abonnement Unibet Coolblue
pi_200703925
Zijn wij wappies immuun ???? of worden we onnodig bang gemaakt.
Na 2 dagen nog steeds geen logische verklaring kunnen vinden.

twitter
https://twitter.com/MattTheKing/status/1421464724580012037?s=20
pi_200703965
Omdat bijna iedereen eens spuitje heeft gehad (of 2)
pindazakje
pi_200703976
quote:
7s.gif Op maandag 2 augustus 2021 22:18 schreef Hyaenidae het volgende:
Omdat bijna iedereen eens spuitje heeft gehad (of 2)
Wappies laten zich niet prikken

En als we de media moeten geloven (nooit doen) ben je ook met de spuitjes niet veilig!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pi_200704060
wappies hebben superkrachten
Waardeloos in COR.
Als een topic je niet bevalt blijf dan lekker weg.
Wat een kansloze figuur ben je toch. Laat hem met rust. Moeilijk is het niet
pi_200704149
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 22:23 schreef Doug-Heffernan het volgende:
wappies hebben superkrachten
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 22:23 schreef Doug-Heffernan het volgende:
wappies hebben superkrachten
zelf (kritisch) nadenken is tegenwoordig idd een superkracht
pi_200704250
Het is een utopie om alle antwoorden nu te hebben.
Een sportman kan long covid hebben. Waarom komt de een met covid in het ziekenhuis en de ander niet.

Nu scheelt het dat demostraties buiten zijn. en de wappies lijken wel afstand te houden. in ieder geval meer dan bij een druk festival.
Het was anders op koningsdag, daar stond het hele zooitje in Amsterdam schouder aan schouder, dat zagen ze wèl terug in de cijfers.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_200704267
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 22:38 schreef spectrumanalyser het volgende:
Het is een utopie om alle antwoorden nu te hebben.
Een sportman kan long covid hebben. Waarom komt de een met covid in het ziekenhuis en de ander niet.

Nu scheelt het dat demostraties buiten zijn. en de wappies lijken wel afstand te houden. in ieder geval meer dan bij een druk festival.
Het was anders op koningsdag, daar stond het hele zooitje in Amsterdam schouder aan schouder, dat zagen ze wèl terug in de cijfers.
Haha
pi_200704304
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 22:39 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Haha
Ik vraag mij wel serieus af hoe het komt dat het in Nederland qua besmettingen zoveel slechter gaat dan in Duitsland en België. Geen gekke antwoorden dit keer.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_200704371
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 22:41 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]

Ik vraag mij wel serieus af hoe het komt dat het in Nederland qua besmettingen zoveel slechter gaat dan in Duitsland en België. Geen gekke antwoorden dit keer.
Met dit soort vragen kan je terecht in COR :)
pi_200704416
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 22:45 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Met dit soort vragen kan je terecht in COR :)
Anti-corona wappies zullen nooit toegeven dat ze covid op een demonstratie hebben opgelopen.
laat staan dat zoiets vastgelegd kan worden. er is hooguit informatie over het aandeel niet-gevaccineerden onder de covid-patienten.

dat de ziekenhuizen niet meer 'volstromen' hoop ik ook. de pieken zijn tot nu iedere keer telkens hoger geweest. niemand die zegt dat er niet nog een golf aan komt.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_200705138
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 22:48 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]

Anti-corona wappies zullen nooit toegeven dat ze covid op een demonstratie hebben opgelopen.
laat staan dat zoiets vastgelegd kan worden. er is hooguit informatie over het aandeel niet-gevaccineerden onder de covid-patienten.

dat de ziekenhuizen niet meer 'volstromen' hoop ik ook. de pieken zijn tot nu iedere keer telkens hoger geweest. niemand die zegt dat er niet nog een golf aan komt.
Gewoon een intelligent virus die in het najaar ook weer na 22h als een mammoettanker uit de bosjes komt _O_

pi_200716747
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 22:30 schreef PSVCL het volgende:

[..]

[..]

zelf (kritisch) nadenken is tegenwoordig idd een superkracht
Gezelligheid kan je ook kracht van krijgen, natuurlijk,
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_200716937
De tekst van 'Leef' van die Hazeskneus kunnen/willen meezingen is een kwaliteit.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  dinsdag 3 augustus 2021 @ 15:24:28 #14
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_200717202
Het is natuurlijk niet altijd bekend waar iemand besmet raakt.

Protesten vinden daarbij vooral buiten plaats. Veel minder risico. Vorig jaar hadden we hier dat grote BLM protest en daar kwam ook geen grote stijging uit. En dat waren niet bepaald enkel de complotdenkers.

Misschien moeten die complotdenkers sowieso stoppen om zichzelf als wappies te omschrijven. Vervolgens wel gekwetst als anderen dat woord gebruiken. :|W
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_200717349
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 15:01 schreef Tingo het volgende:

[..]

Gezelligheid kan je ook kracht van krijgen, natuurlijk,
Gezelligheid kent geen tijd :7
pi_200717356
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 15:24 schreef AlwaysHappy het volgende:
Het is natuurlijk niet altijd bekend waar iemand besmet raakt.

Protesten vinden daarbij vooral buiten plaats. Veel minder risico. Vorig jaar hadden we hier dat grote BLM protest en daar kwam ook geen grote stijging uit. En dat waren niet bepaald enkel de complotdenkers.

Misschien moeten die complotdenkers sowieso stoppen om zichzelf als wappies te omschrijven. Vervolgens wel gekwetst als anderen dat woord gebruiken. :|W
Omgetoverd tot geuzenaam zodat het niet meer kan worden gebruikt als belediging _O_
  dinsdag 3 augustus 2021 @ 18:00:18 #17
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_200719738
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 23:33 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Gewoon een intelligent virus die in het najaar ook weer na 22h als een mammoettanker uit de bosjes komt _O_

Behalve als de tijd word verschoven naar 01:00 , dan komt ie wat later uit de bosjes _O-
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_200719818
Nog los van het overdreven geschatte aantal, is de incubatietijd van 31-7 nog niet voorbij.

Binnen een paar dagen zou je pas het resultaat van die demonstraties moeten zien
  dinsdag 3 augustus 2021 @ 18:08:02 #19
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_200719882
Er zijn al anderhalf jaar mega demonstraties , ik ben allang klaar met wachten .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_200719900
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 18:04 schreef Weird- het volgende:
Nog los van het overdreven geschatte aantal, is de incubatietijd van 31-7 nog niet voorbij.

Binnen een paar dagen zou je pas het resultaat van die demonstraties moeten zien
Is zeker niet overdreven, kijk de dronebeelden terug en je maakt dezelfde schatting.
Verder was dit natuurlijk niet de eerste massale mega protest.
pi_200719909
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 18:08 schreef Summers het volgende:
Er zijn al anderhalf jaar mega demonstraties , ik ben allang klaar met wachten .
Dit dus...
Die liggen nu allemaal aan de zuurstofslang :')
  dinsdag 3 augustus 2021 @ 18:18:44 #22
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_200720104
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 18:09 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Dit dus...
Die liggen nu allemaal aan de zuurstofslang :')
Plus alle regeringleiders die zelf niet in de maatregelen geloven en zich er niet aan houden.
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_200720231
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 18:18 schreef Summers het volgende:

[..]

Plus alle regeringleiders die zelf niet in de maatregelen geloven en zich er niet aan houden.
Vreemd.. terwijl die eigenlijk het juiste voorbeeld zouden moeten geven in een pandemie.
Misschien doen ze dat ook wel door te laten zien dat het allemaal bullshit is en je gewoon normaal kan doen
pi_200720335
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 18:08 schreef Summers het volgende:
Er zijn al anderhalf jaar mega demonstraties , ik ben allang klaar met wachten .
Terug in April/Mei waren er duizenden mensen bij voetbal wedstrijden in t UK.
Dan die honderden duizenden toeschouwers bij t EK voetbal wedstrijden.
Geen doden op straat gevallen.
Als ik nu die domme beelden uit China van vorige jaar Januari/Februari over denken moet ik wel 'n beetje lachen over hoe sommige mensen dat allemaal als 'echt' hebben gezien.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_200720387
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 18:24 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Vreemd.. terwijl die eigenlijk het juiste voorbeeld zouden moeten geven in een pandemie.
Misschien doen ze dat ook wel door te laten zien dat het allemaal bullshit is en je gewoon normaal kan doen
Die gasten geloven zelf hun eigen leugens niet natuurlijk, maar wel hun paniekzaaijende bullshit blijven blaffen.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_200720698
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 15:24 schreef AlwaysHappy het volgende:
Het is natuurlijk niet altijd bekend waar iemand besmet raakt.

Protesten vinden daarbij vooral buiten plaats. Veel minder risico. Vorig jaar hadden we hier dat grote BLM protest en daar kwam ook geen grote stijging uit. En dat waren niet bepaald enkel de complotdenkers.

Misschien moeten die complotdenkers sowieso stoppen om zichzelf als wappies te omschrijven. Vervolgens wel gekwetst als anderen dat woord gebruiken. :|W
'Conspiracy theorist' ook als derogatory term vanaf de jaren 60 gebruikt is.
'Wappie' of 'anti-vaxxer' ben ik ook niet en gebruik het woord ook nooit.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_200720724
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 15:33 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Omgetoverd tot geuzenaam zodat het niet meer kan worden gebruikt als belediging _O_
Ja, Zelfde met de woord 'nigger' of 'queer' bvb.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_200721086
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 18:59 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ja, Zelfde met de woord 'nigger' of 'queer' bvb.
:')
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_200721144
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 19:23 schreef devlinmr het volgende:

[..]

:')
En in het oude Engels, 'devlin' als 'knobend' gebruikt was.

bvb : 'He is such a devlin.'
'What a devlin!'
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_200721207
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 19:29 schreef Tingo het volgende:

[..]

En in het oude Engels, 'devlin' als 'knobend' gebruikt was.

bvb : He is such a devlin.
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 16:25 schreef HowardRoark het volgende:

[..]

Logisch of onlogisch, daar gaat het niet eens om. De Almachtige Staat geeft bepaalde orders, je daar onderdanig aan overgeven en mensen die dit niet doen zwart maken, dat is iets waar sommigen zich enorm fijn bij voelen.
Case in point
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_200722705
Ik wil ook demonstreren;
tegen figuren die doelbewust onwaarheiden verspreiden over corona.
tegen figuren die zich verkleden om een punt te maken.
tegen kut-Telegram groepen die doelbewust onwaarheiden verspreiden over corona.
tegen kut-Facebookpagina's die doelbewust onwaarheiden verspreiden over corona.
tegen nep-Twitteraccounts die doelbewust onwaarheiden verspreiden over corona.
tegen ouders die (hun eigen) kinderen inzetten om te gaan demonstreren

maar ja, dan krijg je allemaal maar die flappie wappies op je af, die dan denken dat ik er betaald voor krijg.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_200722802
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 18:59 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ja, Zelfde met de woord 'nigger' of 'queer' bvb.
Ah ja, compleet hetzelfde, iemand uitschelden met "nigger" als wappie. Compleet hetzelfde.

:') :|W
Twiddel
pi_200722880
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 18:59 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ja, Zelfde met de woord 'nigger' of 'queer' bvb.
FREESPEECH _O_
pi_200723177
quote:
13s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 20:51 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Ah ja, compleet hetzelfde, iemand uitschelden met "nigger" als wappie. Compleet hetzelfde.

:') :|W
M'n post 'n antwoord op de onderstaande was:

quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 15:33 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Omgetoverd tot geuzenaam zodat het niet meer kan worden gebruikt als belediging _O_
Zwarte mensen soms de woord 'nigger' met of tegen elkaar gebruiken.
Zelfde als gays het woord 'queer' met of tegen elkaar gebruiken.

It is about the disarming of offensive words.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_200723353
Misschien omdat die demo's helemaal niet zo massaal waren:

twitter
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
pi_200723474
Er zijn twee verklaringen:
Een) corona is niet zo gevaarlijk
Twee) die protesten en demonstraties van wappiee zijn fake


Als we dan zien dat veel van die wappies heel goed geld verdienen aan die complotdingen dan is het tweede het meest logisch.


Ik bedoel maar hoeveel wappies ken jij die daadwerkelijk gaan demonstreren? Ik ken er geen een, geen enkele. En iedereen kan tegenwoordig op youtube leren hoe je met GCI werkt.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_200723504
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 21:14 schreef MatthijsDJ het volgende:
Misschien omdat die demo's helemaal niet zo massaal waren:

[ twitter ]
En hier is het bewijs handig vlak voor mij gepost om mijn post nog eens dubbel en dwars te onderstrepen!
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_200723977
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 20:46 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ik wil ook demonstreren;
tegen figuren die doelbewust onwaarheiden verspreiden over corona.
tegen figuren die zich verkleden om een punt te maken.
tegen kut-Telegram groepen die doelbewust onwaarheiden verspreiden over corona.
tegen kut-Facebookpagina's die doelbewust onwaarheiden verspreiden over corona.
tegen nep-Twitteraccounts die doelbewust onwaarheiden verspreiden over corona.
tegen ouders die (hun eigen) kinderen inzetten om te gaan demonstreren

maar ja, dan krijg je allemaal maar die flappie wappies op je af, die dan denken dat ik er betaald voor krijg.
Leuk voor je.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_200724145
quote:
16s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 21:18 schreef FlippingCoin het volgende:
Er zijn twee verklaringen:
Een) corona is niet zo gevaarlijk
Twee) die protesten en demonstraties van wappiee zijn fake

Als we dan zien dat veel van die wappies heel goed geld verdienen aan die complotdingen dan is het tweede het meest logisch.

Ik bedoel maar hoeveel wappies ken jij die daadwerkelijk gaan demonstreren? Ik ken er geen een, geen enkele. En iedereen kan tegenwoordig op youtube leren hoe je met GCI werkt.
Of Drie) Enrique Cortes 'n vriendje van Rudy Bouma is.
hahahahahaha.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_200724291
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 21:44 schreef Tingo het volgende:

[..]

Of Drie) Enrique Cortes 'n vriendje van Rudy Bouma is.
hahahahahaha.
Geen enkel idee wie dat zijn papoeatje.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_200724377
quote:
16s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 21:52 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Geen enkel idee wie dat zijn papoeatje.
Ik ook niet....vandaar komt de foto.
Feit is er waren heel veel mensen op straat in Berlijn, wat Rudy Bouma van nieuwsuur zegt, intereseerd me niet.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_200724884
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 21:56 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik ook niet....vandaar komt de foto.
Feit is er waren heel veel mensen op straat in Berlijn, wat Rudy Bouma van nieuwsuur zegt, intereseerd me niet.
Dat is helemaal geen feit, dat is wat ze je willen laten geloven. Denk nou eens voor jezelf na ipv alles maar voor zoete koek te slikken.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_200724922
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 21:56 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik ook niet....vandaar komt de foto.
Feit is er waren heel veel mensen op straat in Berlijn, wat Rudy Bouma van nieuwsuur zegt, intereseerd me niet.
Als er echt zo veel mensen waren, waarom moeten de wappies er dan toch weer over liegen?
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
  dinsdag 3 augustus 2021 @ 22:17:39 #44
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_200724936
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 21:56 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik ook niet....vandaar komt de foto.
Feit is er waren heel veel mensen op straat in Berlijn, wat Rudy Bouma van nieuwsuur zegt, intereseerd me niet.
Echt wel veel mensen al anderhalf jaar wereldwijd
Wat iemand anders daarover zegt boeit mij ook niet ^O^
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_200725094
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 22:17 schreef Hallojo het volgende:

[..]

Als er echt zo veel mensen waren, waarom moeten de wappies er dan toch weer over liegen?
Ik weet niet wie 'de wappies' zijn. Tis maar een twatter berichtje die Meneer Bouma wilde wat van maken.
Misbruik van fotos en bewerkte fotos heeft 'n hele lange geschiedenis, he.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_200725118
quote:
16s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 22:15 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Dat is helemaal geen feit, dat is wat ze je willen laten geloven. Denk nou eens voor jezelf na ipv alles maar voor zoete koek te slikken.
Doe ik al jaren jongeman.
Goodbye!
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_200725183
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 22:17 schreef Summers het volgende:

[..]

Echt wel veel mensen al anderhalf jaar wereldwijd
Wat iemand anders daarover zegt boeit mij ook niet ^O^
Ja hoor en niemand moest werken of had wat anders te doen anno 2021. :')


Jullie geloven ook zeker dat er net zo veel mensen komen op een event als dat er op facebook staat. En dan jezelf er makkelijk van af maken met dingen als goodbye en wat een ander zegt boeit niet. Ja poeh poeh je zou maar eens voor jezelf moeten nadenken.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_200725321
quote:
16s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 22:29 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Ja hoor en niemand moest werken of had wat anders te doen anno 2021. :')

Jullie geloven ook zeker dat er net zo veel mensen komen op een event als dat er op facebook staat. En dan jezelf er makkelijk van af maken met dingen als goodbye en wat een ander zegt boeit niet. Ja poeh poeh je zou maar eens voor jezelf moeten nadenken.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  dinsdag 3 augustus 2021 @ 22:47:24 #49
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_200725592
quote:
16s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 22:29 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Ja hoor en niemand moest werken of had wat anders te doen anno 2021. :')

Jullie geloven ook zeker dat er net zo veel mensen komen op een event als dat er op facebook staat. En dan jezelf er makkelijk van af maken met dingen als goodbye en wat een ander zegt boeit niet. Ja poeh poeh je zou maar eens voor jezelf moeten nadenken.
Jaja het stoort je gewoon dat JIJ niet voor bnw-ers kan nadenken OMDAT die voor zichzelf nadenken en het geloof in groepsdruk hebben opgezegd waardoor jij niet kan manipuleren wat de ander wel of niet geloofd ^O^
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_200725609
nou zeg wat ontzettend veel mensen zijn dat toch telkens, die demonstreren. wat een boel mensen zeg.

elke keer weer dezelfde kliek. telkens weer de luitjes uit de inrichting met hun verkleedkist.

't maakt de wappie niets uit om vanuit Roermond naar Amsterdam te komen voor een 'world wide demo', die slechts duizend man op de been brengt in een verlaten deel van Amsterdam West.
Allemaal potentiele klanten voor Eva van Zeeland met haar gestoorde zweefcursussen en andere business-modelletjes. Doe mee met speeddating voor niet-gevaccineerden.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')