aandacht van het RIVM". Plus 28 mensen met Covid, en drie doden. Ja:ongevaccineerd, ja:onderliggend leiden, maar wel fukking snel. Vandaag twee weken geleden een blaffend iemand in de kerk, nu drie doden. Waaronder de partner van de "blaffende persoon".

Ik begrijp dat de anderen heel blij mogen zijn, want die zijn beter beschermd dat met een prikje. Maar als die kutkerk gewoon vaccinatie had geopromoot, had nu nog iedereen geleefd.
_-L'avenir est déja là
pi_201880792
quote:
1s.gif Op zondag 24 oktober 2021 00:21 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Er zijn nergens "massale" covid doden.
Maar dat wil niet zeggen dat ze niet geraakt worden

https://www.cdc.gov/mmwr/volumes/69/wr/mm6945a2.htm
geraakt,
dat will niet zeggen dat het een levensgevaarlijke virus is.
sterftecijfer onder de Amish is waarschijnlijk zelfde als vorige jaren.
net als in nederland trouwens. misschien paar meer vanwege vergrijzing, niet vanwege pandemie.
pi_201881787
quote:
0s.gif Op zondag 24 oktober 2021 03:24 schreef Mytho het volgende:

[..]
geraakt,
dat will niet zeggen dat het een levensgevaarlijke virus is.
sterftecijfer onder de Amish is waarschijnlijk zelfde als vorige jaren.
aannames aannames
quote:
net als in nederland trouwens.
nee
quote:
misschien paar meer vanwege vergrijzing
nee
quote:
, niet vanwege pandemie.
Jawel

Zie oversterfte cijfers cbs waar de verwachte sterfte gecorrigeerd is voor de vergrijzing en 2020 daar 15000 boven zat
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201881847
quote:
0s.gif Op zondag 24 oktober 2021 03:24 schreef Mytho het volgende:

[..]
geraakt,
dat will niet zeggen dat het een levensgevaarlijke virus is.
sterftecijfer onder de Amish is waarschijnlijk zelfde als vorige jaren.
net als in nederland trouwens. misschien paar meer vanwege vergrijzing, niet vanwege pandemie.
We haddeb vorig jaar 15k aan oversterfte. En dat was met maatregelen.
pi_201883157
quote:
1s.gif Op zondag 24 oktober 2021 10:10 schreef devlinmr het volgende:

[..]
aannames aannames
[..]
nee
[..]
nee
[..]
Jawel

Zie oversterfte cijfers cbs waar de verwachte sterfte gecorrigeerd is voor de vergrijzing en 2020 daar 15000 boven zat
aannamens,aannamens,

veel ouderen zijn gestorven door stress , angst , eenzaamheid. meer zelfmoorden onder jongeren.
terminale patienten leven wat langer met familie en vrienden om zich heen. met stress en angst gaan ze sneller dood.
bewijs eens dat men door covid zijn gestorven en niet vanwege onderliggende kwalen, ouderdom etc.

kijk eens naar grafiek, in 2014-2015 ook zo'n 10,000 meer gestorven, er was geen pandemie.

https://www.cbs.nl/nl-nl/(...)ingsgroei/overlijden

[ Bericht 10% gewijzigd door Mytho op 24-10-2021 12:33:08 ]
  zondag 24 oktober 2021 @ 12:41:03 #234
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_201883278
quote:
0s.gif Op zondag 24 oktober 2021 12:27 schreef Mytho het volgende:

[..]
aannamens,aannamens,

veel ouderen zijn gestorven door stress , angst , eenzaamheid. meer zelfmoorden onder jongeren.
terminale patienten leven wat langer met familie en vrienden om zich heen. met stress en angst gaan ze sneller dood.
bewijs eens dat men door covid zijn gestorven en niet vanwege onderliggende kwalen, ouderdom etc.

kijk eens naar grafiek, in 2014-2015 ook zo'n 10,000 meer gestorven, er was geen pandemie.

