Ook als die commentator Erik van Dijk heet?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:28 schreef Szura het volgende:
Hopelijk gaat NOS zo wel live, want bij deze sport met zoveel onderwatergedoe heb ik er wel graag een commentator bij
Dat moet dan maar, neem toch aan dat hij meerdere schermen heeft dan wijquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:31 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ook als die commentator Erik van Dijk heet?
Eurosport is livequote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:28 schreef Szura het volgende:
Hopelijk gaat NOS zo wel live, want bij deze sport met zoveel onderwatergedoe heb ik er wel graag een commentator bij
Turnen is een mooie sport.quote:
Tijd om Tess Westers op zwemles te gooien.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:38 schreef TheVulture het volgende:
Komen ze goed weg met die fout in de opbouw
Blijven drijven is genoegquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:39 schreef Naesala_1981 het volgende:
[..]
Tijd om Tess Westers op zwemles te gooien.
Een tweede Olympische carriere voor Erica Terpstra?quote:
Die Hongaren gelukkig ookquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:41 schreef TheVulture het volgende:
Al 3 kansen gemist deze periode, zo zonde
Die mag straks antwoord geven op: "HOE KAN DIT?"quote:
Dat is omdat die kutwijven elkaar helemaal kapottrappen en slaan onder waterquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:42 schreef Zorro het volgende:
Ik krijg bij waterpolo altijd het idee dat de scheidsrechter erg graag wil laten horen dat zijn fluitje het nog doet.
Heeft Zambia eigenlijk een waterpoloteam?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:43 schreef Szura het volgende:
Keeper bij waterpolo lijkt me echt een kutbaan
er wordt letterlijk gevochten onder water dus dat moet welquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:42 schreef Zorro het volgende:
Ik krijg bij waterpolo altijd het idee dat de scheidsrechter erg graag wil laten horen dat zijn fluitje het nog doet.
Bij handbal en voetbal ook wel eigenlijkquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:43 schreef Szura het volgende:
Keeper bij waterpolo lijkt me echt een kutbaan
Het lijkt me vooral kut bij IJshokkie.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij handbal en voetbal ook wel eigenlijk
Orbannedquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:45 schreef Doevelaer het volgende:
Ik was voornemens om een kop Goulash soep te nemen, maar dat vertik ik nu
IJshockey lijkt me sowieso waardeloos want ik kan totaal niet schaatsenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:45 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Het lijkt me vooral kut bij IJshokkie.
Een Spanjool op schaatsen. Ik zie het voor me.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
IJshockey lijkt me sowieso waardeloos want ik kan totaal niet schaatsen
Hoi Ayoltquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:48 schreef Nober het volgende:
[..]
Een Spanjool op schaatsen. Ik zie het voor me.
Antonio Gómez genotquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:48 schreef Nober het volgende:
[..]
Een Spanjool op schaatsen. Ik zie het voor me.
of je kijkt gewoon op Eurosport zelf?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:47 schreef 1superbeschuitje het volgende:
lol ES stream heeft alleen Italiaans commentaar, dan maar NOS
En d'r zus Vuilequote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:48 schreef Doevelaer het volgende:
Nederland mist een type Rianne Huichelaar
Ik zit zonder commentaar te kijken op ESquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:47 schreef 1superbeschuitje het volgende:
lol ES stream heeft alleen Italiaans commentaar, dan maar NOS
Ilse van der Meijdenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kunnen we Laura Aarts niet terughalen?
Ja, ik blijf heen en weer gaanquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:57 schreef de_boswachter het volgende:
NOS schakelt weer te laat in klootzakken
Dat is ook wel nodig als je teamgenoten de bal zo aan de tegenstander gevenquote:
Turnen is een stuk leuker te kijken dan pootje baden met een bal waar de helft van de actie onder water is.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 12:01 schreef Nielsch het volgende:
Echte Humphreys kijken turnen en waterpolo. Ik alleen waterpolo.
3-2 volgens mijquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 12:03 schreef dz5b604 het volgende:
Wanneer hebben ze voor het laatst op een voorsprong gestaan?
Onzin.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 12:03 schreef de_boswachter het volgende:
waarom speelt men eigenlijk nooit zonder keeper? Pakt toch nooit iets
Ik denk dat wij meer betalen dan haar werkquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 12:05 schreef de_boswachter het volgende:
die vrouw in de studio zal toch ook wel denken dat ze beter naar haar werk had kunnen gaan...
De groepsfase zijn oefenpotjes want Japan en een Afrikaans land vallen toch wel af.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 12:04 schreef Nattekat het volgende:
Dit Nederland heeft alleen op het OKT gepresteerd, matig.
Ik noem dat altijd 'Waterpolo'quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 12:06 schreef Zorro het volgende:
Dat was een poging om een Nederlands speelster te verdrinken.
De comeback is ingezet!quote:
Goed punt.quote:
Wat ze doen is enorm knap maar 't blijft een vage jurysport en dat vind ik gewoon een stuk minder.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 12:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Turnen is een stuk leuker te kijken dan pootje baden met een bal waar de helft van de actie onder water is.
Bovendien gaat Nederland toch verliezen.
Als elke realistische kans wordt tegengehouden door een overtreding, dan nietquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 12:06 schreef Zorro het volgende:
4 va nde 8 doelpunten uit strafworpen, dan doe je in het "veld"spel toch iets niet heel erg goed
Helaas worden er ook heel wat realistische kansen tegengehouden door de keepster. Bij hen welquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 12:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als elke realistische kans wordt tegengehouden door een overtreding, dan niet
Zelfs toen het zo hard waaide vorige week was dat een slecht excuus van mijquote:
Als het meer dan 15 minuten duurt wellichtquote:
Jinxgodquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 12:12 schreef Nattekat het volgende:
Hongarije komt er niet meer langs, dat is zeer gunstig.
Live of 'live'quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 12:14 schreef Salina het volgende:
Jaaaaaa 10-10.
Het kan nog.
Eurosport is nu live met NL commentaar trouwens.
NOS.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 12:14 schreef Salina het volgende:
Jaaaaaa 10-10.
Het kan nog.
Eurosport is nu live met NL commentaar trouwens.
NOS.
Soms moet je blij zijn met de kleine dingetjesquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 12:16 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
je bedoelt dat die hongaarse tegen de keeper aan gooide?
?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 12:19 schreef kilon het volgende:
Die had er wel in gemoeten ja. Jammer. Er waren echt wel kansen.
Goede wedstrijd.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 12:24 schreef Arth_NL het volgende:
Dat was het.Jammer, maar goede wedstrijd.
Alsof Hongarije niks voorstelt en anders met 33-1 opgerold wordt.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 12:25 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Goede wedstrijd.![]()
Roemloos eruit in de kwartfinale, ok.
olympisch diploma !quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 12:25 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Goede wedstrijd.![]()
Australië. En dit kansloze systeem waarbij Nederland niet tweede stond.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 12:25 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Goede wedstrijd.![]()
Maar dat weet je van tevoren. Gewoon zelf verkracht door geen poulewinnaar te worden en kutteampje China te treffen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 12:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Australië. En dit kansloze systeem waarbij Nederland niet tweede stond.
Ah ja, we gaan maar wat exuusjes zoeken.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 12:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Australië. En dit kansloze systeem waarbij Nederland niet tweede stond.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 12:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ah ja, we gaan maar wat exuusjes zoeken.
Ze moeten natuurlijk wel bepalen wie er op plek 5-8 gaat eindigenquote:
5/6quote:Op donderdag 5 augustus 2021 08:03 schreef chufi het volgende:
Ruime winst uiteindelijk voor Nederland 13-6
Op naar de 4/5 eindstrijd ...
quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 17:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Anders geef je het effe totaal weg
Dat was een allerbeste worp.quote:
Gezien, Hongarije pakt brons. Die 11-9quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 07:37 schreef franklop het volgende:
Zet deze stream maar aan @:mexicanobakker
Als het de strijd om P6 was heeft Nederland dat dus goed begrepen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 07:36 schreef franklop het volgende:
Nederland ging er compleet af in strijd voor P6
Dat had je allang kunnen wetenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:39 schreef Nattekat het volgende:
Finale nu, schijnbaar. Ze hebben heel het toernooi in de avond gehouden, behalve de laatste speeldag
De VS heeft Canada ook totaal gesloopt, die waren al op oorlogspad.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Erg jammer dat Spanje juist vandaag heeft gekozen om vrij matig te zijn en de VS kiest om vandaag te vlammen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |