abonnement Unibet Coolblue
pi_200903233
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 augustus 2021 03:21 schreef TheFlyingFinn het volgende:

[..]
Aha, dus Hamilton die als rookie Alonso, op z'n piek, heeft weten te verslaan, in gelijkwaardig materiaal zou iets niet kunnen wat Alonso wel kan en wellicht Verstappen ook?

Misschien moet Hamilton naast zeven keer wereldkampioen te zijn ook maar Paul Stoddart weer van stal halen en in een Minardi een race gaan winnen, want kennelijk heeft hij nog altijd wat te bewijzen. Messi en Ronaldo moeten ook maar eens bij een degradatiekandidaat eens 30+ goals in een top-5 competitie scoren, vind ik.

Of Hamilton had gewoon als blanke geboren moeten zijn om erkenning te krijgen, schijnbaar. Want daar ruikt het allemaal naar. Mijn god, een gevoel van onbehagen bekruipt mij. De wanhoop om Hamilton te downtalken neemt extreme vormen aan.
Alonso was toen niet op zijn piek.

En dit alles heeft echt nul met kleur te maken. Nul.
pi_200903242
Je hebt me nooit eerder gelezen neem ik aan?

Ik ben enorm fan van Alonso, als een van de weinigen hier op dit forum.
Ik zag ooit in hem wat ik nu ook in Max zie. Ik vergelijk die 2 niet voor nop met elkaar.

Ik ben niet anti Hamilton. Maar ik vind hem niet de beste ever.
pi_200903245
Ik was ook fan van Frentzen, dat snapt ook niemand hier schijnbaar, terwijl die man echt talent had.
pi_200903248
Dit is vechten tegen de bierkaai.

Nu ga ik niet zeggen dat het kleurtje meespeelt. Ik weet vrij zeker dat de nationaliteit op het paspoort wel meespeelt.

Max is een halve god hier.
pi_200903249
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 augustus 2021 03:21 schreef TheFlyingFinn het volgende:

[..]
Aha, dus Hamilton die als rookie Alonso, op z'n piek, heeft weten te verslaan, in gelijkwaardig materiaal zou iets niet kunnen wat Alonso wel kan en wellicht Verstappen ook?

Misschien moet Hamilton naast zeven keer wereldkampioen te zijn ook maar Paul Stoddart weer van stal halen en in een Minardi een race gaan winnen, want kennelijk heeft hij nog altijd wat te bewijzen. Messi en Ronaldo moeten ook maar eens bij een degradatiekandidaat eens 30+ goals in een top-5 competitie scoren, vind ik.

Of Hamilton had gewoon als blanke geboren moeten zijn om erkenning te krijgen, schijnbaar. Want daar ruikt het allemaal naar. Mijn god, een gevoel van onbehagen bekruipt mij. De wanhoop om Hamilton te downtalken neemt extreme vormen aan.
:r
pi_200903254
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 augustus 2021 03:18 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:

[..]
Inderdaad, Alonso komt dan voor mij op de 2e plaats. Als je dan verder kijkt komen we op wat wereldwijd belangrijker is: Indycar of F1. Dan kies ik voor F1. Montoya is geen WK F1 geweest dus hij doet in mijn klassering niet mee. En dan kom ik uit bij een gedeelde 3 voor Schumacher en Hamilton. Beiden ontegenzeggelijk fenomenen. Beiden even zo goed veel geluk met het beschikbare materiaal. Als Hamilton dit jaar WK wordt heeft ie bij mij een streepje voor op Schumacher.
Euhm..je snapt toch wel dat de ware tripe-crown bestaat uit het winnen van de Indy 500, 24 uur van Le Mans en de Grand Prix van Monaco?

De alternatieve triple-crown, het winnen van de F1 kampioenschap ipv de Grand Prix van Monaco, is pas later ontstaan.
Suzuka 1998
Suzuka 1999
pi_200903262
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 augustus 2021 03:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit is vechten tegen de bierkaai.

Nu ga ik niet zeggen dat het kleurtje meespeelt. Ik weet vrij zeker dat de nationaliteit op het paspoort wel meespeelt.

Max is een halve god hier.
Max is zo goed dat ik ooit een topic over hem opende op het Viva forum.
pi_200903270
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 augustus 2021 03:33 schreef TheFlyingFinn het volgende:

[..]
Euhm..je snapt toch wel dat de ware tripe-crown bestaat uit het winnen van de Indy 500, 24 uur van Le Mans en de Grand Prix van Monaco?

De alternatieve triple-crown, het winnen van de F1 kampioenschap ipv de Grand Prix van Monaco, is pas later ontstaan.
En precies dit acht ik Hamilton niet tot in staat, misschien wel, maar dat gaat ie nooit doen.
pi_200903308
Alonso is voor mij de beste.
pi_200903309
Spaans, beetje bruin.
pi_200903355
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 augustus 2021 03:28 schreef IxCalypso het volgende:
Ik was ook fan van Frentzen, dat snapt ook niemand hier schijnbaar, terwijl die man echt talent had.
Frentzen in die fantastische Jordan gunde ik de titel in 1999. Niet zoveel als Mika, maar stiekem hoopte ik op die eigenaardige Heinz-Harald.

Zijn campagne van 1999 is één van de meest ondergewaardeerde seizoensprestatie neergezet door een coureur. Kubica, in de BMW-Sauber, deed mij in 2008 enorm veel denken aan Frentzen. Pre-ongeluk Kubica is dan ook mijn favo coureur na Hakkinen.

Ik snap je wel degelijk dus.
Suzuka 1998
Suzuka 1999
pi_200903365
:)
pi_200903487
Maar goed.

Max kan dit seizoen laten zien of ie echt beter is.
pi_200903506
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 augustus 2021 05:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Maar goed.

Max kan dit seizoen laten zien of ie echt beter is.
Z'n auto is niet beter, niet beter zoals de Mercedes beter was laatste jaren.
pi_200903507
Max zelf kan het.
  zaterdag 14 augustus 2021 @ 05:42:25 #116
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_200903557
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 augustus 2021 00:50 schreef Repentless het volgende:

[..]
Ja, in een compleet andere tijd met veel minder regelgeving en organisatie, etc. Er zijn weinig beelden beschikbaar uit die tijd en [b]je hebt hem zelf nooit zien rijden.

Dat is toch totaal niet te vergelijken met de F1 vanaf, pak hem beet, midden jaren '70? Het deelnemersveld in de jaren '50 was van allerlei pluimage, veel aristocraten van in de 30, 40 of zelfs 50. De concurrentie is veel heviger geworden met coureurs die van jongs af aan via het karten en later andere raceklasses in de F1 zijn beland en volledig leven voor hun sport.

Dan is het toch niet realistisch om een jaren '50 coureur in je 'persoonlijke' top 10 van beste ooit te zetten, en daarbij Max Verstappen op 10 te zetten? Ik snap de keuze wel, want het is de enige naast Verstappen in jouw lijstje die nooit wereldkampioen is geworden en vormt dus een argument om Verstappen ook in deze lijst op te nemen. Anders is het natuurlijk totaal onlogisch om een zevenvoudig wereldkampioen hier niet in mee te nemen en een Nederlander die nog nooit wereldkampioen is geweest en nooit hoger is gekomen dan een derde plaats wel.
Ik ben maar bij 1 F1 race geweest.
Dus dan zou ik alleen de coureurs uit die tijd mogen noemen??
Of vanaf de tijd dat ik F1 ben gaan volgen?

Er is nog best wat beeld materiaal uit die tijd en informatie terug te vinden, en als ik het zo bekijkt was dit toch een ongekend goede coureur die helaas nooit kampioen werd.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_200903561
Het blijft een onmogelijke vraag, ik heb ooit die university study denk ik erop los gelaten hier. En ook die zeiden dat Alonso bovenaan stond.
Vanwege modules etcetc.
pi_200903563
Ik doe een Rachel en Phoebe van Friends nu achter mijn pc.

Alonso *O* *O* *O* *O* *O* *O*
pi_200903569
Alonso _O-
pi_200904564
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 augustus 2021 03:33 schreef TheFlyingFinn het volgende:

[..]
Euhm..je snapt toch wel dat de ware tripe-crown bestaat uit het winnen van de Indy 500, 24 uur van Le Mans en de Grand Prix van Monaco?

De alternatieve triple-crown, het winnen van de F1 kampioenschap ipv de Grand Prix van Monaco, is pas later ontstaan.
Ja en? Ik bepaal dacht ik mijn criteria voor de goat en dat is de 'alternatieve' triple crown.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 14-08-2021 08:58:10 ]
  zaterdag 14 augustus 2021 @ 09:05:35 #123
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_200904660
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 10:50 schreef damsco het volgende:

Schumacher, die mag de veters van Lewis nog geen eens strikken
Er zijn vermoedelijk nog meer 13-jarigen die dat denken.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  zaterdag 14 augustus 2021 @ 09:57:35 #124
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_200905288
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 augustus 2021 09:05 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
Er zijn vermoedelijk nog meer 13-jarigen die dat denken.
Bedankt Hans
pi_200905343
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 13:47 schreef damsco het volgende:
Zoals de TT al vraagt, WAT precies maakt Lewis zo goed dat hij de beste coureur aller tijden is?
Het aantal races wat nu gereden worden ten opzichte van vroeger. Ook het gebrek aan concurrentie.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')