abonnement Unibet Coolblue
  maandag 2 augustus 2021 @ 20:19:41 #226
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_200701852
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 20:13 schreef Meke het volgende:

[..]

Oh daar doe ik het dan weer wel _O-

Nouja, ik download een mooi huis dat iemand anders heeft gebouwd :7 Maar vind het wel heel belangrijk dat het een mooi huis is :+
Dat speel ik dan eigenlijk niet. Ik bouw alleen een zo mooi mogelijk huis en als ik dan ga spelen ga ik me al snel vervelen. :@
En dan is het tijd voor een nieuw huis. :+
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  maandag 2 augustus 2021 @ 20:20:54 #227
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_200701865
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 20:07 schreef Meke het volgende:

[..]

Ik vond het eigenlijk reuzemeevallen :o
Ik weet niet hoe lang je er was, deze mensen gingen een paar dagen inclusief dat hotel geloof ik.
Ik vond het veel te duur iig. :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  maandag 2 augustus 2021 @ 20:21:53 #228
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_200701880
Sims is ook alweer een tijd geleden dat ik het heb gespeeld. Dat is echt een spel dat ik in vlagen veel speel en dan zo weer maanden niet. :')

Ik wil nog steeds eens een familiestamboom maken en van generatie op generatie spelen, maar zodra er kinderen zijn, heb ik er geen zin meer in. :')
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  maandag 2 augustus 2021 @ 20:22:16 #229
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_200701887
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 20:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb Gordon Ramsey opgezet.
Zelden een slecht idee.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  maandag 2 augustus 2021 @ 20:23:22 #230
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_200701904
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 20:15 schreef H_T het volgende:

[..]

Ik heb meestal ook meerdere balonnenkramen staan, elk met een andere kleur ballon. Ziet er gewoon vrolijk uit O+ De kleur van paraplu's pas ik soms aan (de prijs altijd, betalen zullen die natte paupers :7 ), pakjes van de werklui bijna nooit
[..]

Ik ook weinig, al is het voor de scores van je attracties beter om het wel te doen
Is dat ook iets van 2, dat je de kleur van de paraplu's kan aanpassen?
In 3 kan ik het me eigenlijk niet herinneren, in 1 waren het altijd rood-witte dacht ik.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  maandag 2 augustus 2021 @ 20:23:41 #231
403253 Meke
after all this time? always.
pi_200701907
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 20:13 schreef H_T het volgende:

[..]

Even gekeken: een ticket op datum in het laagseizoen is bij Disney te koop voor 59 euro. Efteling is 41 euro als je op datum en in laagseizoen koopt. Disney is in het hoogseizoen (of bij ticket zonder datum) een flink stuk duurder, waar het bij de Efteling een stuk minder scheelt. Maar goed, in het hoogseizoen ga ik liever toch al niet :P
Ja dat valt me dus mee. Ik was er voor 300/400 euro vier volledige dagen, inclusief verblijf en eten en zwemmen en alles :Y En toegang tot beide parken, vond ik ook best prima, is misschien ook maar net hoe graag je erheen wilt :D

Ik zou het zo weer betalen in elk geval :P
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  maandag 2 augustus 2021 @ 20:24:08 #232
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_200701913
Ik wil ook nog graag een keer weer naar Disney, maar ik wil nog naar zoveel dingen. Ik heb vakantiedagen tekort :')
Qua prijs was het toen het voordeligst om een heel arrangement te nemen (met hotel en een paar dagen entree), dan viel omgerekend de prijs per dag eigenlijk heel erg mee. Wij zaten destijds in Sequoia Lodge en dat was een heel leuk hotel en de bedden lagen goddelijk :D
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  maandag 2 augustus 2021 @ 20:24:42 #233
403253 Meke
after all this time? always.
pi_200701918
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 20:15 schreef H_T het volgende:

[..]

Ik heb meestal ook meerdere balonnenkramen staan, elk met een andere kleur ballon. Ziet er gewoon vrolijk uit O+ De kleur van paraplu's pas ik soms aan (de prijs altijd, betalen zullen die natte paupers :7 ), pakjes van de werklui bijna nooit
[..]

Ik ook weinig, al is het voor de scores van je attracties beter om het wel te doen
Ja ik vind dat ook leuk O+ Meestal doe ik pastel, geel blauw en roze :P Prijs pas ik ook aan inderdaad _O-
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  maandag 2 augustus 2021 @ 20:25:42 #234
403253 Meke
after all this time? always.
pi_200701933
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 20:19 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Dat speel ik dan eigenlijk niet. Ik bouw alleen een zo mooi mogelijk huis en als ik dan ga spelen ga ik me al snel vervelen. :@
En dan is het tijd voor een nieuw huis. :+
Ohh nee ik vind het spelen ook leuk O+
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  maandag 2 augustus 2021 @ 20:26:36 #235
403253 Meke
after all this time? always.
pi_200701949
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 20:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Sims is ook alweer een tijd geleden dat ik het heb gespeeld. Dat is echt een spel dat ik in vlagen veel speel en dan zo weer maanden niet. :')

Ik wil nog steeds eens een familiestamboom maken en van generatie op generatie spelen, maar zodra er kinderen zijn, heb ik er geen zin meer in. :')
O nee zo ver kom ik ook nooit, maar ik zet levensduur ook altijd op maximaal :D

Ik heb nu bijna 1000 uur gespeeld, sinds ik het via Origin kocht. Ik denk dat ik in totaal in m'n leven wel op minstens vijf keer zoveel zit :@ _O-
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  maandag 2 augustus 2021 @ 20:26:54 #236
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_200701954
quote:
10s.gif Op maandag 2 augustus 2021 20:05 schreef Em31 het volgende:
Het kan morgen een mooie dag worden met veel goud

maar kan ook vies tegenvallen :7
Als het tegenvalt dan worden we allemaal Chrystal MAD :(

Qua medailles zijn er overigens maar twee serieuze kansen voor medailles die er verdeeld worden. Daarnaast wel veel goede sporters in actie, maar dan in series/kwalificatie/knock-out fase.

- Teamsprint voor goud als ze in normale vorm zijn en geen ovale wielen van Team GB of een ander land.
- Bekkering/Duetz moeten voor Brazilië blijven en niet meer dan 1 plaats verliezen op Duitsland of 4 op Spanje.

Kleine kansen
- Nicholas Heiner moet respectievelijk 3 en 7 plekken voor Nieuw-Zeeland en Spanje eindigen
- Menno Vloon moet het Nederlands record verbeteren bij polsstokhoogspringen en niet teveel moeten in topvorm zijn en/of hij moet het NR flink verbeteren.

De rest is al kansloos voor een medaille (zeilen) of er moeten echt bizarre dingen gebeuren (synchroonzwemmen). En verder dan dus series etc.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  maandag 2 augustus 2021 @ 20:27:02 #237
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_200701960
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 20:23 schreef Meke het volgende:

[..]

Ja dat valt me dus mee. Ik was er voor 300/400 euro vier volledige dagen, inclusief verblijf en eten en zwemmen en alles :Y En toegang tot beide parken, vond ik ook best prima, is misschien ook maar net hoe graag je erheen wilt :D

Ik zou het zo weer betalen in elk geval :P
Ja zoiets betaalden wij ook en dat was nog wel in onze meivakantie toen :) Kleine 400 euro. En daar zat dan ook nog een klein ontbijtje bij in. Uiteindelijk wordt het alsnog wel een vrij prijzig verblijf, omdat je lunch en diner in het park niet zo goedkoop zijn :+ maar ook daar kon je nog wel relatief goedkope opties vinden.

Maar wij vonden het ook dubbel en dwars waard en het was ook wel heel fijn om er meerdere dagen te zijn, dan kun je het lekker rustig aan doen. Niet van attractie naar attractie rennen maar ook sfeer proeven. Verder was een voordeel dat je een uur eerder het park in mocht en bepaalde attracties waren dan al open, die kon je dan lekker zonder wachtrij doen :D
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_200701962
Dat meisje achter de kassa in de nieuwe AH reclame is dat meisje van de interval act met Afrojack :P
  maandag 2 augustus 2021 @ 20:27:29 #239
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_200701966
quote:
87s.gif Op maandag 2 augustus 2021 20:06 schreef Em31 het volgende:

[..]

Laat maar, NOS heeft het al gejinxt, breekt straks een stuur.
De NOS is Bol ook al naar favoriet voor goud aan het praten :{
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_200701987
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 20:26 schreef Redefine het volgende:

[..]

Als het tegenvalt dan worden we allemaal Chrystal MAD :(

Qua medailles zijn er overigens maar twee serieuze kansen voor medailles die er verdeeld worden. Daarnaast wel veel goede sporters in actie, maar dan in series/kwalificatie/knock-out fase.

- Teamsprint voor goud als ze in normale vorm zijn en geen ovale wielen van Team GB of een ander land.
- Bekkering/Duetz moeten voor Brazilië blijven en niet meer dan 1 plaats verliezen op Duitsland of 4 op Spanje.

Kleine kansen
- Nicholas Heiner moet respectievelijk 3 en 7 plekken voor Nieuw-Zeeland en Spanje eindigen
- Menno Vloon moet het Nederlands record verbeteren bij polsstokhoogspringen en niet teveel moeten in topvorm zijn en/of hij moet het NR flink verbeteren.

De rest is al kansloos voor een medaille (zeilen) of er moeten echt bizarre dingen gebeuren (synchroonzwemmen). En verder dan dus series etc.
Ja ik telde openwaterzwemmen er al bij maar zie dat het wel morgen is, maar pas rond half 12 :P
  maandag 2 augustus 2021 @ 20:28:46 #241
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_200701990
quote:
10s.gif Op maandag 2 augustus 2021 20:10 schreef Meke het volgende:
Oja dit is ook hoe ik RCT speel; ik hecht veel waarde aan de kleuren van ballonnen/paraplus/kleren van de werklui _O-
Ik grotendeels ook wel. Ik verander bijvoorbeeld bijna altijd wel de ingang/uitgang naar passender varianten en eventueel de kleuren. En eventueel ook de paden.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner maandag 2 augustus 2021 @ 20:29:22 #242
39237 crew  H_T
2733
pi_200701996
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 20:20 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe lang je er was, deze mensen gingen een paar dagen inclusief dat hotel geloof ik.
Ik vond het veel te duur iig. :P
Voor een deel is het ook hoe je het doet natuurlijk :) Een officieel Disney-hotel op het terrein zal meer kosten per nacht dan een Formule1-motel 80 kilometer verderop. Soms zijn er wel goede deals te vinden zoals Meke en Arizona ook al zeggen. Disney hanteert vaker de strategie dat het per extra dag goedkoper wordt
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 20:24 schreef Meke het volgende:

[..]

Ja ik vind dat ook leuk O+ Meestal doe ik pastel, geel blauw en roze :P Prijs pas ik ook aan inderdaad _O-
Ik heb net even gekeken en om je ballonnenchallenge te halen heb ik 32 van die kraampjes nodig :o Best veel, maar ik denk dat ik een map heb gevonden waarin het kan en dat ik ook het level nog ga halen *O*
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  maandag 2 augustus 2021 @ 20:29:35 #243
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_200701998
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 20:25 schreef Meke het volgende:

[..]

Ohh nee ik vind het spelen ook leuk O+
Vond ik eerst ook (1 en 2 gespeeld), maar er sloop langzaam een speelsysteem in waar ik onbedoeld altijd weer op terugviel. Dan zit je steeds een beetje hetzelfde te spelen en dat wordt snel saai. Plus dat je met alles wat je doet bakken met geld naar je toe gesmeten kreeg, er zat gewoon geen uitdaging meer in het spel.

Ik had zelfs mods om de salarissen lager en de huren/kosten hoger en nog zwommen mijn sims binnen no time in het geld. -O-
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  maandag 2 augustus 2021 @ 20:31:06 #244
403253 Meke
after all this time? always.
pi_200702018
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 20:27 schreef Arizona het volgende:

[..]

Ja zoiets betaalden wij ook en dat was nog wel in onze meivakantie toen :) Kleine 400 euro. En daar zat dan ook nog een klein ontbijtje bij in. Uiteindelijk wordt het alsnog wel een vrij prijzig verblijf, omdat je lunch en diner in het park niet zo goedkoop zijn :+ maar ook daar kon je nog wel relatief goedkope opties vinden.

Maar wij vonden het ook dubbel en dwars waard en het was ook wel heel fijn om er meerdere dagen te zijn, dan kun je het lekker rustig aan doen. Niet van attractie naar attractie rennen maar ook sfeer proeven. Verder was een voordeel dat je een uur eerder het park in mocht en bepaalde attracties waren dan al open, die kon je dan lekker zonder wachtrij doen :D
Wij zaten in van die huisjes, en als eckte hollanders namen we lunch ook mee het park in _O- En avondeten deden we dan weer bij de huisjes :P Dus dat viel waarschijnlijk ook wel mee qua kosten :Y

Ik vond het ook heel fijn om een paar dagen te hebben :Y Ik snap alleen niet waarom we geen parade hebben gezien? Dus nu moet ik sowieso nog eens terug *)
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  maandag 2 augustus 2021 @ 20:31:40 #245
403253 Meke
after all this time? always.
pi_200702030
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 20:28 schreef Redefine het volgende:

[..]

Ik grotendeels ook wel. Ik verander bijvoorbeeld bijna altijd wel de ingang/uitgang naar passender varianten en eventueel de kleuren. En eventueel ook de paden.
Ja paden doe ik altijd hetzelfde door heel het park heen :Y Vind ik anders lelijk :P
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_200702042
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 20:27 schreef Redefine het volgende:

[..]

De NOS is Bol ook al naar favoriet voor goud aan het praten :{
Ik zet mijn wekker voor niets minder dan goud

Nee grapje natuurlijk, podium zou echt al geweldig zijn
  maandag 2 augustus 2021 @ 20:32:43 #247
403253 Meke
after all this time? always.
pi_200702049
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 20:29 schreef H_T het volgende:

Ik heb net even gekeken en om je ballonnenchallenge te halen heb ik 32 van die kraampjes nodig :o Best veel, maar ik denk dat ik een map heb gevonden waarin het kan en dat ik ook het level nog ga halen *O*
*O* *O*

Er is er ook één waar je 1000 euro aan inkomsten uit kraampjes moet hebben, die kun je doen :D

Ik was echt vét teleurgesteld in dat level, helemaal zin om tactisch te gaan nadenken en ineens was ik er al |:)
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  Moderator maandag 2 augustus 2021 @ 20:32:53 #248
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_200702054
quote:
6s.gif Op maandag 2 augustus 2021 20:32 schreef Em31 het volgende:

[..]

Ik zet mijn wekker voor niets minder dan goud

Nee grapje natuurlijk, podium zou echt al geweldig zijn
Hoelaat moet ze eigenlijk?
  maandag 2 augustus 2021 @ 20:32:55 #249
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_200702056
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 20:24 schreef Arizona het volgende:
Ik wil ook nog graag een keer weer naar Disney, maar ik wil nog naar zoveel dingen. Ik heb vakantiedagen tekort :')
Qua prijs was het toen het voordeligst om een heel arrangement te nemen (met hotel en een paar dagen entree), dan viel omgerekend de prijs per dag eigenlijk heel erg mee. Wij zaten destijds in Sequoia Lodge en dat was een heel leuk hotel en de bedden lagen goddelijk :D
Die beden van Sequoia's Lodge inderdaad :z Ik betwijfel of ik ooit op een beter bed heb geslapen.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  maandag 2 augustus 2021 @ 20:33:09 #250
403253 Meke
after all this time? always.
pi_200702058
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 20:29 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Vond ik eerst ook (1 en 2 gespeeld), maar er sloop langzaam een speelsysteem in waar ik onbedoeld altijd weer op terugviel. Dan zit je steeds een beetje hetzelfde te spelen en dat wordt snel saai. Plus dat je met alles wat je doet bakken met geld naar je toe gesmeten kreeg, er zat gewoon geen uitdaging meer in het spel.

Ik had zelfs mods om de salarissen lager en de huren/kosten hoger en nog zwommen mijn sims binnen no time in het geld. -O-
Oh dat heb je wel eens gezegd, wat stom! Bij 4 is dat wel minder geloof ik :Y
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')