witte mens bedoel je @Zipportalquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 13:36 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Zie je gelijk wat voor presentatoren de NOS uit kiest. Die witte man boeit het geen flikker allemaal
Ik vond dat meer een Bart Veldkamp-achtige reactie, die me ook wel wat op de lachspieren werkte. Ze is wat afstandelijker en ook wat meer op haar 'qui vive' tijdens interviews. Maar onsympathiek heb ik haar nooit gevonden.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 13:35 schreef Fodio het volgende:
[..]
Ik heb Dafne nooit echt sympathiek gevonden .. ook hoe ze haar schoenen wegsmeet toen ze zilver haalde op de 200M in Rio. Wel enorm respect voor wat ze heeft bereikt natuurlijk!
Heet dat team Natte Wind?quote:
Red Horse Trainquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 13:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hoe heet het paardentram eigenlijk? Red horses?
Dat zou dan de 800 zijn lijkt me. Afhankelijk van het schema .quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 13:34 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Hermes zei al dat ze een ander onderdeel erbij wil gaan doen
Ik moet beter luisteren is de conclusiequote:Op zaterdag 7 augustus 2021 13:37 schreef Felagund het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelden ze drie op individuele afstanden.
Paar posts boven je.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 13:39 schreef SilverEyes het volgende:
Hoe laat zijn de 4x400m estafettes?
foutje?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 13:34 schreef Tijger_m het volgende:
Er is nog nooit iemand geweest, mannen of vrouwen, die medailles op dezelfde Spelen won op alle lange afstanden. Uniek.
Na deze 1500M .. zijn maar 4 loop finales vandaagquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 13:39 schreef SilverEyes het volgende:
Hoe laat zijn de 4x400m estafettes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |