SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
nee nu niet meerquote:Op maandag 9 augustus 2021 08:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Heb je daar spijt van? Het hoort toch gewoon bij je? Bij vrouwen met lang haar valt het ook amper op.
Zo'n hele la vol met poppen en breinaaldenquote:Op maandag 9 augustus 2021 08:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik dat nog niet nodig gehad bij deze baan, maar bij de vorige had ik er wel een stuk of 3-4 kunnen gebruiken.
Misschien ook wel 5 ..
Volgende keer gewoon puppypads gebruiken, scheelt weer de doodstraf uitvoeren.quote:Op maandag 9 augustus 2021 08:48 schreef UitStraling het volgende:
Weet je zeker dat je kleedje schoon en fris blijft, is wel effectief.
kan dat niet vandaag alquote:Op maandag 9 augustus 2021 08:49 schreef UitStraling het volgende:
Trouwens, op 11 augustus worden de 5G chips wereldwijd geactiveerd en ontploffen onze hoofden las ik gisteren ergens.
Ik heb nu geen la meer (flesplekken), maar mijn lades zaten propvol met etenquote:Op maandag 9 augustus 2021 08:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo'n hele la vol met poppen en breinaaldenEn collega's die zch afvroegen waarom 4E de hele dag in die la zat te porren met roodaangelopen gezicht.
[..]
La vol met poppen en breinaalden. En collega's die zich afvroegen waarom 4E de hele dag met roodaangelopen gezicht in haar la zat te porren.
Oh, mooi.. hoef ik niet meer te werken.quote:Op maandag 9 augustus 2021 08:49 schreef UitStraling het volgende:
Trouwens, op 11 augustus worden de 5G chips wereldwijd geactiveerd en ontploffen onze hoofden las ik gisteren ergens.
quote:Op maandag 9 augustus 2021 08:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb nu geen la meer (flesplekken), maar mijn lades zaten propvol met eten
Ben jij vrij vandaag dat je zo laat nog in je bed vertoeft?quote:Op maandag 9 augustus 2021 08:49 schreef dud0r het volgende:
Maar ik ga zo wel gewoon een korte broek en T-shirt aan doen 4ebe. Ga gewoon rebels doen vandaag met de regen
Buurjongen liet het ook doen. Was het in het zwembad lange tijd sport om ballen precies op zijn oren te mikken want dat deed zeer.quote:
Ik lees even terug en wtf zijn flesplekkenquote:
Flesplekken.quote:Op maandag 9 augustus 2021 08:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 augustus 2021 08:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben jij vrij vandaag dat je zo laat nog in je bed vertoeft?
Oh, dequote:Op maandag 9 augustus 2021 08:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik lees even terug en wtf zijn flesplekken? Ik bedoelde flexplekken
Wat gemeen van je buda. Had ik niet van jou verwacht.quote:Op maandag 9 augustus 2021 08:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Buurjongen liet het ook doen. Was het in het zwembad lange tijd sport om ballen precies op zijn oren te mikken want dat deed zeer.
Lekker, geniet ervan !quote:
Ik gooi als een meisje dus ik raakte niksquote:Op maandag 9 augustus 2021 08:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wat gemeen van je buda. Had ik niet van jou verwacht.
Dank je. Gaat goed komenquote:
Ja, het gaat zo ongemerkt. Ook heel veel soorten thee ineens in die ladequote:Op maandag 9 augustus 2021 08:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, dewas meer omdat ik het eten herken.
Ik zou boos worden als het geen waarheid was.quote:Op maandag 9 augustus 2021 08:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik gooi als een meisje dus ik raakte niks
Onderhands?quote:Op maandag 9 augustus 2021 08:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nog even en dat lijstje is net zo lang als de Bijbel.quote:
* dud0r kijkt naar dames waterpolo en handbalquote:Op maandag 9 augustus 2021 08:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dank je. Heb de eerste week er helaas all weer op zittenquote:
aw wat gemeenquote:Op maandag 9 augustus 2021 08:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Buurjongen liet het ook doen. Was het in het zwembad lange tijd sport om ballen precies op zijn oren te mikken want dat deed zeer.
Ja, soms zijn stereotiepen gewoon waar, toch?quote:Op maandag 9 augustus 2021 08:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zou boos worden als het geen waarheid was.
Ja, oké, uitzonderingen daargelatenquote:Op maandag 9 augustus 2021 08:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
* dud0r kijkt naar dames waterpolo en handbal
Die gooien best hard en best wel raak
Mijn trefbal- carričre in een notendop.quote:
Bij 2500 woorden is het verboden om nog normale saaie woorden te gebruiken, dan hebben we een eigen bloemrijke taal.quote:Op maandag 9 augustus 2021 08:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nog even en dat lijstje is net zo lang als de Bijbel.
Ik kan best wat kracht achter m'n worp zetten, alleen dingen raken...quote:Op maandag 9 augustus 2021 08:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, soms zijn stereotiepen gewoon waar, toch?
Handvaten ftw!quote:Op maandag 9 augustus 2021 08:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bij 2500 woorden is het verboden om nog normale saaie woorden te gebruiken, dan hebben we een eigen bloemrijke taal.
En water is nat. Wat is je punt?quote:
Ja, die van mij ookquote:Op maandag 9 augustus 2021 08:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn trefbal- carričre in een notendop.
Dan kan het gemiddelde gezin dus de helft van z'n huishouden testen.quote:U krijgt tussen 10 augustus en 1 september een brief thuis van het ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport (VWS). Daarin staat dat u 2 gratis zelftesten kunt bestellen per huishouden via Zelftestenbestellen.nl.
Het is niet zonder reden dat ik met handbal altijd in het doel stond.quote:Op maandag 9 augustus 2021 08:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, die van mij ook
Om nog maar te zwijgen over softbal. Ik probeerde altijd de hoek te vinden waar geen ballen kwamen. En als die toch mijn richting op kwamen, keek ik net even verstrooid de andere kant op
Dat is beter dan niksquote:Op maandag 9 augustus 2021 08:56 schreef IJsdraakje het volgende:
Wat is dit nou weer voor onzin.
[..]
Dan kan het gemiddelde gezin dus de helft van z'n huishouden testen.
Trefbal vond ik wel leuker dan softbalquote:Op maandag 9 augustus 2021 08:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, die van mij ook
Om nog maar te zwijgen over softbal. Ik probeerde altijd de hoek te vinden waar geen ballen kwamen. En als die toch mijn richting op kwamen, keek ik net even verstrooid de andere kant op
Vis met verwenkoffie.quote:Op maandag 9 augustus 2021 08:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Vis voor 10 uur is een gruwel
Ik bij voetbal ook. Onhandig in de weg staan heb ik dan nog wel enig talent voor,quote:Op maandag 9 augustus 2021 08:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is niet zonder reden dat ik met handbal altijd in het doel stond.
Hockey was niet leuk in mijn klas. Teveel rijke ouders.quote:Op maandag 9 augustus 2021 08:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Trefbal vond ik wel leuker dan softbalDat vond ik echt helemaal niets aan
Ik ging dan ook hobbelen alsof ik in slowmotion liep.
Hockey (doe je met een stokkie!) en volleybal vond ik dan wel weer leuk.Dan werd ik wel fanatiek.
Exact dat.quote:Op maandag 9 augustus 2021 08:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik bij voetbal ook. Onhandig in de weg staan heb ik dan nog wel enig talent voor,
O nee, ik word nergens fanatiek vanquote:Op maandag 9 augustus 2021 08:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hockey (doe je met een stokkie!) en volleybal vond ik dan wel weer leuk.Dan werd ik wel fanatiek.
Ik had een hekel aan hockey. Maar dat kwam meer omdat ik kakkers in de klas had die het dan veel te fanatiek gingen spelenquote:Op maandag 9 augustus 2021 08:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hehehe, ik heb een beeldquote:Op maandag 9 augustus 2021 08:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hockey was niet leuk in mijn klas. Teveel rijke ouders.
Net-niet symboliek.quote:
Verkeerde account Los.quote:Op maandag 9 augustus 2021 08:59 schreef UitStraling het volgende:
Ik was goed in alle balsporten, kan er geen bedenken waar ik niet de beste in was.
Die sticks waren prima voor mij, dus ik snap dat iedereen van normale lengte een kleine hernia oploopt van die dingen.quote:Op maandag 9 augustus 2021 08:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O nee, ik word nergens fanatiek van
En van hockey kreeg ik rugpijn omdat die sticks altijd te kort waren
nee johquote:Op maandag 9 augustus 2021 08:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Vis voor 10 uur is een gruwel
Teveel herkenning.quote:Op maandag 9 augustus 2021 08:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik had een hekel aan hockey. Maar dat kwam meer omdat ik kakkers in de klas had die het dan veel te fanatiek gingen spelen
Sta je lekker op doel niks te doen en komt er ineens zo'n bal omhoog. Moeilijk doen, bal weg koppen, bult op m'n kop, gymleraar in paniek en de boel stil leggen. Altijd feest
Noem je ook wel even de goorste vis ter wereldquote:Op maandag 9 augustus 2021 09:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Dat je koffie naar tilapia smaakt
Ik was zeer goed in verdedigen met voetbal.quote:Op maandag 9 augustus 2021 08:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik bij voetbal ook. Onhandig in de weg staan heb ik dan nog wel enig talent voor,
De andere helft zat op voetbal. Echt fantastisch.quote:
quote:Op maandag 9 augustus 2021 09:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze noemden mij "Het Hert" omdat ik zo sierlijk en lenig bewoog
* gaat op de lijst.quote:Op maandag 9 augustus 2021 09:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Noem je ook wel even de goorste vis ter wereld![]()
Poep- vis!
Bambi op het ijs?quote:Op maandag 9 augustus 2021 09:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 augustus 2021 09:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klinkt als een lekker chaotische lesquote:Op maandag 9 augustus 2021 08:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik had een hekel aan hockey. Maar dat kwam meer omdat ik kakkers in de klas had die het dan veel te fanatiek gingen spelen
Sta je lekker op doel niks te doen en komt er ineens zo'n bal omhoog. Moeilijk doen, bal weg koppen, bult op m'n kop, gymleraar in paniek en de boel stil leggen. Altijd feest
Ik heb wel een keer een voetbal tegen mijn hoofd aan gehad.quote:Op maandag 9 augustus 2021 09:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De andere helft zat op voetbal. Echt fantastisch.
I.c.m. met verwenkoffie?quote:
Sommige van die jongens konden achterlijk hard schieten.quote:Op maandag 9 augustus 2021 09:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb wel een keer een voetbal tegen mijn hoofd aan gehad.
Toen zag ik wel even sterretjesHoeft niet perse nog een keer.
Klinkt als een tankquote:Op maandag 9 augustus 2021 09:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik was zeer goed in verdedigen met voetbal.gewoon in de weg blijven staan en als een debiel in het rond schoppen als de bal in de buurt komt. Dat er wat enkels meegenomen werden tja
Dat heb ik wel ervaren, jaquote:Op maandag 9 augustus 2021 09:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Sommige van die jongens konden achterlijk hard schieten.
Hier gaan alle balsporten ook goed; de meeste atletieknummers ook wel redelijk. Behalve verspringenquote:Op maandag 9 augustus 2021 08:59 schreef UitStraling het volgende:
Ik was goed in alle balsporten, kan er geen bedenken waar ik niet de beste in was.
De sl0perquote:Op maandag 9 augustus 2021 09:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik was zeer goed in verdedigen met voetbal.gewoon in de weg blijven staan en als een debiel in het rond schoppen als de bal in de buurt komt. Dat er wat enkels meegenomen werden tja
Wacht: Tilapia poep-vis gemarineerd in verwenkoffie!quote:Op maandag 9 augustus 2021 09:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die is zelfs te goor om te noteren.
Kon ik ook al, heb nu nog bijzonder gespierde kuiten en bovenbenen, kijk er vaak naar.quote:Op maandag 9 augustus 2021 09:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hier speelden we geen hockey omdat dat altijd uit de hand liep.quote:Op maandag 9 augustus 2021 08:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Correct. Ik voel het nog.quote:Op maandag 9 augustus 2021 09:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb jij vroeger gevoetbald.quote:Op maandag 9 augustus 2021 09:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kon ik ook al, heb nu nog bijzonder gespierde kuiten en bovenbenen, kijk er vaak naar.
Oh ja, das helemaal goed voor je zelfbeeldquote:Op maandag 9 augustus 2021 09:03 schreef IJsdraakje het volgende:
En als klap op de vuurpijl hadden we er ook nog eentje tussen die eerst op hoog niveau turnde (inclusief trainingskampen weet ik veel waar in Europa) en daarna de overstap maakte naar atletiek en daar ook op Europees niveau wedstrijden deed.
Ik haatte gym.
Ik lees dit altijd als verspringen.quote:Op maandag 9 augustus 2021 09:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier gaan alle balsporten ook goed; de meeste atletieknummers ook wel redelijk. Behalve verspringen
quote:Op maandag 9 augustus 2021 09:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kon ik ook al, heb nu nog bijzonder gespierde kuiten en bovenbenen, kijk er vaak naar.
Yup. Want de bal moest laag blijven. En ik duik overal voor. Genoeg ballen richting m'n hoofd gehad(huehuehue) met keeper bij waterpolo dus ook de hockeybal dook ik voor. Maar die zijn nogal hard en hij was bang dat ik een hersenschudding zou hebbenquote:Op maandag 9 augustus 2021 09:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klinkt als een lekker chaotische les
Was goed voor me, zo tussen de gewone volkse jongensquote:Op maandag 9 augustus 2021 09:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb jij vroeger gevoetbald.
Kijk je dan wel uit waar je loopt?quote:Op maandag 9 augustus 2021 09:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is goed, Jonkheer USquote:Op maandag 9 augustus 2021 09:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Was goed voor me, zo tussen de gewone volkse jongens
Helmpje op, niets aan de handquote:Op maandag 9 augustus 2021 09:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
Yup. Want de bal moest laag blijven. En ik duik overal voor. Genoeg ballen richting m'n hoofd gehad(huehuehue) met keeper bij waterpolo dus ook de hockeybal dook ik voor. Maar die zijn nogal hard en hij was bang dat ik een hersenschudding zou hebben
Als ik lig, zo met alleen een klein onderbroekje aan valt het me wel eens op.quote:Op maandag 9 augustus 2021 09:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kijk je dan wel uit waar je loopt?
Doei paraplu.quote:Op maandag 9 augustus 2021 09:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ik lig, zo met alleen een klein onderbroekje aan valt het me wel eens op.
Dikkie dik zijnquote:
Ik zie een David Beckham voor me die een of meerdere Spice Girls aan de kant had staan om te juichen.quote:Op maandag 9 augustus 2021 09:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Was goed voor me, zo tussen de gewone volkse jongens
Hier ga ik binnenkort over dromen, ik weet het zekerquote:Op maandag 9 augustus 2021 09:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zie een David Beckham voor me die een of meerdere Spice Girls aan de kant had staan om te juichen.
Over David Beckham?quote:Op maandag 9 augustus 2021 09:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hier ga ik binnenkort over dromen, ik weet het zeker
Wie was je favoriet?quote:Op maandag 9 augustus 2021 09:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hier ga ik binnenkort over dromen, ik weet het zeker
Heb je je agenda inmiddels al open?quote:Op maandag 9 augustus 2021 09:17 schreef UitStraling het volgende:
Dat lijkt me trouwens een van de saaiste mensen ter wereld, David Beckham, ik heb altijd het idee dat de gemiddelde golden retriever nog slimmer is, daar-zit-niks-achter-die-oogjes.
Incognito Spice?quote:Op maandag 9 augustus 2021 09:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een exotisch meisje genaamd Marsha, ja klotenaam ik weet het.
Over vijf minuten gaat hij open.quote:Op maandag 9 augustus 2021 09:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je je agenda inmiddels al open?
Ik ken een Masja en heb daar geen positieve herinneringen aan.quote:Op maandag 9 augustus 2021 09:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een exotisch meisje genaamd Marsha, ja klotenaam ik weet het.
Heeft die ook een dikke kont?quote:Op maandag 9 augustus 2021 09:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ken een Masja en heb daar geen positieve herinneringen aan.
Ja, ongeveer net zo dik als dat ze lang is, maar dat was niet het ergste.quote:
fotoquote:Op maandag 9 augustus 2021 09:23 schreef CherryLips het volgende:
M'n winterjas wordt zo bezorgdHopelijk past ie.
quote:Op maandag 9 augustus 2021 09:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oooh wacht, die sportieve ordinaire
Een energiezuigster en een intrigante dus, zo'n type dat over spelfouten en rondslingerende onderbroeken valt?quote:Op maandag 9 augustus 2021 09:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ongeveer net zo dik als dat ze lang is, maar dat was niet het ergste.
leuk maar ziet er niet super warm uit?quote:Op maandag 9 augustus 2021 09:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://www.soliver.nl/p/(...)emcs3=05.1Q1.52.7401
* dud0r steekt chocolaatje inquote:
quote:Op maandag 9 augustus 2021 09:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://www.soliver.nl/p/(...)emcs3=05.1Q1.52.7401
Sultan Gerriequote:Slim fit: mantel met de structuur van ottoman
Ze is zelf niet zo'n spellingswonder..quote:Op maandag 9 augustus 2021 09:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een energiezuigster en een intrigante dus, zo'n type dat over spelfouten en rondslingerende onderbroeken valt?
Een ottoman van ottoman?quote:Op maandag 9 augustus 2021 09:28 schreef bitterbal het volgende:
bij sjoemel en slecht verkochten we ook banken met die stof. Alleen noemde wij hem anders maar je hebt ook ottoman banken
Ik denk ook dat ze een meisjeskind na een jaar pas Marsha noemen, als blijkt dat ze een naar karakter hebben, dat het een soort titel is.quote:Op maandag 9 augustus 2021 09:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ze is zelf niet zo'n spellingswonder..
quote:Op maandag 9 augustus 2021 09:28 schreef bitterbal het volgende:
bij sjoemel en slecht verkochten we ook banken met die stof. Alleen noemde wij hem anders maar je hebt ook ottoman banken
Dan heb ik er schijnbaar ook eentje dusquote:Een Ottomanbank is een halve hoekbank waarbij er aan 1 zijde een armlegger mist en eindigt met een poef.
https://de-bankenfabriek.(...)-online/ottomanbank/
Wel van ottoman hoop ik?quote:Op maandag 9 augustus 2021 09:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Dan heb ik er schijnbaar ook eentje dus
hopelijk mist de jas niet een armquote:Op maandag 9 augustus 2021 09:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Dan heb ik er schijnbaar ook eentje dus
Daarvoor heten Marsha's gewoon: 'de baby of dat kind.'quote:Op maandag 9 augustus 2021 09:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk ook dat ze een meisjeskind na een jaar pas Marsha noemen, als blijkt dat ze een naar karakter hebben, dat het een soort titel is.
Nee bij de Prontoquote:
Of een arm war dan juist een poef aan zit zodat je overal lekker kunt zittenquote:Op maandag 9 augustus 2021 09:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hopelijk mist de jas niet een arm
Ik noem elk kind altijd "dat kind"quote:Op maandag 9 augustus 2021 09:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Daarvoor heten Marsha's gewoon: 'de baby of dat kind.'
Net als dat je nooit een kind tegenkomt dat Gerda of Truus heetquote:Op maandag 9 augustus 2021 09:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk ook dat ze een meisjeskind na een jaar pas Marsha noemen, als blijkt dat ze een naar karakter hebben, dat het een soort titel is.
Zo'n typische cavianaam.quote:Op maandag 9 augustus 2021 09:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Daarvoor heten Marsha's gewoon: 'de baby of dat kind.'
Zelfs cavia's zou ik zo niet noemen.quote:
Ik ook. Nou ja, eigenlijk wil ik heel andere dingen. Maar geen zin om te werkenquote:Op maandag 9 augustus 2021 09:11 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb geen zin om mijn agenda te openen![]()
Ik wil cocktails drinken zonder op de klok te kijken, melig wiebeldansen en langzaam beginnende lust in de twinkeling van mooie ogen zien.
