SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ahja dat was ook jouw oude honkquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:14 schreef bitterbal het volgende:
Allures had wel een attitude als ik mij goed herinner
Nah kan die wel hebben toch?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
US is weggepest uit de R&P SC en daar ligt hij nog steeds wakker van.
Ben nog klaarwakker van al m'n ijskoffiequote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
wanneer ga je maffen? Ben door mijn rozen heen
Nee hoor, beetje goed lezen, ik omschrijf iemand als dik Brabants parenclubmens en iemand weet het ongezienquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
US is weggepest uit de R&P SC en daar ligt hij nog steeds wakker van.
hmm... dan wacht ik nog evenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ben nog klaarwakker van al m'n ijskoffie
Ja heerlijkquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee datingtopic. Niet die slowchat. Zure bende was dat
Je begon te trillen toen je dacht dat ik E bedoelde.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee hoor, beetje goed lezen, ik omschrijf iemand als dik Brabants parenclubmens en iemand weet het ongezien
Ik weet echt niet meer wie op welke meet was.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:15 schreef Koen66 het volgende:
Dr vriend was wel op die meet al weet ik niet meer helemaal zeker of ze toen nog wat hadden. Weet @:cherrylips wel
Ja die bedoel ik ook, SC was nog doodserquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee datingtopic. Niet die slowchat. Zure bende was dat
Ahhh, musjesquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 20:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, weet je, die stomme klimop blijf ik tot september zo'n beetje vanaf, want daar zitten demusjes
. Verder is dit nog steeds ellende die er waarschijnlijk al zo'n 20 jaar zo ligt, dus het gaat nooit écht goed worden, maar voor groter onderhoud moeten er eerst wat andere dingen afgevinkt, want niet aan mij om erin te investeren.
Huh, nee joh, die ken ik niet eens denk ik?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je begon te trillen toen je dacht dat ik E bedoelde.
Nee hoor, ik moet al die lui even opzoeken.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:16 schreef kwiwi het volgende:
Jullie zijn allemaal oud R&P'ers? Ik voel me een beetje eenzaam nu als oud KLB'er..
Nee ik was hier veel eerder maar heb wel her en der uitstapjesquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:16 schreef kwiwi het volgende:
Jullie zijn allemaal oud R&P'ers? Ik voel me een beetje eenzaam nu als oud KLB'er..
Ik ken ook geen E meer geloof ikquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Huh, nee joh, die ken ik niet eens denk ik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |