https://www.shownieuws.nl(...)tival-voor-nederlandquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, Nederland neemt zich wat betreft gek en all out al gauw ook weer te serieus. Ik zou het wel leuk vinden inderdaad als we een keer zoiets sturen
Het was een live TV-uitzending, he?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:10 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik vraag me nu af hoe de jury's in de andere landen de optredens konden zien/luisteren. Ging dat echt alleen over de telefoon?
Of de snollebollekesquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:08 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Moldavië is wel echt een land wat vaak echt opvalt met hun inzendingen en er een leuke spectaculaire show van maakt, vaak gaan ze echt all out.
Ergens zou ik ook graag een keer een Nederlandse gekke all out act willen zien. Ik kwam tot de conclusie dat voor Nederland alleen Merol dat waarschijnlijk zou kunnen doen. Maar dan moet ze wel écht all out gaan. Echt gek en echt helemaal haarzelf. Grote kans dat het niet begrepen wordt, maar het levert wel een gigantisch moment op waarschijnlijk
Maar hoe konden ze de optredens dan zien?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:12 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Het was een live TV-uitzending, he?
En de enige keer dat het alleen op de radio te horen was, waren de juryleden op locatie aanwezig.
Dit jaar was perfect geweest daarvoor…quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:08 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Moldavië is wel echt een land wat vaak echt opvalt met hun inzendingen en er een leuke spectaculaire show van maakt, vaak gaan ze echt all out.
Ergens zou ik ook graag een keer een Nederlandse gekke all out act willen zien. Ik kwam tot de conclusie dat voor Nederland alleen Merol dat waarschijnlijk zou kunnen doen. Maar dan moet ze wel écht all out gaan. Echt gek en echt helemaal haarzelf. Grote kans dat het niet begrepen wordt, maar het levert wel een gigantisch moment op waarschijnlijk
In de puntentelling ook duidelijk, dus dat is wel positief.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook niet veel zin om te ranken. Die twee springen er voor mij ook wel echt bovenuit inderdaad
Oh laat ook maar. Dat ging gewoon via de tvquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:12 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Maar hoe konden ze de optredens dan zien?
Bedankt voor het organiseren weer!quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:17 schreef Sableheart het volgende:
Hartelijk bedankt voor het gezelschap allemaal, het was weer een heerlijke avond.
Tot volgende week, als we 1970 kijken!
(Met minder deelnemers dan vanavond, na het debakel van 4 winnaars in 1969)
Omgquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:20 schreef BillDauterive het volgende:
Als je deze editie nog een keer gaat kijken, ben je alsnog vroeger klaar dan vorige week met 2006.
Ga je een bepaalde sport kijken?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nu de wekker zetten voor 3 uur vannacht.![]()
Baanwielrennen. Gaan we nog wat goud halen.quote:
Doe normaal maar acht puntenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die had beter verdiend ja... Modlitba uit 1998 vind ik ook zo ondergewaardeerd
Veel plezier! Ik ga lekker met de oogjes toequote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Baanwielrennen. Gaan we nog wat goud halen.
Ah je bent het eensquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:25 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Doe normaal maar acht punten![]()
![]()
Ik kijk nog even wat Moldavische inzendingen (ik zit er nu helemaal inquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Veel plezier! Ik ga lekker met de oogjes toe
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:25 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Doe normaal maar acht punten![]()
![]()
Als je in slaap wilt komen, moet je vooral niet teveel Moldavische inzendingen luisteren, want die zijn vaak heerlijk opzwependquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:33 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik kijk nog even wat Moldavische inzendingen (ik zit er nu helemaal in) en dan ga ik ook op één oor liggen
Thanks voor vanavond.
Heldquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:34 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik heb in die tijd nog wat cd`s geïmporteerd vanuit Slowakije.
Met een heffing van de douane
Trusten!quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:34 schreef NailQueen het volgende:
Welterusten iedereen! Ik ga nog wat netflixen![]()
(Ik ben een avondmens)
Na het lezen van de voorwaarden ben ik daar toch wat huiverig voor. Dan zou dat een permanente room zijn, waarvan de link publiek op het internet te vinden is, maar waarbij ik verantwoordelijk ben voor alles wat er daar gebeurd.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:20 schreef H_T het volgende:
Trouwens @:Sableheart, als jij eigenlijk altijd degene bent die de W2G regelt dan kan je ook overwegen daar een account aan te maken. Zo te lezen kan je dan een permanente kamer aanmaken en werkt dezelfde link elke week
Dan mis je allereerste keer dat er postcards werden gebruiktquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Trusten!
Ik skim even 1970 door voor volgende week. Dan zijn we al helemaal snel klaar vermoed ik
Je kan je alvast gaan voorbereiden op de vraag wat Iglesias in het nederlands betekend.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Trusten!
Ik skim even 1970 door voor volgende week. Dan zijn we al helemaal snel klaar vermoed ik
En ik kan hier nog een derde, vierde en vijfde reden aan toevoegen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan mis je allereerste keer dat er postcards werden gebruikt![]()
Een editie die ook nog in NL is georganiseerd
2 goede redenen om wel 1970 te kijken
Ik ga ook gewoon kijken hoorquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan mis je allereerste keer dat er postcards werden gebruikt![]()
Een editie die ook nog in NL is georganiseerd
2 goede redenen om wel 1970 te kijken
* Aoibhin noteert het huiswerk voor volgende week in de agendaquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:41 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Je kan je alvast gaan voorbereiden op de vraag wat Iglesias in het nederlands betekend.
De eerste die we volgens schema buiten Eurovision Again keken was 1965, dus die twee hebben we al een keer gezien, ja.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 20:50 schreef NailQueen het volgende:
Hebben jullie het jaar 2005 en 2015 al teruggekeken? (Twee van mijn favoriete jaren)
En dat met postcardsquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 20:53 schreef Sableheart het volgende:
Het is een erg korte aflevering vanavond (1 uur en 10 minuten), dus zorg dat je op tijd bent!
Veel landen waren pissed vanwege de vier winnaars het jaar ervoorquote:
Zelfs de edities uit de jaren 50 duurde langer toch?quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 20:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Veel landen waren pissed vanwege de vier winnaars het jaar ervoorDus niet veel deelnemers
Maak daar gerust heel weinig deelnemers vanquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 20:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Veel landen waren pissed vanwege de vier winnaars het jaar ervoorDus niet veel deelnemers
1957 en 1958 waren vergelijkbare duur..quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 20:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zelfs de edities uit de jaren 50 duurde langer toch?
quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 20:57 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Maak daar gerust heel weinig deelnemers vanEr waren minder liedjes dan in de allereerste editie.
Bananensoes is altijd lekkerquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 20:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
Snacks:
bananensoes en chips
en als ik nog honger heb brocolli spelt salade met zoete chillidressing
Ja, dan hoor je weinigquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 21:02 schreef Aoibhin het volgende:
Oh geluid van laptop stond gewoon uit
Ik hoorde vooral mijn eigen gevloekquote:
Dat heb ik wel eens met mijn werklaptopquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 21:02 schreef Aoibhin het volgende:
Toch wel zonde dat er geen commentaar is! Kan niet iemand op discord grappig commentaar geven?quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 21:01 schreef Sableheart het volgende:
Ik hoor nu aan de Amsterdamse grachten.
idd geen commentaar.
Wehehehequote:Op zaterdag 14 augustus 2021 21:02 schreef Aoibhin het volgende:
Minder Old dan nuquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 21:03 schreef H_T het volgende:
En dan ineens ligt er een stuk Old Amsterdam
Dat is al helemaal niet handigquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 21:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat heb ik wel eens met mijn werklaptop
Wij zijn gewoon het commentaarquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 21:03 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Toch wel zonde dat er geen commentaar is! Kan niet iemand op discord grappig commentaar geven?Anders weet ik nog niet echt waar ik naar kijk
Gewoon dit topic in de gaten houden, grappig commentaar genoegquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 21:03 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Toch wel zonde dat er geen commentaar is! Kan niet iemand op discord grappig commentaar geven?Anders weet ik nog niet echt waar ik naar kijk
Voor mij geldt hetzelfde. Het nummer is eigenlijk te traag voor me.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 21:06 schreef Aoibhin het volgende:
Ah Waterman, niet een inzending waar ik heel veel mee heb, maar er zijn momenten dat ik hem meer kan waarderen dan andere keren
Dat inderdaad. Niks mis met traag, maar ik vind het tempo bij dit specifieke nummer niet zo prettigquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 21:07 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Voor mij geldt hetzelfde. Het nummer is eigenlijk te traag voor me.
De broer van Boudewijn kon dit heel goed.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |