SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door UitStraling op 05-08-2021 12:30:11 ]
De regen die hier voorspeld was, is uit m'n app verdwenen.quote:
Juiste TT moest zijn: Fietstassen met bruine bonenquote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:14 schreef UitStraling het volgende:
Ik had niet in de gaten dat ik de laatste was
Ik was net een "Fietstas gegarneerd met reddingsboei"-TT aan het maken.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:14 schreef UitStraling het volgende:
Ik had niet in de gaten dat ik de laatste was
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik was net een "Fietstas gegarneerd met reddingsboei"-TT aan het maken.
Ik voelde ineens lichte paniek en tijdsdruk.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Juiste TT moest zijn: Fietstassen met bruine bonen
Doet het altijd goed met assessmentsquote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
Ik voelde ineens lichte paniek en tijdsdruk.
quote:
Toevallig.quote:
Daar krijg ik meestal broodjes kaas en een kopje koffie bij.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doet het altijd goed met assessments
Ik krijg daar altijd een lauw gevoel en een kater van.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar krijg ik meestal broodjes kaas en een kopje koffie bij.
Die kunnen direct door naar de wok of lifequote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:19 schreef Karzai het volgende:
Gaat iemand nog de kippen van Muck voeren, die is hier ook al een tijdje niet meer geweest
Er staan best wel wat huisjes leeg, misschien kwiwi een keer aan het werk zetten?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:19 schreef Karzai het volgende:
Gaat iemand nog de kippen van Muck voeren, die is hier ook al een tijdje niet meer geweest
Meest succesvolle stukje FOK!quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:14 schreef Karzai het volgende:
Gaat hard vandaag al twee volle topic en we zijn nog niet eens op de helft
Ik heb zeker 5 muggenbetenquote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:23 schreef bitterbal het volgende:
gestoken door een mug op het balkon
* zzzzzzzzzzzzzzzzz fladdert weer verder naar het volgende balkon.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:23 schreef bitterbal het volgende:
gestoken door een mug op het balkon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |