abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200802534
Hoe lang hebben jullie het contact met je ex verbroken voordat jullie elkaar weer opzochten?
Hebben jullie elkaar na die periode überhaupt nog opgezocht?
Was er nog wel een behoefte om dat te doen?
Hoe moeilijk was het in de eerste plaats om geen contact meer met elkaar te hebben?
Zijn jullie misschien zelfs weer bij elkaar gekomen?

Ik lees een hoop over de 30 dagen regel, waarin gesteld wordt dat er 30 dagen nodig zijn om helder te krijgen wat je werkelijk voelt voor je ex.

Hoe denken jullie hierover? Ik ben erg geïnteresseerd in andermans ervaringen hiermee.
pi_200802567
Waarom stel je deze vragen?
pi_200802585
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 21:37 schreef scrupuleus het volgende:
pi_200802712
Uit is uit.
pi_200803095
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 21:37 schreef scrupuleus het volgende:
Ik zit in een soortgelijke situatie.
pi_200803140
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 21:51 schreef Moofasah het volgende:

[..]

Ik zit in een soortgelijke situatie.
Waarom is diegene je ex?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-08-2021 21:52:41 ]
pi_200803368
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 21:36 schreef Moofasah het volgende:
Hoe lang hebben jullie het contact met je ex verbroken voordat jullie elkaar weer opzochten?
Hoe moeilijk was het in de eerste plaats om geen contact meer met elkaar te hebben?

Ik lees een hoop over de 30 dagen regel, waarin gesteld wordt dat er 30 dagen nodig zijn om helder te krijgen wat je werkelijk voelt voor je ex.

Hoe denken jullie hierover? Ik ben erg geïnteresseerd in andermans ervaringen hiermee.
Ik denk niet dat je van tevoren moet gaan bedenken hoe lang je wel of geen contact hebt met je ex. Als je behoefte hebt aan contact en hij of zij ook, geen probleem. Als je ex geen contact meer wil, accepteer dat.

Ik zie nog 1 ex van me maar niet direct nadat het uitging. In 2003 een relatie met haar gehad. Denk 2 jaar later weer contact. Daarna weer wat verwaterd. En de laatste paar jaar weer goed contact.

Verder met geen enkele ex meer contact en ook geen behoefte aan.
I'm not arguing; I'm explaining why I'm right
pi_200803493
Ik ken de 30 dagen regel niet, maar als ik dat zo lees is die meer bedoeld voor als je een pauze in last in je relatie? Waarom zou je 30 dagen nodig hebben om helder te krijgen wat je voelt voor je ex?
Het lijkt me niet voor niets je ex.

Maar om over een relatie heen te komen was het voor mij wel goed even geen contact te hebben. In het begin bleef ik contact zoeken met mijn ex, tot hij dat afkapte en pas toen er geen contact meer was kon ik het afsluiten. Na verloop van tijd wel weer afgesproken, ook vanwege een gezamelijke vriendengroep, maar geen behoefte aan meer dan oppervlakkig contact.
Always remember that you are absolutely unique. Just like everyone else
  zaterdag 7 augustus 2021 @ 22:09:55 #9
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_200803655
Luister gewoon naar je gevoel zou ik zeggen in plaats van zo'n rare internetregel.

Ik heb nooit meer contact opgezocht met een ex.
Waarom zou ik? Uit is uit. Tenzij je kinderen met elkaar hebt natuurlijk.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_200804297
De reden voor mij is dat ik een obsessieve hang ervaar naar mijn ex, en die obsessieviteit is wederzijds.
Het resultaat is dat we bijna nog altijd een relatie hebben, terwijl de conclusie al is getrokken dat die relatie niet werkt.
Mijn ex heeft enorme issues en probeert hier aan te werken, maar ik geloof niet werkelijk dat die verandering mogelijk is.
Ik ben erg beschadigd door de shit die me is aangedaan, en ik wil dit gewoon niet weer ervaren.
  zaterdag 7 augustus 2021 @ 22:44:25 #11
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_200804471
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 22:35 schreef Moofasah het volgende:
De reden voor mij is dat ik een obsessieve hang ervaar naar mijn ex, en die obsessieviteit is wederzijds.
Het resultaat is dat we bijna nog altijd een relatie hebben, terwijl de conclusie al is getrokken dat die relatie niet werkt.
Mijn ex heeft enorme issues en probeert hier aan te werken, maar ik geloof niet werkelijk dat die verandering mogelijk is.
Ik ben erg beschadigd door de shit die me is aangedaan, en ik wil dit gewoon niet weer ervaren.
Vrij makkelijk om het op deze manier goed te praten, je bent er toch zelf bij? Jullie zijn beide gewoon bang voor verandering en daardoor blijven jullie met elkaar je tijd verdoen.

Verder niks mis met contact hebben met exen alleen ligt dat geheel aan hoe beide ermee omgaan.
  zaterdag 7 augustus 2021 @ 22:44:59 #12
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_200804488
quote:
Enige wat dan werkt is haar gewoon nu direct uit je leven verwijderen; nummer uit je telefoon, haar van je social media gooien, etc. En niet meer antwoorden op berichten. Lastig in het begin, maar effectief.
pi_200804649
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 21:36 schreef Moofasah het volgende:

Na de verkoop van t huis nooit meer gezien gelukkig!!! _O_ _O_ _O_
Wakadoodle!
pi_200804779
Merendeels geen contact mee, dat was na het beëindigen van de relatie en wat moeite met afscheid nemen na een maand of wat klaar.

Mijn laatste ex is dan ook van dik 16 jaar geleden. Weinig kans dat ik nog een ex erbij ga hebben.
pi_200809495
Ik heb met mijn laatste ex al 4 jaar geen contact. Het eerste jaar had ik er veel behoefte aan maar nu helemaal niet meer. Het boeit me weinig wat hij uitspookt en of hij uberbaupt nog leeft.

Mijn andere ex heb ik kinderen mee en die spreek ik vanaf het begin nog minimaal wekelijks. Dat maakte het in het begin erg lastig. Maar we hebben allebei een andere partner en nu zijn we meer collega opvoeders en heb ik nooit de behoefte om hem te zien om hem. Alleen voor de kids heb ik nog regelmatig contact en dat gaat prima.
.
  zondag 8 augustus 2021 @ 19:03:51 #16
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_200818325
quote:
Daarom nooit meer contact zoeken en vind iemand die jou wel respecteert.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')