abonnement Unibet Coolblue
pi_200717515
Je hebt de website momondo.be en dan kan je explore drukken en zo heb je een overzicht wat de goedkoopste bestemmingen zijn op die data. Maar van momondo ben ik niet echt tevreden, als je erop klikt heb je dikwijls een andere prijs

Dus zijn er ergens websites waar je kan klikken
  Moderator dinsdag 3 augustus 2021 @ 15:47:48 #2
45833 crew  Fogel
pi_200717551
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
  Beste/leukste mod 2022 dinsdag 3 augustus 2021 @ 16:14:34 #3
319979 Fok-it
All is well
pi_200717913
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  dinsdag 3 augustus 2021 @ 16:16:34 #4
338319 ZarB
Piña colada
pi_200717955
Skyscanner. Maar ook dan goed kijken want soms beland je op een schimmige site of wordt je 10 x door gelinkt naar uiteindelijk weer een dure.
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
pi_200718018
Omio.com
pi_200752482
Ben ook wel benieuwd wat handig is.
Ik kom bij goedkoopste tickets uit bij gate1.nl of vliegtickets.nl
Significant goedkoper dan direct bij de maatschappij, maar mij is onduidelijk wat de risico's zijn.

Bijv. je kan je tickets overal makkelijk wijzigen. Zit je dan te klooien via zo'n tussen partij?
Eerst denken, dan typen
pi_200757703
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 11:38 schreef Piger het volgende:
Ben ook wel benieuwd wat handig is.
Ik kom bij goedkoopste tickets uit bij gate1.nl of vliegtickets.nl
Significant goedkoper dan direct bij de maatschappij, maar mij is onduidelijk wat de risico's zijn.

Bijv. je kan je tickets overal makkelijk wijzigen. Zit je dan te klooien via zo'n tussen partij?
De risicos zijn:
Ze proberen je normaal gesproken voor vanalles te laten betalen wat niet noodzakelijk is.
Bij problemen moet je met de ticketboer contact opnemen ipv de maatschappij zelf. Dus ipv een balie op een vliegveld moet je gaan bellen/mailen/whatever met de tussenpartij. Als je op reviewsites gaat kijken zie je dat dit soort tussenpartijen vaak moeilijk bereikbaar zijn.
Als je een verandering wil, betaal je zowel de kosten aan de luchtvaartmaatschappij plus extra administratiekosten bij de tussenpartij.
(Belasting)geld terugvragen van een vlucht die je zelf annuleerde bv kan kostenloos direct bij een luchtvaartmaatschappij, maar een tussenpartij moet je al snel meer voor ‘administratiekosten’ betalen dan je terug zou krijgen. En omdat je een tussenpartij gebruikt kan je zelf niks meer direct bij de luchtvaartmaatschappij regelen.

Ikzelf koop altijd direct, zelfs al is (of lijkt) een andere aanbieder goedkoper te zijn, gewoon omdat het evt gezeik scheelt.

Maar, soms krijg je een ietwat creatieve route niet direct bij een maatschappij geboekt en dan is zo’n OTA (online travel agent) soms toch de beste optie :)
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
pi_200758531
quote:
1s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 15:59 schreef Fogel het volgende:

[..]

De risicos zijn:
Ze proberen je normaal gesproken voor vanalles te laten betalen wat niet noodzakelijk is.
Bij problemen moet je met de ticketboer contact opnemen ipv de maatschappij zelf. Dus ipv een balie op een vliegveld moet je gaan bellen/mailen/whatever met de tussenpartij. Als je op reviewsites gaat kijken zie je dat dit soort tussenpartijen vaak moeilijk bereikbaar zijn.
Als je een verandering wil, betaal je zowel de kosten aan de luchtvaartmaatschappij plus extra administratiekosten bij de tussenpartij.
(Belasting)geld terugvragen van een vlucht die je zelf annuleerde bv kan kostenloos direct bij een luchtvaartmaatschappij, maar een tussenpartij moet je al snel meer voor ‘administratiekosten’ betalen dan je terug zou krijgen. En omdat je een tussenpartij gebruikt kan je zelf niks meer direct bij de luchtvaartmaatschappij regelen.

Ikzelf koop altijd direct, zelfs al is (of lijkt) een andere aanbieder goedkoper te zijn, gewoon omdat het evt gezeik scheelt.

Maar, soms krijg je een ietwat creatieve route niet direct bij een maatschappij geboekt en dan is zo’n OTA (online travel agent) soms toch de beste optie :)
Hmmm.
Ja dat is 150 euro die je nu extra betaalt voor evt. gezeik achteraf.

Normaal zou ik de kans op wijzigen nihil inschatten maar met covid weet je het nooit.
Die extra's klik ik me wel omheen.
Moeilijk

Wijzigen gaan altijd via zo'n partij? Zijn er geen partijen die na het boeken alles lekker via de website van de vliegmaatschappij laten regelen?

Snap het verdienmodel niet helemaal.
Verdienen ze omdat ze een fee krijgen van de vliegmaatschappij?
Of krijgen ze ook een vergoeding van de vliegmaatschappij zodat deze geen gedoe/gezeik van klantenservice heeft en vliegmaatschappij alleen met de tussenaanbieder hoeft te communiceren.
Eerst denken, dan typen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')