abonnement Unibet Coolblue
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 8 augustus 2021 @ 08:03:31 #76
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_200809149
Ik heb stiekem wel zin om vanavond weer eens een aflevering van een serie te kijken ofzo, en te gaan slapen zonder de stress in m'n hoofd die constant zegt "nog dit en dit en dat van vandaag kijken, dat moet dan morgenochtend tijdens de andere dingen maar" :@

Echt, ik vond het twee fantastische weken en heb me geweldig vermaakt, maar het zorgt vooral aan het einde van dagen ook wel voor flinke momenten van stress doordat er zó enorm veel is wat ik dan wil zien (en nu ook kán zien dankzij de PLAYER) :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_200809178
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 08:03 schreef heywoodu het volgende:
Ik heb stiekem wel zin om vanavond weer eens een aflevering van een serie te kijken ofzo, en te gaan slapen zonder de stress in m'n hoofd die constant zegt "nog dit en dit en dat van vandaag kijken, dat moet dan morgenochtend tijdens de andere dingen maar" :@

Echt, ik vond het twee fantastische weken en heb me geweldig vermaakt, maar het zorgt vooral aan het einde van dagen ook wel voor flinke momenten van stress doordat er zó enorm veel is wat ik dan wil zien (en nu ook kán zien dankzij de PLAYER) :+
Deze Spelen heb ik heel anders beleefd :D Ik ben sportliefhebber maar als ik iets niet gezien heb lig ik daar niet wakker van. Vond het vooral 2 erg ontspannen weken.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 8 augustus 2021 @ 08:10:32 #78
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_200809188
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 08:08 schreef Faraday01 het volgende:

[..]

Deze Spelen heb ik heel anders beleefd :D Ik ben sportliefhebber maar als ik iets niet gezien heb lig ik daar niet wakker van. Vond het vooral 2 erg ontspannen weken.
Beetje sport-FOMO hier, om er maar eens een vervelend hippe term van tegenwoordig in te gooien. Volgens mij is er uiteindelijk niks waar ik écht niks van heb gezien, wel een aantal dingen waarvan ik de ontknoping min of meer bewust heb laten schieten (dressuur en golf bijvoorbeeld).
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_200809210
quote:
10s.gif Op zondag 8 augustus 2021 08:10 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Beetje sport-FOMO hier, om er maar eens een vervelend hippe term van tegenwoordig in te gooien. Volgens mij is er uiteindelijk niks waar ik écht niks van heb gezien, wel een aantal dingen waarvan ik de ontknoping min of meer bewust heb laten schieten (dressuur en golf bijvoorbeeld).
Zit er nog een kansje in dat je naar de OWS kan of is dat niet mogelijk denk je?

Want als OS goeroe kan ik me voorstellen dat je erg graag een keer irl gaat, naast je persoonlijke redenen als ze het haalt.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 8 augustus 2021 @ 08:18:10 #80
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_200809238
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 08:14 schreef Faraday01 het volgende:

[..]

Zit er nog een kansje in dat je naar de OWS kan of is dat niet mogelijk denk je?

Want als OS goeroe kan ik me voorstellen dat je erg graag een keer irl gaat, naast je persoonlijke redenen als ze het haalt.
Buiten de persoonlijke reden om zou ik er niet heel graag naartoe gaan denk ik. Of nou ja, wel een beetje, maar ik zou het niet leuk vinden om dan echt van alles te moeten missen. Maar het zou ook wel weer leuk zijn :+

Misschien gaan we het voor Parijs wel proberen, mountainbiken staat dan wel op nummer één op het verlanglijstje.

Naar Beijing gaan zie ik niet gebeuren, maar goed, ik ben ook niet degene voor wie dat moet uiteindelijk :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_200809259
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 08:18 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Buiten de persoonlijke reden om zou ik er niet heel graag naartoe gaan denk ik. Of nou ja, wel een beetje, maar ik zou het niet leuk vinden om dan echt van alles te moeten missen. Maar het zou ook wel weer leuk zijn :+

Misschien gaan we het voor Parijs wel proberen, mountainbiken staat dan wel op nummer één op het verlanglijstje.

Naar Beijing gaan zie ik niet gebeuren, maar goed, ik ben ook niet degene voor wie dat moet uiteindelijk :P
Voordeel van zelf gaan is dat je van dat irritante tijdsverschil af bent. Hoe schat je de kansen dat ze mag gaan nu in?

En 2024 klinkt goed, wil ik ook wel proberen want lekker dicht bij.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 8 augustus 2021 @ 08:28:02 #83
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_200809297
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 08:22 schreef Faraday01 het volgende:

[..]

Voordeel van zelf gaan is dat je van dat irritante tijdsverschil af bent. Hoe schat je de kansen dat ze mag gaan nu in?

En 2024 klinkt goed, wil ik ook wel proberen want lekker dicht bij.
Het tijdverschil boeit me echt totaal niet :+

Ik heb nu ongeveer in Japanse tijd geleefd met gemiddeld 4-5 uur slaap per nacht. Als het in Europa was zou ik niet veel meer geslapen hebben, want die 19-20 uur per dag had ik echt 'nodig' om te zien wat ik wilde zien.

De kansen voor Bruna schat ik best goed in. Als het op kwaliteit aan komt is ze gewoon de nummer twee en ze hebben twee startbewijzen, alleen gaat het daar niet alleen over. Jij bent wel bekend met FIS-punten denk ik? Haar in principe voornaamste concurrente mag komende winter nog meedoen aan juniorwedstrijden, waar je veel makkelijker lagere FIS-punten kunt scoren (beter dus). De Braziliaanse bond kijkt vervolgens puur naar het getalletje, ook als die in juniorwedstrijden behaald zijn, en beslist in principe op basis daarvan. Dat is hoogst oneerlijk, maar goed, dan moet Bruna gewoon nog harder gaan :)

Met de door Baiba Bendika verzorgde trainingen gaat het in elk geval goed en lijkt het voorlopig de goede kant op te gaan. Ze traint er ook vooral op om in december top te zijn, terwijl die juniore zoals altijd waarschijnlijk weer in september/oktober gaat pieken bij de wedstrijden in Brazilië, om daarna hard te crashen. Dat zou voor Bruna in elk geval mooi zijn :+ (dan moet er nog wel één andere verslagen worden, maar dat moet kunnen)

Ik moet wel zeggen dat, zeker nu de Zomerspelen aan z'n eind zitten, de zenuwen echt behoorlijk beginnen te gieren over de Winterspelen. Ik hoop zó enorm dat ze het haalt en daarmee ook gewoon van alles definitief af kan sluiten (voor zichzelf), alvorens dan echt naar Nederland te komen om te wonen.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_200809337
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 08:28 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Het tijdverschil boeit me echt totaal niet :+

Ik heb nu ongeveer in Japanse tijd geleefd met gemiddeld 4-5 uur slaap per nacht. Als het in Europa was zou ik niet veel meer geslapen hebben, want die 19-20 uur per dag had ik echt 'nodig' om te zien wat ik wilde zien.

De kansen voor Bruna schat ik best goed in. Als het op kwaliteit aan komt is ze gewoon de nummer twee en ze hebben twee startbewijzen, alleen gaat het daar niet alleen over. Jij bent wel bekend met FIS-punten denk ik? Haar in principe voornaamste concurrente mag komende winter nog meedoen aan juniorwedstrijden, waar je veel makkelijker lagere FIS-punten kunt scoren (beter dus). De Braziliaanse bond kijkt vervolgens puur naar het getalletje, ook als die in juniorwedstrijden behaald zijn, en beslist in principe op basis daarvan. Dat is hoogst oneerlijk, maar goed, dan moet Bruna gewoon nog harder gaan :)

Met de door Baiba Bendika verzorgde trainingen gaat het in elk geval goed en lijkt het voorlopig de goede kant op te gaan. Ze traint er ook vooral op om in december top te zijn, terwijl die juniore zoals altijd waarschijnlijk weer in september/oktober gaat pieken bij de wedstrijden in Brazilië, om daarna hard te crashen. Dat zou voor Bruna in elk geval mooi zijn :+ (dan moet er nog wel één andere verslagen worden, maar dat moet kunnen)

Ik moet wel zeggen dat, zeker nu de Zomerspelen aan z'n eind zitten, de zenuwen echt behoorlijk beginnen te gieren over de Winterspelen. Ik hoop zó enorm dat ze het haalt en daarmee ook gewoon van alles definitief af kan sluiten (voor zichzelf), alvorens dan echt naar Nederland te komen om te wonen.
Ja ik ben wel bekend met FIS punten (moet ik beledigd zijn ;) ). Dat klinkt weer als de typische ellende van een bananenrepubliek of een bond die er weinig van begrijpt. Telt het gemiddelde of alleen een beperkt aantal resultaten voor de Braziliaanse ranking?

Ik hoop het ook voor jullie dat ze het haalt. En als dat niet lukt, weet je in ieder geval dat je niets hoeft te verwachten van die prutsers daar. Wat dat betreft heeft NL het goed voor elkaar.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 8 augustus 2021 @ 08:39:16 #85
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_200809360
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 08:34 schreef Faraday01 het volgende:

[..]

Ja ik ben wel bekend met FIS punten (moet ik beledigd zijn ;) ). Dat klinkt weer als de typische ellende van een bananenrepubliek of een bond die er weinig van begrijpt. Telt het gemiddelde of alleen een beperkt aantal resultaten voor de Braziliaanse ranking?

Ik hoop het ook voor jullie dat ze het haalt. En als dat niet lukt, weet je in ieder geval dat je niets hoeft te verwachten van die prutsers daar. Wat dat betreft heeft NL het goed voor elkaar.
Volgens mij telt voor de nationale bond het gemiddelde van een paar wedstrijden, de zes beste dacht ik, met daarbij dan drie sprintwedstrijden vrije stijl en drie afstandswedstrijden klassiek, want dat zijn de olympische onderdelen dit keer. Maar goed, het is wel de Braziliaanse bond, die kunnen ook op basis van een op straat gevallen banaan ofzo beslissen om toch iets anders te doen. Er is haar al wel gezegd dat ze 'in principe' de voornaamste keuze is voor het tweede startbewijs, dus we hebben goede hoop.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Redactie Sport zondag 8 augustus 2021 @ 08:44:23 #86
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_200809389
Ik heb me weer prima vermaakt hier de afgelopen twee weken. Bedankt allen _O_
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  Redactie Sport / Supervogel zondag 8 augustus 2021 @ 08:46:30 #87
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_200809394
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 08:28 schreef heywoodu het volgende:

[..]


Ik moet wel zeggen dat, zeker nu de Zomerspelen aan z'n eind zitten, de zenuwen echt behoorlijk beginnen te gieren over de Winterspelen. Ik hoop zó enorm dat ze het haalt en daarmee ook gewoon van alles definitief af kan sluiten (voor zichzelf), alvorens dan echt naar Nederland te komen om te wonen.
Blijft ze dan voor Brazilië uitkomen of NL (heb dit vast al eens eerder gevraagd :D)?
pi_200809399
quote:
14s.gif Op zondag 8 augustus 2021 08:46 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Blijft ze dan voor Brazilië uitkomen of NL (heb dit vast al eens eerder gevraagd :D)?
Voor Nederland voldoet ze nooit aan de strenge eisen dus dat lijkt me geen optie ;)
pi_200809433
Misschien moeten we tzt een topic maken wanneer de kaartverkoop voor Parijs gaat beginnen.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_200809491
Niet zoveel kunnen kijken als gewild, maar wel meer gekeken dan gedacht.

Bedankt allen, OS was weer een warm bad
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  zondag 8 augustus 2021 @ 09:23:39 #91
307331 aloa
Steeds harder, steeds sneller
pi_200809600
Handbal kijken.
94257 - 478969
In my dreams I'm dying all the time
  zondag 8 augustus 2021 @ 09:26:09 #92
307331 aloa
Steeds harder, steeds sneller
pi_200809624
En om 13 uur de slot ceremonie.
94257 - 478969
In my dreams I'm dying all the time
pi_200809629
Ja die ceremonie kan me gestolen worden
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 8 augustus 2021 @ 09:38:12 #94
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_200809732
quote:
14s.gif Op zondag 8 augustus 2021 08:46 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Blijft ze dan voor Brazilië uitkomen of NL (heb dit vast al eens eerder gevraagd :D)?
Zoals @Faraday01 al zegt, met de eisen voor Nederland is dat gewoon niet te doen. Dat is wel heel jammer, want als de kansen op plaatsing verder gelijk waren zou ze 100% veel liever voor Nederland uitkomen, zoals ze in veel sporten ook meer voor Nederland juicht dan voor Brazilië :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator / Redactie Sport zondag 8 augustus 2021 @ 09:51:43 #95
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_200809871
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 09:38 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Zoals @:Faraday01 al zegt, met de eisen voor Nederland is dat gewoon niet te doen. Dat is wel heel jammer, want als de kansen op plaatsing verder gelijk waren zou ze 100% veel liever voor Nederland uitkomen, zoals ze in veel sporten ook meer voor Nederland juicht dan voor Brazilië :P
Een mooi doel om naartoe te werken dus :Y)

Voldoen aan de Nederlandse eisen zodat ze voor Nederland kan uitkomen.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  zondag 8 augustus 2021 @ 09:52:09 #96
307331 aloa
Steeds harder, steeds sneller
pi_200809872
quote:
10s.gif Op zondag 8 augustus 2021 09:26 schreef franklop het volgende:
Ja die ceremonie kan me gestolen worden
Mij ook.
94257 - 478969
In my dreams I'm dying all the time
pi_200810339
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 09:51 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Een mooi doel om naartoe te werken dus :Y)

Voldoen aan de Nederlandse eisen zodat ze voor Nederland kan uitkomen.
Zeker met langlaufen en biatlon is dat echt onmogelijk want behalve fysieke prestaties krijg je ook te maken met faciliteiten en materiaal. Zo hebben de toplanden vele tientallen mensen in dienst alleen voor het prepareren van de skies en de wax. En daarmee is al vaak het verschil gemaakt.
pi_200810400
Waar ik tussendoor ook van genoten heb is van de bijdrages van Theo Bos aan de AD podcast. Leuk hoe hij enthousiast met zijn kennis over baanwielrennen inzicht gaf in de wedstrijden.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 8 augustus 2021 @ 10:40:47 #99
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_200810467
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 10:32 schreef Faraday01 het volgende:

[..]

Zeker met langlaufen en biatlon is dat echt onmogelijk want behalve fysieke prestaties krijg je ook te maken met faciliteiten en materiaal. Zo hebben de toplanden vele tientallen mensen in dienst alleen voor het prepareren van de skies en de wax. En daarmee is al vaak het verschil gemaakt.
Precies. Ik geloof er wel echt in dat ze in de World Cup mee kan draaien (meestal achterin het veld, maar niet op 10+ minuten en ook niet steeds op de laatste plek), maar de grootste voorwaarde daarvoor is dat ze eindelijk een stabiel leven kan hebben. Dat zou hopelijk in Nederland kunnen gebeuren vanaf volgend jaar, en dan moet ze maar zien of ze zich daar volledig voor in wilt gaan zetten of niet. Niks mis mee als ze dat niet doet uiteraard, maar als ze wel besluit er voor te gaan en ze is weg uit haar huidige nomadenbestaan vol non-stop stress in Brazilië, dan kan het niveau in elk geval omhoog.

En anders niet he, haar waarde als persoon staat uiteraard volledig los van haar prestaties O+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_200810498
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 10:40 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Precies. Ik geloof er wel echt in dat ze in de World Cup mee kan draaien (meestal achterin het veld, maar niet op 10+ minuten en ook niet steeds op de laatste plek), maar de grootste voorwaarde daarvoor is dat ze eindelijk een stabiel leven kan hebben. Dat zou hopelijk in Nederland kunnen gebeuren vanaf volgend jaar, en dan moet ze maar zien of ze zich daar volledig voor in wilt gaan zetten of niet. Niks mis mee als ze dat niet doet uiteraard, maar als ze wel besluit er voor te gaan en ze is weg uit haar huidige nomadenbestaan vol non-stop stress in Brazilië, dan kan het niveau in elk geval omhoog.

En anders niet he, haar waarde als persoon staat uiteraard volledig los van haar prestaties O+
Laura D schijnt wat tijd over te hebben naast haar nieuwe sport hobbies en Garmisch is te doen vanaf de Veluwe. Misschien heeft die zin in een projectje ;)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')