Niet echt, kon de niet in slaap vallen.. lag maar te draaien en had ik ook nog last van irritante prik mugquote:
die muggen zijn dan irritant ja, heb airco aan dus geen last vd muggenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:44 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Niet echt, kon de niet in slaap vallen.. lag maar te draaien en had ik ook nog last van irritante prik mug
Hier eigenlijk ook weinig last, op enkele mug naquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:45 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
die muggen zijn dan irritant ja, heb airco aan dus geen last vd muggen
hier geen last van wespen de enige die er was pakte ik dus op hequote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:47 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hier eigenlijk ook weinig last, op enkele mug na
Wespen weinig gezien nog, misschien door het weerquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:48 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
hier geen last van wespen de enige die er was pakte ik dus op he
Lekker geslapen?quote:
Op Netflix?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:59 schreef Dotteke het volgende:
@:Mrsloveable Heb vanmorgen voor ik hier kwam mooie film gekeken, weet de titel niet meer. Over een stel wat ging zeilen en in een storm terecht kwam. Was wel een aardige film
Rot muggen ookquote:
Ja heb hem gelukkig maar even gehoord, maar wel geprikt..quote:
voorzorgs maatregelen treffen dat ze je niet kunnen prikkenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:03 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja heb hem gelukkig maar even gehoord, maar wel geprikt..![]()
Gelukkig spul er voor, wat goed werkt
Adrift heet de filmquote:
Dat is wel fijn, de muggen kunnen je aardig uit de slaap houdenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:03 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja heb hem gelukkig maar even gehoord, maar wel geprikt..![]()
Gelukkig spul er voor, wat goed werkt
Niet nodig, die enkel keer dat ik een op mijn slaapkamer heb ik op een hand te tellenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:04 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
voorzorgs maatregelen treffen dat ze je niet kunnen prikken
ja maar 1 kan al genoeg zijn hoorquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:05 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Niet nodig, die enkel keer dat ik een op mijn slaapkamer heb ik op een hand te tellen
Kijk niet vaak een film, meestal seriesquote:
Echt wel irritante gezoemquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is wel fijn, de muggen kunnen je aardig uit de slaap houden
Ja en als ze je te pakken nemen nog erger die irritante jeukquote:
Maak je de juiste keuzequote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:07 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Twijfels twijfels..
Ga ik linksaf over de dijk met kans op natte voeten, of snij ik een stuk af binnendoor en sla ik de joodse Begraafplaats over (kan en wil er toch niet op, sabbat vandaag).
Linksafquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:07 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Twijfels twijfels..
Ga ik linksaf over de dijk met kans op natte voeten, of snij ik een stuk af binnendoor en sla ik de joodse Begraafplaats over (kan en wil er toch niet op, sabbat vandaag).
Hey Sollekequote:
En dan hopen op droge voetenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |