abonnement Unibet Coolblue
pi_200836978
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 17:53 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Hier staat iets heel anders.
https://www.nos.nl/artike(...)et-gevaccineerd.html
Wie spreekt er nu de waarheid volgens jou, TS?
Beiden? Artikel in OP gaat over England, Israël en bepaalde staten in de VS, jouw link gaat over Nederland.
pi_200837025
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 20:18 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Op zich wel een beetje te begrijpen, hoe irritant het ook kan zijn voor een ander. Voor mij is het ook allemaal stap voor stap gegaan. Lang geleden maakte ik de TRU-ers en BNW-ers ook belachelijk en ik ben geleidelijk aan wakker geworden.

Als je nu in deze huidige situatie moet afstappen van je oude veilige wereldbeeld, dan levert dat een behoorlijke schok op. Begrijpelijk dat verdedigingsmechanismes dan worden geactiveerd.
Mensen liever geloven dat er 'n dodelijk virus (of wat dan ook) is dan niet in the established politiek, media, TV paid experts meer vertrouwen.
Maar dat ook heel lang aan de gang is.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_200838688
Medio juli waren er in Nederland ongeveer 9000 besmettingen per dag. Toen was 9% van de positief gewesten dubbel geprikt. Ongeveer 70% was nul keer geprikt, om welke reden dan ook.
Dat zijn dus 810 positiefjes per dag van de 7 miljoen die toen dubbel geprikt waren, tegenover 6300 van de 2 miljoen ongeprikten. Tel je dat een hele week door, dan was dus in die week ongeveer 2,5% van de ongevaccineerden positief getest, tegenover minder dan 0,1% van de dubbelaars. Voor mij dus een bewijs dat vaccineren de kans op besmetting en erger aanzienlijk verkleint.
Mijn aura’s werken trouwens wel anders na mijn tweede prik. Ineens kregen mijn beide buren ruzie met elkaar over de geparkeerde auto's in de straat, terwijl ze daarvoor nooit daarover ruzieden...
pi_200838749
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 20:04 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Die gaan straks ook gewoon de derde ,vierde , vijfde prik ophalen na wat mooie manipulerende woorden van Hugo terwijl ie met zn fake smile voor de camera staat ;(

Die gratis zelftest die we straks krijgen toegestuurd is ook zoiets.. alvast wennen en het nieuwe normaal normaliseren. Wat een tijden :')
veel mensen zijn er nu wel klaar mee hoor, die dachten na 2 prikken vrij te zijn. groot deel blijft wel gewoon door gaan natuurlijk. mensen die hun booster niet nemen worden de nieuwe anti-vaxxers.
pi_200838901
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 01:13 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]

veel mensen zijn er nu wel klaar mee hoor, die dachten na 2 prikken vrij te zijn. groot deel blijft wel gewoon door gaan natuurlijk. mensen die hun booster niet nemen worden de nieuwe anti-vaxxers.
Totdat er wordt gedreigd met beperkingen …
Moet je eens kijken hoe snel ze overstag gaan.

Hoop het niet natuurlijk want we kunnen die nieuwe antivaxxers welk goed gebruiken
pi_200839944
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 22:12 schreef ZoonVan het volgende:

[..]

Beiden? Artikel in OP gaat over England, Israël en bepaalde staten in de VS, jouw link gaat over Nederland.
Het virus gedraagt zich anders in Engeland en Israel dan in Nederland?
  dinsdag 10 augustus 2021 @ 08:35:09 #32
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_200840012
Waarom post je dit in BNW en niet in W&T TS?
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  dinsdag 10 augustus 2021 @ 08:37:50 #33
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_200840036
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 08:28 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Het virus gedraagt zich anders in Engeland en Israël dan in Nederland?
In Israël is er een grote groep religieuze fanatici die geen vaccins nemen en zich niet aan de corona regels houden. En in de UK zijn veel corona maatregelen opgeheven. Evenementen zijn daar weer mogelijk. En de horeca is daar weer open.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_200840064
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 20:04 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Die gaan straks ook gewoon de derde ,vierde , vijfde prik ophalen na wat mooie manipulerende woorden van Hugo terwijl ie met zn fake smile voor de camera staat ;(

Die gratis zelftest die we straks krijgen toegestuurd is ook zoiets.. alvast wennen en het nieuwe normaal normaliseren. Wat een tijden :')
Dan haal ik straks gewoon de derde, de vierde en de vijfde prik.
En dan?
Mee doen is belangrijker dan winnen!
pi_200840092
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 08:37 schreef Megumi het volgende:

[..]

In Israël is er een grote groep religieuze fanatici die geen vaccins nemen en zich niet aan de corona regels houden. En in de UK zijn veel corona maatregelen opgeheven. Evenementen zijn daar weer mogelijk. En de horeca is daar weer open.
En dus reageert het virus daar anders dan in Nederland?
  dinsdag 10 augustus 2021 @ 08:44:31 #36
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_200840112
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 08:42 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

En dus reageert het virus daar anders dan in Nederland?
Werkt zou ik eerder zeggen.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_200840156
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 08:44 schreef Megumi het volgende:

[..]

Werkt zou ik eerder zeggen.
Laat ik mij dan maar beperken tot het volgende:

wat een bijzondere werking heeft zo'n virus dan.
  dinsdag 10 augustus 2021 @ 08:55:31 #38
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_200840238
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 08:48 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Laat ik mij dan maar beperken tot het volgende:

wat een bijzondere werking heeft zo'n virus dan.
Een virus zal de kansen die het heeft pakken. En dat is mede afhankelijk van de omstandigheden en maatregelen die per land kunnen verschillen. Logisch is dat.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_200842242
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 02:06 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Totdat er wordt gedreigd met beperkingen …
Moet je eens kijken hoe snel ze overstag gaan.

Hoop het niet natuurlijk want we kunnen die nieuwe antivaxxers welk goed gebruiken
Daarom willen ze een vaccinpaspoort, dan kan je gewoon 'uitgezet' worden als je niet mee werkt.
pi_200843188
quote:
14s.gif Op maandag 9 augustus 2021 20:13 schreef HowardRoark het volgende:

[..]

Er zijn natuurlijk ook altijd nog veel vragen omtrent zowel het virus als de vaccins. Maar om vaccinatiebereidheid aan te wakkeren en vaccinatietwijfel weg te nemen is men zeer selectief omtrent de berichtgeving.
[..]

_O- :')

Het blijft opmerkelijk hoe heftig gepikeerd mensen omtrent dit onderwerp kunnen geraken als ze een visie zien die hen persoonlijk niet bevalt. Ik denk vooral dat sommigen het gewoon heel erg nodig hebben om in een specifiek narratief te geloven van bepalende en invloedrijke instanties, misschien omdat de situatie hen anders teveel wordt.
Ach, en dat zegt een wappie? Wappies die zelf allerlei media hebben om daar ALLEEN hun informatie uit te halen.. Want de rest is toch fakenews of gecontroleerd door de media?

Echt, heb je een spiegel thuis want wat je hier zegt geldt voor 95% van de wappies.

Er zijn zelfs wappies die zover gaan dat ze van andere wappies zeggen "dat is een wappie die eigenlijk voor de overheid werkt en controll opposition is" (of zo iets, de terminologie van wappies is mijn enigszins vreemd).

De enige reden waarom topics alhier gesloten worden is omdat er fakenews geproduceerd wordt door bepaalde elementen alhier.
pi_200843316
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 08:55 schreef Megumi het volgende:

[..]

Een virus zal de kansen die het heeft pakken. En dat is mede afhankelijk van de omstandigheden en maatregelen die per land kunnen verschillen. Logisch is dat.
Serieus, dus je denkt dat een virus werkt of kan denken?

quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 20:18 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Op zich wel een beetje te begrijpen, hoe irritant het ook kan zijn voor een ander. Voor mij is het ook allemaal stap voor stap gegaan. Lang geleden maakte ik de TRU-ers en BNW-ers ook belachelijk en ik ben geleidelijk aan wakker geworden.

Als je nu in deze huidige situatie moet afstappen van je oude veilige wereldbeeld, dan levert dat een behoorlijke schok op. Begrijpelijk dat verdedigingsmechanismes dan worden geactiveerd.
Niet zo liegen P_o_P. Je bent al je hele leven tegen de overheid en elite aan het schoppen. Waarschijnlijk ooit uit je wiegje gevallen, zomaar op je hoofd. Dat is nooit meer goedgekomen..

En trouwens, net zoals ik net schreef: Heb je een spiegel thuis?

Want juist jullie zoeken zo lang naar informatie dat je eindelijk iets hebt dat jouw mening bevestigd. En dat zie je dan als de ultieme waarheid. En dat zie je bij 95% van de antivaccers en andere wappies. Men heeft zelfs eigen media.

Laatst las ik onder een YT filmpje: Ik heb geen tv meer en geen radio en het bevalt me prima. Ik krijg mijn informatie wel van .....(en toen werden echt alle fake news creeerder benoemd zoals Jensen, Lange Frans, Ninefornews, David Icke etc).
Kijk, als je denkt dat je prima informatie krijgt als je dus alleen maar alternatieve media volgt dan ben je net zo dom als je elke dag alleen maar in de bijbel leest of de koran en voor de rest geen tv of internet hebt.
Dan ga je op den duur religek worden, en mensen die alleen alternatieve media volgen worden wappie.
pi_200843409
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 19:33 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Ze weten het zelf ook allemaal niet zo goed. Artikel van april dit jaar:

CDC walks back claim that vaccinated people can’t carry COVID-19

https://nypost.com/2021/0(...)le-cant-carry-covid/
Wetenschappers hebben in ieder geval geen problemen met aanpassen aan voortschrijdend inzicht. Blijkbaar moeten ze voor sommigen hier meteen alwetend zijn en bij een eerder gedane uitspraken moet dat zo blijven. :')
pi_200849154
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 11:22 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]

Daarom willen ze een vaccinpaspoort, dan kan je gewoon 'uitgezet' worden als je niet mee werkt.
In Frankrijk gaan ze wel hard momenteel..
Zou het niet gewoon een drukmiddel zijn zodat mensen zich alsnog gaan laten prikken? kan me niet voorstellen dat die voor een lange periode is
pi_200849187
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 19:08 schreef PSVCL het volgende:

[..]

In Frankrijk gaan ze wel hard momenteel..
Zou het niet gewoon een drukmiddel zijn zodat mensen zich alsnog gaan laten prikken? kan me niet voorstellen dat die voor een lange periode is
is dit niet gewoon een voorloper van een social credit system?
pi_200849340
Als morgen iedereen ge-microwaved is, gaat het tribunaal dan nog wel door?
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_200849494
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 19:10 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]

is dit niet gewoon een voorloper van een social credit system?
Ook een mogelijkheid ja,... benieuwd of NL vanaf vrijdag ook gaat volgen.
pi_200849519
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 19:26 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Ook een mogelijkheid ja,... benieuwd of NL vanaf vrijdag ook gaat volgen.
Waarom vanaf vrijdag? ik las idd wel iets over een persconferentie.
pi_200849655
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 19:27 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]

Waarom vanaf vrijdag? ik las idd wel iets over een persconferentie.
Klopt, die 2 puppets gaan ons vrijdag weer toespreken hoe komend najaar eruit gaat zien.. best knap op zich.
We worden dus weer een paar maanden aan het lijntje gehouden terwijl daar helemaal geen aanleiding voor is :')
pi_200849670
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 19:10 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]

is dit niet gewoon een voorloper van een social credit system?
Het zou mij niets verbazen.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_200849742
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 19:26 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Ook een mogelijkheid ja,... benieuwd of NL vanaf vrijdag ook gaat volgen.
Rutte zei maandag nog van niet. Sinds een week voegt ie daar wel telkens het woordje "voorlopig" aan toe. Huichelaar dat het is.

Iedereen gratis testen sturen en pushen om zoveel mogelijk mensen te laten testen zodat het aantal besmettingen flink hoger wordt dan nu uit de cijfers blijkt zodat ze vervolgens kunnen zeggen ja we willen het eigenlijk niet, maarja, het virus hé, dus nu gaan wij er ook aan meedoen om ongevaccineerden uit te sluiten beetje bij beetje.

Het is ook zo doorzichtig allemaal. :'(
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')