goeie spelers heb je nooit genoeg maar hij is ook weer eentje die in de bal komt en je hebt juist wat dynamiek nodig en dat brengt Klaassen welquote:Op woensdag 11 augustus 2021 15:57 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Eriksen is wel een andere categorie dan minimaal 3 van die 4. Je zou alleen kunnen stellen dat hij de jeugd dan in de weg zou kunnen zitten.
Maar Klaassen en Alvarez zijn natuurlijk een flinke klap minder dan Eriksen.
ik ben zenuwachtigquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 07:44 schreef manny het volgende:
Morgen gaan we weer van start Ajacieden... Gaarne meteen een flinke overwinning om de toon te zetten.
hou je bek manquote:
Doesliefquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 09:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hou je bek man
jij bent nog steeds vrijgezel toch
een vrijgezel die gaat pas slapen....
Zou me vooral niet te druk maken over de eredivisie, Ajax gaat samen met PSV in onderlinge wedstrijden bepalen wie kampioen wordt, de rest van de potjes wordt gewoon gewonnenquote:
dat lijkt me wat overdreven maar veel puntverlies kunnen ze zich niet veroorlovenquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 09:15 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Zou me vooral niet te druk maken over de eredivisie, Ajax gaat samen met PSV in onderlinge wedstrijden bepalen wie kampioen wordt, de rest van de potjes wordt gewoon gewonnen
40k weer op de tribunesquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 09:15 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Zou me vooral niet te druk maken over de eredivisie, Ajax gaat samen met PSV in onderlinge wedstrijden bepalen wie kampioen wordt, de rest van de potjes wordt gewoon gewonnen
Kampioen word je tegen de kleintjesquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 09:15 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Uiteraard, maar ik verwacht dat ajax en psv dit seizoen beide met 85+ punten gaan eindigenquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:05 schreef Adames het volgende:
[..]
Kampioen word je tegen de kleintjes
en geen oranje meer, geen idee of dat van hem zelf komt of dat Louis het ingefluisterd heeftquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 12:24 schreef maxi-mus het volgende:
Steek keept zaterdag weer, zoals verwacht.
Dat laatste.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 13:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
en geen oranje meer, geen idee of dat van hem zelf komt of dat Louis het ingefluisterd heeft
zou best kunnen want als Van Gaal wil verjongen zet hij Pasveer niet op de lijstquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 15:17 schreef maxi-mus het volgende:
https://www.vi.nl/nieuws/(...)er-voor-oranje-keept
Zelf besloten zegt hij.
Mwah, als Ajax twee keer kansloos met 5-0 verliest van PSV en alle andere wedstrijden wint met een verschrikkelijke 1-0 is Ajax gewoon kampioen hoor.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 09:15 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Er zijn altijd bananenschillen en wedstrijden waarin het net niet lukt. Voor beide. Ik verwacht echt geen 100% overwinningen in alle andere wedstrijden. Zeker met blessures, evt Corona, Europees, etc....quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 09:13 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Mwah, als Ajax twee keer kansloos met 5-0 verliest van PSV en alle andere wedstrijden wint met een verschrikkelijke 1-0 is Ajax gewoon kampioen hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |