Iedereen doet mee aan de puntentelling
De DTS-regels staan in de OP in een spoiler. Regels en afspraken die niet in de OP staan gelden niet.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam: MarkdeajaxfanOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-08-2021 07:15:19 ]![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Weesp - Muiden - Naarden Km of 20.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 07:10 schreef Dotteke het volgende: [..] Waar gaat de wandeling naar toe vandaag?
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Wtst niet dat je dat spul puur kon rokenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee hoor, nog heel wat post te gaan voordat deze vol isquote:
Hmmm. Scherp vandaag.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 07:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee hoor, nog heel wat post te gaan voordat deze vol is
ja anders ook altijd wel natuurlijk
Lack of common cents![]()
Heb vaporizer, of gooit los in de vloei en zelden een keer met tabakquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 07:15 schreef Dotteke het volgende:
Wtst niet dat je dat spul puur kon roken![]()
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 07:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hmmm. Scherp vandaag.
ja anders ook altijd wel natuurlijk![]()
Ik ben helemaal niet op de hoogte hoe je dat spul allemaal kan gebruiken.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 07:16 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Heb vaporizer, of gooit los in de vloei en zelden een keer met tabakWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoeft ook nietquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 07:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet op de hoogte hoe je dat spul allemaal kan gebruiken.![]()
![]()
Gelukkig maarWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat zeer zekerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Misschien naar mijn vader, maar moet eerst op een pakketje wachten.
Het lijkt wel of ze alleen op zaterdag bezorgen hier, daar baal ik wel van.
Wanneer je ook besteld het komt altijd op zaterdag hierWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Das wel vaag. Hier komen ze 7 dagen pwquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 07:21 schreef Dotteke het volgende:
Misschien naar mijn vader, maar moet eerst op een pakketje wachten.
Het lijkt wel of ze alleen op zaterdag bezorgen hier, daar baal ik wel van.
Wanneer je ook besteld het komt altijd op zaterdag hier![]()
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 07:19 schreef Emmerdeur het volgende:
Er zijn belangrijkere dingen in t leven toch
Lack of common cents![]()
Ja, natuurlijk komt het hier ook wel eens door de week. Maar dit had ik woensdag al besteld, komt uit Rotterdam dus had het eerder verwacht.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 07:22 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Das wel vaag. Hier komen ze 7 dagen pwWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ze doen maar wat bij de posterijen tegenwoordig lijkt wel.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 07:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk komt het hier ook wel eens door de week. Maar dit had ik woensdag al besteld, komt uit Rotterdam dus had het eerder verwacht.
Volledig random![]()
Leuk, altijd wel iets te vinden in een tuincentrumquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 07:23 schreef Emmerdeur het volgende:
Straks met de kleine naar n mega groot tuincentrumWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wordt voornamelijk achter de kleine aanhobbelen denk ikquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 07:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Leuk, altijd wel iets te vinden in een tuincentrum![]()
Ja dit komt met DHL, misschien dat het daar aan ligt. Post NL is snellerquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 07:24 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Ze doen maar wat bij de posterijen tegenwoordig lijkt wel.
Volledig randomWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekker weer voor je rug.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 07:25 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Wordt voornamelijk achter de kleine aanhobbelen denk ik
Kan je hem niet in zo karretje zetten?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: