Altijd "kwaliteit" wat jij brengt.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 18:56 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Het corona angsthazen groepje (wat overigens volledig gevaccineerden zijn) is totaal geïndoctrineerd, zelfs als ze elke dag een prik zouden moeten ophalen zouden ze dat doen.
Kijk wat er gebeurd als je petitie begint in Amerika om gevaccineerden te arresteren en op te sluiten;
Het is een cult geworden, corona sekte.
Omdat het niet waar is. Ik had ooit naar zulke statistieken gezocht, deze keer heb ik ze gevonden (National Electronic Injury Surveillance System Accidents Records):quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat klopt maar meer 50 minners gaan dood bij thuisklussen door slechte keukentrapjes.
Zie je nooit artikelen over.
Jawel kan via een speciale overheidssite aangevraagd worden.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:23 schreef Megumi het volgende:
[..]
Dit klopt niet een QR code op papier is niet geldig.
Welquote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:23 schreef Megumi het volgende:
[..]
Dit klopt niet een QR code op papier is niet geldig.
Zolang je internet hebt bij het eenmalige ophalen via Digid werkt het daarna gewoon offline hoorquote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:15 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Is ook aan te raden want die corona app werkt niet zonder internetverbinding.
In 2019 zijn 4.720 mensen overleden door vallen, 1.880 mannen en 2.840 vrouwen (21,8 per 100.000 mannen en 32,5 per 100.000 vrouwen). Het risico om te overlijden als gevolg van een val neemt vanaf de leeftijd van 70 jaar sterk toe. Van het totaal aantal mensen dat in 2019 overleed als gevolg van een val was ruim 90% 70 jaar of ouder.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:48 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Omdat het niet waar is. Ik had ooit naar zulke statistieken gezocht, deze keer heb ik ze gevonden (National Electronic Injury Surveillance System Accidents Records):
Accidents - Step stools - Years 1997-2010
Number Of Accidents (Estimate): 163,373
Lethal accidents - Step stools - Years 1997-2010
Number Of Accidents (Estimate): 18
163373 ongevallen met keukentrapjes, 18 doden. En dat zijn alle leeftijden.
Ik denk trouwens dat zulke artikelen verschijnen omdat de familieleden de media opzoeken. Waarschijnlijk omdat ze willen dat zijn dood "iets betekent", door anderen te overtuigen wel te vaccineren. Sommige mensen halen daar troost uit, blijkbaar...
Ik kan je bevestigen van niet.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:56 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Zolang je internet hebt bij het eenmalige ophalen via Digid werkt het daarna gewoon offline hoor
Ik heb geen mobiel maar wel een iPad, kan die code daar ook op? Of kan je twee personen op een telefoon zetten?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:29 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Ik kan je bevestigen van niet.
Gisteren daarmee problemen gehad op een Italiaans vliegveld waar mijn 4g opeens wegviel.
En ik de melding kreeg dat hij de qr code niet meer kon laden vanwege connectie problemen.
Probeer het zelf maar in flight mode.
Vaag. Krijg hier gewoon de internationale QR code met telefoon op flightmode.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:29 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Ik kan je bevestigen van niet.
Gisteren daarmee problemen gehad op een Italiaans vliegveld waar mijn 4g opeens wegviel.
En ik de melding kreeg dat hij de qr code niet meer kon laden vanwege connectie problemen.
Probeer het zelf maar in flight mode.
Ik nu ookquote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:48 schreef capricia het volgende:
[..]
Vaag. Krijg hier gewoon de internationale QR code met telefoon op flightmode.
Mss was er net een verversing of zo.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 17:31 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Ik nu ook. Snap er niets van. Gisteren vlak van te voren nog opgehaald maar sta ik bij de balie krijg ik continue foutmeldingen.
Was blij een papieren kopie.
Vrienden in Frankrijk redden zich bijna overal met het gele boekje aangezien velen geen scanner hebben.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 17:41 schreef capricia het volgende:
[..]
Mss was er net een verversing of zo.
Maar idd, ik neem ook die papieren versie mee. Voor het zelfde geldt is je telefoon dood of zo.
Ja. Frankrijk accepteert dat als officieel document. Super relaxed van ze.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 17:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vrienden in Frankrijk redden zich bijna overal met het gele boekje aangezien velen geen scanner hebben.
Waarom willen de allochtonen eigenlijk niet? Uit onwetendheid of is het een religieus motief?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 18:41 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Maar ook in Nederland is de vaccinatiebereidheid onvoldoende. Er zijn best wat wappies, refo’s en allochtonen die zich niet laten vaccineren in Nederland. Dat de vaccinatiebereidheid in andere nog slechter is, betekent niet dat de vaccinatiebereidheid in Nederland voldoende is.
Om dezelfde redenen als autochtonen?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:38 schreef GwanGwaa het volgende:
[..]
Waarom willen de allochtonen eigenlijk niet? Uit onwetendheid of is het een religieus motief?
Is het de schuld van de media of van het vele fake nieuws op social media?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 18:50 schreef Sapstengel het volgende:
En iedereen de apartheid maar goedpraten want "het virus" en "om auto te rijden heb je ook een rijbewijs nodig".
Ik had veel verwacht, maar niet dat de media zo'n ongelovelijke tweedeling in de maatschappij kon creëren waarbij een groep staat te springen om hun rechten op te geven en de andere groep beschimpt die van dat opgeven niet zo gediend is.
Eng eigenlijk wel, dat mensen dit soort praktijken toejuichen. En deprimerend dat dit de staat van ons land is anno 2021.
Daarom kiezen uit deze 2 willekeurige opties?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:41 schreef GwanGwaa het volgende:
[..]
Is het de schuld van de media of van het vele fake nieuws op social media?
Degene die ik ken zijn gewoon bijzonder slecht geïnformeerd terwijl ze gewoon Nederlands spreken en hier al 40 jaar wonen. Maar niet weten dat het testen of vaccineren gratis is.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:38 schreef GwanGwaa het volgende:
[..]
Waarom willen de allochtonen eigenlijk niet? Uit onwetendheid of is het een religieus motief?
quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 17:16 schreef vipergts het volgende:
[..]
Degene die ik ken zijn gewoon bijzonder slecht geïnformeerd terwijl ze gewoon Nederlands spreken en hier al 40 jaar wonen. Maar niet weten dat het testen of vaccineren gratis is.
In bepaalde wijken of gemeentes is de vaccinatiegraad laag. Ik zou zeggen, leg daar dan maatregelen op om verspreiding van het virus tegen te gaan. Dat is dan het gevolg van de eigen keuze.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 18:41 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Maar ook in Nederland is de vaccinatiebereidheid onvoldoende. Er zijn best wat wappies, refo’s en allochtonen die zich niet laten vaccineren in Nederland. Dat de vaccinatiebereidheid in andere nog slechter is, betekent niet dat de vaccinatiebereidheid in Nederland voldoende is.
Da's dan meer een probleem voor ongevaccineerden, volgens mijquote:Op woensdag 4 augustus 2021 23:59 schreef Prutzenberg het volgende:
[..]
Jij had nog niet meegekregen dat gevaccineerden nog steeds het virus verspreiden?
Is er een gratis serologische covid19 test in Nederland?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 17:16 schreef vipergts het volgende:
[..]
Degene die ik ken zijn gewoon bijzonder slecht geïnformeerd terwijl ze gewoon Nederlands spreken en hier al 40 jaar wonen. Maar niet weten dat het testen of vaccineren gratis is.
Lijkt me duidelijk, dat dat niet kan.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 18:05 schreef Peter het volgende:
[..]
In bepaalde wijken of gemeentes is de vaccinatiegraad laag. Ik zou zeggen, leg daar dan maatregelen op om verspreiding van het virus tegen te gaan. Dat is dan het gevolg van de eigen keuze.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |