Hoe hard schreeuwen je een medaille kan opleverenquote:Op donderdag 5 augustus 2021 22:38 schreef Slobeend het volgende:
Dit is dus een Olympische sport kennelijk.
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 22:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hoe hard schreeuwen je een medaille kan opleveren
Dit is geen sport
Lekker lekker. Geproduceerd door Max Martin, wie anders.quote:
Dit wordt zijn Thriller.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 08:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Lekker lekker. Geproduceerd door Max Martin, wie anders.
Wat is dit danquote:Op donderdag 5 augustus 2021 22:38 schreef Slobeend het volgende:
Dit is dus een Olympische sport kennelijk.
Het was van moeten. Zou ze een screentest gedaan hebben? Ik kan het me bijna niet voorstellen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 11:51 schreef wimderon het volgende:
Imke doet het wel beter dan in het begin hè @:showtimer?
Als ze dat wel gedaan heeft mogen ze degene die daar positief over is geweest er meteen uitgooien.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 12:36 schreef showtimer het volgende:
[..]
Het was van moeten. Zou ze een screentest gedaan hebben? Ik kan het me bijna niet voorstellen.
Mooi, ik mag over twee uur. Precies na het atletiekprogramma, uitstekend gepland.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De tweede prik zit erin jongens.
Ik gisteren en nu ben ik ziekig.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De tweede prik zit erin jongens.
Nee.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:01 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Had je de eerste keer ook last?
Ik had hem eerder deze week en nergens last van gehad.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik heb morgen een feestje, dus hopelijk heb ik wederom nergens last van.
Onder wie natuurlijk #Nattekrantquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:00 schreef Felagund het volgende:
Iedereen hapt op El Manio in het atletiek topic.
Geen leuke rubriekquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:00 schreef Felagund het volgende:
Iedereen hapt op El Manio in het atletiek topic.
Met dubbele hernia. Dat wordt lachen.quote:
Mag ze dan niet wat eerder starten?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Met dubbele hernia. Dat wordt lachen.
Ik geleuf daar niets van.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Straks bij de Paralympics?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mensen die naar Humberto kijken doen niet meer mee.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:23 schreef El-Stinho het volgende:
[ twitter ]
Nee, god nee. Lieke Wevers gaat vanavond weer misplaatst zielig doen.
Mensen die Mundo Deportivo als bron aanhalen ook niet.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Mensen die naar Humberto kijken doen niet meer mee.
Heeft een hernia invloed op je zicht?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De altijd schuinmarcherende Humberto zal het kindermisbruik wel goed praten.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:23 schreef El-Stinho het volgende:
[ twitter ]
Nee, god nee. Lieke Wevers gaat vanavond weer misplaatst zielig doen.
Muir en Archibald goud vandaag, dat zijn geen mooie medailles nee.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:43 schreef DeeBee het volgende:
De hondslelijke Muir, goed dat ze dierenarts is dus.
Hallo DeeBee,quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:41 schreef DeeBee het volgende:
[..]
De altijd schuinmarcherende Humberto zal het kindermisbruik wel goed praten.
Die blonde was ongekend ziedend.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:50 schreef Szura het volgende:
Erg mooi dat we nu van de altijd onsympathieke D Schippuurss af zijn
Iedere kenner zag dit jaren geleden al.quote:
quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 16:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Iedere kenner zag dit jaren geleden al.
Altijd ook zeer vervelend dat armpje om de schouder leggen na zo'n teleurstelling. Ook die Kilty bij de Britten die gelijk Hughes ging omarmen, tyf op.quote:
Dit is echt geweldig.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |