DHHell is zwaar inefficiënt. Die zijn pas 4x op 1 dag langsgeweestquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 07:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dit komt met DHL, misschien dat het daar aan ligt. Post NL is sneller
O ik had laatst 2 x en ook nog van een bedrijf ook, de ene kwam een kwartier later als die andere. Had het eerste nog niet uitgepakt, dus dacht wat komt die dan doen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 07:26 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
DHHell is zwaar inefficiënt. Die zijn pas 4x op 1 dag langsgeweest
Aan hun snelheid ligt het niet. Ze zijn maximaal een minuut kwijt aan de straat inrijden, het pakketje bezorgen, administratie afwerken in hun apparaatje en het weer wegwezen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 07:26 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
DHHell is zwaar inefficiënt. Die zijn pas 4x op 1 dag langsgeweest
En dan vergeten ze pakketje in die rij wel eens ook nogquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 07:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Aan hun snelheid ligt het niet. Ze zijn maximaal een minuut kwijt aan de straat inrijden, het pakketje bezorgen, administratie afwerken in hun apparaatje en het weer wegwezen.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 07:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Aan hun snelheid ligt het niet. Ze zijn maximaal een minuut kwijt aan de straat inrijden, het pakketje bezorgen, administratie afwerken in hun apparaatje en het weer wegwezen.
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 07-08-2021 07:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Hij was er wel hoor. Zie postje net voor rob zijn DT.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 07:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij de koffie man heeft gespeeld vannacht, dat is lang geleden.
Ik zie dat Mario er niet was, zal hij last van zijn spuit hebben?
Gelukkig is hij er niet zo veelquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 07:31 schreef gebrokenglas het volgende:
emmer meer dan 2k posts, in six days...
Hey Solquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 07:31 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Hij was er wel hoor. Zie postje net voor rob zijn DT.
Na de DT was ie wel foetsie. Hej Dottepottekequote:Op zaterdag 7 augustus 2021 07:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Solthnx, ik heb niet terug gelezen
Ja dat wordt een record denk ikquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 07:33 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Moet je nagaan als ik me er op toe ga leggen
Weet je dat Dot een aantal keren gewonnen heeft?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 07:33 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Moet je nagaan als ik me er op toe ga leggen
Was jj ook aan het nachtbraken of heb je terug gelezenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 07:33 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Na de DT was ie wel foetsie. Hej Dottepotteke
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 07:34 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Weet je dat Dot een aantal keren gewonnen heeft?
Ik ben er mee gestopt om andere een kans te geven. Maar als ik mijn zinnen er op zetquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 07:34 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Weet je dat Dot een aantal keren gewonnen heeft?
Maar gaat ook niet gebeuren.quote:
Have fun Emmer, fijne dag en tot zoquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 07:36 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Maar gaat ook niet gebeuren.
Stop er nu ook weer mee. Kleine eten geven en dan naar tuincentrum
Mzls allemaal![]()
![]()
Teruggelezen, heel vlot hoor, heb alleen de DT opgezocht. De rest overgeslagen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 07:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was jj ook aan het nachtbraken of heb je terug gelezen
Hoi EDquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 07:36 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Maar gaat ook niet gebeuren.
Stop er nu ook weer mee. Kleine eten geven en dan naar tuincentrum
Mzls allemaal![]()
![]()
Lossen jullie elkaar afquote:
Morgen Dotquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 07:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lossen jullie elkaar af![]()