abonnement Unibet Coolblue
  Moderator maandag 9 augustus 2021 @ 19:15:43 #51
375570 crew  Cyan9
pi_200833757
quote:
1s.gif Op maandag 9 augustus 2021 19:13 schreef Cee het volgende:

[..]

Ik heb het niet over de vakantie maar net als jij over de reisbeweging die je onnodig vindt, en daar heb ik zelf ook geen problemen mee, half Nederland zigzagt er nu ook op los. :P
En dat neem ik half Nederland ook kwalijk. :P
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  maandag 9 augustus 2021 @ 19:16:45 #52
403253 Meke
after all this time? always.
pi_200833776
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 16:15 schreef AgnesGru het volgende:
Oke, tot zover mijn bizarre dag:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Duusss _O-
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  Redactie Sport / Supervogel maandag 9 augustus 2021 @ 19:21:14 #53
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_200833859
quote:
89s.gif Op maandag 9 augustus 2021 18:44 schreef Cyan9 het volgende:
Ik hoorde net op het nieuws dat de koning en koningen "even" terugkomen van hun vakantie in Griekenland om de Olympische atleten te huldigen. Super leuk voor de atleten natuurlijk, maar ik ben vast niet (hoop ik) de enige die zo'n vlucht heen en weer nou niet echt vind passen in de huidige tijd. Doe dat huldigen dan later ofzo.
Willie is ook al speciaal voor de opening van het Olympic Village even op en neer gevlogen.
twitter
  maandag 9 augustus 2021 @ 19:21:21 #54
403253 Meke
after all this time? always.
pi_200833860
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 18:54 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Wij hangen ook nu nog wel aan je lippen hoor :P
1. Ik kwam nooit, m'n leraar dacht ik dat ik een blessure had :P Ik was ermee weggekomen als ik niet naar de inhaalmiddag kwam ;( Helemaal allerlei gesprekken met m'n ouders op school enzo :D Maar ik denk dat m'n ouders mij ook wel snapten _O- Compromis was dat ik wel over mocht (naar 6 vwo), als ik dan het jaar daarna mee zou gymmen. Met een 4 vmbo klas :') Maar toen werd de leraar ziek en heeft niemand er ooit meer naar gevraagd :D _O- Dus ik denk dat ze ooit nog m'n diploma komen terugeisen als ik geen vogelnestje in de ringen kan maken :P

2. Normaal speel je in drieën omdat niet iedere speler op het veld dezelfde rol heeft :D Vaak vangt één van de drie verdedigers achterin de bal op, die speelt hem naar de spelverdeler die dan één van de twee aanvallers de kans geeft om te scoren :) Je hebt daar hele systemen voor, de spelverdeler staat bijvoorbeeld altijd rechstvoorin. Maar je moet doordraaien, dus ga je klaarstaan, je mag dan pas rennen als de bal geraakt is :P Is altijd wel gezellig met z'n drieën voorin bij het net *;
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  Moderator maandag 9 augustus 2021 @ 19:23:16 #55
375570 crew  Cyan9
pi_200833896
quote:
7s.gif Op maandag 9 augustus 2021 19:21 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Willie is ook al speciaal voor de opening van het Olympic Village even op en neer gevlogen.[ twitter ]
Het zal wel aan mij liggen, maar dit irriteert me dus behoorlijk. :@
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_200834127
quote:
1s.gif Op maandag 9 augustus 2021 18:53 schreef Redefine het volgende:
Was misschien anderen al opgevallen. Maar ik zie net dat Once Upon a Time vanaf 1 september verdwijnt van Netflix.
Ik heb toch seizoen 1 t/m 6 op dvd :{w
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  maandag 9 augustus 2021 @ 19:37:48 #57
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_200834149
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 19:37 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]

Ik heb toch seizoen 1 t/m 6 op dvd :{w
En nu?
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_200834163
quote:
10s.gif Op maandag 9 augustus 2021 19:37 schreef Redefine het volgende:

[..]

En nu?
Dus ik kan het altijd kijken als het ooit van een streamingdienst verdwijnt
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / KerstCrewQuizWinner maandag 9 augustus 2021 @ 19:42:59 #59
39237 crew  H_T
2733
pi_200834236
quote:
10s.gif Op maandag 9 augustus 2021 18:51 schreef Meke het volgende:
Oh jammer dat ik het hele "sporten op school"-gesprek heb gemist vanmiddag, anders had ik mooi het verhaal kunnen vertellen over hoe ik bijna ben blijven zitten op gym _O-

En @:H_T en @:Roger_Epiales kunnen uitleggen waarom je drie keer moet overspelen bij volleybal |:) (Deze smiley is je STRAF Roger)
Nergens voor nodig, die bal is eerder ook over het net te meppen :7 Bovendien heb je dan het verrassingselement aan je zijde!
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  maandag 9 augustus 2021 @ 19:44:25 #60
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_200834259
quote:
10s.gif Op maandag 9 augustus 2021 18:51 schreef Meke het volgende:
Oh jammer dat ik het hele "sporten op school"-gesprek heb gemist vanmiddag, anders had ik mooi het verhaal kunnen vertellen over hoe ik bijna ben blijven zitten op gym _O-
Wij moesten voor alle onderdelen een cijfer hebben, verdeeld over de laatste twee jaar, om dan een gemiddeld eindcijfer te krijgen. Dat eindcijfer moest dan voldoende zijn om te slagen. De docente die ik had met dat saltospringen wat ik weigerde had mij daar geen 1 gegeven (waarmee ik gemiddeld nog voldoende was geweest), maar had helemaal geen cijfer ingevoerd en ik had dus geen voldoende eindcijfer. :')

Gelukkig stopte ze dat jaar en de nieuwe docent begreep mijn bezwaren helemaal en heeft me een vijf gegeven zonder me te laten springen. Hij vond mijn bezwaren namelijk volkomen terecht, maar vond niet dat hij daar een voldoende voor kon geven en gaf me dus de hoogste onvoldoende. ^O^
quote:
En @:H_T en @:Roger_Epiales kunnen uitleggen waarom je drie keer moet overspelen bij volleybal |:) (Deze smiley is je STRAF Roger)
Laat me raden, het "moet" omdat anders die andere losers in je team gaan huilen dat ze de bal nooit krijgen. 8-)
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  maandag 9 augustus 2021 @ 19:46:22 #61
403253 Meke
after all this time? always.
pi_200834296
quote:
6s.gif Op maandag 9 augustus 2021 19:44 schreef Roger_Epiales het volgende:
Wij moesten voor alle onderdelen een cijfer hebben, verdeeld over de laatste twee jaar, om dan een gemiddeld eindcijfer te krijgen. Dat eindcijfer moest dan voldoende zijn om te slagen. De docente die ik had met dat saltospringen wat ik weigerde had mij daar geen 1 gegeven (waarmee ik gemiddeld nog voldoende was geweest), maar had helemaal geen cijfer ingevoerd en ik had dus geen voldoende eindcijfer.

Gelukkig stopte ze dat jaar en de nieuwe docent begreep mijn bezwaren helemaal en heeft me een vijf gegeven zonder me te laten springen. Hij vond mijn bezwaren namelijk volkomen terecht, maar vond niet dat hij daar een voldoende voor kon geven en gaf me dus de hoogste onvoldoende.
Haha ja bij ons dus ook zoiets. Maar dan een heel ingewikkeld systeem met 1, 3, 5 of 7 punten? En als je dan voor bepaalde onderdelen nog geen punten had moest je naar een inhaalmiddag. Als ik daar niet heen was gegaan, was er niets aan de hand geweest ;(
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  maandag 9 augustus 2021 @ 19:47:01 #62
403253 Meke
after all this time? always.
pi_200834310
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 19:42 schreef H_T het volgende:

[..]

Nergens voor nodig, die bal is eerder ook over het net te meppen :7 Bovendien heb je dan het verrassingselement aan je zijde!
quote:
6s.gif Op maandag 9 augustus 2021 19:44 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Laat me raden, het "moet" omdat anders die andere losers in je team gaan huilen dat ze de bal nooit krijgen. 8-)
Ik verwijs jullie graag terug naar mijn veel te serieuze antwoord in post 54 :P
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_200834325
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 19:21 schreef Meke het volgende:

[..]

1. Ik kwam nooit, m'n leraar dacht ik dat ik een blessure had :P Ik was ermee weggekomen als ik niet naar de inhaalmiddag kwam ;( Helemaal allerlei gesprekken met m'n ouders op school enzo :D Maar ik denk dat m'n ouders mij ook wel snapten _O- Compromis was dat ik wel over mocht (naar 6 vwo), als ik dan het jaar daarna mee zou gymmen. Met een 4 vmbo klas :') Maar toen werd de leraar ziek en heeft niemand er ooit meer naar gevraagd :D _O- Dus ik denk dat ze ooit nog m'n diploma komen terugeisen als ik geen vogelnestje in de ringen kan maken :P
Gym in de hogere klassen krijgt wel iets overbodigs inderdaad. Al kwam ik altijd wel. Maar in de 5e en 6e hadden we een leraar die erg relaxed was en ons zo min mogelijk verveelde met ringzwaaien en handstandjes enzo.

Al heb ik wel een soortgelijk verhaal als jij meegemaakt, maar dan namens iemand anders. Wij hadden in de 4e klas een soort kunstproject rond het thema Fotografie. Dat stond los van de vakken, maar was wel verplicht om af te sluiten met een voldoende.

Ik had dat netjes voldaan, en op de laatste dag kregen we het rapport en mijn zelfgenomen foto’s van dat project mee. Bij thuiskomst constateerde ik dat ik de verkeerde foto’s had meegekregen, want dat setje was duidelijk niet van mij. Maar goed, mijn fotografische pareltjes waren niet al te briljant en ik had weinig zin om aan het begin van de vakantie direct weer terug naar school te gaan, dus ik heb dat bij het oud papier gegooid en verder zo gelaten. En nooit meer wat van gehoord.

Tot echt vijf jaar later ofzo dat fotografie-project nog eens zomaar ter sprake kwam, toen ik met één van mijn beste vrienden iets zat te eten. Die foto’s die ik achteloos tussen de oude kranten had gegooid, bleken zijn foto’s te zijn. En omdat die op school zoek waren geraakt, had hij zijn project dus niet voldaan, en kon hij ondanks uitstekende cijfers niet over. Uiteindelijk is dat blijkbaar een heel gedoe geweest met leraren, ouders en de schooladministratie, en na een hele discussie heeft de school het dan maar door de vingers gezien en mocht hij toch nog naar de volgende klas :D
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner maandag 9 augustus 2021 @ 19:49:22 #64
39237 crew  H_T
2733
pi_200834344
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 19:47 schreef Meke het volgende:

[..]


[..]

Ik verwijs jullie graag terug naar mijn veel te serieuze antwoord in post 54 :P
Dat het verstandiger is om het zo te doen maakt het nog geen verplichting ;)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  maandag 9 augustus 2021 @ 19:49:54 #65
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_200834355
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 19:47 schreef Meke het volgende:

[..]

[..]

Ik verwijs jullie graag terug naar mijn veel te serieuze antwoord in post 54 :P
Sorry, momentje...

quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 19:21 schreef Meke het volgende:
2. Normaal speel je in drieën omdat niet iedere speler op het veld dezelfde rol heeft :D Vaak vangt één van de drie verdedigers achterin de bal op, die speelt hem naar de spelverdeler die dan één van de twee aanvallers de kans geeft om te scoren :) Je hebt daar hele systemen voor, de spelverdeler staat bijvoorbeeld altijd rechstvoorin. Maar je moet doordraaien, dus ga je klaarstaan, je mag dan pas rennen als de bal geraakt is :P
Aha, het "moet" dus omdat anders die andere losers in je team gaan huilen dat ze de bal nooit krijgen. 8-)
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  maandag 9 augustus 2021 @ 19:51:25 #66
403253 Meke
after all this time? always.
pi_200834383
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 19:49 schreef H_T het volgende:

[..]

Dat het verstandiger is om het zo te doen maakt het nog geen verplichting ;)
Nee :D Ik zei ook niet dat het meisje gelijk had :P Dat is het kutst aan schoolgym :') Van beide kanten; dat mensen die echt een sport beoefenen het ineens moeten gaan spelen met mensen die die sport niet spelen :P

Daarom zijn dingen als tamponhockey nog het minst erg :+
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_200834391
quote:
10s.gif Op maandag 9 augustus 2021 19:49 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Sorry, momentje...
[..]

Aha, het "moet" dus omdat anders die andere losers in je team gaan huilen dat ze de bal nooit krijgen. 8-)
Blijkbaar was ik zo'n loser, omdat ik slecht was in gym :@
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_200834472
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 19:51 schreef Meke het volgende:

[..]

Nee :D Ik zei ook niet dat het meisje gelijk had :P Dat is het kutst aan schoolgym :') Van beide kanten; dat mensen die echt een sport beoefenen het ineens moeten gaan spelen met mensen die die sport niet spelen :P

Daarom zijn dingen als tamponhockey nog het minst erg :+
Slaat ook nergens op dat mensen die een bepaalde sport beoefenden altijd een 9 ofzo haalden daarop, terwijl degenen die dat niet deden een 6 of een 7 kregen.

Schoolgym heeft mij echt trauma's bezorgd :'(
  Moderator / KerstCrewQuizWinner maandag 9 augustus 2021 @ 19:55:32 #69
39237 crew  H_T
2733
pi_200834476
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 19:51 schreef Meke het volgende:

[..]

Nee :D Ik zei ook niet dat het meisje gelijk had :P Dat is het kutst aan schoolgym :') Van beide kanten; dat mensen die echt een sport beoefenen het ineens moeten gaan spelen met mensen die die sport niet spelen :P

Daarom zijn dingen als tamponhockey nog het minst erg :+
Ja, of paaltjesvoetbal :)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  maandag 9 augustus 2021 @ 19:56:32 #70
403253 Meke
after all this time? always.
pi_200834493
quote:
8s.gif Op maandag 9 augustus 2021 19:55 schreef zorro28 het volgende:

[..]

Slaat ook nergens op dat mensen die een bepaalde sport beoefenden altijd een 9 ofzo haalden daarop, terwijl degenen die dat niet deden een 6 of een 7 kregen.

Schoolgym heeft mij echt trauma's bezorgd :'(
Ja letterlijk IEDEREEN volgens mij _O-
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_200834520
quote:
1s.gif Op maandag 9 augustus 2021 18:55 schreef Redefine het volgende:

[..]

Het kan nog erger. O.a. Fatima Moreiro de Melo die naar Tokio vliegt. Om linea recta terug te vliegen. Op die terugweg ging ze dan sporters interviewen.
En gewoon meerdere keren ook, dat is toch ook vreselijk om te doen -O-
pi_200834522
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 19:56 schreef Meke het volgende:

[..]

Ja letterlijk IEDEREEN volgens mij _O-
Ze zeiden dan altijd, ja iedereen wordt beloond voor inzet, maar als je nooit de bal krijgt of wat dan ook, kan je daar ook niets mee }:|
pi_200834531
quote:
8s.gif Op maandag 9 augustus 2021 19:55 schreef zorro28 het volgende:

[..]

Slaat ook nergens op dat mensen die een bepaalde sport beoefenden altijd een 9 ofzo haalden daarop, terwijl degenen die dat niet deden een 6 of een 7 kregen.

Schoolgym heeft mij echt trauma's bezorgd :'(
Een goede docent geeft nog wel een redelijke score als de inzet goed is en ook een gevarieerd programma waardoor iedereen wel ergens in kan uitblinken.

Bij vakken als Tekenen of Muziek vond ik het veel storender dat eigenlijk 90% van de score bepaald werd door aangeboren talent en je nauwelijks iets ‘leerde’.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  maandag 9 augustus 2021 @ 20:00:00 #74
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_200834556
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 19:51 schreef Meke het volgende:

[..]

Nee :D Ik zei ook niet dat het meisje gelijk had :P Dat is het kutst aan schoolgym :') Van beide kanten; dat mensen die echt een sport beoefenen het ineens moeten gaan spelen met mensen die die sport niet spelen :P

Daarom zijn dingen als tamponhockey nog het minst erg :+
Het was inderdaad niet leuk om met gym honkbal te doen, omdat dat mijn sport was. Behoorlijk gevaarlijk.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  maandag 9 augustus 2021 @ 20:00:48 #75
403253 Meke
after all this time? always.
pi_200834575
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 19:58 schreef zorro28 het volgende:

[..]

Ze zeiden dan altijd, ja iedereen wordt beloond voor inzet, maar als je nooit de bal krijgt of wat dan ook, kan je daar ook niets mee }:|
Nee precies :{
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')