abonnement Unibet Coolblue
pi_200706767
Is er al iets bekend over de start van de voetbalmanager?

Kan geen topic vinden of wat dan ook qua info. O-)
Why?
Because we f*cking can! And because we can, we will!!
pi_200712807
Ik wacht er ook op...
  dinsdag 3 augustus 2021 @ 14:16:36 #3
470661 maxi-mus
are you not entertained?
  woensdag 4 augustus 2021 @ 12:12:34 #4
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_200733094
Hallo?
pi_200746642
Hoopgevend dat er zoveel reactie komt. Zelfs al zou ie dit jaar niet doorgaan kunnen jullie dat toch even laten weten?
Why?
Because we f*cking can! And because we can, we will!!
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 5 augustus 2021 @ 08:26:09 #6
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_200747936
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 06:01 schreef stpn het volgende:
Hoopgevend dat er zoveel reactie komt. Zelfs al zou ie dit jaar niet doorgaan kunnen jullie dat toch even laten weten?
Om geen valse hoop te geven: het wordt lastig. We gaan het nog proberen komende week, maar er ontbreekt gewoon mankracht om dat te doen, zeker nu iedereen volop met de Spelen bezig is. Tijdens de Spelen hebben de mensen die zich hier normaal mee bezig houden er sowieso de tijd niet voor. Zondag is de laatste dag van de Spelen, dus misschien lukt het daarna nog.

Excuses voor de late (en ongetwijfeld niet gehoopte) reactie, in elk geval.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_200749487
Voor zover ik voor anderen kan spreken: voor mijn part start de manager pas als de Eredivisie al enkele speelronden onderweg is?

NEEM DIT NIET VAN MIJ AF
pi_200749502
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_200749719
quote:
6s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 09:39 schreef StateOfMind het volgende:
@:Voetbalmanager2
:W
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_200749773
Benieuwd hoeveel overpriced de Feyenoorders dit jaar zijn.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_200750009
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 08:26 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Om geen valse hoop te geven: het wordt lastig. We gaan het nog proberen komende week, maar er ontbreekt gewoon mankracht om dat te doen, zeker nu iedereen volop met de Spelen bezig is. Tijdens de Spelen hebben de mensen die zich hier normaal mee bezig houden er sowieso de tijd niet voor. Zondag is de laatste dag van de Spelen, dus misschien lukt het daarna nog.

Excuses voor de late (en ongetwijfeld niet gehoopte) reactie, in elk geval.
Zonde maar het is wat het is. Ik was al die jaren al onder de indruk over hoeveel werk erin zat.

quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 09:38 schreef AtheistischFundamentalist het volgende:
Voor zover ik voor anderen kan spreken: voor mijn part start de manager pas als de Eredivisie al enkele speelronden onderweg is?

NEEM DIT NIET VAN MIJ AF
Eigenlijk wel he :D
pi_200750470
Geef jezelf de tijd tot speelronde 4. :)
  donderdag 5 augustus 2021 @ 10:28:57 #13
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_200750650
Mag wat mij betreft ook best iets later beginnen ja, zou echt zonde zijn als het niet doorgaat (wel begrijpelijk hoor, zit veel werk in)
pi_200757659
Er valt toch wellicht wel te ondersteunen? Als je bijv richtlijnen geeft, club vorig jaar positie 8 is max. waarde 1.5 miljoen en laagste waarde 8 ton, dan kan een fan toch wel inschattingen maken. Voor FC Twente bijv. zou ik dat gerust willen doen.
pi_200758890
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 15:56 schreef RudyL het volgende:
Er valt toch wellicht wel te ondersteunen? Als je bijv richtlijnen geeft, club vorig jaar positie 8 is max. waarde 1.5 miljoen en laagste waarde 8 ton, dan kan een fan toch wel inschattingen maken. Voor FC Twente bijv. zou ik dat gerust willen doen.
Ik zou ook echt wel willen helpen. Neem aan dat spelers wijzigen/toevoegen en de waarde bepalen het meeste werk is, aangezien de opzet er verder wel is na zoveel jaar.

Moet FOK wel hulp accepteren natuurlijk.
Why?
Because we f*cking can! And because we can, we will!!
pi_200782371
De charme van deze voetbalmanager is dat je geen proefperiode kent. Gewoon vanaf wedstrijd 1 zorgen dat je de beste 11 kiest voor het budget dat je dan hebt. Hierbij rekening houden met mogelijk uitgaande transfers, waar je juist van kan profiteren of gaat kiezen voor een andere speler vanwege mogelijke wisselkosten.

Een spel als Scorito is met zijn proefwerken een stuk makkelijker. Basis kan worden ingeschat, pareltjes ontdekt via livescore, onverwachte basisspelers uitgesloten. Ja die Fok voetbalmanager, hij moet er eigenlijk gewoon komen.
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 22:20:50 #17
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_200783357
Hoop doet leven. Voetbalmanager mag ook later starten :). Hoop wel dat die komt. Na transfer periode is ook beter.

Wat moet er gebeuren? Hulp nodig met

[ Bericht 18% gewijzigd door INViCTuS op 06-08-2021 22:27:00 ]
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  zaterdag 7 augustus 2021 @ 08:11:45 #18
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_200786785
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 08:26 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Om geen valse hoop te geven: het wordt lastig. We gaan het nog proberen komende week, maar er ontbreekt gewoon mankracht om dat te doen, zeker nu iedereen volop met de Spelen bezig is. Tijdens de Spelen hebben de mensen die zich hier normaal mee bezig houden er sowieso de tijd niet voor. Zondag is de laatste dag van de Spelen, dus misschien lukt het daarna nog.

Excuses voor de late (en ongetwijfeld niet gehoopte) reactie, in elk geval.
Respect voor de tijd die erin gestoken wordt, maar hoop van harte dat ie er wel gaat komen. Ik zou het persoonlijk niet erg vinden als ie later zou starten en jullie gewoon de tijd hebben om het op te starten. Dat de eerste FOK ronde speelronde 5 is. Er zit ook nog een interland weekend tussen, dus dan hebben jullie nog een week of 5 om het voor te bereiden, volgens mij.

Speelronde 3 begint 27 augustus en speelronde 5 pas 17 september. Mooiste zou natuurlijk zijn speelronde 3/4 als FOK ronde 1.

Ik ben benieuwd, maar hou ons in ieder geval op de hoogte
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_200791267
Vervelend om te lezen dat het lastig dit seizoen gaat worden om de FOK! Voetbalmanager (tijdig) te organiseren.

Sinds 2005 of 2006 speel ik de FOK! Voetbalmanager ieder jaar en vind het by far de leukste voetbalmanager die ik ooit gespeeld heb. Het spel zit echt heel goed in elkaar (qua waardes en waardestijgingen, om de 2 rondes wisselen, de balans waarvoor je punten krijgt). Verder is de kleinschaligheid ook heel fijn waardoor je kans maakt op een goede klassering en zie je elk jaar dezelfde, vertrouwde users weer terugkomen.

Ik heb heel veel respect voor de goede organisatie van het spel elk jaar. In de voorbereiding en elke twee rondes alle punten invoeren zit ongetwijfeld enorm veel werk. Dat wordt denk ik weleens onderschat. Weet dat dit enorm gewaardeerd wordt en veel spelplezier geeft!

Hopelijk is er een manier te vinden om het dit seizoen weer te organiseren. Dat zou echt super zijn! Vanaf ronde 1 is natuurlijk het allerleukst, maar, zoals door anderen genoemd, later beginnen zou ook super zijn als het daarmee door kan gaan.
  zaterdag 7 augustus 2021 @ 19:18:07 #20
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_200799028
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 12:46 schreef Wazaa het volgende:
Vervelend om te lezen dat het lastig dit seizoen gaat worden om de FOK! Voetbalmanager (tijdig) te organiseren.

Sinds 2005 of 2006 speel ik de FOK! Voetbalmanager ieder jaar en vind het by far de leukste voetbalmanager die ik ooit gespeeld heb. Het spel zit echt heel goed in elkaar (qua waardes en waardestijgingen, om de 2 rondes wisselen, de balans waarvoor je punten krijgt). Verder is de kleinschaligheid ook heel fijn waardoor je kans maakt op een goede klassering en zie je elk jaar dezelfde, vertrouwde users weer terugkomen.

Ik heb heel veel respect voor de goede organisatie van het spel elk jaar. In de voorbereiding en elke twee rondes alle punten invoeren zit ongetwijfeld enorm veel werk. Dat wordt denk ik weleens onderschat. Weet dat dit enorm gewaardeerd wordt en veel spelplezier geeft!

Hopelijk is er een manier te vinden om het dit seizoen weer te organiseren. Dat zou echt super zijn! Vanaf ronde 1 is natuurlijk het allerleukst, maar, zoals door anderen genoemd, later beginnen zou ook super zijn als het daarmee door kan gaan.
Wat Wazzaa zegt. Voetbal kijken is maar de helft zo leuk als de FOK!Voetbalmanager er niet is....
  Moderator zaterdag 7 augustus 2021 @ 19:35:03 #21
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_200799333
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 19:18 schreef SnuggLe het volgende:

[..]

Wat Wazzaa zegt. Voetbal kijken is maar de helft zo leuk als de FOK!Voetbalmanager er niet is....
Dit.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_200803487
Ik ben ooit lid geworden vanwege de voetbalmanager.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_200809108
Genoeg animo dus. Bij deze nog een open sollicitatie om te helpen (desnoods het hele seizoen, genoeg tijd voor) mochten jullie krap zitten. Speel dit ook al jaren en zoals anderen zeggen is dit de leukste, bij alle andere managers ben ik allang afgehaakt.
Why?
Because we f*cking can! And because we can, we will!!
pi_200809343
Ik sluit mij aan bij de mensen hier, zou wel ontzettend leuk vinden als er wel weer eentje komt dit jaar.
  Redactie Sport / Supervogel zondag 8 augustus 2021 @ 09:08:03 #25
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_200809496
De Spelen zijn bijna voorbij, dus de aandacht gaat nu naar de manager.

Onze verwachting is om op woensdag of donderdag live te kunnen. Aangezien vrijdagavond de eerste wedstrijd al begint, heb je dan wel vrij weinig tijd om een team te maken. Dus we zullen starten vanaf de derde Eredivisie-speelronde.
pi_200809794
quote:
14s.gif Op zondag 8 augustus 2021 09:08 schreef Pino112 het volgende:
De Spelen zijn bijna voorbij, dus de aandacht gaat nu naar de manager.

Onze verwachting is om op woensdag of donderdag live te kunnen. Aangezien vrijdagavond de eerste wedstrijd al begint, heb je dan wel vrij weinig tijd om een team te maken. Dus we zullen starten vanaf de derde Eredivisie-speelronde.
Hulde! *O* _O_
Why?
Because we f*cking can! And because we can, we will!!
  Moderator zondag 8 augustus 2021 @ 12:25:04 #27
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_200812088
quote:
14s.gif Op zondag 8 augustus 2021 09:08 schreef Pino112 het volgende:
De Spelen zijn bijna voorbij, dus de aandacht gaat nu naar de manager.

Onze verwachting is om op woensdag of donderdag live te kunnen. Aangezien vrijdagavond de eerste wedstrijd al begint, heb je dan wel vrij weinig tijd om een team te maken. Dus we zullen starten vanaf de derde Eredivisie-speelronde.
*O*
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_200812153
quote:
14s.gif Op zondag 8 augustus 2021 09:08 schreef Pino112 het volgende:
De Spelen zijn bijna voorbij, dus de aandacht gaat nu naar de manager.

Onze verwachting is om op woensdag of donderdag live te kunnen. Aangezien vrijdagavond de eerste wedstrijd al begint, heb je dan wel vrij weinig tijd om een team te maken. Dus we zullen starten vanaf de derde Eredivisie-speelronde.
HvJ en nogmaals respect en bedankt voor de vrijwillige tijd en moeite die jullie erin steken.
pi_200821503
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_200821589
jaaaaaaaaaaaa
U MAD?
  zondag 8 augustus 2021 @ 22:52:12 #31
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_200821989
quote:
14s.gif Op zondag 8 augustus 2021 09:08 schreef Pino112 het volgende:
De Spelen zijn bijna voorbij, dus de aandacht gaat nu naar de manager.

Onze verwachting is om op woensdag of donderdag live te kunnen. Aangezien vrijdagavond de eerste wedstrijd al begint, heb je dan wel vrij weinig tijd om een team te maken. Dus we zullen starten vanaf de derde Eredivisie-speelronde.
Super!
  dinsdag 10 augustus 2021 @ 15:26:16 #32
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_200846050
Dan de eerste rondes even kijken wie de verrassingen gaan zijn.....

Ik maak wel weer een “Toppers van Weleer” subleague.

Kunnen we niet afspreken dat iedereen zijn team op zichtbaar laat staan? Veel leuker
pi_200858653
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 15:26 schreef SnuggLe het volgende:
Dan de eerste rondes even kijken wie de verrassingen gaan zijn.....

Ik maak wel weer een “Toppers van Weleer” subleague.

Kunnen we niet afspreken dat iedereen zijn team op zichtbaar laat staan? Veel leuker
Het is een keuze het wel of niet open te stellen. Vanuit tactische overwegingen kan ik me voorstellen dat je je tegenstanders niet wijzer wil maken en het geen werk is het elke keer aan & uit te zetten. Het is wel leuker het te kunnen zien, maar aangezien je niet per wisselronde je volledige basis wisselt zou ik het niet verplichten.

Wat betreft verrassingen, deze namen zouden op mijn shortlist staan om te dienen als opvulling voor de duurdere, grotere clubs spelers.

- van Rooij (NEC)
- Proper (NEC)
- Jacobs (Cambuur)
- Hoedemakers (Cambuur)
- Beukema (AZ - in de gaten houden of die basis zou starten)
- Brouwers (GAE)
- Douvikas (Utrecht)
- Vlap (Twente)
- Tedic (Zwolle)
  woensdag 11 augustus 2021 @ 11:16:46 #34
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_200859122
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 10:46 schreef RudyL het volgende:

[..]

Wat betreft verrassingen, deze namen zouden op mijn shortlist staan om te dienen als opvulling voor de duurdere, grotere clubs spelers.

- van Rooij (NEC)
- Proper (NEC)
- Jacobs (Cambuur)
- Hoedemakers (Cambuur)
- Beukema (AZ - in de gaten houden of die basis zou starten)
- Brouwers (GAE)
- Douvikas (Utrecht)
- Vlap (Twente)
- Tedic (Zwolle)
Denk dat Propper en Vlap erg duur worden. Wel benieuwd of Twente kan gaan verrassen.
pi_200859363
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 11:16 schreef SnuggLe het volgende:

[..]

Denk dat Propper en Vlap erg duur worden. Wel benieuwd of Twente kan gaan verrassen.
Daarom heb ik het ook over Proper van NEC ;)
Uiteraard zitten er ook wat duurdere spelers tussen van boven de miljoen, maar dat is nog altijd een 'schijntje' vergeleken met de basisspelers van de top 5. Althans ik verwacht Vlap wel wat tonnen goedkoper dan Til bijv.
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 11 augustus 2021 @ 17:05:26 #36
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')