https://www.cbs.nl/nl-nl/(...)ingsgroei/overlijden
cognitieve dissonantie
pi_201887399
quote:
0s.gif Op zondag 24 oktober 2021 03:24 schreef Mytho het volgende:

net als in nederland trouwens. misschien paar meer vanwege vergrijzing, niet vanwege pandemie.
Al die officiële cijfers van vorig jaar zijn leugens?
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_201889721
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 20:32 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]
Wat is het probleem?
Dat we helemaal niet weten wie van de ongevaccineerden inmiddels besmet is geweest. En ik heb ook niet het idee dat die groep die moeite doet om bewust ziek te worden. Aangezien het gezonde mensen zijn, ga ik vanuit dat ze niet op de IC terecht komen. Dus hoe sneller deze groep zich laat besmetten, hoe sneller we op volledig immuniteit zitten als bevolking.
ROBODEMONS..................|:(
pi_201892154
quote:
0s.gif Op zondag 24 oktober 2021 12:27 schreef Mytho het volgende:

[..]
aannamens,aannamens,

veel ouderen zijn gestorven door stress , angst , eenzaamheid. meer zelfmoorden onder jongeren.
terminale patienten leven wat langer met familie en vrienden om zich heen. met stress en angst gaan ze sneller dood.
bewijs eens dat men door covid zijn gestorven en niet vanwege onderliggende kwalen, ouderdom etc.

kijk eens naar grafiek, in 2014-2015 ook zo'n 10,000 meer gestorven, er was geen pandemie.

https://www.cbs.nl/nl-nl/(...)ingsgroei/overlijden
Als je het dan toch over aannames hebt :')
  woensdag 27 oktober 2021 @ 09:39:42 #238
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_201916552
quote:
0s.gif Op zondag 24 oktober 2021 00:39 schreef Paddo het volgende:
Mijn baas is lid van een wat strengere geloofsleer. Niet helemaal mijn tak van sport, maar ik vind het altijd wel mooi "als mensen er helemaal voor gaan". Helaas twee weken geleden een Corona besmetting, en de kerk heeft momenteel "verhoogde aandacht van het RIVM". Plus 28 mensen met Covid, en drie doden. Ja:ongevaccineerd, ja:onderliggend leiden, maar wel fukking snel. Vandaag twee weken geleden een blaffend iemand in de kerk, nu drie doden. Waaronder de partner van de "blaffende persoon".

Ik begrijp dat de anderen heel blij mogen zijn, want die zijn beter beschermd dat met een prikje. Maar als die kutkerk gewoon vaccinatie had geopromoot, had nu nog iedereen geleefd.
Hoe trek je die conclusie dan?
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_201925785
quote:
99s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 09:39 schreef greysbones het volgende:

[..]
Hoe trek je die conclusie dan?
Wat is je vraag precies?
_-L'avenir est déja là
pi_201926035
quote:
0s.gif Op zondag 24 oktober 2021 00:39 schreef Paddo het volgende:
Mijn baas is lid van een wat strengere geloofsleer. Niet helemaal mijn tak van sport, maar ik vind het altijd wel mooi "als mensen er helemaal voor gaan". Helaas twee weken geleden een Corona besmetting, en de kerk heeft momenteel "verhoogde aandacht van het RIVM". Plus 28 mensen met Covid, en drie doden. Ja:ongevaccineerd, ja:onderliggend leiden, maar wel fukking snel. Vandaag twee weken geleden een blaffend iemand in de kerk, nu drie doden. Waaronder de partner van de "blaffende persoon".

Ik begrijp dat de anderen heel blij mogen zijn, want die zijn beter beschermd dat met een prikje. Maar als die kutkerk gewoon vaccinatie had geopromoot, had nu nog iedereen geleefd.
of waren er nog meer sterfgevallen. tis niet te niet zeggen.
Plaats hier uw advertentie
pi_201926061
quote:
0s.gif Op zondag 24 oktober 2021 00:39 schreef Paddo het volgende:
Mijn baas is lid van een wat strengere geloofsleer. Niet helemaal mijn tak van sport, maar ik vind het altijd wel mooi "als mensen er helemaal voor gaan".
Dan moet je Afghanistan echt eens bezoeken.
Conscience do cost.
pi_201926068
U of T researchers create mirror-image peptides that can neutralize SARS-CoV-2
https://www.utoronto.ca/n(...)eutralize-sars-cov-2
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
pi_201926132
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 22:24 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
of waren er nog meer sterfgevallen. tis niet te niet zeggen.
???

Nee, er waren drie sterfgevallen. Precies 3,0. Die kerkgemeente houdt een ledenadministratie bij, en er zijn precies drie mensen overleden aan Corona, die besmet zijn geraakt bij de kerkdienst van enkele weken geleden.
_-L'avenir est déja là
pi_201926171
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 22:31 schreef Paddo het volgende:

[..]
???

Nee, er waren drie sterfgevallen. Precies 3,0. Die kerkgemeente houdt een ledenadministratie bij, en er zijn precies drie mensen overleden aan Corona, die besmet zijn geraakt bij de kerkdienst van enkele weken geleden.
ik bedoel dat t mogelijk is dat als ze een vaccin genomen hadden dat er nog meer sterfgevallen waren.
Plaats hier uw advertentie
  donderdag 28 oktober 2021 @ 10:23:08 #245
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_201928779
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 22:03 schreef Paddo het volgende:

[..]
Wat is je vraag precies?
Jij zegt dat als iedereen het vaccin had genomen .. iedereen nogmaals geleefd.. hoe trek je die conclusie
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  donderdag 28 oktober 2021 @ 10:32:55 #246
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_201928879
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 23:18 schreef Mytho het volgende:
Amish zijn niet gevaccineerd, en geen massale covid doden onder de Amish.
https://www.bitchute.com/video/dPI84mC8e2Df/
En wat moeten we met deze informatie precies? Net als de Amish leven zie ik in Nederland niet gebeuren.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_201936302
quote:
99s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 10:23 schreef greysbones het volgende:

[..]
Jij zegt dat als iedereen het vaccin had genomen .. iedereen nogmaals geleefd.. hoe trek je die conclusie
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 22:35 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
ik bedoel dat t mogelijk is dat als ze een vaccin genomen hadden dat er nog meer sterfgevallen waren.
Deze kerk heeft een niet zo hoge vaccinatiegraad. Ik geloof tussen de 50 en de 60%. Zowel onder de zieken als onder de doden komen geen gevaccineerden voor.

Omdat dit een uitbraak was, moesten mensen zich laten testen. Daaruit blijkt dat naast 19 zieken (waarvan enkele ziekenhuisopnames) ook 9 gevaccineerden besmet zijn. Maar deze zijn zoals te verwachten was niet ziek.

Alle doden en alle zieken betreft ongevaccineerden. Kennelijk worden de gevaccineerden wèl besmet, alleen op een veel lagere graad. En leidt dat niet tot ziekteverschijnselen en overlijden.

Het "grappige" is -al is grappig in dit verband eerder cru- dat deze verdeling zo scheef is (overduidelijk helpt vaccineren dus zeer goed) dat de sprookjes-boek-gelovers opeens wèl aan het vaccineren slaan. En dat leid tot scheve gezichten in de kerk, dus men doet het heimelijk.
_-L'avenir est déja là
pi_201936558
Vaccineren kan absoluut (tijdelijk) helpen. Maar dat de huidige vaccins structureel iedereen van ernstig ziek worden of overlijden zou hebben kunnen gered is een claim die je niet hard gaat kunnen maken. Niet voor niets liggen er ook nu weer gevaccineerden in de ziekenhuizen en op de IC's.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_208270845
Immunity acquired from a Covid infection is as protective as vaccination against severe illness and death, study finds

The immunity generated from an infection was found to be “at least as high, if not higher” than that provided by two doses of an mRNA vaccine.

https://www.nbcnews.com/h(...)re-illness-rcna71027

Uiteraard adviseren ze om nog steeds het vaccin te nemen _O-
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
  Moderator maandag 6 maart 2023 @ 21:08:18 #250
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_208270953
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2023 21:02 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Immunity acquired from a Covid infection is as protective as vaccination against severe illness and death, study finds

The immunity generated from an infection was found to be “at least as high, if not higher” than that provided by two doses of an mRNA vaccine.

https://www.nbcnews.com/h(...)re-illness-rcna71027

Uiteraard adviseren ze om nog steeds het vaccin te nemen _O-
Haha, maar dat is dan ook met 2 doses vaxx. Misschien bij 4 halen ze het ook niet :)
Lach met een schone bips
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')