Ik heb het van mezelf altijd al warm.quote:Op maandag 9 augustus 2021 09:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
leuk maar ziet er niet super warm uit?
quote:Op maandag 9 augustus 2021 09:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zien jullie ook weleens mensen in het wild waarbij je denkt: hmm, die zou weleens op Fok! kunnen zitten ?
Stukje van huis naar auto en weer terug.quote:
quote:Op maandag 9 augustus 2021 09:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zien jullie ook weleens mensen in het wild waarbij je denkt: hmm, die zou weleens op Fok! kunnen zitten ?
Meh..iets beter dan toen het net begon wel maar nog steeds pijnlijk.quote:
Huisarts/fysio al gebeld?quote:Op maandag 9 augustus 2021 09:36 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Meh..iets beter dan toen het net begon wel maar nog steeds pijnlijk.
Klinkt wel goedquote:Op maandag 9 augustus 2021 09:11 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb geen zin om mijn agenda te openen![]()
Ik wil cocktails drinken zonder op de klok te kijken, melig wiebeldansen en langzaam beginnende lust in de twinkeling van mooie ogen zien.
O ja, moet m'n auto nog even rechtzetten. Buurvrouw had zaterdag zowat overdwars geparkeerd dus ik stond een beetje veel richting de auto van de andere buurvrouw.quote:Op maandag 9 augustus 2021 09:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Stukje van huis naar auto en weer terug.
Zag er gisteren een aantal waarvan ik vrij zeker weet dat ze in KLB posten.quote:Op maandag 9 augustus 2021 09:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ken dat soort mensen niet for real.quote:Op maandag 9 augustus 2021 09:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja, maar als je ze dan soms hoort praten denk je ook van 'nah nee die is van tweakers'quote:Op maandag 9 augustus 2021 09:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
kijkquote:Op maandag 9 augustus 2021 09:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Net als dat je nooit een kind tegenkomt dat Gerda of Truus heet
Nope, straks misschien, er zit al vooruitgang in dus kijk het nog wel ff aanquote:
In principe kan het allebij.quote:Op maandag 9 augustus 2021 09:38 schreef CherryLips het volgende:
'Meestal zonnig.'
OVERWEGEND, Microsoft. OVERWEGEND.
Ik bedoel mensen die je gewoon in het openbaar tegen komt, buiten.quote:Op maandag 9 augustus 2021 09:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken dat soort mensen niet for real.
Ik zag gisteren een RAM voorbijkomen en toen moest ik aan jou denkenquote:Op maandag 9 augustus 2021 09:38 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Nope, straks misschien, er zit al vooruitgang in dus kijk het nog wel ff aan
Weet je wat altijd apart klinkt? "Hier en daar buien".. :quote:Op maandag 9 augustus 2021 09:38 schreef CherryLips het volgende:
'Meestal zonnig.'
Mostlyquote:Op maandag 9 augustus 2021 09:38 schreef CherryLips het volgende:
'Meestal zonnig.'
Hahaha, wat grappigquote:Op maandag 9 augustus 2021 09:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zag gisteren een RAM voorbijkomen en toen moest ik aan jou denken
Oooooh ja dan, ja als het kermis is, bij de Lidl of er is een Star Trek conventie in de stadquote:Op maandag 9 augustus 2021 09:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik bedoel mensen die je gewoon in het openbaar tegen komt, buiten.
Niet bekenden.
Al naar een masseur geweest?quote:Op maandag 9 augustus 2021 09:36 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Meh..iets beter dan toen het net begon wel maar nog steeds pijnlijk.
Kermisquote:Op maandag 9 augustus 2021 09:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oooooh ja dan, ja als het kermis is, bij de Lidl of er is een Star Trek conventie in de stad
Nee, heb het zelf maar gedaan, kan er bij, dus tja, hahahaquote:
omdat ze zo meer aan je verdienen?quote:Op maandag 9 augustus 2021 09:41 schreef Budapestenaar het volgende:
Waarom zijn heel veel zonnebrillen bij Specsavers 89 euro, maar krijg je er wel twee? Ik wil gewoon één zonnebril voor 45 euro.
Nee, mag niet, sorry.quote:Op maandag 9 augustus 2021 09:41 schreef Budapestenaar het volgende:
Waarom zijn heel veel zonnebrillen bij Specsavers 89 euro, maar krijg je er wel twee? Ik wil gewoon één zonnebril voor 45 euro.
Ik vind die ik heb van 35 euro prima.quote:Op maandag 9 augustus 2021 09:41 schreef Budapestenaar het volgende:
De kermis was vroeger leuk! Overdag de families en 's avonds alle Sjonnies en Anita'squote:
Waar heb je die gekocht? Ik moet echt kunnen passen want brillen staan meestal compleet idioot op mijn gekke hoofdquote:Op maandag 9 augustus 2021 09:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind die ik heb van 35 euro prima.
Wel wonderlijk wat voor volk er op af komt. Vraag me wel af waar die normaliter rondlopen.quote:Op maandag 9 augustus 2021 09:43 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
De kermis was vroeger leuk! Overdag de families en 's avonds alle Sjonnies en Anita's
Die van mij was 25 ofzoquote:Op maandag 9 augustus 2021 09:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind die ik heb van 35 euro prima.
Dit vraag ik me dan ook altijd af.quote:Op maandag 9 augustus 2021 09:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel wonderlijk wat voor volk er op af komt. Vraag me wel af waar die normaliter rondlopen.
Sportzaak, ik heb deze: https://goodr.com/quote:Op maandag 9 augustus 2021 09:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waar heb je die gekocht? Ik moet echt kunnen passen want brillen staan meestal compleet idioot op mijn gekke hoofd
Lekker verzamelen bij de botsautootjes en daarna losgaan op de boksbalquote:Op maandag 9 augustus 2021 09:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel wonderlijk wat voor volk er op af komt. Vraag me wel af waar die normaliter rondlopen.
Hey hey heyquote:Op maandag 9 augustus 2021 08:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik stel me jou voor met een streng montuurquote:Op maandag 9 augustus 2021 09:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Sportzaak, ik heb deze: https://goodr.com/
Maar ik weet dankzij jarenlang bril wat voor monturen ik goed kan hebben.
Ik weet het vaak ook wel. Grote glazen, dan zie je m'n rotkop niet zo.quote:Op maandag 9 augustus 2021 09:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben al heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang niet meer naar een kermis geweest.quote:Op maandag 9 augustus 2021 09:43 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
De kermis was vroeger leuk! Overdag de families en 's avonds alle Sjonnies en Anita's
Deze hebben als voordeel dat ze serieus niet stuiteren, vind ik fijn bij het sporten.quote:Op maandag 9 augustus 2021 09:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die van mij was 25 ofzoEn heb er een paar van de Hema.
Vind de kermismedewerkers wel het meest apart, kampianen/travellersquote:Op maandag 9 augustus 2021 09:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hier hadden ze vorig jaar churrosquote:Op maandag 9 augustus 2021 09:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben al heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang niet meer naar een kermis geweest.
Kan mij alleen herinneren dat ik die zuurstokken wel lekker vond
In het dorp van USquote:Op maandag 9 augustus 2021 09:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die van 25 is van Polaroid, wel grappig als je op je telefoon probeert te kijken.quote:Op maandag 9 augustus 2021 09:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Deze hebben als voordeel dat ze serieus niet stuiteren, vind ik fijn bij het sporten.En polarised.
Suikerspinnen, en dan in de Spinquote:Op maandag 9 augustus 2021 09:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben al heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang niet meer naar een kermis geweest.
Kan mij alleen herinneren dat ik die zuurstokken wel lekker vond
Pikeys.quote:Op maandag 9 augustus 2021 09:46 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Vind de kermismedewerkers wel het meest apart, kampianen/travellers
Pikeys? Ken ik niet, Gippos welquote:
quote:Op maandag 9 augustus 2021 09:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het scheelt nogal wat voor schermpje het is! M'n telefoon kan ik redelijk normaal zien, maar het display van de kachel ziet er niet uit.quote:Op maandag 9 augustus 2021 09:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die van 25 is van Polaroid, wel grappig als je op je telefoon probeert te kijken.
Het kleine raampje in m'n slaapkamer ziet er ook heel maf uit. Geen idee waarom dat ineens ander glas heeft.quote:Op maandag 9 augustus 2021 09:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het scheelt nogal wat voor schermpje het is! M'n telefoon kan ik redelijk normaal zien, maar het display van de kachel ziet er niet uit.
Ja, awesome toch?quote:
Ja, same.. gelukkig maar 1 verzoekje, maar wel een verzoekje waarvan ik denk: wat heeft die collega de afgelopen 5 maanden gedaan heeftquote:Op maandag 9 augustus 2021 09:49 schreef Budapestenaar het volgende:
Ja hoor, collega is op vakantie en chefje begint mij te bestoken met verzoeken
Ja of Lee Towersquote:Op maandag 9 augustus 2021 09:49 schreef CherryLips het volgende:
https://www.esprit.nl/p/z(...)tuur-19408S_535.html
Deze vind ik wel leuk, maar die griet is zo net Derrick.
Gewoon op de plee. Zoals je in dure hotels ook een telefoon naast de pot hebtquote:Op maandag 9 augustus 2021 09:51 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet die intercom hier in de gang naast de plee ophangen.
Ik schrok me echt een keer een ongeluk daardoorquote:Op maandag 9 augustus 2021 09:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon op de plee. Zoals je in dure hotels ook een telefoon naast de pot hebt
Nou, ik vond dat wel echt een hele rare plek voor een telefoonquote:Op maandag 9 augustus 2021 09:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon op de plee. Zoals je in dure hotels ook een telefoon naast de pot hebt
Gerrie binnen een seconde op wereldreis.quote:Op maandag 9 augustus 2021 09:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik schrok me echt een keer een ongeluk daardoor
Tevreden mee?quote:Op maandag 9 augustus 2021 09:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik lees net mijn email terug, die ik gestuurd heb naar een andere collega, super kortaf en zakelijk
Je zat wel op de goeie plek.quote:Op maandag 9 augustus 2021 09:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik schrok me echt een keer een ongeluk daardoor
Ik mag wat vriendelijkerquote:
Zou het ook raar vinden als je een leuke vlotte vriendelijke mail had verstuurd.quote:Op maandag 9 augustus 2021 09:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik lees net mijn email terug, die ik gestuurd heb naar een andere collega, super kortaf en zakelijk
Ach ja, het komt bijna toch nooit over zoals je het wil dus is wel goed zo denk ik 😉quote:
Dat kan ik wel, maar 99% van de tijd geen zin in.quote:Op maandag 9 augustus 2021 09:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou het ook raar vinden als je een leuke vlotte vriendelijke mail had verstuurd.
Is het je type?quote:Op maandag 9 augustus 2021 10:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Help, er zijn hier mensen gaten aan het boren in de bureaus en er zit iemand onder mijn bureau.
Een type hebben is zo jaren 90.quote:
Marilyn Manson hijgend onder het bureau.quote:Op maandag 9 augustus 2021 10:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een type hebben is zo jaren 90.
Ja ik heb ook geen type, enige wat ze gemeen hebben is een bepaalde je ne sais quoi/charisma en humorquote:Op maandag 9 augustus 2021 10:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een type hebben is zo jaren 90.
Uitstraling?quote:Op maandag 9 augustus 2021 10:09 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja ik heb ook geen type, enige wat ze gemeen hebben is een bepaalde je ne sais quoi/charisma en humor
quote:Op maandag 9 augustus 2021 10:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Marilyn Manson hijgend onder het bureau.
Da's ook wel een klasse apart qua creep.quote:Op maandag 9 augustus 2021 10:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]ik zou het gebouw uitrennen en nooit meer terugkomen.
Precies dat, natuurlijk heb je wel je voorkeur voor het uiterlijk.quote:Op maandag 9 augustus 2021 10:09 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja ik heb ook geen type, enige wat ze gemeen hebben is een bepaalde je ne sais quoi/charisma en humor
Sorry!quote:Op maandag 9 augustus 2021 10:23 schreef bitterbal het volgende:
Onze zaak is gewoon open toch. Nu heeft er iets uitgebreid hier zitten gerrien en het stinkt
Ben er gewoon misselijk van
Net ook maar even een strenge mail verstuurd naar een collega. Die noemt zich communicatieadviseur, maar komt met een draak van een tekst waar ik al niks van snap, laat staan een klantquote:Op maandag 9 augustus 2021 09:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dat helpt toch niet bij die lucht.quote:Op maandag 9 augustus 2021 10:26 schreef bitterbal het volgende:
Zeggen ze in de groeps app ha maar vegen
Wat een figuren.
Ligt de helft ernaast ofzo?quote:Op maandag 9 augustus 2021 10:26 schreef bitterbal het volgende:
Wat een figuren.
Fles bleekmiddel en schrobben maar.quote:Op maandag 9 augustus 2021 10:26 schreef bitterbal het volgende:
Wat een figuren.
Waar ruikt het naar?quote:Op maandag 9 augustus 2021 10:23 schreef bitterbal het volgende:
Onze zaak is gewoon open toch. Nu heeft er iets uitgebreid hier zitten gerrien en het stinkt
Ben er gewoon misselijk van
Dat is wel heel specifiekquote:Op maandag 9 augustus 2021 10:31 schreef CherryLips het volgende:
Er had bij m'n ouders een keer een of ander kutkind kip madras tegen de achterpoort zitten schijten, daar hebben we de tuinslang op gezet, maar heb het verder uit m'n geheugen gewist.
quote:Op maandag 9 augustus 2021 10:31 schreef CherryLips het volgende:
Er had bij m'n ouders een keer een of ander kutkind kip madras tegen de achterpoort zitten schijten, daar hebben we de tuinslang op gezet, maar heb het verder uit m'n geheugen gewist.
Met je handen gaat het sneller en beter.quote:Op maandag 9 augustus 2021 10:32 schreef CherryLips het volgende:
O dat valt nog mee. Heb je geen schepje ofzo?
Ga toch geen stront scheppen johquote:Op maandag 9 augustus 2021 10:32 schreef CherryLips het volgende:
O dat valt nog mee. Heb je geen schepje ofzo?
At jij regenwormen toen je in groep 1 zat?quote:Op maandag 9 augustus 2021 10:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met je handen gaat het sneller en beter.
Misschien komt er zo een hond langs die het opeet.quote:Op maandag 9 augustus 2021 10:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ga toch geen stront scheppen joh
Uitstraling iddquote:
Wat?quote:Op maandag 9 augustus 2021 10:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
At jij regenwormen toen je in groep 1 zat?
Of een cavia..quote:Op maandag 9 augustus 2021 10:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien komt er zo een hond langs die het opeet.
Vind hem meer het type voor naaktslakkenquote:Op maandag 9 augustus 2021 10:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
At jij regenwormen toen je in groep 1 zat?
Nee, niks.. laat maar..quote:
quote:Op maandag 9 augustus 2021 10:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind hem meer het type voor naaktslakken
Lekker als er gasten komen; "prima restaurant zo tussen de stront"quote:Op maandag 9 augustus 2021 10:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ga toch geen stront scheppen joh
Ja tuurlijk, maar om nou te zeggen blond haar blauwe ogen, of donker haar ofzo maakt me weinig uitquote:Op maandag 9 augustus 2021 10:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Precies dat, natuurlijk heb je wel je voorkeur voor het uiterlijk.
Beetje regenwormen met knoflook, roomboter en een takje dille.quote:Op maandag 9 augustus 2021 10:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind hem meer het type voor naaktslakken
Ja alsof mijn dag niet al verziekt is met die tering luchtquote:Op maandag 9 augustus 2021 10:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker als er gasten komen; "prima restaurant zo tussen de stront"
Dacht dat jij die lucht wel een beetje gewend was.quote:Op maandag 9 augustus 2021 10:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja alsof mijn dag niet al verziekt is met die tering lucht
Achter mijn appartement had een bewoonster een leuke potplant achter haar tuin staan. Die heeft ze nu maar weggehaald, want de halve stad stond in die pot te plassenquote:Op maandag 9 augustus 2021 10:43 schreef CherryLips het volgende:
Ik woonde vroeger tegenover een snackbar en er was weleens een bepaalde zwerver die op het terras tegen een boom begon te zeiken
Denk dat ballie even niet in de mood voor grapjes isquote:Op maandag 9 augustus 2021 10:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dacht dat jij die lucht wel een beetje gewend was.
quote:Op maandag 9 augustus 2021 10:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Achter mijn appartement had een bewoonster een leuke potplant achter haar tuin staan. Die heeft ze nu maar weggehaald, want de halve stad stond in die pot te plassen
Je eigen gerries ruiken altijd prettiger dan die van anderenquote:Op maandag 9 augustus 2021 10:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dacht dat jij die lucht wel een beetje gewend was.
quote:Op maandag 9 augustus 2021 10:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
We hadden vroeger een binnenplaatsje met daarachter een kas en een klein tuintje en een steegje enzo. Waren er dus mensen zo brutaal om de poort open te maken (hond weg) en daar hun kind tegen de boom te laten pissen. Of zelf.
Even een review schrijven.quote:Op maandag 9 augustus 2021 10:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker als er gasten komen; "prima restaurant zo tussen de stront"
Geen idee. K probeer het weg te halen maar als het stinkt jammer dan. Krijg niet genoeg betaald om ook stront op te ruimenquote:
Is even een vuilniszak pakken en de boel wegwerken serieus onprettiger dan zelf in de lucht blijven zitten en wachten tot gasten er over gaan mopperen?quote:
quote:Op maandag 9 augustus 2021 10:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
"We wilden zaak x nog een nieuwe kans geven nadat we de eerste keer weggestuurd waren als gekleurde familie, we kwamen terug en het rook naar poep. De gastvrouw zij dat het niet ons probleem was dat wij naar poep ruiken"
Ja je had toen nog geen openbare wc's of een Mac ofzo om te pissen, maar hoe komt het in iemand op om dan maar op privéterrein een klink van de poort te halen, die hond daar lekker los te laten, en dan tegen een kas aan te pissen? Mensen duwden soms die hele poort open om de auto er te parkeren. En we konden er ook geen slot op zetten vanwege onze eigen leveranciers en klanten.quote:
Kun je niet even ergens een bak zand vandaan halen en dat eroverheen gooien?quote:Op maandag 9 augustus 2021 10:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Geen idee. K probeer het weg te halen maar als het stinkt jammer dan. Krijg niet genoeg betaald om ook stront op te ruimen
Hele terras zo vol met pantynegers en zwervers, dan piep je wel anders.quote:Op maandag 9 augustus 2021 10:53 schreef bitterbal het volgende:
Ja het zijn 100 verschillende stukjes.
Dat jullie serieus denken dat k dat ga op pakken
Wat?quote:Op maandag 9 augustus 2021 10:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
We hadden vroeger een binnenplaatsje met daarachter een kas en een klein tuintje en een steegje enzo. Waren er dus mensen zo brutaal om de poort open te maken (hond weg) en daar hun kind tegen de boom te laten pissen. Of zelf.
Zand of kattengrit. Sowieso zou iedere horecatoko kattengrit moeten hebben.quote:Op maandag 9 augustus 2021 10:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kun je niet even ergens een bak zand vandaan halen en dat eroverheen gooien?
quote:Op maandag 9 augustus 2021 11:06 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ben omringd door idioten.
Einde bericht.
Lijkt me sowieso een goed plan als we wat borden met die strekking neerzetten.quote:Op maandag 9 augustus 2021 11:07 schreef UitStraling het volgende:
Zou zo'n krijtbord erbij zetten "Dagschotel, saté met brood en salade, 14,99"
quote:Op maandag 9 augustus 2021 11:07 schreef Budapestenaar het volgende:
Hier zijn we allemaal intelligent en verstandig.
quote:Op maandag 9 augustus 2021 11:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Op mijn werk.
Hier zijn we allemaal intelligent en verstandig.
's Avonds stonden er ook vaak wat gastjes te blowen enzoquote:
"Halve Cavia van de grill met Belgische frietjes en appelmoes"quote:Op maandag 9 augustus 2021 11:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lijkt me sowieso een goed plan als we wat borden met die strekking neerzetten.
"vraag ook naar ons geheime menu met brocolli-gehakt"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |