abonnement Unibet Coolblue
pi_200711040
Sélina van Gool (35), de ex-vriendin van Gers Pardoel (39), zegt dat ze jarenlang fysiek en mentaal is mishandeld door de rapper. ,,Toen Gerwin (zijn echte voornaam, red.) me voor de ogen van onze kinderen van de trap duwde, dacht ik: hier stopt het”, zegt ze in een uitgebreid interview met de Belgische krant Het Laatste Nieuws.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_200711063
Wat een verhaal!! Jammer dat ze zolang bij hem is gebleven.
pi_200711117
en dit soort 'muzikanten' krijgen in ons landje probleemloos een podium. Lil Kleine, Andre Hazes, deze mongool..... waanzinnig bah
U MAD?
pi_200711165
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 11:05 schreef de_boswachter het volgende:
en dit soort 'muzikanten' krijgen in ons landje probleemloos een podium. Lil Kleine, Andre Hazes, deze mongool..... waanzinnig bah
Vergeet boef niet; lijkt wel een voorwaarde tot succes hier ja.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_200711403
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 11:05 schreef de_boswachter het volgende:
en dit soort 'muzikanten' krijgen in ons landje probleemloos een podium. Lil Kleine, Andre Hazes, deze mongool..... waanzinnig bah
In België is Gers volgens mij nog groter. Hij zit daar bijvoorbeeld ook in de jury van The voice.

Hoop dat dit einde carrière is, maar dat zal wel helaas niet. Je vriendin van de trap af duwen :N Wat een idioot.
  dinsdag 3 augustus 2021 @ 12:36:30 #6
308538 Piebe
Van alle markten thuis.
pi_200713405
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 11:05 schreef de_boswachter het volgende:
en dit soort 'muzikanten' krijgen in ons landje probleemloos een podium. Lil Kleine, Andre Hazes, deze mongool..... waanzinnig bah
Die mensen hebben het moeilijk (gehad) ;(
Ja ja
  dinsdag 3 augustus 2021 @ 12:55:30 #7
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_200713768
Als ik dat verhaal lees ben ik opeens blij dat ik aangifte heb gedaan tegen mijn partner en er geen kinderen in het spel zijn.

Zo herkenbaar, steeds excuses accepteren.
With love :*
pi_200717539
In 2011 ging het voor het eerst echt fout. Als je je daarna nog 2 x laat bezwangeren, mag je ook wel je hand in eigen boezem steken. Naast dat het uiteraard een geschifte gek is.
Ik zal hier ongetwijfeld heel veel kritiek op krijgen, omdat het zo lastig is om bij zo'n figuur weg te gaan. Dat geloof ik ook best, maar dan toch die stap om kinderen te krijgen....Ik kan er niet bij.
pi_200717577
quote:
16s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 11:07 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Vergeet boef niet; lijkt wel een voorwaarde tot succes hier ja.
Dat begin ik ook te denken
Handboek voor klimaat ontkenners
Complothuilers voelen zich voortdurend in hun megalomane kuif gepikt. ^(;,;)^
pi_200717593
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 11:17 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

In België is Gers volgens mij nog groter. Hij zit daar bijvoorbeeld ook in de jury van The voice.

Hoop dat dit einde carrière is, maar dat zal wel helaas niet. Je vriendin van de trap af duwen :N Wat een idioot.
Met notabene de kinderen erbij :(
Handboek voor klimaat ontkenners
Complothuilers voelen zich voortdurend in hun megalomane kuif gepikt. ^(;,;)^
pi_200718770
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 15:46 schreef letmehearyouscream het volgende:
In 2011 ging het voor het eerst echt fout. Als je je daarna nog 2 x laat bezwangeren, mag je ook wel je hand in eigen boezem steken. Naast dat het uiteraard een geschifte gek is.
Ik zal hier ongetwijfeld heel veel kritiek op krijgen, omdat het zo lastig is om bij zo'n figuur weg te gaan. Dat geloof ik ook best, maar dan toch die stap om kinderen te krijgen....Ik kan er niet bij.
Waarom zou je hier kritiek om krijgen? Ben het juist helemaal met je eens. Dat die Gers een idioot is dat staat nu wel vast. Maar zij die zich zo laat mishandelen en vervolgens ook nog eens twee keer laat volduwen plus zijn manager wil zijn...... zou er ook niet de geur van geld omheen hangen bij mevrouw? Dat ze aan zag komen dat Gers wel eens succesvol kon worden en dat ze de mishandelingen op de koop toe nam zodat ze zelf ook kon profiteren. En die kinderen bezorgen haar nu een alimentatie waardoor ze zorgeloos door het leven kan vwb geld.
U MAD?
pi_200718788
Ik neem je mee ee-eh-eh-eeee
Ik neem je mee ee-eh-eh-eeee
Ik neem je mee ee-eh-eh-eeee
Ik neem je mee ee-eh-eh-eeee
U MAD?
pi_200718878
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 17:06 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Waarom zou je hier kritiek om krijgen? Ben het juist helemaal met je eens. Dat die Gers een idioot is dat staat nu wel vast. Maar zij die zich zo laat mishandelen en vervolgens ook nog eens twee keer laat volduwen plus zijn manager wil zijn...... zou er ook niet de geur van geld omheen hangen bij mevrouw? Dat ze aan zag komen dat Gers wel eens succesvol kon worden en dat ze de mishandelingen op de koop toe nam zodat ze zelf ook kon profiteren. En die kinderen bezorgen haar nu een alimentatie waardoor ze zorgeloos door het leven kan vwb geld.
Hij geeft haar geen cent!

quote:
Volgens de vriend eist Gerwin overigens geld van Sélina. Iedere keer wanneer zij de kinderen te laat bij hem bracht, moest ze een boete van 250 euro betalen van de zanger. Gerwin eiste niet alleen geld van Sélina, hij weigerde ook de alimentatie te betalen. Dit tot grote woede van Sélina, die volgens de vriend uit reactie beslag heeft laten leggen op de privérekening van Gerwin. Wanneer weekblad Weekend aan Sélina vraagt of dit klopt, bevestigt zij de actie. ,,Het klopt inderdaad dat ik beslag heb moeten laten leggen, zeer triest”, klaagt Sélina. ,,Kansloos dit, ik wens Gerwin veel wijsheid toe.”
https://www.ditjesendatje(...)el-bereikt-kookpunt/
pi_200718960
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 17:11 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Hij geeft haar geen cent!
[..]

https://www.ditjesendatje(...)el-bereikt-kookpunt/
wat een idioot, walgelijke man
U MAD?
  dinsdag 3 augustus 2021 @ 20:05:06 #15
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_200721711
Allemaal echte gangsters. Lil Kleine, deze natte wind.. Gewoon hun vriendin / vrouw in elkaar slaan. Niet normaal, zo badass.
pi_200721857
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 11:03 schreef potjecreme het volgende:
Wat een verhaal!! Jammer dat ze zolang bij hem is gebleven.
Dit.

Ik vraag me wel af waarom ze dit nu in de krant gooit. Lijkt me voor haar kinderen ook niet prettig later, zal ze dus vast wel een reden voor hebben maar dat is speculeren.
pi_200723684
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 17:06 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Waarom zou je hier kritiek om krijgen? Ben het juist helemaal met je eens. Dat die Gers een idioot is dat staat nu wel vast. Maar zij die zich zo laat mishandelen en vervolgens ook nog eens twee keer laat volduwen plus zijn manager wil zijn...... zou er ook niet de geur van geld omheen hangen bij mevrouw? Dat ze aan zag komen dat Gers wel eens succesvol kon worden en dat ze de mishandelingen op de koop toe nam zodat ze zelf ook kon profiteren. En die kinderen bezorgen haar nu een alimentatie waardoor ze zorgeloos door het leven kan vwb geld.
Bij zulke onderwerpen valt het soms niet zo goed als je ook kritiek hebt op het slachtoffer.

Verder ben ik niet verbaasd dat die Gers half zwakzinnig is. Hij kijkt behoorlijk beperkt uit zijn ogen en zijn succes heb ik ook nooit begrepen. Toen dat liedje van "achterop mijn fiets" uitkwam, dacht ik dat het 1 of andere grap was van een typetje.
pi_200723699
Neem je mee
Naar rome of parijs lalallaala
Waardeloos in COR.
Als een topic je niet bevalt blijf dan lekker weg.
Wat een kansloze figuur ben je toch. Laat hem met rust. Moeilijk is het niet
  Miss 200.000.000! dinsdag 3 augustus 2021 @ 21:29:51 #19
367000 roos94
pi_200723787
Een sneukneus die tig jaar geleden een paar hitjes had.

En dat wijf spoort ook niet. Die liep laatst helemaal uit dr stekker te gaan op instagram filmpje omdat mensen zoveel aandacht hadden voor Peter R de vries.

Jullie zijn helemaal knettergestoord wejoooo HOE KUN JE ZO ZIJN!!!! WAAROM GEVEN JULLIE ZOOOOVEEL AANDACHT AAN IEMAND DIE DOOD IS!!!!!!!!!!!!! WEJOOOOOO GEKKE MENSEN!!!@@!11111111 jullie moeten allemaal jezelf laten opnemen kaulo mapangpang!!!!

Heb met verbazing die beelden aanschouwd
pi_200723845
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 21:29 schreef roos94 het volgende:
Een sneukneus die tig jaar geleden een paar hitjes had.

En dat wijf spoort ook niet. Die liep laatst helemaal uit dr stekker te gaan op instagram filmpje omdat mensen zoveel aandacht hadden voor Peter R de vries.

Jullie zijn helemaal knettergestoord wejoooo HOE KUN JE ZO ZIJN!!!! WAAROM GEVEN JULLIE ZOOOOVEEL AANDACHT AAN IEMAND DIE DOOD IS!!!!!!!!!!!!! WEJOOOOOO GEKKE MENSEN!!!@@!11111111
Dat zij beide waku waku zijn, was al evident bij de keuze voor de namen Goud en Rocci.
pi_200723943
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 21:32 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Dat zij beide waku waku zijn, was al evident bij de keuze voor de namen Goud en Rocci.
Een nijlpaard kan lachen (ja of nee?)
En olifanten leggen een ei (soms wel twee)
En een zwanger paard eet graag een appeltaart Maar of het zo is blijkt pas in onze quiz
Waku Waku maar mee!
Je krijgt een andere kijk op het dierenrijk!

Een uil zo dom als een ezel en een mier sterk als een os
Een leeuw zo bang als een wezel en een rund sluw als een vos

Ze zijn ons zo dierbaar (dierbaar)
En missen kunnen we er geen een
We hebben veel gemeen met alle
Dieren om ons heen!



*O*
pi_200724478
Eigenlijk zouden dit soort gasten geen aandacht en podium meer moeten krijgen, maar helaas
pi_200725593
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 21:36 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Een nijlpaard kan lachen (ja of nee?)
En olifanten leggen een ei (soms wel twee)
En een zwanger paard eet graag een appeltaart Maar of het zo is blijkt pas in onze quiz
Waku Waku maar mee!
Je krijgt een andere kijk op het dierenrijk!

Een uil zo dom als een ezel en een mier sterk als een os
Een leeuw zo bang als een wezel en een rund sluw als een vos

Ze zijn ons zo dierbaar (dierbaar)
En missen kunnen we er geen een
We hebben veel gemeen met alle
Dieren om ons heen!



*O*
Ja oké, ik had deze bazenquiz buiten deze Goudgate moeten houden.
  dinsdag 3 augustus 2021 @ 22:53:54 #24
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_200725715
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 21:29 schreef roos94 het volgende:
Een sneukneus die tig jaar geleden een paar hitjes had.

En dat wijf spoort ook niet. Die liep laatst helemaal uit dr stekker te gaan op instagram filmpje omdat mensen zoveel aandacht hadden voor Peter R de vries.

Jullie zijn helemaal knettergestoord wejoooo HOE KUN JE ZO ZIJN!!!! WAAROM GEVEN JULLIE ZOOOOVEEL AANDACHT AAN IEMAND DIE DOOD IS!!!!!!!!!!!!! WEJOOOOOO GEKKE MENSEN!!!@@!11111111 jullie moeten allemaal jezelf laten opnemen kaulo mapangpang!!!!

Heb met verbazing die beelden aanschouwd
Nou dat dus, die is ook niet helemaal lekker in haar bovenkamer.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_200726208
Wat een mafklappers. Allebei.
Ze verdienen elkaar wel zou je denken
Alius aliud dicit
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')