abonnement Unibet Coolblue
pi_200724325
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 21:51 schreef Breekfast het volgende:
Zouden die 4 dames daar nog verplicht moeten blijven vanwege de quarantaine regels? Jacob leek het daar over te hebben aan de telefoon. Anders snap ik niet waarom die 4 dames daar nog blijven.
Denk het ook :Y
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_200724347
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 21:28 schreef loveli het volgende:
Romana O+
Ik vind haar zo tof O+

Gwen vind ik echt een beetje suf
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_200724465
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 21:26 schreef Poison-Ivy het volgende:
Jeffrey heeft een 'dommige' slome blik. _O-
Dan niet alleen in zijn blik. Ik hoor het ook in z'n stem. En dat gelul over zijn 'skills'. Praat Nederlands, vent. En uh, als je wilt kunnen pochen over je vaardigheden, moet je die wel hebben. Echt hoor, wat een prutser eerste klas.
pi_200724520
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 21:31 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
Jacob is vast niet de makkelijkste maar tering wat een kutwijven zeg!
Mee eens, wat een verschrikkelijke trollen...
  dinsdag 3 augustus 2021 @ 22:03:30 #130
7446 Pippi
Crazy cat woman
pi_200724567
Jeffrey is net zo'n voetballer die, na een slecht gespeelde wedstrijd, positief de pers te woord staat. :')
pi_200724614
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 21:32 schreef JJ76 het volgende:
Ze willen niet eens 1 op 1 praten met hem, koffers over hek, ophoepelen.
Geen idee waarom hij ze er niet uit flikkert...ik zou denken zuip mijn wijn niet op, pak je zooi bij elkaar en donder alle 4 op uit mijn huis!!!
pi_200724659
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 21:51 schreef Breekfast het volgende:
Zouden die 4 dames daar nog verplicht moeten blijven vanwege de quarantaine regels? Jacob leek het daar over te hebben aan de telefoon. Anders snap ik niet waarom die 4 dames daar nog blijven.
Kan de redactie dan niet een paar tentjes arrangeren, zou ze in een weiland zetten tussen wat geiten kunnen ze verder blaten.
pi_200725071
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 20:49 schreef Poison-Ivy het volgende:
Jacob kan het niet tegen als anderen de controle van hem overnemen. Dat is wel duidelijk.
Van wie is die B&B eigenlijk?

Hoewel ik Jacob erg horkerig vind overkomen; heeft hij gewoon gelijk: het is zijn tuin, het is zijn kamer en het zijn zijn spullen en het is zijn vijver met koikarpers. De dames eigenen zich dat toe. Ik snap dat dat heel erg veel irritatie oplevert. En de dames blijven maar mekkeren over zijn gebrek aan empathie: meiden dat heeft hij niet! Dat weet je vanaf dag 1 al en dus heb je dat ook te accepteren als je met hem verder wil.
pi_200725132
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 22:24 schreef jaha het volgende:

[..]

Van wie is die B&B eigenlijk?

Hoewel ik Jacob erg horkerig vind overkomen; heeft hij gewoon gelijk: het is zijn tuin, het is zijn kamer en het zijn zijn spullen en het is zijn vijver met koikarpers. De dames eigenen zich dat toe. Ik snap dat dat heel erg veel irritatie oplevert. En de dames blijven maar mekkeren over zijn gebrek aan empathie: meiden dat heeft hij niet! Dat weet je vanaf dag 1 al en dus heb je dat ook te accepteren als je met hem verder wil.
Zo is dat, als het ze niet bevalt ga dan naar huis en blijf daar niet hangen om te zeiken!
pi_200725622
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 22:24 schreef jaha het volgende:

[..]

Van wie is die B&B eigenlijk?

Hoewel ik Jacob erg horkerig vind overkomen; heeft hij gewoon gelijk: het is zijn tuin, het is zijn kamer en het zijn zijn spullen en het is zijn vijver met koikarpers. De dames eigenen zich dat toe. Ik snap dat dat heel erg veel irritatie oplevert. En de dames blijven maar mekkeren over zijn gebrek aan empathie: meiden dat heeft hij niet! Dat weet je vanaf dag 1 al en dus heb je dat ook te accepteren als je met hem verder wil.
Ook wel een punt, maar laten we het er op houden dat dit van beide kanten een gruwelijke carcrash is :D
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_200726077
Ik denk dat het ook een vorm van groepsdynamiek is. Die vrouwen versterken elkaar alleen maar in hun gedachten over het reilen en zeilen van de B&B en hun positie t.o.v. Jacob. In het begin hadden ze nog onderling een paar keer dat ze zich dat leken te realiseren dat ze wat intimiderend overkomen. Ik zou zeggen: als je wilt dat Jacob aan zichzelf werkt, kijk dan ook even in de spiegel. Dat lijken ze alle vier niet te doen.
pi_200726527
Jeffrey: zoals hij uit de verf komt in de uitzending(en) sluit precies aan bij de eerste indruk die ik van hem kreeg toen hij tijdens het avondeten binnenkwam in de B&B bij Roxanne. 0 Inhoud en veel mooie gladde praatjes: dit kan ik leren, dat wil ik, enz.. Ik had hem gelijk naar huis gestuurd.

Jacob: deze man had de dames 1 voor 1 moeten ontvangen. Dan was het heel anders gelopen. Nu komen er 4 dames tegelijk vanwege de quarantaine en dat trekt Jacob niet.
  † In Memoriam † woensdag 4 augustus 2021 @ 00:22:23 #138
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_200726981
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 23:47 schreef JanGroen het volgende:
Jacob: deze man had de dames 1 voor 1 moeten ontvangen. Dan was het heel anders gelopen. Nu komen er 4 dames tegelijk vanwege de quarantaine en dat trekt Jacob niet.
Dit ja, het is toch onbegonnen werk zo, 4 tegelijk! Ik vind dat ook erg oneerlijk vh programma.
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
pi_200729407
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 21:51 schreef Breekfast het volgende:
Zouden die 4 dames daar nog verplicht moeten blijven vanwege de quarantaine regels? Jacob leek het daar over te hebben aan de telefoon. Anders snap ik niet waarom die 4 dames daar nog blijven.
Ik denk wel dat dat het is, het verbaasde mij ook dat ze bleven terwijl er wederzijds niets 'groeit'. ;)
'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'
pi_200729427
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 23:47 schreef JanGroen het volgende:
Jeffrey: zoals hij uit de verf komt in de uitzending(en) sluit precies aan bij de eerste indruk die ik van hem kreeg toen hij tijdens het avondeten binnenkwam in de B&B bij Roxanne. 0 Inhoud en veel mooie gladde praatjes: dit kan ik leren, dat wil ik, enz.. Ik had hem gelijk naar huis gestuurd.

Jacob: deze man had de dames 1 voor 1 moeten ontvangen. Dan was het heel anders gelopen. Nu komen er 4 dames tegelijk vanwege de quarantaine en dat trekt Jacob niet.
Dat denk ik dus ook qua Jacob, dat 4 ineens is hem teveel, hij is te onzeker en kan niet 1op1 nu initiëren. Met 1 voor 1 was er misschien wel een klik geweest ja. :Y

Gwen, de dame bij Bert, ken ik viavia, die is in het echt ook zo. Best een vrolijke gezellige dame. Romana vind haar maar niets maar ziet gewoon concurrentie denk ik en haakt nu vast af voordat ze eruit wordt gezet. ;)
'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'
  Vis een optie? woensdag 4 augustus 2021 @ 08:47:15 #141
70532 loveli
N
pi_200729710
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 23:47 schreef JanGroen het volgende:
Jeffrey: zoals hij uit de verf komt
Hij zei verf.. :')
crap in = crap out
  woensdag 4 augustus 2021 @ 12:59:20 #142
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_200734094
Dit programma is verschrikkelijk slecht gemaakt qua concept. Waardelois, bij Jacob vier tegelijk, bij de anderem komt er willekeurig iemand bij. Sommige mensen doen daadwerkelijk iets leuks (vooral Vincent), anderen helemaal niets.

Maar goed, vermakelijk is het allemaal wel _O-
pi_200734466
quote:
1s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 12:59 schreef RedFever007 het volgende:
Dit programma is verschrikkelijk slecht gemaakt qua concept. Waardelois, bij Jacob vier tegelijk, bij de anderem komt er willekeurig iemand bij. Sommige mensen doen daadwerkelijk iets leuks (vooral Vincent), anderen helemaal niets.

Maar goed, vermakelijk is het allemaal wel _O-
Het is inderdaad slecht qua concept, dat met 4 tegelijk werkt echt niet, en dat er 1 komt en dan er 1 bij ook niet. Er is ook bijna nergens sprake van romantiek of liefde, het lijkt meer te gaan om 'ik zoek er een werknemer bij'. Alleen bij Vincent zie je wat van dat er iets eventueel kan opbloeien. De rest is wel vermakelijk om te zien, dat wel. ;)
'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'
  woensdag 4 augustus 2021 @ 13:38:12 #144
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_200734828
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 23:18 schreef jaha het volgende:
Ik denk dat het ook een vorm van groepsdynamiek is. Die vrouwen versterken elkaar alleen maar in hun gedachten over het reilen en zeilen van de B&B en hun positie t.o.v. Jacob. In het begin hadden ze nog onderling een paar keer dat ze zich dat leken te realiseren dat ze wat intimiderend overkomen. Ik zou zeggen: als je wilt dat Jacob aan zichzelf werkt, kijk dan ook even in de spiegel. Dat lijken ze alle vier niet te doen.
Zijn er mijn inziens twee de boventoon voeren hierin, Jenny en die sportschooldame.
De andere twee laten zich, met name die met donker haar, teveel in mee slepen.

Neemt niet weg dat Jacob ook een aparte is hoor, ik vind het maar een vermoeiende man.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  woensdag 4 augustus 2021 @ 16:41:31 #145
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_200738179
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 13:38 schreef AgnesGru het volgende:

[..]

Zijn er mijn inziens twee de boventoon voeren hierin, Jenny en die sportschooldame.
De andere twee laten zich, met name die met donker haar, teveel in mee slepen.

Neemt niet weg dat Jacob ook een aparte is hoor, ik vind het maar een vermoeiende man.
Nee dat zie je verkeerd. Ik [maakt handgebaar] ben de eigenaar van de Bee en Bee. Ja. Ik leer zoveel van jullie FOK!kers. Dank daarvoor! [maakt handgebaar]. Maar jullie zijn mijn [maakt handgebaar] online gasten. [laat ongemakkelijke pauze vallen] Zonder mij was er geen show, you know [gebruikt onnodig Engels]. Ik [maakt handgebaar] ben niet vermoeiend maar jullie herhalen steeds dat ik vermoeiend ben op internet. Dat is niet honest [gebruikt onnodig Engels], niet tegen jullie zelf als mij, ik, Jacob. Ik heb een overheerlijke Brocolania gemaakt, dat kan ik alleen. Die gaan we nu lekker opeten. Punt
  woensdag 4 augustus 2021 @ 16:58:19 #146
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_200738394
quote:
1s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 16:41 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

Nee dat zie je verkeerd. Ik [maakt handgebaar] ben de eigenaar van de Bee en Bee. Ja. Ik leer zoveel van jullie FOK!kers. Dank daarvoor! [maakt handgebaar]. Maar jullie zijn mijn [maakt handgebaar] online gasten. [laat ongemakkelijke pauze vallen] Zonder mij was er geen show, you know [gebruikt onnodig Engels]. Ik [maakt handgebaar] ben niet vermoeiend maar jullie herhalen steeds dat ik vermoeiend ben op internet. Dat is niet honest [gebruikt onnodig Engels], niet tegen jullie zelf als mij, ik, Jacob. Ik heb een overheerlijke Brocolania gemaakt, dat kan ik alleen. Die gaan we nu lekker opeten. Punt
:D
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_200739556
quote:
1s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 16:41 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

Nee dat zie je verkeerd. Ik [maakt handgebaar] ben de eigenaar van de Bee en Bee. Ja. Ik leer zoveel van jullie FOK!kers. Dank daarvoor! [maakt handgebaar]. Maar jullie zijn mijn [maakt handgebaar] online gasten. [laat ongemakkelijke pauze vallen] Zonder mij was er geen show, you know [gebruikt onnodig Engels]. Ik [maakt handgebaar] ben niet vermoeiend maar jullie herhalen steeds dat ik vermoeiend ben op internet. Dat is niet honest [gebruikt onnodig Engels], niet tegen jullie zelf als mij, ik, Jacob. Ik heb een overheerlijke Brocolania gemaakt, dat kan ik alleen. Die gaan we nu lekker opeten. Punt
Ik las het gewoon met zijn stem! :o
'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'
pi_200740408
Oi oi, ik heb vooruit gekeken en morgen is het wel een spannende uitzending hoor. Worden keuzes gemaakt en wordt duidelijk verschaft.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  woensdag 4 augustus 2021 @ 19:39:14 #149
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_200740543
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 18:33 schreef Sangha het volgende:

[..]

Ik las het gewoon met zijn stem! :o
Ik vind de manier waarop Jacob spreekt en beweegt, zijn intonatie, zijn "arrogante" zelfverzekerdheid zo mooi :P
pi_200741480
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 21:28 schreef loveli het volgende:
Romana O+
Wat een topwijf :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')