abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 7 augustus 2021 @ 06:49:26 #1
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_200786443
https://www.ad.nl/buitenl(...)de-vrouwen~a2a294e5/

Tien gewonden bij mesaanval Tokio: dader werd woest van ‘gelukkig uitziende vrouwen’

Een man heeft vrijdagavond zeker tien mensen verwond met een mes in een forenzentrein in Tokio. De inmiddels aangehouden 36-jarige verdachte vertelde de politie dat hij woedend werd toen hij vrouwen zag die er ,,gelukkig uitzagen’’ en hen daarop wilde vermoorden, meldden Japanse media zaterdag

Volgens het dagblad Sankei zei de verdachte tegen de politie: ,,Zes jaar geleden bekroop me voor het eerst het gevoel dat ik vrouwen wilde vermoorden die er gelukkig uitzagen. Het maakte niet uit wie; ik wilde gewoon veel mensen vermoorden.’’

Volgens Japanse media liepen de meeste slachtoffers lichte verwondingen op. Een vrouw raakte zwaargewond aan haar rug, maar zij verkeert niet in levensgevaar.

De aanval vond plaats bij een station in het westen van Tokio. De machinist maakte nadat hij was gewaarschuwd over de aanval een noodstop. Passagiers vertelden tegen de Japanse nationale omroep dat mensen in paniek probeerden om in andere rijtuigen te komen. ,,Er waren veel mensen met bloed op hun kleren, die in paniek wegrenden’’, zei een student tegen de krant Mainichi Shimbun.

De verdachte maakte van de verwarring gebruik door uit de trein te springen en over het spoor weg te rennen. Hij werd ongeveer een uur later in een winkel in de buurt gearresteerd. Rechercheurs vonden in de trein een keukenmes.

Geweldsmisdrijven zijn zeldzaam in Japan. Toch is het land in de afgelopen jaren meerdere malen opgeschrikt door aanvallen met messen waarbij willekeurige slachtoffers vielen. Zo reed in juni 2008 in Tokio een man in een vrachtwagen in op een menigte, sprong uit het voertuig en begon voetgangers neer te steken. Daarbij vielen zeven doden
pi_200786496
Rijp voor het gesticht.
pi_200786682
Is cultuur
  zaterdag 7 augustus 2021 @ 07:57:23 #4
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_200786719
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 07:07 schreef HPoi het volgende:
Rijp voor het gesticht. vuurpeloton.
pi_200786758
Dit is toch wel vaker voorkomend in Japan? Tragische excessen van een bijzondere cultuur. Jaren geleden een documentaire gekeken rondom 'Hikikomori' waarin jonge mensen zich opsluiten in hun kamer nadat hun wereld ineen is gestort door de maatschappelijke druk.

Edit: Zó, ik zoek even op Youtube en vind een hele rits aan docu's! https://www.youtube.com/results?search_query=hikikomori
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
pi_200787811
quote:
11s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 06:49 schreef slashdotter3 het volgende:
Toch is het land in de afgelopen jaren meerdere malen opgeschrikt door aanvallen met messen waarbij willekeurige slachtoffers vielen. Zo reed in juni 2008
:')
Extremistisch gematigd.
pi_200788487
Zeldzaam daar dit soort plotselinge (dodelijke) aanvallen.

Het helpt niet, denk ik, dat ze daar maar 3 dagen vakantie hebben, per jaar.
pi_200788496
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 08:06 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Dit is toch wel vaker voorkomend in Japan? Tragische excessen van een bijzondere cultuur. Jaren geleden een documentaire gekeken rondom 'Hikikomori' waarin jonge mensen zich opsluiten in hun kamer nadat hun wereld ineen is gestort door de maatschappelijke druk.

Edit: Zó, ik zoek even op Youtube en vind een hele rits aan docu's! https://www.youtube.com/results?search_query=hikikomori
Nee is 1x per 10 jaar ofzo op kleine incidenten na wat je in elk land weleens ziet.
  zaterdag 7 augustus 2021 @ 11:23:54 #9
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_200790098
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 08:06 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Dit is toch wel vaker voorkomend in Japan? Tragische excessen van een bijzondere cultuur. Jaren geleden een documentaire gekeken rondom 'Hikikomori' waarin jonge mensen zich opsluiten in hun kamer nadat hun wereld ineen is gestort door de maatschappelijke druk.

Edit: Zó, ik zoek even op Youtube en vind een hele rits aan docu's! https://www.youtube.com/results?search_query=hikikomori
Ik heb het gevoel dat hikikomori's ooit iets raars waren, maar volgens mij zit de VS er nu ook vol mee. (zeker na corona)
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_200790168
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 10:04 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Zeldzaam daar dit soort plotselinge (dodelijke) aanvallen.

Het helpt niet, denk ik, dat ze daar maar 3 dagen vakantie hebben, per jaar.
Lol, die 3 dagen worden al met extreme moeite opgenomen zonder zichzelf daarvoor te schamen.

Ik heb in Japan gewerkt en hun werkcultuur is zelfs erger dan de stereotype doet vermoeden.
pi_200790367
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 11:28 schreef Erasmus het volgende:

[..]

Lol, die 3 dagen worden al met extreme moeite opgenomen zonder zichzelf daarvoor te schamen.

Ik heb in Japan gewerkt en hun werkcultuur is zelfs erger dan de stereotype doet vermoeden.
Ik zou ook helemaal gek worden, maar zoals je zegt het is echt een totaal andere cultuur.
Met heel veel mooie kanten, dat bijna dwangmatige (in positieve? zin) om bijv een ander niet te willen beledigen.

Dus zelfs een ja of nee antwoord kan leiden naar een soort ik zeg ja maar eigenlijk zeg ik ook geen nee.(huh?)

Maar dan is er de wat donkere kant van buitenstaanders moeizaam tot niet kunnen accepteren, hoewel onder de jongere generaties dat wellicht iets beter gesteld is.
  zaterdag 7 augustus 2021 @ 11:49:59 #12
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_200790457
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 08:06 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Dit is toch wel vaker voorkomend in Japan? Tragische excessen van een bijzondere cultuur. Jaren geleden een documentaire gekeken rondom 'Hikikomori' waarin jonge mensen zich opsluiten in hun kamer nadat hun wereld ineen is gestort door de maatschappelijke druk.

Edit: Zó, ik zoek even op Youtube en vind een hele rits aan docu's! https://www.youtube.com/results?search_query=hikikomori
Dit is geen goede vergelijking. Dat soort kluizenaars heb je hier ook. Noemen we mensen met sociale fobie of de ergere gevallen hebben ontwijkende persoonlijkheidsstoornis. De kans dat zo'n type vrouwen gaat neersteken lijkt me bijzonder klein.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_200790481
Persoonlijk heb ik ook een broertje dood aan gelukkig uitziende vrouwen maar om ze dan maar neer te steken gaat mij ook wat ver.
Conscience do cost.
pi_200790491
Incel?
pi_200790519
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 11:52 schreef ems. het volgende:
Persoonlijk heb ik ook een broertje dood aan gelukkig uitziende vrouwen maar om ze dan maar neer te steken gaat mij ook wat ver.
Ben je incel?
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_200790530
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 11:55 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Ben je ook incel?
I am incel, you are incel, WE are incel.

:7
pi_200790554
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 11:55 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Ben je incel?
Nuh. Ik heb gewoon een hekel aan blijdschap.
Conscience do cost.
pi_200790562
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 11:56 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

I am incel, you are incel, WE are incel.

:7
Bedoelde "ben je incel" ipv "ook", ik ben geen incel hoor _O-

Waarom kun je er überhaupt niet tegen gelukkige vrouwen te zien, is toch alleen maar mooi?
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_200790566
Coronamaatregelen eisen hun tol.
pi_200790570
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 11:57 schreef ems. het volgende:

[..]

Nuh. Ik heb gewoon een hekel aan blijdschap.
Waarom? Is toch fijn? Gelukkige mensen.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_200790580
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 11:57 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Bedoelde "ben je incel" ipv "ook", ik ben geen incel hoor _O-

Waarom kun je er überhaupt niet tegen gelukkige vrouwen te zien, is toch alleen maar mooi?
Moet je aan die ander vragen.

Ikzelf vind het wel leuk, vooral als ze naar mij glimlachen, dat vat ik op als “ja ik wil u neuken” en dan doen we dat ook gewoon.

})
pi_200790627
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 11:57 schreef Discombobulate het volgende:
Waarom kun je er überhaupt niet tegen gelukkige vrouwen te zien, is toch alleen maar mooi?
Ik hou niet van mensen die zich gelukkig voordoen maar dat niet zijn. FAKE dus.

Maar al snel gaven de meesten schoorvoetend toe dat zij zelf óók in therapie zaten, of daar ten minste baat bij zouden hebben. Ik hoorde verhalen over depressies, angststoornissen, ­relatiecrises, paniekaanvallen en burn-outs. Hoe kon dat? Mijn vrienden zagen er in mijn ogen zo volmaakt gelukkig uit. Dat klopte dus niet. Omgekeerd geloofden zij ook nauwelijks dat ik me niet zo succesvol en zelfverzekerd voelde als dat ik me voordeed.
https://www.parool.nl/col(...)etstoornis~b38aa2f0/

pi_200826627
Dit krijg je met de japanse incel / weeb cultuur, waar dertiggers nog in mama's kamer wonen.
Op maandag 26 juli 2021 17:30 schreef Ixnay het volgende:[/b]
Van alle terechte klachten ooit is deze het meest terechte.
  zondag 15 augustus 2021 @ 11:08:23 #24
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_200919714
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 11:52 schreef ems. het volgende:
Persoonlijk heb ik ook een broertje dood aan gelukkig uitziende vrouwen maar om ze dan maar neer te steken gaat mij ook wat ver.
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 11:55 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Ben je incel?
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 11:57 schreef ems. het volgende:

[..]
Nuh. Ik heb gewoon een hekel aan blijdschap.
Ah, ik dacht al, vreemd, maar nu begrijp ik het. Zo meer in de zin van, waarom zou jij WEL gelukkig zijn en wij allemaal niet, toch?

|:( |:(
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_200919781
Dat is natuurlijk ook wel vervelend om een gelukkige vrouw te zien, de gemiddelde man kijkt toch liever tegen een chagrijn aan. :')

Rare jongens, die Japanners.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')