Waarom is diegene je ex?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:51 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Ik zit in een soortgelijke situatie.
Ik denk niet dat je van tevoren moet gaan bedenken hoe lang je wel of geen contact hebt met je ex. Als je behoefte hebt aan contact en hij of zij ook, geen probleem. Als je ex geen contact meer wil, accepteer dat.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:36 schreef Moofasah het volgende:
Hoe lang hebben jullie het contact met je ex verbroken voordat jullie elkaar weer opzochten?
Hebben jullie elkaar na die periode überhaupt nog opgezocht?
Was er nog wel een behoefte om dat te doen?
Hoe moeilijk was het in de eerste plaats om geen contact meer met elkaar te hebben?
Zijn jullie misschien zelfs weer bij elkaar gekomen?
Ik lees een hoop over de 30 dagen regel, waarin gesteld wordt dat er 30 dagen nodig zijn om helder te krijgen wat je werkelijk voelt voor je ex.
Hoe denken jullie hierover? Ik ben erg geïnteresseerd in andermans ervaringen hiermee.
Vrij makkelijk om het op deze manier goed te praten, je bent er toch zelf bij? Jullie zijn beide gewoon bang voor verandering en daardoor blijven jullie met elkaar je tijd verdoen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:35 schreef Moofasah het volgende:
De reden voor mij is dat ik een obsessieve hang ervaar naar mijn ex, en die obsessieviteit is wederzijds.
Het resultaat is dat we bijna nog altijd een relatie hebben, terwijl de conclusie al is getrokken dat die relatie niet werkt.
Mijn ex heeft enorme issues en probeert hier aan te werken, maar ik geloof niet werkelijk dat die verandering mogelijk is.
Ik ben erg beschadigd door de shit die me is aangedaan, en ik wil dit gewoon niet weer ervaren.
Enige wat dan werkt is haar gewoon nu direct uit je leven verwijderen; nummer uit je telefoon, haar van je social media gooien, etc. En niet meer antwoorden op berichten. Lastig in het begin, maar effectief.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:35 schreef Moofasah het volgende:
De reden voor mij is dat ik een obsessieve hang ervaar naar mijn ex, en die obsessieviteit is wederzijds.
Het resultaat is dat we bijna nog altijd een relatie hebben, terwijl de conclusie al is getrokken dat die relatie niet werkt.
Mijn ex heeft enorme issues en probeert hier aan te werken, maar ik geloof niet werkelijk dat die verandering mogelijk is.
Ik ben erg beschadigd door de shit die me is aangedaan, en ik wil dit gewoon niet weer ervaren.
Na de verkoop van t huis nooit meer gezien gelukkig!!!quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:36 schreef Moofasah het volgende:
Hoe lang hebben jullie het contact met je ex verbroken voordat jullie elkaar weer opzochten?
Hebben jullie elkaar na die periode überhaupt nog opgezocht?
Was er nog wel een behoefte om dat te doen?
Hoe moeilijk was het in de eerste plaats om geen contact meer met elkaar te hebben?
Zijn jullie misschien zelfs weer bij elkaar gekomen?
Ik lees een hoop over de 30 dagen regel, waarin gesteld wordt dat er 30 dagen nodig zijn om helder te krijgen wat je werkelijk voelt voor je ex.
Hoe denken jullie hierover? Ik ben erg geïnteresseerd in andermans ervaringen hiermee.
Daarom nooit meer contact zoeken en vind iemand die jou wel respecteert.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:35 schreef Moofasah het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |