SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ahja dat was ook jouw oude honkquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:14 schreef bitterbal het volgende:
Allures had wel een attitude als ik mij goed herinner
Nah kan die wel hebben toch?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
US is weggepest uit de R&P SC en daar ligt hij nog steeds wakker van.
Ben nog klaarwakker van al m'n ijskoffiequote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
wanneer ga je maffen? Ben door mijn rozen heen
Nee hoor, beetje goed lezen, ik omschrijf iemand als dik Brabants parenclubmens en iemand weet het ongezienquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
US is weggepest uit de R&P SC en daar ligt hij nog steeds wakker van.
hmm... dan wacht ik nog evenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ben nog klaarwakker van al m'n ijskoffie
Ja heerlijkquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee datingtopic. Niet die slowchat. Zure bende was dat
Je begon te trillen toen je dacht dat ik E bedoelde.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee hoor, beetje goed lezen, ik omschrijf iemand als dik Brabants parenclubmens en iemand weet het ongezien
Ik weet echt niet meer wie op welke meet was.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:15 schreef Koen66 het volgende:
Dr vriend was wel op die meet al weet ik niet meer helemaal zeker of ze toen nog wat hadden. Weet @:cherrylips wel
Ja die bedoel ik ook, SC was nog doodserquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee datingtopic. Niet die slowchat. Zure bende was dat
Ahhh, musjesquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 20:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, weet je, die stomme klimop blijf ik tot september zo'n beetje vanaf, want daar zitten demusjes
. Verder is dit nog steeds ellende die er waarschijnlijk al zo'n 20 jaar zo ligt, dus het gaat nooit écht goed worden, maar voor groter onderhoud moeten er eerst wat andere dingen afgevinkt, want niet aan mij om erin te investeren.
Huh, nee joh, die ken ik niet eens denk ik?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je begon te trillen toen je dacht dat ik E bedoelde.
Nee hoor, ik moet al die lui even opzoeken.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:16 schreef kwiwi het volgende:
Jullie zijn allemaal oud R&P'ers? Ik voel me een beetje eenzaam nu als oud KLB'er..
Nee ik was hier veel eerder maar heb wel her en der uitstapjesquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:16 schreef kwiwi het volgende:
Jullie zijn allemaal oud R&P'ers? Ik voel me een beetje eenzaam nu als oud KLB'er..
Ik ken ook geen E meer geloof ikquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Huh, nee joh, die ken ik niet eens denk ik?
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Huh, nee joh, die ken ik niet eens denk ik?
Ik heb er ook een poosje vertoefd, maar vond het te zuur.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:16 schreef kwiwi het volgende:
Nee hoor. Gros van de R&P dames trok ik soberso nietquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:16 schreef kwiwi het volgende:
Avontuurlijk hoorquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nee ik was hier veel eerder maar heb wel her en der uitstapjes
Sorryquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb er ook een poosje vertoefd, maar vond het te zuur.
Nee dat was meer Samzz tochquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:18 schreef Lospedrosa het volgende:
Allures ging toch steeds jurkjes posten die ze ging kopen.
Ong 80 per dag, elke dag.
Oh wacht even, dit zit ergens zelfs nog in mijn achterhoofd.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:18 schreef Lospedrosa het volgende:
Nee dat was Kniertje uut Zalkquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:18 schreef Lospedrosa het volgende:
Dat was iemand andersquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:18 schreef Lospedrosa het volgende:
Nee dat was er eentje die niks kon hebben en zeer boos werd als je haar tegensprak.quote:
Hue huequote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nee hoor. Gros van de R&P dames trok ik soberso niet
Die postte steeds foto's van boerse hangmemmen aan een eettafel "gezellig met mijn mannen een hapje eten hihi"quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:18 schreef Lospedrosa het volgende:
Van oorsprong KLB-er en dat merk je af en toe nogquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:16 schreef kwiwi het volgende:
* beter met paarden.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee dat was er eentje die niks kon hebben en zeer boos werd als je haar tegensprak.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die postte steeds foto's van boerse hangmemmen aan een eettafel "gezellig met mijn mannen een hapje eten hihi"
De paar die ik heb gehad, waren best amusant.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:20 schreef kwiwi het volgende:
Ben nog nooit op een FOK!meet geweest. Klinkt alsof ik wat gemist heb
Je vond dr wel leuk.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die postte steeds foto's van boerse hangmemmen aan een eettafel "gezellig met mijn mannen een hapje eten hihi"
Die doen tenminste wat je zegt of wil.quote:
Ik heb me er altijd wel vermaakt hoor.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:20 schreef kwiwi het volgende:
Merendeel is gezellig, maar sommige waren ook wat akward.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:20 schreef kwiwi het volgende:
Meestal. Tenzij ze een plastic zakje zien ofzo.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die doen tenminste wat je zegt of wil.
Ik vermaakte me er altijd primaquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:20 schreef kwiwi het volgende:
Te druk met de boot, I guess.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:21 schreef Koen66 het volgende:
Die is ook aardig vertrokken van Fok, Samzz
Lijkt me ook best raar eigenlijk 🤔quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:20 schreef kwiwi het volgende:
Nou, het was niet zo'n best schouwspel.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Weten we gelijk waarom jij daar vertoefde
ik ben oud DIG'erquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:16 schreef kwiwi het volgende:
Ik zat hiervoor eigenlijk nooit in een SC. Ja alleen deze ooit eens hier en daar toen MPG en OA er nog waren.quote:
#metooquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik kende jou alleen uit het datingtopic waar ik af en toe lurkte.
Gij lurkerquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
ja dat was tijdens en daarnaquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Verdieping hoger gaan zitten met de deur dicht.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Merendeel is gezellig, maar sommige waren ook wat akward.
Of een opkrullend stukje hangop wat ze al 39383 x gezien hebben, maar dan voor het eerst.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Meestal. Tenzij ze een plastic zakje zien ofzo.
Da's langggg geleden....quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zat hiervoor eigenlijk nooit in een SC. Ja alleen deze ooit eens hier en daar toen MPG en OA er nog waren.
Ik zat eerst in KLB SC, toen kwamen daar allemaal zure mensen dus ging ik naar ONZ SC, toen kwamen daar allemaal zure mensen en toen zei @Ama dat deze SC wel leuk is. En dat klopt.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zat hiervoor eigenlijk nooit in een SC. Ja alleen deze ooit eens hier en daar toen MPG en OA er nog waren.
Ik ook met twee vrouwenbenen om mijn rug heen gevouwen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die doen tenminste wat je zegt of wil.
Komt die pizza weer onder de deur doorquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Verdieping hoger gaan zitten met de deur dicht.
Daarom ook liever grotere meets, kan je daar een beetje op filterenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Is het niet lijp als daar een rare stalker bij zit ofzo?
Het was een vrouw hč?quote:
Ik ben vrij visueel ingesteld, dus bedankt voor deze mental image.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ook met twee vrouwenbenen om mijn rug heen gevouwen.
Ja, dat.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of een opkrullend stukje hangop wat ze al 39383 x gezien hebben, maar dan voor het eerst.
Of een hooibaal.
Of een grasmaairobot op een specifieke plek, een andere grasmaairobot om de hoek is dan weer niet eng.
Maar gillende sirenes en vrachtverkeer is echt geen enkel probleem.
vond de winkelier wiens mannequin je gesloopt hebt dat goed?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ook met twee vrouwenbenen om mijn rug heen gevouwen.
Hoe met een krant met 2 gaten eerst eens de boel bekijken?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Daarom ook liever grotere meets, kan je daar een beetje op filteren
Dat is wel altijd de hamvraagquote:
Goh, was dat in 2010 al dan of zo?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou toen in Utrecht drie jaar terug was er wel iemand die ons van een afstandje gadesloeg.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Daarom ook liever grotere meets, kan je daar een beetje op filteren
Alleen de bodem, want de rest blijft stekenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Komt die pizza weer onder de deur door
Dat wordt schuren.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Alleen de bodem, want de rest blijft steken
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, dat.
Motorrijder die letterlijk náást de buitenbak crasht met 80km/u? PRIMA. Die jas die al uren op de rand van de bak ligt? Ineens doodeng.
Dit hadden we wel met die Allures geflikt op Lowlandsquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoe met een krant met 2 gaten eerst eens de boel bekijken?
Pizzabodems, zijn ook pizza.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Alleen de bodem, want de rest blijft steken
Eerste meet ooit kwam ik er al 3 in de trein tegen, was wel aardig relaxt toenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoe met een krant met 2 gaten eerst eens de boel bekijken?
Nee, ik ben een newbiequote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Goh, was dat in 2010 al dan of zo?
Ieuuuuwwwwwquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou toen in Utrecht drie jaar terug was er wel iemand die ons van een afstandje gadesloeg.
Inmiddels is dat stuk weg ook geen 80-weg meer.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Ja geweldig is dat (niet dat die motorrijder crasht, maar die paardenlogica)
Ik doe het ervoor.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Pizzabodems, zijn ook pizza.
ja was daar echt zuurquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hier krijg je veel betere feedback op je kruimelescapades.
Hahaha dat was ik zeker die stond te twijfelen of het de goede warenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou toen in Utrecht drie jaar terug was er wel iemand die ons van een afstandje gadesloeg.
je bent toch niet zo vreemdquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:28 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik ben op gekke plekken en rare landen geweest, nooit angst.
Maar een afspraak met allemaal onbekende internet gekken zou ik never nooit doen
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:28 schreef Lospedrosa het volgende:
Maar een afspraak met allemaal onbekende internet gekken zou ik never nooit doen
"Jeeee, waarom rennen we ?" * hobbel hobbelquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Inmiddels is dat stuk weg ook geen 80-weg meer.Waar ik toen op zat, hobbelde een beetje achter de daadwerkelijk geschrokken paarden aan, maar dat was meer een "oh, joh, doen we wat?". Autistenknol.
Wow die is helemaal dood, kwam ik vroegah ook nog wel eensquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:29 schreef mschol het volgende:
[..]overigens hier terecht gekomen door de ABO SC
Ja, heerlijkquote:
Jij zit ook achter de krant heur mochten we een 'vrouwen-meet' doenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:28 schreef Lospedrosa het volgende:
Vrouwen!quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Jeeee, waarom rennen we ?" * hobbel hobbel
Zo ben ik ooit eens op buitenrit (in mn eentje) achteruit het weiland in gegaloppeerd, omdat mevrouw iets eng vond. Ik wist niet eens dat die optie er ook op zat.
RIP ABO inderdaadquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wow die is helemaal dood, kwam ik vroegah ook nog wel eens
Bestaan die?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:30 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jij zit ook achter de krant heur mochten we een 'vrouwen-meet' doen
Gekleed in slechts een strakke zwembroek en een veel te grote zonnebril.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:30 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jij zit ook achter de krant heur mochten we een 'vrouwen-meet' doen
Zo’n paard loopt ‘s nachts niet je mond in.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vrouwen!
Helemaal bang voor een klein spinnetje.
Een enorm paard, ze springen erop en rennen ermee weg.
Daar kende ik jou idd ook al wel van, die liep toen ook nog hardquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Deze sc loopt heel lang toch?
Ik meen mij te herinneren dat ik in 2013 hier ook al postte..
Maar kon ook de GRTDOJW -sc zijn
Wat?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn mooiste was "bovenop het duin".quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Jeeee, waarom rennen we ?" * hobbel hobbel
Zo ben ik ooit eens op buitenrit (in mn eentje) achteruit het weiland in gegaloppeerd, omdat mevrouw iets eng vond. Ik wist niet eens dat die optie er ook op zat.
Had grmbl z’n eigen sc?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Niets fijner dan naar de horizon galopperenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vrouwen!
Helemaal bang voor een klein spinnetje.
Een enorm paard, ze springen erop en rennen ermee weg.
En legt geen eitjes op vochtige intieme plekjes.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo’n paard loopt ‘s nachts niet je mond in.
Ja, jij komt me ergens ook wel vaag bekend voorquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Daar kende ik jou idd ook al wel van, die liep toen ook nog hard
Meerdere gedaan.quote:
Geen reet te doen op je werk -scquote:
De afgrond in.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niets fijner dan naar de horizon galopperen
Nou was er ook die Braziliaanse jongen die ontkende maar hartstikke gay was, steeds dingen postte wat ie gekocht had.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gekleed in slechts een strakke zwembroek en een veel te grote zonnebril.
Nee, het duin op dus.quote:
Rond die tijd waren er inderdaad 2 goed lopende SCs in GCquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, jij komt me ergens ook wel vaag bekend voorMijn geheugen is niet al te best, sorry
Belsquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou was er ook die Braziliaanse jongen die ontkende maar hartstikke gay was, steeds dingen postte wat ie gekocht had.
Leek op die van ‘that seventies show’
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mijn mooiste was "bovenop het duin".Achteraf had ik niet echt een klik met het beest, maar goed, tot dat laatste stuk was het wel prima. Tot beest besloot dat 'ie wilde gaan rennen en er voor 'm geen plek was. DAN MAAR OPZIJ. Echt top.
Dankzij een ooit goedlopende SC komt er wel kekke nagellak mijn kant op.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:35 schreef Koen66 het volgende:
Doordat heel Fok de afgrond in gaat zijn er steeds minder goedlopende SCs
Grand Canyon ja.quote:
Proestquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:36 schreef UitStraling het volgende:
Die kreeg ik altijd helemaal schuimgek door te zeggen dat Argentijnen veel mooiere mannen zijn dan Brazilianen.
Ja, ik voelde 'm gaan, maar daar ben je kansloos tegen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ik zie jou dan met zo'n uitdrukking op dat beest zitten:![]()
![]()
* okay gaan we dan he
Diezelfde mevrouw ging bij mij eens keihard aan de kletter op zo'n binnendoor asfalt paadje, waar je net met twee fietsers elkaar kon passeren. Ik heb mezelf in de manen begraven en durfde niet te kijken. En maar bidden dat ik niemand tegen kwam. We waren overigens wel heel snel thuis
Precies, vooral bij de KLB sc heb ik dat idee..quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:37 schreef Koen66 het volgende:
Eigenlijk heeft Fok maar een paar posters, de rest zijn klonen en bots
Ik vang je wel op in een vlindernetje hoorquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Grand Canyon ja.
Hallo, wat wens jij mij toe?
Pff jij maakt je altijd zo druk om vroeger en toen enzo.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:35 schreef Koen66 het volgende:
Inclusief paard?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vang je wel op in een vlindernetje hoor
Jongens... ik moet jullie wat bekennen....quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:37 schreef Koen66 het volgende:
Eigenlijk heeft Fok maar een paar posters, de rest zijn klonen en bots
The horrorquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Pff jij maakt je altijd zo druk om vroeger en toen enzo.
Weetje Hyves is ook al dicht hč!
Nou nou nou.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:35 schreef Koen66 het volgende:
Ik haalde jou altijd wel door de war met Voxsquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jongens... ik moet jullie wat bekennen....
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Weet je hoe zwaar zo'n knol is?
BBQ?
Dat vind ik wel een eerquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik haalde jou altijd wel door de war met Voxs
Echt, ik vind het knap. Die beesten zijn onvoorspelbaarder dan een 2T 500CC crosser.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, ik voelde 'm gaan, maar daar ben je kansloos tegen.Uiteindelijk redelijk ok terechtgekomen bovenop het duin. Knol vermaakte zich wel in z'n upje.
Vosje is lief en chique en zachtaardig en verlegen en vooral kunstzinnig.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik haalde jou altijd wel door de war met Voxs
Pluisje klinkt als een hamster van 150 gram.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Niet Pluisje op de bbq leggen
Toen waren er alleen nog maar zwart-wit paarden.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Overigens zeg ik wel steeds "paard", maar in de meeste gevallen was het pony. De laatste keer dat ik heb paardgereden, was een random keer op m'n 16e ofzo.
Of een punkerige caviaquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pluisje klinkt als een hamster van 150 gram.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Toen waren er alleen nog maar zwart-wit paarden.
k ben blij met jullie hoorquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou nou nou.
Steeds meer mensen zoeken en vinden hun heil elders.
Maar wie SC wil, die SC zal
Dat zou fijn zijn. Heb ik nog een beetje goed weer op m'n vrije dagenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:45 schreef CherryLips het volgende:
Hey m'n weer-app geeft vanaf volgende week woensdag zonnetje en 23 graden aan! Zal wel tegenvallen maar toch.
M'n was buiten is nog steeds niet droog
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pluisje klinkt als een hamster van 150 gram.
Pwny'squote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Overigens zeg ik wel steeds "paard", maar in de meeste gevallen was het pony. De laatste keer dat ik heb paardgereden, was een random keer op m'n 16e ofzo.
Ik moet nog steeds wassen, maar jouw verhalen houden mij tegenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:45 schreef CherryLips het volgende:
Hey m'n weer-app geeft vanaf volgende week woensdag zonnetje en 23 graden aan! Zal wel tegenvallen maar toch.
M'n was buiten is nog steeds niet droog
Ja, ik ben 15 en ik weeg 30 gramquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan weeg je zelf dus maar 30 gram, makkie met mijn vlindernetje.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Pwny's![]()
![]()
![]()
Dit jaar had ik nog een verzorgpony (hoi ik ben 4E en ik ben 15) en die is nu 30 jaar oud. Hij gaat nog steeds als een tierelier
Ik bedoelde eigenlijk dat steeds meer SCs samenvloeienquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou nou nou.
Steeds meer mensen zoeken en vinden hun heil elders.
Maar wie SC wil, die SC zal
Hele mooie MI van een klein fel meisje van 15 die heel hard op toetsen loopt te springen TYP TYP TYP TYPquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik ben 15 en ik weeg 30 gram
Tot 1 grote ultra SCquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk dat steeds meer SCs samenvloeien
Gistermiddag een natte handdoek opgehangen (binnen) en die is nu nog steeds klamquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds wassen, maar jouw verhalen houden mij tegenGeen zin in natte was die er 2 dagen over doet om te drogen.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hele mooie MI van een klein fel meisje van 15 die heel hard op toetsen loopt te springen TYP TYP TYP TYP
Met een beetje wind, waait ook alles in het zwembadjequote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gistermiddag een natte handdoek opgehangen (binnen) en die is nu nog steeds klam
Ja vroeger hadden we de 30/40ers, later GCSC later The Lounge, en je had KSC, en je had GRTDOJW. Oh en ABO SC. dat zit nu allemaal hier en de rest is doodquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk dat steeds meer SCs samenvloeien
Net als de rest van het forum. Alles gaat doodquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja vroeger hadden we de 30/40ers, later GCSC later The Lounge, en je had KSC, en je had GRTDOJW. Oh en ABO SC. dat zit nu allemaal hier en de rest is dood
quote:
Van @kwiwi ?quote:
Ik zit pas op Fok sinds februari, dus komt me allemaal onbekend voorquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja vroeger hadden we de 30/40ers, later GCSC later The Lounge, en je had KSC, en je had GRTDOJW. Oh en ABO SC. dat zit nu allemaal hier en de rest is dood
Oh. Dacht dat je naar Zwitserland gefietst was voor versequote:
Wel jammer dat je hiervoor dan eigenlijk niet echt geleefd hebt. Mensen hier hebben allemaal een leven.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:59 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik zit pas op Fok sinds februari, dus komt me allemaal onbekend voor
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 22:00 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wel jammer dat je hiervoor dan eigenlijk niet echt geleefd hebt. Mensen hier hebben allemaal een leven.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 22:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Een van deze paarden is niet als de anderen... https://www.manege-beukers.nl/onze-paarden
Dat geeft zo weinig TT-opties.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 22:02 schreef UitStraling het volgende:
Moeten we hier niet gewoon een keer veranderen naar Foqueville, kort, krachtig, viriel en tot volle glorie van ons mooie lieve dorpje?
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 22:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die nummering kan er wel vanaf, scheelt weer wat tekens, dat is slechts voer voor OCD mensen.
Nieuwe arm nodig daarnaquote:
Dat was maar een grapje hč, dat van dat afbreken van de naald in je arm, dat komt echt maar in 6 procent van de gevallen voor bij een tweede pirk, niets om je druk over te makenquote:
ja weet ikquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 22:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat was maar een grapje hč, dat van dat afbreken van de naald in je arm, dat komt echt maar in 6 procent van de gevallen voor bij een tweede pirk, niets om je druk over te maken
Hoeveel prikken ze er weg op een dag... zijn er toch een behoorlijk aantalquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 22:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat was maar een grapje hč, dat van dat afbreken van de naald in je arm, dat komt echt maar in 6 procent van de gevallen voor bij een tweede pirk, niets om je druk over te maken
wat zat er allemaal al in je winkelmandje?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 22:07 schreef IJsdraakje het volgende:
Nee, paardrijden is me écht te duur.
Tot de omzetgoden.quote:
Een heel paard!quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 22:08 schreef Ygritte het volgende:
[..]
wat zat er allemaal al in je winkelmandje?
vingers ftwquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 22:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Kak, mn pen is leeg en mn ipad ligt beneden, denk ik.
Moet ik weer naar beneden
Zucht
Tijd voor bed danquote:
Zit je met een pen op het beeldscherm te schrijven?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 22:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Kak, mn pen is leeg en mn ipad ligt beneden, denk ik.
Moet ik weer naar beneden
Zucht
Kinderbloed.quote:
Ik kan ook dat schaap kidnappen.quote:
Ja en als ik iets weg wil halen gebruik ik typp-exquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 22:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zit je met een pen op het beeldscherm te schrijven?
Kan je daar ook echt op rijdenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 22:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kan ook dat schaap kidnappen.
Ik vermoed van niet.quote:
nee krijgen we beide denk ik een halvequote:Op dinsdag 3 augustus 2021 22:14 schreef mschol het volgende:
[..]
misschien moet ik meegaan, 2 prikken voor de prijs van 1?
een uit staal vervaardigd paard..quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 22:14 schreef IJsdraakje het volgende:
Het zal wel helemaal niet de bedoeling zijn dat ik met m'n 80+kg erop ga zitten.
Kun je ook gewoon weer van het beeldscherm aflikken hoorquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 22:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja en als ik iets weg wil halen gebruik ik typp-ex
quote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 22:15 schreef mschol het volgende:
[..]
een uit staal vervaardigd paard schaap..
Ik heb een keer per ongeluk op een schaap gereden.quote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 22:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb een keer per ongeluk op een schaap gereden.
Dat was wel echt heel apart en onverwacht.
Koudbloeden kunnen best wat hebben.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 22:14 schreef IJsdraakje het volgende:
Het zal wel helemaal niet de bedoeling zijn dat ik met m'n 80+kg erop ga zitten.
Hoe doe je dat per ongeluk? Tijdens het opzadelen niet opletten?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 22:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb een keer per ongeluk op een schaap gereden.
Dat was wel echt heel apart en onverwacht.
heb je niet automatisch 2e afspraak gekregen bij het maken van de eerste?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 22:15 schreef mschol het volgende:
[..]
ik moet ze bellen
en dat stel ik telkens uit
Het schaap he, het schaap.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 22:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Koudbloeden kunnen best wat hebben.
nope want ik heb corona gehad.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 22:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb je niet automatisch 2e afspraak gekregen bij het maken van de eerste?
Ik had schapenles en toen moesten we een schaap 'fixeren' (je noemt het niet zo, maar je laat het schaap stil staan tussen je benen). Nou en ik ben niet zo heel groot en dat schaap ging er ineens vandoor, dus na 3 rondjes pisten mn klasgenoten bijna in hun broek en gristen ze me van dat schaap afquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 22:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hoe doe je dat per ongeluk? Tijdens het opzadelen niet opletten?
Oh, ik was nog bij de paardenquote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 22:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had schapenles en toen moesten we een schaap 'fixeren' (je noemt het niet zo, maar je laat het schaap stil staan tussen je benen). Nou en ik ben niet zo heel groot en dat schaap ging er ineens vandoor, dus na 3 rondjes pisten mn klasgenoten bijna in hun broek en gristen ze me van dat schaap af
ah zo. Oke.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 22:18 schreef mschol het volgende:
[..]
nope want ik heb corona gehad.
ondertussen is je internationale bewijs slechts geldig tot een half jaar na je besmetting
Snap ik, maar ik zat hier te kijken en ineens een mal paard.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 22:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, ik was nog bij de paarden
Jazekerquote:
Ontplofte molquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 22:19 schreef UitStraling het volgende:
Volgende TT moet worden, Het schaap tussen mijn benen.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 22:19 schreef UitStraling het volgende:
Volgende TT moet worden, Het schaap tussen mijn benen.
was dat dan?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 22:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
JazekerIk had ook kippen/ koeien en reptielen les
Ik doe echt de verkeerde dingen in het levenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 22:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ruin ZenZen: bij het opzadelen kan ik nog wel eens happen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 22:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Snap ik, maar ik zat hier te kijken en ineens een mal paard.
Cool.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 22:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn opleiding tot paraveterinairquote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 22:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had schapenles en toen moesten we een schaap 'fixeren' (je noemt het niet zo, maar je laat het schaap stil staan tussen je benen). Nou en ik ben niet zo heel groot en dat schaap ging er ineens vandoor, dus na 3 rondjes pisten mn klasgenoten bijna in hun broek en gristen ze me van dat schaap af
Sowieso veel "happers" daar eigenlijk.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 22:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ruin ZenZen: bij het opzadelen kan ik nog wel eens happen.
Ehhhh, tijd voor een nieuw passend zadel ?
Was echt een hele leuke schoolquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 22:20 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik doe echt de verkeerde dingen in het leven
gegoogled..quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 22:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah zo. Oke.
Ik heb gelezen dat je op meerdere plekken nu zonder afspraak kan langsgaan
Aaah, daar is m'n antwoord.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 22:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn opleiding tot paraveterinairWaar ik nu totaal niets meer mee doe
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 22:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn opleiding tot paraveterinairWaar ik nu totaal niets meer mee doe
Arme paardjesquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 22:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Sowieso veel "happers" daar eigenlijk.
Ik ken ze verder niet, ik was even aan het rondkijken naar manege's in de buurt uit nieuwsgierigheid.quote:
Was een vervolgopleidingquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 22:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Cool.Middelbare of op een vervolg?
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 22:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Was een vervolgopleiding![]()
We moesten in september in een tent slapen (teringkoud en met allemaal vreemde mensen)
Waarvoor is dit codetaalquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 22:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh ja, m'n bramen liggen nog te weken.
Hebben ze gewonnen?quote:
Oke, heb je evenquote:
Op de fiets ....quote:
Niks, ik had wat rijpe bramen uit m'n horrortuin gehaald en die lagen nog even vrij te worden van beestjes.quote:
oke duidelijke redenenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 22:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, heb je even![]()
1. Fulltimebaan is vrijwel onmogelijk
2. In een praktijk komen: hondenkattenhondenkattenhondenhondenhondenkattencaviahondkonijnkatkatkat
3. Er was destijds geen leenstelsel
4. Geld
5. Geld
6. Geld
En de paravet die bij de praktijk werkte waar ik kwam had 3 baantjes, dat vond ik echt traumatiserend en onrustigquote:
En we waren onderweg verdwaald.quote:
Godver.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 22:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En de paravet die bij de praktijk werkte waar ik kwam had 3 baantjes, dat vond ik echt traumatiserend en onrustig
ja lijkt mij ook lastig en stressvol.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 22:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En de paravet die bij de praktijk werkte waar ik kwam had 3 baantjes, dat vond ik echt traumatiserend en onrustig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |