Gelukkig is koffie daar niet het grootste probleemquote:Op maandag 2 augustus 2021 15:32 schreef Montov het volgende:
[..]
We moeten nog even wachten op de dopingtest.
Sinds 2004 niet meer op de doplinglijst.quote:Op maandag 2 augustus 2021 15:32 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Gelukkig is koffie daar niet het grootste probleem
quote:Op maandag 2 augustus 2021 15:31 schreef raptorix het volgende:
[..]Ik heb er om 9 uur meestal 10 dubbele espresso's op zitten.
Al?quote:Op maandag 2 augustus 2021 15:33 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]![]()
Ik sta na drie cappuccino al te strak
Hier ook 10-15 bakjes per dag genot. Kan er niet onder uit met mijn werkquote:Op maandag 2 augustus 2021 15:33 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]![]()
Doodnormaal interview voor Hassan begrippenquote:Op maandag 2 augustus 2021 15:33 schreef Tijger_m het volgende:
Ik geloof dat Hassan een beetje hyper was
Ook al is het nog steeds wat lastig te verstaan, het lijkt wel alsof haar Nederlands ineens een boost krijgt als ze goud wint en dus verder geen fuck meer geeft om de restquote:Op maandag 2 augustus 2021 15:33 schreef Tijger_m het volgende:
Ik geloof dat Hassan een beetje hyper was
Ja ik ben aan het minderen, eerst dronk ik ook in de avond en nacht nog veel koffie.quote:Op maandag 2 augustus 2021 15:33 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]![]()
LOL ... wat vaker drinken dan gaat het wennenquote:Op maandag 2 augustus 2021 15:33 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]![]()
Deze man weetquote:Op maandag 2 augustus 2021 15:34 schreef RAVW het volgende:
[..]
LOL ... wat vaker drinken dan gaat het wennen
ik drink hier ook iets van 15 bakken perdag , zelf vlak voor het slapen , en slaap heel goed
als ik het niet drink dan ben ik echt een wrak en kan ik niet slapen
Als accountmanager sluit ik mij hierbij aan.quote:Op maandag 2 augustus 2021 15:35 schreef -XOR- het volgende:
Als rechtgeaarde programmeur drink ik natuurlijk ook minstens 10 koffie per dag.
Zo belangrijk werk doe je nou ook weer niet hoorquote:Op maandag 2 augustus 2021 15:34 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hier ook 10-15 bakjes per dag genot. Kan er niet onder uit met mijn werk
quote:Op maandag 2 augustus 2021 15:36 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Zo belangrijk werk doe je nou ook weer niet hoor
quote:Op maandag 2 augustus 2021 15:38 schreef Montov het volgende:
Nu het interview in het Engels met Eurosport.
Ze had al haar energie gebruikt in de 1500m en was daardoor nu moe.
En dan nog zo wegsprinten koekoekquote:Op maandag 2 augustus 2021 15:38 schreef Montov het volgende:
Als dit een moeie Hassan was...quote:Op maandag 2 augustus 2021 15:38 schreef Montov het volgende:
Anders had ze iedereen op een rondje gezet?quote:Op maandag 2 augustus 2021 15:38 schreef Montov het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |